Auteur |
Bericht |
eva(nna)
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
147 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 20:55 |
 |
Zopas is er op de site gezegt sat men ook azkaban zal vertonen in de film. en ik denk dat iedereen daar wel naar uit kijkt.
Hoe denken jullie dat azkaban eruitziet beschrijf het of laat een prentje zien over hoe jij denkt dat het er ongeveer uitziet.
van het begin dat er van azkaban gesproken werd begon ik de plaats te vergelijken met een maanlandschap
waar dan allemaal kleine hokjes stonden die de cellen voorstellen
het is er altijd donker en hoewel er gesproken wordt van een eiland kan ik me geen water op azkaban indenken.
Volgens mij wordt dit een van sirius' herineringen die ze verfilmen ofzo.
wat denken jullie?
greetz XxX eva(nna) |
|
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 21:04 |
 |
Jeuj, ben de eerste die antwoord!!!
Ik denk dat azkaban heel donker en mistig gaat zijn, op een soort eilandje waarond water is zover je zien kan, geen land in zicht dus. Ik denk ook dat er een 'geur' is, maar ja, die kunnen we in de filmzaal moeilijk ruiken he. Volgens mij gaat er ook een soort kerkhof zijn, omdat er ook enkele begraven zijn he.
Zo, dat denk ik
dada
|
|
|
  |
 |
Strider
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
657 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 22:24 |
 |
Hoezo gaan ze in azkaban filmen??is dat voor deel 5 want ik dacht dat azkaban daarin niet echt voorkwam, alleen met de uitbraak van de dooddoeners, zouden ze dat gaan verfilmen??het kan ook een herinnering zijn van sirius maar dat bewijst al dat ze in deel 5 zich weer niet aan het boek gaan houden.
maar even on topic
Ik denk dat azkaban een middelgroot eilandje is in een heel donker gebied met allemaal mist en een vage manenschijn. er is een kerkhofje buiten het 'gebouw' je ziet overal dementors rondzweven. Er is een soort van gevangenis met allemaal gevangenissen vol met dooddoeners, zijn niet erg comfortabel. |
_________________ 'Listening to the news? Again!' 'Well, it changes every day you know.' said Harry
|
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 22:43 |
 |
Ik stem me een soort van tropisch eiland voor, met een heel sombere gevangenis: Azakaban dus. En dan vanbinnen is het heel muf en stoffig, en er is tralies voor elke cel. De cellen zijn vierkant en ruim en vies. En er is een gang en aan de linker- en rechterkant zitten cellen en op die gang zweven Dementors. |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 10, 2006 23:52 |
 |
Zo ziet Azkaban er volgens mij uit.
Gewoon dat eiland, met een vervallen gebouw met binnenin duizenden dementors.
Die foto is genomen in Wales, Tenby. En dat zijn ik en mijn broer... |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 10:38 |
 |
Lupos-freak schreef: |
Zo ziet Azkaban er volgens mij uit.
Gewoon dat eiland, met een vervallen gebouw met binnenin duizenden dementors.
Die foto is genomen in Wales, Tenby. En dat zijn ik en mijn broer... |
zoiets had ik me ook voorgesteld. Een eilandje met een kasteel of vesting erop, met daarbinnen de gevangenen in kleine cellen. Een kleine begraafplaats ernaast en overal dementors. Alleen ligt dat eilandje wel in een groot gebied van water, niet te dicht bij land |
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 11:57 |
 |
Strider schreef: | Hoezo gaan ze in azkaban filmen??is dat voor deel 5 want ik dacht dat azkaban daarin niet echt voorkwam, alleen met de uitbraak van de dooddoeners, zouden ze dat gaan verfilmen??het kan ook een herinnering zijn van sirius maar dat bewijst al dat ze in deel 5 zich weer niet aan het boek gaan houden. |
ja dat staat op de hoofdsite dat ze nu in Azkaban gaan filmen.. Nou ja Helena Bonham Carter (Bellatrix) die zei in een interview dat ze alleen nog maar terug moest komen om de scenes in Azkaban te filmen.. Ik weet niet hoe lang de scene is en wat je precies te zien krijgt maar je krijgt het wel te zien.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Tienerd
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 23:08 |
 |
@Lupos-freak: Wat een prachtige foto zeg! [nee, niet sarcastig. :]]
Maar als Helena nog een scene op moest nemen in Azkaban, dan zal het vast wel de scene zijn dat ze uitbreken. Ik kan me namenlijk niet herrineren dat ze nog ergens anders in voor kwam.
Eerst dacht ik dat het ook wel eens de scene zou kunnen zijn dan Lucius & de rest naar Azkaban worden gebracht, maar daar zit Bellatrix geloof ik niet bij..=/
|
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 23:14 |
 |
@Tinus ja het ging echt over Helena die zei dat ze nog een scene moest filmen in Azkaban.. Inderdaad dan krijg je denk ik nog niet veel van Azkaban te zien.. Misschien maar een paar seconden.. Maar het lijkt me wel leuk ^^
Om het toch maar even ontopic te houden.. Er is toch al een plaatje van Azkaban? Ze hebben de buitenkant wel eens gefilmt..
Zo ziet het dan ook voor mij eruit.. En de binnenkant dan inderdaad heel donker en koud.. Echt een duistere plaats zeg maar ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Tienerd
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
239 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 11, 2006 23:18 |
 |
@Witch_Eva: Een paar seconden? Mag van mij wel wat langer hoor! : D
En ja, volgensmij is dat inderdaad Azkaban, want op de voorkant van het 3e boek bij de volwassene staat Azkaban. Precies datzelfde plaatje.
Ik had het me alleen een STUK groter verwacht, maar ach, je weet maar nooit met wizards en hebben ze het wel weer vergroot van de binnenkant. ^^ Ik had eigenlijk 2 of 4 van die torens verwacht en daar tussen dan nog wat van die lagere 'torens' die eraan vast zitten. Aaargh, ik kan niet uit m'n woorden komen! : P
|
Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"
|
|
  |
 |
Maanling
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Nov 12, 2006 12:42 |
 |
IK stel me voor dat het een grote Ruïne is op een rots in het water. Het loopt langzaam op, eerst is het water, dan moerassige grond dat half onderwater ligt. dan heb je kleine stukjes land met een laagje water waar lijken liggen begraven en dan heb je het kasteel, met een laagje water op de grond en helemaal onder de zeelucht. De muren zitten onder zeewier en de cellen zitten ook half onderwater. Overal zijn dementors en het is koud, vochtig en vooral heel eng. |
|
|
  |
 |
Serverus Sneep
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 24, 2006 14:41 |
 |
Je moet niet vergeten dat Azkaban voor het grootste gedeelte wel ondergronds ligt. De van Detta's, die zijn levend begraven in Azkaban. Die toren kan ook alleen de ingang zijn en dan nog magisch vergroot.
Deze vond ik nog onder Azkaban, maar verder zijn er weinig/geen foto's van Azkaban:
http://www.galeon.com/harryfilms/azkaban.gif |
|
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 24, 2006 14:49 |
 |
Serverus Sneep schreef: | Je moet niet vergeten dat Azkaban voor het grootste gedeelte wel ondergronds ligt. De van Detta's, die zijn levend begraven in Azkaban. Die toren kan ook alleen de ingang zijn en dan nog magisch vergroot.
Deze vond ik nog onder Azkaban, maar verder zijn er weinig/geen foto's van Azkaban:
http://www.galeon.com/harryfilms/azkaban.gif |
Dat levend begraven is een vertaal fout van Wiebe. Entombed (Wat het in het Engels is) betekent "voor altijd opgesloten" en niet levend begraven.
Maar goed... ik zie Azkaban als een soort Alcatraz. Een klein eiland met enkel die gevangenis. Deuren met tralies tot aan de grond (Anders zou Sirius nooit kunnen ontsnappen. )
Ik denk trouwens niet dat ze de uitbraak verfilmen... ik denk eerder dat het een flashback word van Bella die in Azkaban wordt gesmeten. Dqat lijk me iig heel hip.  |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
  |
 |
AWADF
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 24, 2006 19:30 |
 |
Ikzelf zie Azkaban voor als een soort vervallen gebouw met dementors enzo en idd hokjes en tralies... Ik denk dat je Azkaban ziet als er bekend wordt dat de 10 doodoeners ontsnappen.. |
|
|
  |
 |
Serverus Sneep
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 25, 2006 11:18 |
 |
Misschien dat Azkaban als foto in de krant staat en dat de dooddoeners er dan uitrennen ofso als ontsnapping. Dat kan ook nog. Maar een Flash-back van Sirius is nog een mogelijkheid, want hij verteld hoe hij Bellatrix binnen heeft zien komen in Azkaban, of was dat boek 4.
Moet ze snel weer eens gaan lezen.  |
|
|
  |
 |
|