Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Wat is je laatst gekochte film? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
San Riddle
Oude Forumnaam: Miss Sanniej Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: the Riddle House

San Riddle is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Feb 28, 2008 16:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Gisteren naar Amsterdam geweest, waar de geweldige Fame zit en daar kon ik het natuurlijk niet laten om iets te kopen:

Image

LITTLE MISS SUNSHINE
De zevenjarige Olive Hoover leeft in een bijzonder gezin. Haar vader Richard is een mislukte mental coach, haar broer Dwayne weigert te praten, haar oom Frank is homoseksueel en suïcidaal, haar grootvader Edwin is verslaafd aan cocaïne en haar moeder Sheryl begint ook langzamerhand door te draaien. Als Olive dan te horen krijgt dat ze mee mag doen aan de finale van de Little Miss Sunshine wedstrijd, besluit het hele gezin van Albuquerque naar Californië te reizen in hun oude Volkswagenbusje.[/beschrijving]

Ik heb hem nog niet helemaal afgezien, want ik was gister doodmoe, maar wat ik ervan heb gezien vind ik echt heel erg leuk. De familie is heel apart samen :') En het scenario is misschien niet zo heel orgineel, maar toch is deze film anders dan de anderen (:
Ik vind deze film zeker een 8/8,5 waard.





_________________
    are you a riddle to solve all along?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Schéhérazade
3e jaars
3e jaars


Verdiend: 40 Sikkels
Woonplaats: griffoendor leerlingenkamer

Schéhérazade is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 13:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik koop niet zo vaak films, maar de laatste film die ik gekocht heb, is toch al een tijdje geleden. Het is de komische film "White Chicks". Echt een mega film. Twee zwarte CIA agenten moeten twee vrouwelijke schoonheden veilig en wel op een mode wedstrijd zien te krijgen. Maar door toedoen van een auto ongelukje, kunnen de twee meiden niet naar de wedstrijd en moeten er vervangers gezocht worden die er net zo uitzien als hen. Een moeilijk en hels karwij, maar voor de agenten geen probleem! Very Happy

http://imagecache2.allposters......osters.jpg





_________________
Schéhérazade - het verhaal van de nachtegaal
Profiel bekijkenStuur privébericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot


Verdiend: 1077 Sikkels


MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 05, 2008 14:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sinds de vorige keer dat ik hier gepost heb (is al een tijdje geleden) heb ik een heleboel films gekocht. De beste zal ik hier even uitlichten:

Paris Je t'aime
Image
    In vijf minuten het verhaal vertellen van een romantische ontmoeting in één van de wijken van Parijs. Dat is de uitdaging die zo’n twintig regisseurs uit de hele wereld zijn aangegaan. Het resultaat is een collectief werk over de liefde, het moderne Parijs gezien door de ogen van internationaal vermaarde regisseurs.

    Om hun verschillende werken uit te denken, hebben de meestal buitenlandse regisseurs zich gebaseerd op de werkelijkheid van de stad zonder hun liefdevolle blik te vergeten. Hun nieuwsgierigheid bracht hen in de hoekjes van de stad die de Fransen zelf nooit zouden durven verkennen. Ze leveren een film af vol liefde waarin men steeds het hart hoort kloppen.
    Door de verschillende wijken, voorbijgaande liefdesverhalen, achter een sluier, nagebootst, leeggezogen, toegetakeld of onthuld… Teder. Hevig. Passievol.
Heerlijke film! Alle verhalen zijn kort, sommige snapte ik niet, andere zijn ontroerend en/of grappig. Zeker een aanrader en helemaal als je, zoals ik, van Parijs houdt!

Layer Cake
Image
    Daniel Craig speelt een succesvolle cocaïnedealer die van plan is vroeg met pensioen te gaan. Grote baas Jimmy Price geeft hem echter een klus: de vermiste coke-verslaafde dochter van z'n oude vriend Edward vinden. Dit "laatste klusje" blijkt echter een stuk lastiger dan gedacht.
Ouderwets leuke Britse gangsterfilm, beetje in de trant van Lock, Stock & two smoking barrels. Vermakelijk, geen topfilm maar zeker ook niet slecht!

Voor de rest nog Will & Grace seizoen 8 gekocht, een dvd over Woodstock, de korte filmpjes van Pixar en nog veel meer!

Kijk anders hier voor mijn collectie!

@San Riddle: Goede keuze! Ik heb hem toen in de bios gezien. Grappig en ontroerend tegelijk!




Profiel bekijkenStuur privébericht
Pieper
Oude Forumnaam: kriegel Grote Zaal Hoofdmonitor
Grote Zaal Hoofdmonitor


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: In een piepklein lampenhuisje

Pieper is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2008 18:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spiderman 3
Image

Ik heb hem in de bioscoop gezien. Nu kocht ik hem omdat ik mijn rijtje Spidermanfilms volledig wil hebben.
1 en 2 had ik namelijk al.

Ik vond Spiderman 3 op zich wel een leuke film. Maar niet echt eentje die ik echt op dvd moest hebben.
Ik vond het vooral zonde om 3 niet te hebben als je 1 en 2 wel hebt Razz





_________________


Wat is dit?

Profiel bekijkenStuur privébericht
Secretus
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 50 Sikkels
Woonplaats: Gryffindor Common Room

Secretus is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 26, 2008 18:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heroes Season 1

Image

Wat een serie! Hele mooie box ook. Vriend vna me heeft alle discs in zeven losse hoesjes, maar ik in een hele mooie hoes, met daarin artwork van de serie, heel mooi!




Profiel bekijkenStuur privébericht
NiCoLe_eLoCiN
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels


NiCoLe_eLoCiN is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Apr 18, 2008 22:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

De laatste film die ik heb gekocht is: Sixth Sense. Super goeie film echt een goede thriller. En een hele onverwachte einde.

Image

Voor wie het nog niet mocht weten: Bruce Willis speelt dokter Malcolm Crowe, een kinderpsychiater die door één van zijn ex-patiënten wordt neergeschoten. Een jaar later ontmoet hij Cole Sear, gespeeld door revelatie Haley Joel Osment, een elfjarig jongetje dat dezelfde symptomen manifesteert als Crowes aanvaller van een jaar terug. Ook Cole is teruggetrokken, eenzaam, en soms zelfs agressief. Hij komt uit een gebroken gezin; woont alleen met zijn moeder (Toni Collette), die het moeilijk heeft om financieel en emotioneel het hoofd boven water te houden. Crowe doet zijn best om Cole uit zijn isolatie te halen, maar hij vreest dat diens problemen veel dieper geworteld zitten wanneer Cole hem zijn geheim vertelt: hij kan dode mensen zien.

Image




Profiel bekijkenStuur privébericht
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: right were the heart is -

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Apr 19, 2008 11:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

@hierboven; Die film is geweldig! Very Happy

Ik heb Ocean's twelve als laatste gekocht ^^ De cover :
Image


Deze foto vond ik wel leuk dus wou ik 'em ff laten zien, het zijn de bekendste acteurs die in de film spelen Very Happy :
Image





_________________
    forever begins now'
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 11, 2008 14:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een paar dagen geleden Enchanted en Brokeback Mountain gekocht.

Image
Beschrijving:

Een sprookje komt tot leven in deze nieuwe en ontzettend originele Disney Klassieker. Geïnspireerd op het erfgoed van Klassiekers heeft Disney een briljant verhaal gecreëerd zoals je nog nooit hebt meegemaakt. Spanning, plezier en waanzinnige muziek van de befaamde Alan Menken maken Enchanted tot het ultieme avontuur over iemand in een onbekende wereld. Voor prinses in wording Giselle is het leven een sprookje, tot ze van het animatieland Andalasia verbannen wordt en in de alles behalve magische, echte wereld van het moderne Manhattan terechtkomt. Wanneer een cynische en nuchtere scheidingsadvocaat haar te hulp schiet, heeft hij er nog geen idee van dat dit vrolijke en onschuldige meisje met grote ogen op het punt staat hem te betoveren


Erg leuke soort van zwijmelfilm. Lekker sprookjesachtig enzo.

Image
Beschrijving:

Oscar winnende regisseur Ang Lee overdondert met een episch liefdesverhaal, dat zich afspeelt tegen de achtergrond van de indrukwekkende Amerikaanse natuur en het kleinburgerlijke leven in Wyoming en Texas. De film vertelt het verhaal van twee jonge mannen die elkaar in de zomer van 1963 ontmoeten en tot een onverwachte band komen. Ze hoeden samen schapen op Brokeback Mountain. Als de klus er op zit gaan ze ieder hun weg en brengen langzamerhand orde in hun bestaan. Een hernieuwde kennismaking, jaren later, brengt alles aan het wankelen... De gevolgen van de diepe band, die nog steeds blijkt te bestaan, dreunen door. De kracht van de liefde wordt danig op de proef gesteld


lekkere "depri" film met een zeer mooi einde





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Royal Palace @ Fire Nation

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mei 30, 2008 16:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb net ook 2 films gekocht ^^

1: Image
Duitsland / Verenigde Staten / Groot Brittannië
Actie / Avontuur
93 minuten

geregisseerd door Geoffrey Sax
met Alex Pettyfer, Alicia Silverstone en Mickey Rourke

Gebaseerd op de Alex Rider-boeken van Anthony Horowitz. In Stormbreaker wordt de 14-jarige wees Alex Rider opgevoed door zijn oom. Deze oom blijkt echter ook een agent te zijn bij de Britse veiligheidsdienst MI6 en zodoende wordt Alex al op jonge leeftijd getraind als superspion. Nadat zijn oom komt te overlijden wordt Alex zelf ingehuurd door een speciale afdeling van MI6 en belast met een zeer belangrijke missie.


2:Image
Verenigde Staten
Komedie / Romantiek
138 minuten

geregisseerd door Nancy Meyers
met Cameron Diaz, Kate Winslet en Jude Law

Amanda (Cameron Diaz) is een Amerikaanse die de nodige problemen in haar relatie ondervindt. Om even weg te zijn van al dit gezeur, ruilt ze gedurende de vakantie haar huis tegen die van een onbekende Engelse. Hierdoor komt ze in het leven van Iris (Kate Winslet) en nemen ze tijdelijk elkaars leven over.

Vooral The Holiday lijkt me erg leuk. Vanavond ga ik die kijken en morgen wss die andere. Ik ben benieuwd ^^ (Wel na het zwerkballen natuurlijk Razz)





_________________
    Right form the start
    been friends forever
    Somehow we're meant to be
    together

    HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mei 31, 2008 16:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb vandaag The Perfume gekocht.

Image

Op een armoedige markt in het achttiende eeuwse Parijs wordt Jean-Baptiste Grenouille geboren. Hij bezit een zeer bijzondere gave: een ongelooflijk gevoel voor reuk. Als hij opgroeit maakt hij zich volledig meester van de reuk, door alle geuren in Parijs te ontcijferen en leerling te worden van een beroemd parfum-ontwikkelaar. Toch is Jean-Baptiste nog niet tevreden, en hij raakt geobsedeerd door het 'vangen' van bepaalde geuren zoals die van vers hout. Dan ruikt hij op een dag een heel bijzondere geur...die van een prachtige jonge maagd...

Ik vind het echt een prachtige film..en de jongen die Jean-Baptiste speelt is zó ongelovelijk sexy <3. Alan Rickman speelt er ook in en dat is helemaal cool ^^.





_________________


Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 249 Sikkels
Woonplaats: Het Belgen-landje

Amtjah is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jun 07, 2008 10:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb gisteren drie dvd's gekocht *is blut nu T.T*

Image
Ik vind het echt zo'n mooie film en ik zou er wel duizend keer naar kunnen kijken! Degene die Sebastian speelt, is een jongen om over te kwijlen <333
Maar het gaat dus over Sebastian en haar stiefzus, Kathryn, die een weddenschap maakt over dat Sebastian, die een enorme player is, Annette niet in bed krijgt. Annette is nog een maagd en wilt eerst met iemand trouwen vooraleer ze met iemand naar bed gaat. Als Kathryn wint, krijgt ze de Jaguar van Sebastian en als hij wint, mag hij met zijn stiefzus naar bed.
Het einde is geweldig, maar ook heel erg triestig T_T

Image
De film is gebaseerd op het boek van Jane Austen en gaat over de familie Bennet, die bestaat uit vijf dochters. Alle vijf dochters worden opgevoed om zo snel mogelijk een geschikte man te vinden en er mee trouwen.
Een rijk gezelschap komt in het herenhuis wonen in de buurt en de moeder hoopt dat tussen het rijk gezelschap een man zit die met een van hun dochters gaat trouwen.
En Mr. Darcy is zoooooo <3333

Image
Het tweede seizoen van One Three Hill en maar voor 22 euro 90! In andere winkels kost die bijna 10 euro meer!
En One Three Hill is, voor degene die het niet wisten, een dramareek dat gaat over tieners, maar ook over hun ouders. Hij wordt ook wel es de tegenhanger van The O.C. genoemd, maar ik vind One Three Hill toch iets beter. =)





_________________
Nothing will be the same
after november the 26
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 364 Sikkels
Woonplaats: Winter Wonderland

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 01, 2008 16:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Na heel lang zoeken heb ik in Antwerpen eindelijk de DVD van Steamboy kunnen kopen! ^^
Image

Beschrijving:
In de 19de eeuw wanneer Engeland zich opmaakt voor de Wereldtentoonstelling slaagt de jonge hoogbegaafde Ray Steam erin op een uitermate krachtige en verwoestende nieuwe uitvinding, een meysterieuze metalen bal die een nieuwe vorm van energie bevat die een heel land van energie kan voorzien, onder controle te krijgen. Hij gebruikt het om de strijd aan te gaan tegen het kwaad, zijn familie te redde en te voorkomen dat Londen vernietigd word.

Echt een fantastische film! De animatie is echt prachig! Aan deze film is zeker 10 jaar gewerkt en bevat 180.000 tekeningen en 400 digitale toevoegingen. Het verhaal is soms een beetje verwarrend (sommige stukken begreep ik niet zo goed) maar dat word later allemaal opgeklaard. In ieder geval, zeker de moeite om eens te bekijken!





_________________
If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Aug 06, 2008 21:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh, ik heb net seizoen 1 en 2 van "Quantum Leap" gekocht.
Een serie van vroeger. Ik keek er altijd graag naar en nu zag ik dat alles op DVD was.

Image

Beschrijving:

Ga er maar eens goed voor zitten en volg Dr. Sam Beckett op de avonturen van zijn vele levens! Wie zal hij deze keer zijn? Een moordenaar voor de maffia, een testpiloot voor de luchtmacht, een professionele bokser? Sam doet het allemaal in complete eerste seizoen van deze met 5 Emmy® Awards bekroonde serie. Scott Bakula speelt Sam Beckett, een tijdreiziger die nooit weet in welk lichaam hij de volgende keer zal 'springen' en op welk moment in de geschiedenis hij terecht komt. Sam wordt begeleid door de behulpzame, maar snel afgeleide holografische gids Al (Dean Stockwell). Al staat Sam bij op zijn missies en helpt hem bij zijn uiteindelijke doel om een weg terug te vinden naar zijn eigen leven in het heden.


Image

Beschrijving:

Dr. Sam Beckett (Scott Bakula van Star Trek: Enterprise) experimenteert met tijdreizen, maar door een misrekening lijkt hij gedoemd om eeuwig tussen de toekomst en het verleden te moeten laveren. Daar komt hij voor de meest bizarre situaties (én spiegelbeelden) te staan, problemen die hij met behulp van hologram Al (Dean Stockwell) moet zien op te lossen vooraleer hij verder kan "springen", op zoek naar het ongrijpbare heden. Dit seizoen bevat 22 afleveringen.


Ow, en een tijd geleden heb ik de dvd box van het 1e seizoen van Heroes gekocht. Ook een mooie serie.





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 708 Sikkels
Woonplaats: HPF voor altijd!

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Aug 17, 2008 17:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Overlaatst twee nieuwe films gekocht (:

Image

Perfume: The story of a murderer
Land: Duitsland, Frankrijk, Spanje (2005)
Première: 18 Oktober 2006 | Duur: 148 minuten

Met: Dustin Hoffman, Alan Rickman, Ben Whishaw
Genre: Thriller, Drama


Gebaseerd op de bestseller van Patrick Süskind vertelt Perfume een weerzinwekkend verhaal van moord en obsessie in het 18de eeuwse Frankrijk. Jean-Baptiste Grenouille wordt geboren met een ongelooflijk talent: tot op kilometers afstand kan hij geuren onderscheiden en tot in de geringste finesses ontleden. Hij gebruikt dit talent dan ook om 's werelds fijnste parfums te ontwikkelen. Zelf heeft hij echter geen lichaamsgeur. Stilaan raakt hij geobsedeerd door de onweerstaanbare geur van jonge vrouwen. Maar zijn obsessie om van dit aroma een parfum te ontwikkelen zorgt voor dodelijke slachtoffers.

Heeel goeie films ^^ Prachtige beelden, shots, acteerwerk! Super =]
Een aanrader!


Image

Snow Cake

Land: Canada, Engeland (2006)
Première: 14 Maart 2007 | Duur: 112 minuten
Met: Sigourney Weaver, Alan Rickman, Carrie-Anne Moss
Genre: Drama


SNOW CAKE is een verhaal van liefde en vriendschap en de onorthodoxe relatie tussen een man die zijn verleden probeert te ontvluchten, een autistische moeder die het verlies van haar dochter moet verwerken en een gepassioneerde vrouw die de liefde op afstand houdt.

Ook een leuke film ^^ Een serieusere film wel. Goeie acteerprestaties.
Al vind ik Perfume net iets leuker =D


Enja, allebei Alan Rickman films, ik leg namelijk een dvd-collectie van hema aan xD Maar ik heb nog veel werk :')





_________________
I'm gonna miss you HPF <3

It stops here, but you're in my heart forever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2008 9:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Woei, ik ben verslaafd aan "Supernatural", dus heb ik daar seizoen deel 1 en 2 van gekocht en seizoen 2 deel 1.

Image
Supernatural Season 1 Part 1

Het enge. Het waanzinnige. Het onverklaarbare. Het spookachtige... Sam Winchester (Jared Padalecki) jaagde op al deze angstaanjagende dingen toen hij opgroeide. Maar dat is nu allemaal voorbij. De rechtenstudie trekt. En veiligheid en een normaal bestaan. Dat wil zeggen, totdat Sam's broer Dean (Jensen Ackles), met wie hij weinig contact heeft, verschijnt met verontrustend nieuws: hun vader, een man die al 22 jaar op het kwade jaagt, is verdwenen. Dus om hem te vinden moeten de broers op hetzelfde jagen als hun vader...en Sam moet terugkeren naar het leven dat hij dacht achter zich gelaten te hebben. Hou je vast (en hou het licht aan!) voor eerste 12 afleveringen van het eerste seizoen van de gedurfde, hippe serie die kijkers in zijn greep houdt en critici boeit. Deel in de spanning als Sam en Dean reizen over kleine weggetjes en snelwegen en de geheime vaardigheden gebruiken die ze van hun vader geleerd hebben om een nachtmerrieachtige reeks geesten het hoofd te bieden.


Image

Supernatural Season 1 Part 2

Maandenlang hebben Sam en Dean Winchester gejaagd op geesten en spoken die de mensen angst aanjagen. En waren ze op zoek naar hun vader John. Ze hebben heel wat bloeddorstige monsters gevonden. En John uiteindelijke ook. Nu gaan vader en zoons op pad om de duivel te vernietigen die de moeder van de jongens vermoordde. Maar onderweg moeten ze nog meer strijd leveren: onaardse ruzies met duivelse vijanden…en een zeer aardse botsing tussen zelfstandige jonge mannen en een vader met een ijzeren wil die denkt te weten wat goed is voor zijn zoons. Doe het licht uit en sluit de deur af. Hier zijn de laatste 11 afleveringen van het eerste jaar van deze door critici toegejuichte serie met flitsende jonge sterren, ijzige spanning, onweerstaanbare verhaallijnen en spectaculaire bovennatuurlijke effecten die samen een verslavend heksenbrouwsel vormen van sensatie en vermaak!



Image
Supernatural Season 2 Part 1

JAAG JEZELF WEER DE STUIPEN OP HET LIJF! ZE ZIJN TERUG – DE BLOEDDORSTIGE MONSTERS EN VAMPIERS, DE GEESTEN EN SPOKEN – en nog meer angstaanjagende wezens. En waar deze kwade wezens zijn, vind je ook de broers Sam en Dean Winchester, die het spoor van de demoon die hun moeder vermoordde volgen… en dat van andere goddeloze werktuigen van Supernatural. Aan het eind van seizoen 1 zaten Sam, Dean en hun vader gevangen in een verwrongen massa van metaal en gebroken glas. Dit seizoen begint na dit auto-ongeluk en een schokkend offer dat de band tussen de Winchester mannen voor altijd samensmeedt. In de eerste 11 afleveringen van seizoen 2 volgen we ze op hun verbijsterende, huiveringwekkende tocht door Amerika – een reis naar de diepten van het mysterie van hun eigen bestemming!


Ik vind het een ge-weldige serie. Bijna alles zit erin. Horror, comedie, het bovennatuurlijke. Echt weer een serie voor mij.





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer