Auteur |
Bericht |
xxsophietJJ
Dreuzel

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 08, 2008 18:29 |
 |
wat vinden jullie van hun winkel? wat zou je anders gedaan hebben? en weet je zelf nog leuke dingen die helaas niet in het boek voorkwamen?
kortom, zet er maar wat neer over hun topfopshop  |
|
|
  |
 |
nala
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 13, 2008 14:19 |
 |
Haha, ik vind het in 1 woord GEWELDIG.
Vaak als ik het lees denk ik van: Pff, bestond dat maar echt!
Die spreuk waarvan je een lesuur wegdroomt, echt cool joh! |
_________________ Come to the Green site...
We've got Ice Cream:D |
|
  |
 |
Milkymalfoy
2e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 16, 2008 17:57 |
 |
Ik vind het echt wel zalig! Ik wou dat de spijbelsmuldozen echt bestonden best wel handig! Ik vind het echt geweldig en het is leuk dat het zo goed gaat hun handeltje! |
_________________ Or yet in wise old Ravenclaw
If you've a ready mind
Where those of wit and learning
Will always find their kind
Wit beyond measure,
is man's greatest treasure. |
|
  |
 |
Jano0403
2e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 23, 2008 19:41 |
 |
echt super leuk bedacht! net als nala en xxsophietJJ schrijven: bestonden die dingen maar echt!!! is altijd handig die diertjes die ze in hun winkel verkopen lijken me ook super grappig (ben de naam even kwijt, ik bedoel die ginny ook heeft en die arnold heet xD) om als huisdier te hebben. en met oud en nieuw zou het vuurwerk nog veel leuker worden met de paketten van de fopshop erbij!  |
|
|
  |
 |
Scumrules
Dreuzel

Verdiend:
58 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 8:08 |
 |
Idd dat lijkt me echt vet! Heb je gewoon geen zin om naar school te gaan, je pak zo'n snoepje en je roept je moeder dat je ziek bent:p |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 25, 2008 11:40 |
 |
Ik vond het ontzettend leuk om te zien hoe ze erin slagen er zo'n goedlopende winkel van te maken ^^ Het is fijn dat het ze lukt, omdat hun moeder er in eerste instantie zo tegen was. Ik vond dat de winkel een leuke aanvulling in het boek was - en het voegt echt iets toe aan het verhaal. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
chrissiej94
Dreuzel

Verdiend:
31 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 18:00 |
 |
Ik vind het gewoon leuk. Alleen een beetje jammer dat George dood gaat aan het eind. Of was het nou Fred? |
_________________ Dom blondje licht op de bank t.v. te kijken. Opeens slaat de klok 3 uur. Zecht dom blondje: ik weet heus wel dat het 1 uur is, maar dat hoef je me niet 3 keer te vertellen... |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 04, 2008 18:11 |
 |
chrissiej94 schreef: | Ik vind het gewoon leuk. Alleen een beetje jammer dat George dood gaat aan het eind. Of was het nou Fred? |
Fred gaat dood niet George. Maar de winkel die blijft nog wel gewoon bestaan. Ook al doet George het dan niet meer met Fred het is niet zo dat de winkel meteen weg is gegaan nadat Fred is overleden. [a] |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
AvadaKedavra
Dreuzel

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 08, 2008 21:31 |
 |
Ron heeft er ook nog gewerkt met George en later heeft George dat gedaan met zijn vrouw. Ik vind die spullen wel geweldig, zoals zo'n beest(kom ff niej op de naam) die Ginny had gekocht en Arnold ofzowiets had genoemd!!! |
|
|
  |
 |
ihv
1e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 22, 2008 12:50 |
 |
AvadaKedavra schreef: | Ron heeft er ook nog gewerkt met George en later heeft George dat gedaan met zijn vrouw. Ik vind die spullen wel geweldig, zoals zo'n beest(kom ff niej op de naam) die Ginny had gekocht en Arnold ofzowiets had genoemd!!! |
dat was een ukkepulk toch?
wel jammer dat er in de 5de film weinig aandacht voor is |
|
|
  |
 |
I Vegeta
Dreuzel

Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 30, 2008 15:33 |
 |
Hehe leuk onderdeel van het boek, ook de beschrijvingen van de spullen die er allemaal te koop zijn  |
|
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jul 30, 2008 15:51 |
 |
ik vond het mooi om te zien dat Fred en George zoveel hadden uitgevonden en zo succevol zijn. En ondanks alle angst voor voldemort toch hun humor niet verloren hadden  |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
  |
 |
Allisson Zwarts
1e jaars

Verdiend:
56 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 08, 2008 11:37 |
 |
Ik vind het echt hartstikke leuk bedacht. Vooral omdat ze ook niet zoveel geld hadden en nu dus genoeg geld konden binnenhalen. Dat zullen ze vast wel lenen/geven aan hun ouders als die weer geldzorgen hebben ;D |
|
|
  |
 |
Neleke
5e jaars

Verdiend:
74 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 25, 2008 22:06 |
 |
Ik vind het zo leuk! Wat jammer dat het niet echt bestaat...
Het is zo leuk en zo typisch Fred en George  |
_________________ Pippin: "I didn't think it would end this way"
Gandalf: "End? No, the journey doesn't end here..." |
|
  |
 |
Miss Zwarts
2e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Aug 26, 2008 6:40 |
 |
Mij lijkt het wel een leuke winkel met al die geinige spullen. Maar zoals Harry ook al tegen zichzelf zei dat Fred en George op moeten letten wat ze aan wie verkopen. Malfidus heeft nu profijt voor het slechte van hun producten. |
_________________ "I've listened already. I've made my decision. Leave me alone!" |
|
  |
 |
|