Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Helen McCrory (Narcissa Malfoy) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 04, 2007 13:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet dat er nog niemand bekend is die de Rol van Narcissa zal gaan krijgen. Maar vond dat het ook wel eens tijd worden, dat we over deze persoon eens naar boven halen. Mijn vraag is eigenlijk gewoon aan iedereen. heeft iemand misschien een idee, wie wel Narcissa zal kunnen gaan spelen? Of vind jij een acteur die echt iets voor Narcissa is? En wat hoop jij graag terug te zien in de rol van Narcissa? Kijk als er later de persoon bekend is , zal ik de naam en de post wel iets gaan veranderen. Maar zolang hoop ik dat we over de "geheime"acteur kunnen praten.

Greetz Narcissa Riddle





_________________
†Het geluk van de vampiers is met ons!!†

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!


( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )

Laatst aangepast door Narcissa op Zo Nov 11, 2007 2:25; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 633 Sikkels
Woonplaats: Spinner's End To do: meet Rupert&Helena

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 04, 2007 14:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm...ik heb al eens gezocht/gekeken naar een goede/leuke actrice voor Narcissa(want zij moet gewoon even leuk zijn als Helena, maar dat is bijna onmogelijk Wink )
Maar goed.
Ik vind dat ze een slank postuur moet hebben niet zo'n mollig(wat ik heel leuk vind) vrouwtje als mevrouw Weasley.
En ze moet zo'n vrouw zijn die alles aan kan, zeg maar wat ze ook aantrekt alles staat haar goed en voro mijn idee moet ze niet teveel make-up op hebben.

oja dit schreven ze in het cast film 6 topic

Jalf; klik Hier voor het bericht dat was dus het idee van Jalf.

Maar ik weet niet wat ik van haar vind ik vind haar niet echt knap, en ze heeft een beetje een rare neus, maar dat kan ook voor de foto komen, ik zie haar niet echt als Narcissa, maar ik zal eens wat meer over haar op gaan zoeken, miss valt ze reuze mee en is ze wél de perfecte narcissa.

Dus zo iemand had ik in gedachte, maar ik heb nu nog geen idee, als ik een idee heb edit/post ik het wel Wink





_________________
    ♥Helena&Rupert '
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 04, 2007 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind die vrouw eigenlijk ook wel geschikt voor Narcissa. Misschien moet ze alleen wat blonder haar hebben. Maar voor de rest ja. Als zij gecast word voor de 6e film dan ben ik wel blij.

Als er een Narcissa gecast wordt voor de volgende film. Ik hoop het want dat betekend dat de scene van "Spinners End" erin voorkomt.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 633 Sikkels
Woonplaats: Spinner's End To do: meet Rupert&Helena

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 14:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja dat zou ik ook echt stom vinden. Dat MAG gewoon NIET gebeuren. ik vind namelijk die scene geweldig. zometeen komt er helemaal geen Narcissa in voor ofzo? Nou ik denk het wel. Het MOET gewoon. Als er geen Narcissa in voor komt he... Hopelijk wordt Cis(&bella) in deel 7 gewoon heel belangrijk dat ze haar er in deel 6 wel bij moeten steken.

Want anders is het ook zo vaag. Dat er in film 7 oppeens een belangrijk personage inkomt dat we nog nooit eerder hebben gezien.

Die scene moet&zal erkomen. Ik hou van Narcissa&Bella en ik vind die scene gewoon te schattig. Maar die onbreekbare eed(?) die zal er denk ik wel in komen, die is best belangrijd in 6.





_________________
    ♥Helena&Rupert '
Profiel bekijkenStuur privébericht
WizardRA
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 67 Sikkels


WizardRA is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 14:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Die scène zou er wel in moeten komen, omdat het ook belangrijk is voor de rest van het verhaal, waarom Draco die kast repareerd, naar Odius en Oorlof gaat en waarom Sneep Perkamentus vermoorde, het komt door de Onbreekbare Eed van Sneep en Narcissa, waar sowieso Bellatrix ook bij betrokken is. Desnoods als ze hem niet in HBP doen kunnen ze hem ook nog in DH doen, dan is het nog een heel mysterie in HBP waarom Draco alles doet en Sneep Perkamentus vermoord en komen we er in DH achter. Maar ik heb hem toch liever in HBP.
Om even on-topic te blijven met wie voor Narcissa moet spelen kies ik voor Joely Richardson, die lijkt het meest op de Narcissa uit mijn verbeelding.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 70 Sikkels


Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 15:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Die eerste foto vind ik ook wel goed voor Narcissa want ze ziet er daar zo puntig uit. Alleen haar haar mag nog wel wat witter.

Ik hoop echt dat ze erin komt wel hoor.. stom dat ze niet in de Goblet of Fire kwam, bij de familie Malfidus.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor


Verdiend: 1 Sikkels
Woonplaats: In Snape's room, with Severus.

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 16:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vond die foto wel goed. Die eerste vooral, zo heb ik mij Narcissa wel voorgesteld, alleen moet ze dat Lucius blond haar hebben (oftewel, Jason isaacs "paris Hilton pruik" Razz) Met blonderen en pruiken valt er een hoop te doen.

supper gevonden.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 224 Sikkels
Woonplaats: Op twilight.123forum.nl

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 14, 2007 17:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind deze vrouw heel erg goed voor Narcissa, het haar, de puntige neus, de vooruitstekende kin. Zo had ik me haar eerlijk gezegd wel in gedachte, ze moet ook een vrouw zijn die 100 en 1 outfits heeft die haar allemaal om ter mooist staan. Ze moet uitstraling hebben.

groetjes
x




Profiel bekijkenStuur privébericht
Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 424 Sikkels


Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 11:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa had naar mijn idee altijd heel donker haar :) Maar, eigenlijk is dat helemaal niet logisch.. Draco heeft gewoon ontzetend blond haar. En, natuurlijk moet ze er in voorkomen. Dat kan gewoon niet anders. Dat stukje dat Draco and his mother in de winkel zijn voor gewaden en dat ze dan ruzie krijgen enzo. is gewoon best cruciaal.. Dacht ik.. Maargoed, Narcissa heeft me nooit echt geboeid, maar ik vind het wel leuk als ze er in voorkomt!





_________________
Men are stupid.

I'm with you so far..


xD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 11:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hummol schreef:
Narcissa had naar mijn idee altijd heel donker haar Smile Maar, eigenlijk is dat helemaal niet logisch.. Draco heeft gewoon ontzetend blond haar. En, natuurlijk moet ze er in voorkomen. Dat kan gewoon niet anders. Dat stukje dat Draco and his mother in de winkel zijn voor gewaden en dat ze dan ruzie krijgen enzo. is gewoon best cruciaal.. Dacht ik.. Maargoed, Narcissa heeft me nooit echt geboeid, maar ik vind het wel leuk als ze er in voorkomt!

Nou volgens mij staat er ergens ook wel duidelijk dat Narcissa lang blond haar heeft. En ik had niet eens zozeer gedacht aan die scene. Ik dacht alleen maar aan Weverseind waar ze nog belangrijk word.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 17, 2007 17:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Hummol schreef:
Narcissa had naar mijn idee altijd heel donker haar Smile Maar, eigenlijk is dat helemaal niet logisch.. Draco heeft gewoon ontzetend blond haar. En, natuurlijk moet ze er in voorkomen. Dat kan gewoon niet anders. Dat stukje dat Draco and his mother in de winkel zijn voor gewaden en dat ze dan ruzie krijgen enzo. is gewoon best cruciaal.. Dacht ik.. Maargoed, Narcissa heeft me nooit echt geboeid, maar ik vind het wel leuk als ze er in voorkomt!

Nou volgens mij staat er ergens ook wel duidelijk dat Narcissa lang blond haar heeft. En ik had niet eens zozeer gedacht aan die scene. Ik dacht alleen maar aan Weverseind waar ze nog belangrijk word.


Soms staat het wel beschreven maar heb je er je eigen gedachten over. Ik dacht ook altijd dat de koets van Beauxbaton rood was ... of was het zwart .. naja iig, het bleek dus blauw te zijn geweest.
Ik hoop wel dat Narcissa erin voor komt. Ik wil haar nu wel eens zien





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Royal Palace @ Fire Nation

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 26, 2007 18:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind haar wel goed,van die foto maar ik denk dat ze blonder moet zijn. Net als Tom Felton(die heb ze haar gebleekt maa toch). Verder moet ze er wel in voor komen anders is het wel heel raar. eigenlijk gaat het boek over de onbreekbare eed tussen snape en narsissa. nou, ik hoop maar dat ze goed gecast word. Very Happy





_________________
    Right form the start
    been friends forever
    Somehow we're meant to be
    together

    HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chaja-girl
3e jaars
3e jaars


Verdiend: 223 Sikkels


Chaja-girl is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mrt 26, 2007 23:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ze MOET er gewoon in voorkomen. Als ze dat niet doet ga ik dood, en dan ga ik voor ik dood neerval eerst, met mn laatste restje kracht, ergens op een heel druk plein staan en keihard gillen en janken dat al die stomme BBQ's mij hebben vermoord en dat mij het recht is ontnomen de persoon die ik met heel mijn hart liefheb ooit nbig te mogen ontmoeten, EN HET IN ALLEMAAL DE SCHULD VAN DIE MAKERS VAN DE FILM!!!!!! en dan krijgen ze zoveel hatemail dat ze niet meer kunnen ademen, met al die brieven in hun neus. En ik stuur ze een envelop vol met onverdunde fisteldistelpus, en als ik een envelop heb gevonden die groot genoeg is voor een vreselijke vervloeking, moeten ze maar vast beginnen met hun familie en vrienden gedag te zeggen!

Nouja, dat ook weer niet, maar vanbinnen... voel ik me dan nog veel erger. [/drama]

Maar de actrice moet wel een beetje op Bellatrix lijken. Ik stel me haar veel killer enzo voor, maar qua figuur moeten ze niet al te verschillend zijn.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2007 22:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Chaja-girl schreef:
Ze MOET er gewoon in voorkomen. Als ze dat niet doet ga ik dood, en dan ga ik voor ik dood neerval eerst, met mn laatste restje kracht, ergens op een heel druk plein staan en keihard gillen en janken dat al die stomme BBQ's mij hebben vermoord en dat mij het recht is ontnomen de persoon die ik met heel mijn hart liefheb ooit nbig te mogen ontmoeten, EN HET IN ALLEMAAL DE SCHULD VAN DIE MAKERS VAN DE FILM!!!!!! en dan krijgen ze zoveel hatemail dat ze niet meer kunnen ademen, met al die brieven in hun neus. En ik stuur ze een envelop vol met onverdunde fisteldistelpus, en als ik een envelop heb gevonden die groot genoeg is voor een vreselijke vervloeking, moeten ze maar vast beginnen met hun familie en vrienden gedag te zeggen!

Nouja, dat ook weer niet, maar vanbinnen... voel ik me dan nog veel erger. [/drama]

Maar de actrice moet wel een beetje op Bellatrix lijken. Ik stel me haar veel killer enzo voor, maar qua figuur moeten ze niet al te verschillend zijn.


Gelijk geef ik je, Narcissa hoort erbij!, Ik vind haar gewoon zo geweldig. Ik zal begod niet weten, wat ik zal moeten doen, als ze het stuk van Narcissa, Snape en Bella eruit halen. Misschien zal ik van kwaadheid niet eens het 6de film willen zien..Nee ze MOET er echt in voor komen. Maar ze hoef voor mij niet echt veel op bella te lijken, want in de boeken lijkt ze ook niet echt veel op haar.





_________________
†Het geluk van de vampiers is met ons!!†

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!


( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 593 Sikkels
Woonplaats: In a cave with Lucius!

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 18, 2007 18:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Narcissa... Ik zie Cate Blachett wel in haar huid kruipen. KLIK VOOR DE FOTO! <<< Het is een foto van in 2005.
Ik vindt haar een geweldige actrice. Ik hoop echt dat zij het wordt. Alleen moet ze er wat minder opgewekt uitzien in film zes.





_________________
'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer