Auteur |
Bericht |
lauie
2e jaars

Verdiend:
15 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 14:45 |
 |
Hey,
kvroeg me es af:
naar waar gaan de leerkrachten van Zweinstein op vakantie, en wat doen ze daar?
ik denk niet dat Sneep in zen boxer in de zon gaat liggen! Of dat Anderling in een disco staat te strippen fzow...
Wat denk jij? |
_________________ 'Waar mijn schat is, zal ook mijn hart zijn...'
Laatst aangepast door lauie op Di Mrt 11, 2008 15:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 16:31 |
 |
Whahaha xD
Nee, dat zie ik Snape ook nog niet doen. Ik weet het niet. Wat zaken regelen, lijkt mij. En gewoon... niks doen. Thuis zijn. Uhm... goede vraag.
Ik denk dat ze gewoon dingen voorbereiden voor het volgende schooljaar, misschien vrienden/familie opzoeken.
In de tuin zitten en een boek lezen.
Ik weet het niet echt, maar ik zie Snape en Anderling nog niet op het strand zitten. |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
  |
 |
TopazLover <3
Writer of Dreams

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 17:12 |
 |
Ik denk dat ze tijd doorbrengen met onderzoek doen naar hun vak. Bijv. dat Stonk naar allemaal verschillende, nieuwe planten regelt voor het nieuwe schooljaar en er misschien zelf een paar weken tussenuit gaat; dat Sneep/Snape zorgt voor nieuwe toverdranken en dus dingen doet met de andere Dooddoeners voor Perkamentus/Dumbledore. |
_________________ Running at Ron, she flung them around his neck and kissed him full on the mouth. Ron threw away the fangs and broomstick he was holding and responded with such enthusiasm that he lifted Hermione off her feet.
HPF, always in my heart. |
|
  |
 |
kirrsten
1e jaars

Verdiend:
76 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 19:58 |
 |
ik denk dat ze op onderzoek uitgaan en op expedities gaan. Maar ze gaan vast ook wel relexen. Op familiebezoek, boeken lezen, Na WK zwerkbal. enzofoort.
Maar ik zie ze inderdaad nog niet op het strand liggen. En ik denk ook niet dat ze sportief gaan doen ofzo *ligt in een stuip bij de gedachte aan Anderling in een joggingpak en Sneep in een balletpakje * |
|
|
  |
 |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 20:04 |
 |
Snape blijft gewoon thuis zitten in een donker hoekje met een boek over de Zwarte Kunsten in zijn hand. ^^
Maar Anderling, Banning en de andere leerkrachten zullen wel naar het buitenland gaan denk ik.
Niet persé in badpak ofzo, al gaan ze naar Benidorm. Maar ze gaan wel ergens naartoe, waar ze kunnen gaan wandelen en naar munumenten gaan ofzo. Gewoon, zoals wij doen.  |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Wo Feb 13, 2008 22:42 |
 |
lauie schreef: | Hey,
kvroeg me es af:
ik denk niet dat Sneep in zen boxer in de zon gaat liggen!
wat denk jij? |
wahhwhahah Ik krijg meteen een lach bui dat niet normaal is!! XD XD.
Ik zie het misschien een beetje te veek voor me. Al zal ik het helemaal niet erg vinden als het jongere Snape van 18/19 jaar was
( Dan kom ik er nog eens gezellig bij liggen )
Jeetje zie je Banner het dan wel doen? Of Anderling die gezellig met dreuzels Volly bal gaat spelen? whahwha Hagrid onder de zon
Wahwha jongens en meiden ik wordt hier veels te melig van. XD
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Crissy77
5e jaars

Verdiend:
403 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 16:54 |
 |
Ik denk ook niet dat ze op het stand gaan liggen in zonnige oorden. Ik zie het al helemaal voor me (hahahahaha, kom niet meer bij... Sneep in een zwembroek op het strand). Denk dat ze gewoon thuis blijven en zich voorbereiden op de nieuwe lessen.Maar ze zullen natuurlijk ook lekker relaxen en bij familie op bezoek en naar de kroeg ofzo. Gewoon de dingen die jij en ik ook zullen doen als we niet op vakantie gaan, en thuis blijven. Maar naar een tropisch eiland....nou nee dat zie ik ze niet doen. |
|
|
  |
 |
1991Nicole
4e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 17:06 |
 |
Citaat: | Hey,
kvroeg me es af:
ik denk niet dat Sneep in zen boxer in de zon gaat liggen!
wat denk jij |
Citaat: |
wahhwhahah Ik krijg meteen een lach bui dat niet normaal is!! XD XD.
Ik zie het misschien een beetje te veek voor me. Al zal ik het helemaal niet erg vinden als het jongere Snape van 18/19 jaar was
( Dan kom ik er nog eens gezellig bij liggen )
Jeetje zie je Banner het dan wel doen? Of Anderling die gezellig met dreuzels Volly bal gaat spelen? whahwha Hagrid onder de zon
Wahwha jongens en meiden ik wordt hier veels te melig van. XD |
Het is echt vreselijk.
Ik werd gwn misselijk bij het idee van Sneep in een zwembroek
Ik zie perkamentus of anderling ook niet zo 1 2 3 op een handdoek aan het zonnen.
Lijkt me ook niets voor hun.
Sneep rustig in zijn kelder thuis zitten, met een foto in zijn hand van Lily terug denken aan die tijd.
Perkamentus gwn dingen doen.
Anderling , thuis met een papier met er op "Hoe kan ik mijn leerlingen nog meer straffen". |
_________________ Hoi ik ben dol op Lily en James verhalen,
Als iemand een leuke weet verteld me dan waar hij staat  |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 17:19 |
 |
Ze gaan vast wel op vakantie. Waarnaartoe weet ik niet en wat ze gaan doen al helemaal niet.
De Weasley's zijn toch ook naar Egypte op vakantie gegaan en hebben de pyramide's bekeken.
Ik denk dat leerkrachten dat ook doen hoor. Of als ze niet van vakantie houden gewoon thuis zitten te relaxen. |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 18:55 |
 |
Ik denk dat leraren ook gewoon op vakantie gaan, al zal het wel van persoon tot persoon verschillen. Sommige zullen best op een strandje gaan liggen, bijv. Lockhart. Anderen gaan misschien op wandelvakantie, bijv. McGonagall. Dus eigenlijk gaan ze denk ik gewoon hetzelfde op vakantie als normale tovenaars en dreuzels. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 19:14 |
 |
Het zijn ook maar mensen, en zoals Chris zegt zullen ze wel op vakantie gaan. Lockhart naar het strand, McGonagall op wandel en Flitwick naar de zee. Onze leerkrachten gaan toch ook op vakantie? |
  |
 |
1991Nicole
4e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 19:19 |
 |
Ja wel
zie jij anderling, sneep of banning al op een handdoek aan het strand liggen
of in een disco aan het dansen? |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 19:21 |
 |
1991Nicole schreef: | Ja wel
Ja maar zie jij iemand van 50 in onze wereld dit al doen? Die gaan op wandelvakantie. Dus dit is een niet een goed argument. Want oudere mensen doen dit sowieso niet, tovenaar of niet. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 19:29 |
 |
Chris. schreef: | 1991Nicole schreef: | Ja wel
Ja maar zie jij iemand van 50 in onze wereld dit al doen? Die gaan op wandelvakantie. Dus dit is een niet een goed argument. Want oudere mensen doen dit sowieso niet, tovenaar of niet. |
Hier ben ik het mee eens. Daarom vind ik de poll ook niet echt goed... er zijn geen opties bijna. |
  |
 |
1991Nicole
4e jaars

Verdiend:
140 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 14, 2008 19:42 |
 |
Code: | Ja maar zie jij iemand van 50 in onze wereld dit al doen? Die gaan op wandelvakantie. Dus dit is een niet een goed argument. Want oudere mensen doen dit sowieso niet, tovenaar of niet. |
ja wel sneep en zo zijn nog niet over de 50+
was Remus ook ook.
Dus dat teld niet voor alle ouderen
en naar een strand zou best kunnen
genoeg oude mensen doen dat. |
|
  |
 |
|