Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Lezen jou vrienden en familieleden ook Harry Potter? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot


Verdiend: 1077 Sikkels


MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 19:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

En? Vinden jouw vrienden het kinderachtig of lezen ze de boeken zelf ook? En je ouders?

Mijn vader leest de boeken wel, mijn moeder houd er niet van en begint er ook gewoon niet aan. Mijn broertje en twee zusjes lezen HP ook, evenals een groot gedeelte van mijn vrienden op de universiteit.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 364 Sikkels
Woonplaats: Winter Wonderland

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 19:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zowat al mijn vrienden en vriendinnen lezen Harry Potter. Cool Mijn familie vind dat maar zever, jammer genoeg. Ik en mijn zus hadden mijn moeder overtuigt om het 6de boek te lezen. Ze is tot de helft geraakt, maar daarna heeft ze niet meer verdergelezen. Ik probeer haar nu te overtuigen om toch te lezen, maar het is hopeloos.





_________________
If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels


karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 21:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb het al eerder gezegt die van mij lezen het niet. Alleen mijn beste vriendin heeft ze gelezen. Mijn moeder wou ze wel gaan lezen [dat zei ze] maar daar is nog niet veel van gekomen.
Mijn nicht en neef zijn wel eens in een deel begonnen en hebben het toen niet uitgelezen omdat ze het niet leuk vonden maar dat heeft ook geen nut want je kan het beste bij het eerste deel beginnen.

Ik ga mijn familie ook niet aansporen om het te lezen want ze verklaren me voor gek als ik zeg dat ik de HP boeken al meerder keren gelezen heb en ze heel leuk vind Confused




Profiel bekijkenStuur privébericht
Skay
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 356 Sikkels
Woonplaats: Slytherin Dorms

Skay is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 22:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben zelf als eerst begonnen met het lezen van de boeken. Toen ging mijn moeder het ook lezen en vervolgens mijn zusje en broertje ook. Zelfs mijn oma's lezen het!! En alleen een aantal van mijn vrienden hebben de boeken gelezen, al hebben ze wel allemaal de film gezien.
Dit allemaal dankzij de lerares die ik in groep 8 had. Goh wat is dat lang geleden.





_________________
Your arrogance and conceit, your selfish disdain for the feelings of others made me realize that-"
*kicks Elizabeth away* "Ofcoarse I'll marry you, my own Mr. darcy!"

Je bent een genie Katara; een zwetend, stinkend genie! ~Taf
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 633 Sikkels
Woonplaats: Spinner's End To do: meet Rupert&Helena

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 22:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb 1 'vriendin verslaafd gemaakt. Dat is wel grappig en ze leent nu mijn boekjes.
Mijn OUders lezen ze niet, maar zijn gedwonge om eens in de zoveel tijd een halfoog mee tekijken naar mijn Hp marton.
Maar elzen doen ze niet. O, ja nog een vriendin van mij, in het nederlands en zeg maar geoon om iets te lezen, soms een jaar na dat het uit is gekomen. En ze vergeet de helft. Nou ja dat moet ze natuurlijk zelf weten.

Verder ken ik eigenlijk niemand die ze leest.





_________________
    ♥Helena&Rupert '
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 22:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

En we posten het gewoon weer opnieuw

Ik ben de boeken gaan lezen nadat mijn broer ze me in handen heeft gedrukt.
Daarna heb ik ze zelf in het Engels gekocht.
Mijn broer heeft ze daarna aan mijn moeder laten lezen (zijn boeken dus) en daarna aan mijn tante.
Mijn ma vind de boeken niet zoveel aan en mijn tante vind ze wel aardig.
Nu wilden mijn opa en oma de boeken ook lezen omdat de paus er tegen was (ik heb een rebelse (katholieke) oma). *is trots*
Ze zijn nu bij het 3e boek en ze vinden het leuke boeken maar ze zoeken er verder geen theorieën achter





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 529 Sikkels
Woonplaats: Pala Ferry

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 23:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn ouders+broer+grootouders haten Harry Potter. De grootste deel van mijn familie zelfs. En dan te bedenken dat ik één van de allergrootste HP-freaks ben. De enige persoon in mijn familie die zich er wel voor interesseerd is mijn tante. Ze is niet gefreakt, maar ze geeft (onder "zware druk" van mij) de boeken toch wel gelezen en ze zij dat ze ze enorm goed vond.

Verder zitten er wel enkele leerlingen in m'n klas die de boeken vroeger gelezen hebben, maar ze vinden ze nu te kinderachtig. En ik blijf voorlopig de enige freak uit de klas...





_________________
See you in another life then, eh brother?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 0:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben ook de enige Freak van de familie. Al vinden mijn ouders enzo wel leuk dat ik Hp leuk vind ^^. Mijn neef kent trouwens HP wel want toen ik het had over Loena wist hij wel over wie ik het had. En een paar mensen uit mijn klas hebben de boeken ook wel eens gelezen of wel eens een film gezien. Eigenlijk ken ik wel redelijk wat mensen die HP wel leuk vinden. Maar echt een Freak nee die ken ik nog niet. Wel jammer lijkt me wel leuk om zo'n iemand te kennen. De hele dag met Muggles is ook niet alles ^^





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 0:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ken echt helemaal niemand (familie/vrienden/klasgenoten) die ook HP fan zijn. Helaas. Ik vind het wel jammer. Het lijkt me ook wel leuk om een keer met iemand te kunnen kletsen die ook fan is Sad . Maar kan dus niet.

Verder zijn mijn ouders volgens mij ook niet zo blij met mijn HP fandom. Helaas. Maar ik heb altijd internet/het forum nog. Ik heb ook gewoon serieus niemand die ik ken (penvriend/msn/wat dan ook) die HP leuk vind. Nou ja, er zijn ergere dingen op de wereld.





_________________
    I love HPF.

    All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
WizardRA
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 67 Sikkels


WizardRA is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 10:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Niet veel familieleden lezen Harry Potter. Ik was de eerste, ik begon met lezen in 2002. Toen een jaar laten ging mijn tante het lezen, en die vond het zo leuk, dat ze het ging voorlezen aan mijn nichtje. Mijn neven gingen het toen ook lezen. Mijn vader gaat het ook nog een keer lezen, maar die leest meer baantjer en detectives etc. Van mijn klas lezen ik een m8 en een paar meisjes het, maar van bekenden lezen er niet echt veel.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Laeta
Oude Forumnaam: tralalala Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste


Verdiend: 1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns

Laeta is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 11:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn hele familie leest het, waarmee ik broer en ouders bedoel, al ben ik wel degene die het boek het eerst uitheeft en er het meest naar toeleeft. Van mijn vriendinnen lezen ze het bijna allemaal en maar een vriendin heeft er echt een hekel aan(en ja, ze heeft het twee keer geprobeert). Ik heb een vriendin waarmee ik ook echt hapy theorien kan gaan uitwisselen(waar die andere vriendin dan totaal gestoord van wordt en ik moet toegeven, het is ook wel zielig voor haar Rolling Eyes ).
Mijn vader kocht deel 1 en 2 voor me, toen ik nog nooit van HP had gehoord. Ik begon het te lezen in de kerstvakantie en was gelijk fan. Hierdoor heb ik al mijn toenmalige vriendinnen en familie aangezet om het te gaan lezen. Daarvoor kende niemand het eigenlijk:P





_________________
~We are each of us angels with only one wing. And we can only fly by embracing each other~

Ambition is the germ from which all growth of nobleness proceeds.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Arra
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: In freaking nowhereland

Arra is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 12:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn familie leest het jammer maar helaas niet.
M'n moeder heeft het wel eens geprobeerd maar ze vindt de films gewoon leuker (: M'n vader moet er niks van hebben en mn broer en zus hebben ze wel gelezen. Maar mn jongste zusje, niet al heeft ze het wel eens geprobeerd (;
En ikzelf, nouja dat spreekt voor zich!





_________________
'Cause I want it now!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lily Emma
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 45 Sikkels
Woonplaats: De toverwereld

Lily Emma is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 13:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn vrienden vinden het niet kinderachtig, hoor Smile Misschien wat mensen uit mijn klas, maar ze zeggen er niets over Cool Ik heb ook een vriendin die het leest, en mijn broer leest het soms ook Cool





_________________
¤...And either must die at the hand of the other, for neither can live while other survives..¤
Pain Like a Heaven
Profiel bekijkenStuur privébericht
Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 70 Sikkels


Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 13:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, ga ik het nog een keer vertellen Wink

Bijna al mijn vriendinnen lezen HP eigenlijk en mijn beste vriendin is ook best wel een HP-freak, we gaan altijd samen het nieuwe boek kopen of op de premieredag naar de film

Mijn tante is ook best fan, vroeger in ieder geval, dat is wel leuk.
En mijn zusje(s) natuurlijk niet te vergeten, maar ik ben wel verreweg de meeste fan uit mijn familie. Ook nog mijn neefjes hebben de boeken/films gelezen/gekeken.

Uit mijn klas weet ik dat sommige mensen ook de boeken lezen en twee jongens zijn ook volgens mij erg HP-fan.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Lizzeeh
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 24 Sikkels
Woonplaats: Op de glooiende heuvels van de Yssel, waar de koeien vredig grazen

Lizzeeh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 15:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik ben wel de grootste hp fan uit de familie eigenlijk Razz

mn zus is er op hele jonge leeftijd mee begonnen, en ik jatte haar boeke altyd .. dus ik begon het ook leuk te vinden Razz
ze is nog steeds fan, maar niet heel erg.

mn vati weet volgens mij niet eens dat hp een litteken heeft, evenals mijn moeder.

en mn broer vind het af en toe wel grappig om mee te lezen,als ik op dit forum ben, en hele idiote theorieen te bedenken..maar volgens mij heeft hij niet eens alle boeken gelezen Razz

een van mn beste vriendinnen leest ze ook allemaal duuzend x, en zit ook op hpf (Jolanthee)
en de rest van mn vriendinnen vind het leuk om erby te zijn als we een winterste hpfilmmarathon houden, maar meer ook niet

x




Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer