Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Welk personage kan je niet uitstaan? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot

Verdiend: 1077 Sikkels

MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 21:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Topic 2! De titel spreekt al voor zich Wink

BeeGee Kenobi schreef:
Ah finally...dit topic had ik nodig

Cho Chang: aaarch..dom kind!! vond ik al sinds het begin..jakkes..boek 5 was echt te erg...

Umbridge: ik was gewoon de klas uitgestampt ofzo (dat kon niet maja)...wat een ontzettend (subtiel) gemeen mens..

Ginny: Ik weet niet..ik mag haar niet...

Draco: kom op mensen...draco fans zijn meestal fans van Tom Felton Razz (er zijn uitzonderingen) maar Draco is een watje die gewoon oververwent is..dat kun je toch nauwelijks leuk vinden....ik tenminste niet...

Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Verdiend: 0 Sikkels

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 22:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok, ik vind umbridge dus wel leuk en Draco ook. Niet omdat ik fan van Tom ben maar ik vind het karakter erg leuk.

Percy kan ik niet uitstaan. Te betweterig
Cho - huilt teveel en als Harry ook maar 1 woord verkeert zegt maakt ze het uit en als hij iemand red en weer in de spotlights staat is ze weer helemaal gek op hem.
Ginny - ze is tè aanwezig
Lockhart - 1 woord. Dombo
En alleen in boek 5 Harry. Hij schreeuwt teveel, denkt dat hij niet begrepen wordt enz.
Hermione - altijd dat gekif op Ron al vond ik het in boek 6 weer zielig voor Hermione

Dat waren ze op dit moment

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 22:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tom Barman schreef:
Voldemort staat toch wel op nr 1 maar ook Omber en Lucius samen met Draco om dan van het geslacht Swartz nog maar te zwijgen ( met uitzondering van Sirius)

Ik hou van de familie Black, ze zijn boeiend en ze geven een leuke draai aan het verhaal.

En sommige mensen kunnen echt niet tegen Umbridge, ik ben (denk ik) een van de weinige die vind dat ze eigenlijk wel leuk is.
Wat zou boek 5 zijn zonder Umbridge? Niet veel. Ik vind haar zoiezo wel komisch. Alleen ze is wel echt een rot mens natuurlijk, maar niet echt irritant als personage.

Maar jaaa bah LUCIUS, aaarrgggh ik kan hem echt niet hebben vuile verader! En hij speelt de baas over Bella. Nee ik mag hem echt niet,
zo schijnheilig. Ik kan hem gewoon zoiezo niet hebben, beetje en halve dooddoener, ik heb er niet echt een duidelijke rede voor.

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 22:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ok nieuw topic een nieuwe lijst.

1) Hermione OMG wat is zij irritant. Nee wij zullen zeker weten geen goede vriendinnen worden. Voornamelijk in boek 5 kan ik haar echt niet uitstaan. Zij is echt het meest irritanste personage uit de boeken
2) Ginny Weasley - Ze is echt te Mary Sue. Alles is bij haar toch iets te perfect, en te veel jongen vinden haar te leuk. Ze verdient het niet om Harry's vriendin te zijn, ik vind haar namelijk een s**t. Ik vind haar een vaag personage.
3) Hagrid. Iedereen vind hem zo leuk en geweldig. Nee ik heb absoluut niks met Hagrid. Ik vind zijn accent en zijn hele doen gigantisch ergerlijk. En hij is nou eenmaal een slechte leraar. Ik had niet graag les van hem.
4) Percy Weasley. Pff iets te ambitieus en betweterig. Wel leuk dat hij tegen zijn familie in opstand komt. Maar hij moet mij denken aan mijn nerdy neef, die toevallig ook rood haar heeft. En hem mag ik ook niet
5) Dumbledore/Perkamentus - Domme vent. De zogenaamde "wijze" man. De Ik-Weet-Alles-Over-Jou-Verleden-Maar-Jij-Bent-Nog-Te-Jong-Om-Het-Te-Weten-man. Pff kom op, ik was eigenlijk blij dat hij dood was. En hij trekt dus bepaalde leerlingen voor en dat mag niet als schoolhoofd. En ik vind hem gewoon ergens achterbaks en raar.

Oehw 2 Weasleys in mijn lijst. Sorry Helen ^^.

Ik vind Umbridge en Cho juist leuk in de boeken. Umbridge is gewoon een geweldig personage die echt helemaal in het vijfde boek past. En ze is alleen onaardig tegen de Griffie's voor de rest valt ze erg mee hoor. En Cho tja ik heb zelf een Cho-periode gehad. En als je vriendje dood is en niemand gelooft jou en je kan er maar met een persoon over praten en je bent nou eenmaal ergens emotioneel tja dan zal ik ook wel huilen. Ik vind haar leuk en een goede eerste vriendin voor hem.En Draco tja die heeft een lieve moeder en tante dus ik vind hem ook wel wat leuker ^^

Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 22:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oke, daar kom ik dan. Razz

Met stip op 1: Ginny. Wat een doos. Ik vond haar altijd al een nietszeggende muts, en dat zij nou uitgerekend Harry's vriendin moet worden. *Walg*

Op 2: Cho, hoe een zeikert kun je zijn? Oké haar vriendje is dood. Dat is niet cool, maar wat een zeikmiep.

Op 3: Hagrid, maar dat vind ik eigenlijk meer omdat alle stukken van het boek waar hij in voorkomt nogal saai zijn. Als ik ze voor de tweede keer lees sla ik ze soms zelfs over omdat ik ze zo saai vind. Dat stuk met die reuzen (in boek 5 volgens mij) saaai.

Op 4: Percy. Omdat hij niet zo'n grote rol heeft staat hij maar op 4, anders had ik hem waarschijnlijk nog irritanter gevonden. Blegh.

Oke, dat waren de mensen waar ik me het meest aan erger! Alle frustraties gelijk kwijt Wink

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Faunaat
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 443 Sikkels

Faunaat is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 23:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ginny, Hermione en Hagrid vind ik juist leuk. :3

Nou ja, sommige mensen zeiden dat Umbrigde juist erg leuk was enz. Maar ik ben alweer boek 5 aan het lezen en ik kan haar gewoon niet leuk vinden. Jeetje, rotmens vind ik het. xD

Oh ja, Fleur Delacour vond ik ook altijd irritant. Tenminste, in het begin. Razz Toen vond ik haar echt verwaand. x'D

Zo van: "Op Beauxbatons is alles beter."

._."

- Gregory House
Tom Barman
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

Tom Barman is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 23:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tops<3 schreef:
Tom Barman schreef:
Voldemort staat toch wel op nr 1 maar ook Omber en Lucius samen met Draco om dan van het geslacht Swartz nog maar te zwijgen ( met uitzondering van Sirius)

Ik hou van de familie Black, ze zijn boeiend en ze geven een leuke draai aan het verhaal.

En sommige mensen kunnen echt niet tegen Umbridge, ik ben (denk ik) een van de weinige die vind dat ze eigenlijk wel leuk is.
Wat zou boek 5 zijn zonder Umbridge? Niet veel. Ik vind haar zoiezo wel komisch. Alleen ze is wel echt een rot mens natuurlijk, maar niet echt irritant als personage.

Maar jaaa bah LUCIUS, aaarrgggh ik kan hem echt niet hebben vuile verader! En hij speelt de baas over Bella. Nee ik mag hem echt niet,
zo schijnheilig. Ik kan hem gewoon zoiezo niet hebben, beetje en halve dooddoener, ik heb er niet echt een duidelijke rede voor.

Ik denk dat ik hier een beetje verkeerd begrepen word. Als personages zijn de Blacks en Umbridge natuurlijk fantastiche mensen en grote delen van de boeken zijn aan hen te danken maar als ik ze in het echte leven zou tegenkomen zou ik er een hekel aan hebben.

Ook ben ik van mening dat Lucius helemaal niet de baas speelt over Bella maar wel over zijn vrouw Narcissa.

En Omber met haar lijfstraffen, zoals de pen die in je huid kerft. Nee die kom ik liever niet tegen.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

x_stephanietj_x is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 23:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

hmm..

cho chang:komaan dat kind huild de hele tijd,wat heb je daaraan?
mevrouw norks:dat is gewoonweg geen kat!aarggh...
dwaaloog dolleman zijn glazen oog:bweuk:p zo vies! Rolling Eyes

Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Za Jan 06, 2007 23:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

x_stephanietj_x schreef:
hmm..

cho chang:komaan dat kind huild de hele tijd,wat heb je daaraan?
mevrouw norks:dat is gewoonweg geen kat!aarggh...
dwaaloog dolleman zijn glazen oog:bweuk:p zo vies! Rolling Eyes

*ligt dubbel om die uitspraak*

En idd dat is ook een raar beest/ding/geval. Het is echt een gluurder.
Fleur is ook een verwend nest
Ik weet niet maar Olivander vind ik ook een raar (niet te vertrouwen) persoon
Ergens vind ik Dumbledore ook erg irritant. Dezelfde rede als Eva al gaf. "Ik weet alles en jij niet en ik ga het je niet vertellen omdat ik vind dat je te jong bent. Ok, je hele familie is uitgemoord maar toch ben je te jong"

Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 0:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Eva; En ik ben gek van Hermelien Rolling Eyes

Wie ik niet kan uitstaan. Wel, euhm... Hier is mijn lijstje^^

Dorothea Omber, ze is gewoon de gemeeste pad die er ooit bestaan heeft. Ook al bestaat ze niet echt, mijn haat voor haar is enorm. Ik hoop echt dat ze terug komt in boek zeven en enorm veel gemarteld word.

Severus Sneep, zijn gemene uitspraken over Griffoendor en vooral over Harry. En zijn valsheid, dat hij al die tijd Perkie en de orde belogen heeft. En het ergste van allemaal, hij heeft Perkie vermoord.

Lucius Malfidus, hij is gewoon de grootste ... ! Zelfs nadat de Heer van het Duister herrezen was, durfde hij zich nog openlijk vertonen op het ministerie.

Cornelis Droebel, hij was misschien wel onder de Imperius-spreuk, maar toch mag ik hem niet. Hij was gewoon veel té gemeen in OotP. Ik ben enorm blij dat hij ontslagen is Hij is té beïnvloedbaar om minister te mogen zijn.

Sirius Zwarts, in GvA was ik blij dat hij aan de goede kant stond en toen had ik gehoopt dat hij een soort van vader zou zijn voor Harry. Maar hij was eerder een soort van irritante vriend.

Margot Duffeling, de gemeenste Duffeling. De uitspraken die ze deed over Harry waren gewoon té erg en wreed. Stom mens. Voor mijn part mag ze ontploffen...

Hildebrand Slakhoorn, ik vind hem een irritanterik omdat hij zo enorm doet aan vriendjespolitiek. En dan z'n irritante saaie feestjes. Hij is eigenlijk ook wel soms saai, behalve als hij gedronken heeft

Magnus Stoker, irritante kwal en dikke nek, die denkt dat hij alles mag doen. Grote egoïst die ik graag wel eens zou laten kenismaken met mijn rechtervuist.

Belinda Broom, ze heeft Ronnieponnie (een klein beetje) gekust en daarmee ook Hermelien emotioneel 'gefolterd'. En ze denkt ook dat Ron helemaal van haar alleen is.

Rita Pulpers, lelijk overdrijvend liegebeest. Ik had zo'n medelijden van Hagrid, toen ze dat artikel geschreven had. *zet hommelval*

Draco Malfidus, behalve in HBP was hij enorm gemeen en irritant. Met zijn lelijke en domme uitspraken. Maar in HBP had ik wel een heel heel klein beetje medelijden met hem.

Foppe, irritante geest, die niets anders doet dan mensen irriteren. *Gommiebommie*

Marina, die gemene klikspaan die de SVP verraden heeft. Gelukkig is het duidelijk dat ze een klikspaan is door haar puistjes...

Zijn het er genoeg?
Maar eigenlijk vind ik het wel goed dat er veel irritante personages meedoen in HP. En ik haat ze allemaal, maar toch vind ik het leuk dat ze meedoen, anders was HP niet zo spannend en emotioneel.

7e jaars
7e jaars

Verdiend: 323 Sikkels

teule is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 0:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ok nieuw topic een nieuwe lijst.

1) Hermione OMG wat is zij irritant. Nee wij zullen zeker weten geen goede vriendinnen worden. Voornamelijk in boek 5 kan ik haar echt niet uitstaan. Zij is echt het meest irritanste personage uit de boeken
2) Ginny Weasley - Ze is echt te Mary Sue. Alles is bij haar toch iets te perfect, en te veel jongen vinden haar te leuk. Ze verdient het niet om Harry's vriendin te zijn, ik vind haar namelijk een s**t. Ik vind haar een vaag personage.
3) Hagrid. Iedereen vind hem zo leuk en geweldig. Nee ik heb absoluut niks met Hagrid. Ik vind zijn accent en zijn hele doen gigantisch ergerlijk. En hij is nou eenmaal een slechte leraar. Ik had niet graag les van hem.
4) Percy Weasley. Pff iets te ambitieus en betweterig. Wel leuk dat hij tegen zijn familie in opstand komt. Maar hij moet mij denken aan mijn nerdy neef, die toevallig ook rood haar heeft. En hem mag ik ook niet
5) Dumbledore/Perkamentus - Domme vent. De zogenaamde "wijze" man. De Ik-Weet-Alles-Over-Jou-Verleden-Maar-Jij-Bent-Nog-Te-Jong-Om-Het-Te-Weten-man. Pff kom op, ik was eigenlijk blij dat hij dood was. En hij trekt dus bepaalde leerlingen voor en dat mag niet als schoolhoofd. En ik vind hem gewoon ergens achterbaks en raar.

Zozo, Eva laat haar mening horen, en dat doet ze dan maar gelijk goed Razz. Het leuke is, ik ben het niet met je eens Very Happy. Ik vind Dumbledore juist een van de leukste personages. Hermione vind ik ook heel leuk, zij begrijpt dingen veel beter dan ron. Ginny is opzich gewoon, irritant, maar meer niet. En dat je Hagrid raar vindt...:S (puh Razz) Hagrid is echt geweldig Very Happy.
Wie ik niet kan uitstaan is: Ernie, das gewoon een achterbaks jong. Cho: Huil eens niet zo meid. Fudge: Anders denk je eens aan iets anders dan je baan, stille hint -.-.

WizardRA
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 67 Sikkels

WizardRA is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 11:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Zo als ik zo kijk naar de mensen hierboven, vind ik wel dat ze heel veel mensen haten Razz Ik zal maar weer antwoorden in dit 2e topic:

Ik haat Omber het meest, want ze probeert Harry van school te sturen door dementors naar de brandtunnel te sturen en met het ontslaan van Hagrid en Perkamentus enz. En ook nog eens de Cruciatus vloek gebruiken.
Daarnaast haat ik Rita Pulpers met al haar roddels over Harry en Hermelien, daar erger ik me aan.
Cho Chang haatte ik in deel 3 en 4 en het begin van deel 5 niet, maar toen ze begon te huilen telkens, begon ik me te ergeren, Harry probeert haar te helpen en te troosten en ze blijft maar jammeren om Carlo.
Zacharius Smid is echt zo'n @!#@!$, de hele tijd irritant doen, en vragen stellen op een irritante manier.
Marina die vriendin van Cho haat ik ook hel erg, gaat ze hun verklikken en dat is ook een reden waarom ik Cho haat, want die komt voor Marina op.

En ik ben het met Lupos-Freak eens, dat die irritante personages alles alleen maar spannender en emotioneler maken.

Sabine
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...

Sabine is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 11:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zal ook wel even een lijstje neerzetten. Ze staan niet perse op volgorde.

Tonks. In het oude topic hiervan heb ik denk ik al genoeg gezegd. Ze is gewoon irritant. Ik erger me ook in real life aan dat soort mensen. Wat ik versta onder dat soort mensen? Nou, van die mensen die een beetje blij binnen komen huppelen en dan nog blijer met allerlei mensjes gaan praten. Niet dat ik een hekel heb aan blije mensen, maar ze is gewoon irritant, speelt vals, heeft af en toe stomme opmerkingen. En ze moet van Remus afblijven.
Ginny. Totdat ze met al die jongens ging daten vond ik haar nog wel leuk, gewoon als klein zusje van Ron. Maar dan gaat ze heel dom allerlei jongen aflebberen en dan Harry... nou ik vind ze echt vreselijk samen.
Molly. Ja, ze is een goede moeder en blablabla. Maar een beetje bemoeizuchtig. In deel 5 deed ze best lullig tegen Sirius, ze probeert Harry helemaal in te pikken (alsof ze niet al genoeg kinderen heeft). Erg irritant als ze mensen 'liefje' gaat noemen. Ze bemoeit zich ook te veel met dat Tonks en Remus gedoe. Kom op, ze zijn volwassen genoeg om zelf iets op te lossen.
Rita Skeeters. Ik heb een bloedhekel aan die roddelpers en alles. Een beetje neppe dingen over iemand lullen om je centjes binnen te halen.
Umbridge. Gewoon irritant.
Dumbledore. De reden die hier al genoemd is in het topic. Ergens ben ik wel blij dat hij dood is - go Snape!
Hagrid. Dat gedoe met hem en die reuzen vond ik dus echt het saaiste deel ever uit een HPboek. Hij is irritant, geeft slecht les...
Slakhoorn. Super irritant met dat clubje van toekomstige beroemdheden. De Slakkers, of hoe ze ook mochten heten. Kom op dat is gewoon triest.

En eeeehm, ben nu een beetje op geloof ik. Ik erger me misschien aan de bovenstaande personages maar zou ze niet weg willen hebben of zo. En sorry als ik misschien sommige fans van iemand beledigt heb, maar dit is nou eenmaal mijn mening.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 13:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Lupos-freak schreef:

Belinda Broom, ze heeft Ronnieponnie (een klein beetje) gekust en daarmee ook Hermelien emotioneel 'gefolterd'. En ze denkt ook dat Ron helemaal van haar alleen is.

Een beetje!! Shocked die 2 zijn aan elkaar vastgezogen. Die krijg je met geen mogenlijkheid meer los.
Ik vind die Lavender ook een raar wicht. Een roddeltante en een giebeltr*t en daar kan ik absoluut niet tegen

Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 07, 2007 13:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Helen schreef:
Lupos-freak schreef:

Een beetje!! Shocked die 2 zijn aan elkaar vastgezogen. Die krijg je met geen mogenlijkheid meer los.
Ik vind die Lavender ook een raar wicht. Een roddeltante en een giebeltr*t en daar kan ik absoluut niet tegen

Wel, jah, klopt eigenlijk wel.
Maar langs de andere kant is het wel goed dat Lavender erbij [bij Ron] gekomen is, anders ging Hermelien nooit zo jaloers zijn en ging het misschien nog ietsje langer duren tegen dat Hermelien en Ron eindelijk samen zouden zijn...

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp