Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[AF] Harry Potter ontmoet Lily Evers & ... Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vinden jullie tot nu toe van het verhaal

1. leuk schrijf snel verder
37%
 37%  [ 6 ]
2.Gaat wel
6%
 6%  [ 1 ]
3.Beetje Saai
12%
 12%  [ 2 ]
4, Stop maar,verhaal is Vreslijk
43%
 43%  [ 7 ]
Totaal aantal stemmen : 16

Auteur Bericht
1991Nicole
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 140 Sikkels

1991Nicole is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jan 22, 2007 16:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoofdstuk 1:
De dood van Voldemort, de eerste keer.

Harry Potter zat samen met zijn vrienden; Hermelien Griffel en Ron Wemel, in de leerlingenkamer van Griffondor.
De helft van hun zevende jaar was al voorbij,
Vandaag was zo goed als iedereen naar huis gestuurd, Voldemort was namelijk van plan om Zweinstein aan te vallen.
Harry had simpelweg tegen Perkamentus gezegd, dat hij bleef. Voldemort mag komen; Harry zou hem opwachtten.
Perkamentus zei dat hij het goed vond. Dus bleef Harry, samen met zijn vrienden op school, hij had afscheid genomen van Ginny. Als iets mis zou gaan, zou hij haar nooit meer terug zien.
Harry was vast besloten zich te wreken op Voldemort. Hij had hem al zo veel afgenomen: zijn ouders, zijn peetvader en vrienden van hem.
Vandaag zou het stoppen, hoe dan ook.
Harry werd uit zijn gedachten gehaald door Hermelien die zei: "Harry,weet je zeker dat je hier mee door wil gaan?"
Er was even een stilte. Harry zei zacht: "Hermelien,je hoeft hier niet bij te zijn… Jij ook niet Ron. Jullie kunnen nog naar huis, jullie hoeven hier niet te blijven.”
Ron stond op en zei:"Ik blijf hier, ik laat je dit niet alleen doen.”
Hermelien aarzelde even en stond toen ook op en zei: "We zijn vrienden. Dat zijn we al sinds ons eerste jaar. We helpen elkaar en we laten je niet alleen tegen Voldemort vechten, Harry. Dat doen we niet…”
Ze keken Harry aan die op stond, deze zei zacht: "Jullie zijn de beste vrienden die ik kan wensen. Maar als het mis gaat...”
Hij werd onderbroken door Hermelien die zei: "Er gaat niets mis.”
Harry haalde diep adem en zei: "Als iets mis gaat, wil ik dat jullie proberen te vluchten. Naar iemand van de orde… Begrepen? Hermelien? En jij ook Ron?"
Ze gingen zitten, uitrusten voor wat er ging gebeuren.
De tijd ging zeer langzaam vooruit. Na een half uur zagen ze uit het Verboden bos een lichtstraal schieten en wisten ze dat het tijd was. Harry pakte zijn jas en deed die om. Het was namelijk winter en dus was het aardig koud buiten… Hij keek nog één keer naar zijn vrienden voordat ze naar buiten gingen. Ze zagen Remus Lupos staan. Hij zag Harry, Ron en Hermelien ook en zei: "Harry, wees voorzichtig! Voldemort is buiten en we houden je liever levend."
Harry kikte en liep naar buiten. Ze liepen het bos in. Hermelien en Ron liepen voorop. Dat was het plan.
Ze waren net iets verder toen Harry Hermeliens gil hoorde. Hij rende die kant op en zag Hermelien en Ron omsingelt door een stuk of vijftien dooddoeners.
Harry ontwapende ze allemaal en zei: "Jongens, zijn jullie al gaan feesten zonder mij?"
Hij toverde met gemak touwen om alle dooddoeners, het was zo simpel. Harry was in het afgelopen jaar zeer sterk geworden… Hij had elke week les van Anderling en Perkamentus gehad; in duelleren.
Achter hun hoorde hij iemand kil zeggen: "Zo Harry, daar ben je."
Harry draaide zich om en zag Voldemort staan.
Voldemort kwam dichter bij en zei kil: "Wel Harry, ken je ons spelletje van je vierde jaar nog?"
Harry zei al even kil als Voldemort: "Natuurlijk Martin, maar dat gaan we niet weer doen.”
Ron en Hermelien waren iets naar achteren gegaan.
Voldemort zei kil: "En hoezo dan niet Harry? "
Harry keek hem met haat aan en zei: "Omdat er geen onschuldige meer mogen doodgaan… Want ik heb al te veel mensen verloren door.......Jou" voegde hij eraan toe in sisselspraak.
Voldemort zei: "Aha onze grote Harry Potter spreekt in sisselspraak."
Harry bleef hem recht aan kijken en zei kalm: "Inderdaad."
Voldemort zei rustig: "Geef je over Harry. Dat is de beste keuze."
Er viel een stilte en Harry zei: "Nooit, Martin en je kan het zo vaak vragen als je wil mijn antwoord blijft hetzelfde."
Niemand had in de gaten dat Perkamentus en Remus Lupos dichterbij kwamen.
Voldemort zei: "Wel, Harry, als je het zo wil? Goed. Doe de groeten aan je ouders."
Harry glimlachtte en zei: "Sorry Martin maar het zal nog even duren voor dat ik dood ga… Er gaat namelijk maar één dood van ons beide en dat ben jij."
Voldemort riep op het zelfde moment als Harry:"Avada Kedavra!"
Er hing veel stof en Hermelien en Ron schreeuwden: "Harry!"
Ze renden naar de plek toe.

Perkamentus en Remus zagen Voldemort dood liggen en Remus zei: "Waar zijn Harry, Ron en Hermelien? Ze horen hier te zijn."

Laatst aangepast door 1991Nicole op Wo Feb 14, 2007 16:05; in totaal 4 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Ma Jan 22, 2007 18:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

2de hoofdstuk,
Terug in tijd.

Harry werdt waker met een harstike hooftpijn,hij wou zich bewegen maar dat wou niet,
hij hoorde een vrouw zeggen"o mijn god,wat is er met hem gebeurt".
Een andere stem zei"een ongelijk,kunt u ons helpen,hem naar de ziekenzaal te brengen".
Harry deed zijn ogen open en zag Hermelien,ron en nog een meisje,ze had blond haar en blauwe ogen.
Hermelien zag dat harry waker was en zei"harry,hou vol".
het vreemde meisje zei"wacht,ik haal wel even wat leerlingen ,die kunnen hem makkelijke dragen,wacht hier".
Het meisje verdween en ron zei "ze is knap".
Hermelien keek hem boos aan en moppelde iets dat leek op"jongens".
Naar een paar minuten kwam het meisje terug ze had 2 jongens mee genomen ze zei"breng hem naar de ziekenzaal,en als iemand vraagt waarom jullie nog op zijn,zeg maar dat ik jullie hulp vroeg,zo dra jullie hem er heen hebben gebracht meteen naar jullie slaapzalen".
De jongens ondersteunde harry en brachten hem meteen weg,het meisje wende zich tot Hermelien en ron,ze zag dat het bloeden van rons arm erger werd,ze pakte haar toverstok en wees op rons arm en zei"mertia".
er verscheen meteen verband om,en hermelien zei "wou,die spreuk is geweldig".
Het meisje glimlachde en zei "komen jullie mee,o dat was ik vergeten ik heet Lily,en jullie heten".
Ron kon geen woord mee uitbrengen,hermelien gaf haar een hand en zei "hallo lily,ik ben hermelien,en dit is ron".
Ze ginge naar binnen en Lily zei "jullie kunnen beter mee komen naar Proffesor Perkamentus".
Hermelien vroeg"Lily,hoezo ben jij nog waker,ik bedoel,het lijkt me dat iedereen al op de leerlingenkamer hoort te zijn of niet soms ".
Lily glimlachde en zei "ik ben hooftmonitor,en ik ben uit mijn leerlingen kamer weggelopen,ik was boos op een jonge uit mijn jaar,en het is vrijdag,dus morgen zijn er geen lessen".
Ze waren aangekomen bij de adelaar,die voor Perkamentus kantoor stond lily zei "slakkefruit".
de vogel ging aan de kant en ze liepen naar boven,Lily klopte aan en ging naar Binnen,perkamentus was nog waker hij zat achter zijn beuro,hij zag Lily en de rest en zei "is meneer Potter weer bezig geweest".
Lily kikt en zei "ja meneer,maar daarom ben ik hier niet".
Perkamentus keek Lily aan en zei "vertel eens wat ik voor je kan doen Lily".
Lily zei beleeft"ik was uit de leerlingen kamer gegaan,en ik zag een fel licht en toen zag ik deze 2 personen,en nog een jonge,ik hielp meteen 2 mensen op,om de jonge naar de ziekenzaal te brengen,en deze 2 bracht ik maar naar u toe proffesor".
Perkamentus keek Lily aan en zei "bedankt Lily,je hebt goed gehandelt,ik had van jou ook niets anders verwacht, ga nu maar naar je leerlingenkamer,je vriendinnen zullen wel bezorgt zijn".
Lily liep naar de deur en ging weg,
Perkamentus keek naar de 2 kinderen en zei "wel,zeg eens wie jullie zijn,en hoe jullie hier komen".
Ron zocht naar woorden,en hermelien nam het woordt weer"wel Proffesor Perkamentus ,ik ben hermelien Griffel en hij is Ron Wemel,en de jonge in de ziekenzaal heet Harry Potter,en hoe we hier komen,ik weet het niet,het ene moment,zijn we getuige van de dood van Voldemort,en het volgende moment zijn we hier,en komt dat meisje Lily op ons af en help ons".
Perkamentus zei "zei je nou net dat die jonge op de ziekenzaal Harry Potter heet".
Ron en hermelien kikte.
Perkamentus zei kalm"dat is raar,ik heb ook een potter op mijn school James Potter,hij en zijn ouders zijn de laaste Potters,de rest van zijn familie is dood".
Hermelien zei "maar dat kan niet,James Potter is de vader van harry".
ze bleven een tijdje praten en toen gingen ze naar Harry,die al weer waker was, naar dat hij alles wist,over waar ze waren,herlemelien zei ook dat,ze nu in het begin van het schooljaar zaten,dus ze zaten hier zo en zo nog een dik half jaar,Harry luisterde en toen vroeg hij meteen"wie was dat meisje".
Hermelien zei "dat was Lily,ik weet haar achternaam niet".
Perkamentus ging weg,en hermelien en ron gingen bij harry zitten,ze gingen praten,
Een half uur later ging de deur open,en zei een jonge "madame plijstr".
Hermelien ging kijken en zag Lily,ze zei tegen ron en harry" het is Lily,er is iets met haar".
Madame plijster kwam er aan en zei boos "James Potter,wat heb je nu weer gedaan".
James legde lily op een bed neer en zei "Sirius wou haar laten schikken,maar ze viel,ze raakte bewusteloos en we kregen haar niet waker,en Sirius die stuurde ik naar haar vrienden".
Harry zag zijn vader,en kon er niets aan doe hij lachde.
Madame Plijster maakte Lily weer waker en zei "Lily je blijft mooi hier,je krijgt een slaapdrank,en je rust".
Lily kikte en keek James aan en wachte tot Madame plijster weg was en zei "potter,kan je nou nooit eens kappen,met je stome grapjes".
James keek naar de grond en zei "sorry Lily".
Lily zei kalm"James,je zei vorig jaar,dat je zou stoppen,ik weet nu niet meer of ik je moet geloven of zelfs kan".
Madame plijster kwam binnen en zag Lily haar en zei "Lily,je haar was toch altijd rood".
James zei zacht"mijn schuld,we verfde haar,blond en blauwe ogen,de spreuk is morgen uitgewerkt".
Madame plijster jaagde James weg,en liep naar Harry,hermelien en ron en zei "jullie moeten maar eens gaan slapen,kinderen".
hermelien,gaf harry een kus op zijn wang en liep naar haar bed,Ron zei "slaap ze".
Ze zagen Lily,ze sliep ook al.
Ron ging liggen en viel meteen in slaap,hermelien bedacht zich af,Waar harry moeder Lily Potter was, o nee wacht ze hete nu nog Lily Evers, Hermelien keek naar het bed naast haar daar lag Lily te slapen,
Hermelien vroeg zich af,of haar achternaam toevalig Evers was.
naar een tijdje was ze zo moe dat ze in slaap viel.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Di Jan 23, 2007 16:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

3de hoofdstuk,
Welke afdeling.

Lily werd waker,ze ging recht opzitten en keek rond,ze zag 3 personenen,slapen.
Ze pakte haar toverstok en wees op de glas naast haar bed en die vulde zich met water,ze merkte dat,ze weer rood haar had en pakte een spiegel,ze had ook haar eigen kleur ogen terug haar licht groene ogen.
Ze legde de spiegel weer neer,ze hoorde iemand"hoi" zeggen,ze keek om en zag het meisje dat ze gisteren had ontmoet haar naam was hermelien.
Lily glimlachde en zei beleeft "hallo,goed geslapen".
Hermelien zag dat ze geen blond haar meer had maar roos krullend haar,en haar ogen,Harry had de zelfde ogen, Hermelien zei "ben jij toevalig Lily Evers".
Lily kikte en zei "ja hoezo".
Hermelien glimlachde en zei " had je gisteren geen blond haar en blauwe ogen".
Lily deed haar ochtenjas aan en ging op hermelien bed zitten en zei "ja klopt,dat kwam door een jaargenoot van me James Potter,hij is de ergste jonge uit mijn jaar".
Hermelien lachde,ze hielden het een beetje rustig want ze wouden de rest niet waker maken,
Lily keek rond en zei vriendelijk "ik hoop dat je vrienden geen blijvend schade hebben opgelopen".
Heremlien zei "nee,volgens madame plijster,was ron,de jonge met het rode haar,arm goed in verband gedaan".
Ron werd waker en zei slaaperig"hoe lang zijn jullie al waker".
Lily glimlachde maar Hermelien keek hem en zei "al lang,jij en harry zijn de slaapkoppen".
Ron negeerde Hermelien en keek naar Lily en zei "wou Rood staat je nog mooie".
Hermelien keek Ron boos aan,die vlug een andere kant op keek,en zei tegen lily"je moet niet veel op die oen leten, hij zegt voor hij denkt".
Lily keek van ron naar hermelien en ging toen op haar bed zitten,want Hermelien en ron begonnen ruzie te maken.
Ze kapten meteen toen ze harry hoorde zeggen"ron,als je hermelien,zo graag pest,gebruik dan een spreuk,zodat ze een proefwerk vergeet of zo".
Harry ging recht op zitten en zag Lily en zei "jij bent dat meisje,die me gered heeft".
Lily glimlachde en zei beleeft"hallo Harry,mijn naam is Lily,dus noem me geen meisje meer oke".
Ron keek naar Lily die haar toverstok pakte en op hem wees ze zei heel zacht een spreuk en het volgende moment hong Ron in de lucht op de kop en hij kon niets doen.
Hermelien en harry lachde en harry vroeg "waar ken je die spreuk van".
Lily liet ron wat vliegen en zei lachent"zelf bedacht,ik gebruik hem meestal op James Potter of Sirius Zwarts,ze zitten bijde in mijn jaar,als 1 van hun vervelend doet".
Harry gezicht vertrok toen hij haar ogen zag en zei "lily is je achter naam heel toevalig Evers".
Lily keek van hermelien naar Harry en zei "ja maar je bent de 2de al die het vraagt,eerst hermelien en nu jij".
Madame plijster kwam er aan en zag Ron vliegen en keek lily aan en zei "miss Evers kunt u hem laten zakken".
Lily glimlachde en liep ron in zijn bed zakken,ze keek Madame plijster aan die zei "Lil je mag weer naar je leerlingenkamer en als je wraak neemt op Potter of Zwarts,wacht dan tot morgen of zo".
na een paar minutjes nam Lily zich omgekleed in een spijkerbroek en een spaggetie truitje met een dunne witte bloesje er over heen,en zei "wel Doei".
Ze liep weg en Ron zei "harry,ze mag je moeder zijn,maar ze is zo mooi en sexie".
hij kreeg 2 kussen tegen zijn hooft 1 van Harry en 1 van Hermelien.
na een half uur toen,ze bij elkaar zaten,kwam Perkamentus binnen en zei "hebben jullie goed geslapen kinderen".
Hermelien zei "ja meneer".
Perkentus keek harry en keek naar zijn ogen, en zei "ik heb James potter vragen om te doen alsof je zijn tweelingbroer bent harry,zo dat het niet te veel op valt".
Na zich omgekleed te hebben,gingen ze naar de grote zaal.

hier hebben jullie een klein stukje van de volgende keer,

"ik wil jullie graag aan 3 nieuwe leerlingen voor stellen,Hermelien Griffel,Ron Wemel en de 2ling broer van James Potter van Griffondor 7de jaar Harry potter,ze zijn alle 3 al ingedeelt bij Griffondor,dus geef ze een warm welkom".
James zag dat Lily beste vriendin, Roos haar opvang,ze was flauwgevallen,

wil je weten wat er gebeurt is,lees dan het volgende hoofdstuk. :twisted: :evil:

Laatst aangepast door 1991Nicole op Ma Mrt 19, 2007 14:07; in totaal 1 keer bewerkt
1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 15:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

4de hoofdstuk.
o nee 2 Potters.

James zat samen met zijn vrienden in de grote zaal,iedereen zat er van Zweinstein,perkamentus had een mededeling,James wist al welke,Perkamentus had hem gevraagt om harry,als zijn tweelingbroer te laten voorstellen,maar ik werkelijkheid was het zijn zoon, maar dan uit de toekomst,James vond het wel goed,hij zocht Lily,hoe zou ze reageren,als ze hoorde dat die jonge zogenaamt zijn tweelingbroer is.
Perkamentus nam het woordt en zei "ik wil jullie graag aan 3 nieuwe leerlingen voor stellen,Hermelien Griffel,Ron Wemel en de 2ling broer van James Potter van Griffondor 7de jaar Harry potter,ze zijn alle 3 al ingedeelt bij Griffondor,dus geef ze een warm welkom".
James zag dat Lily beste vriendin, Roos haar opvang,ze was flauwgevallen,James stond op Liep naar Lily toe,tulde haar op en droeg haar weg.
Iedereen keek ze aan,en vroeg zich af wat er aan de hand was,
Buiten de grote zaal,maakte James Lily waker,hij had haar op een bankje neergezet,ze zag hem en vroeg" zeg me dat ik zo net droomde en dat alles niet echt was".
James ging naaste haar zitten en zei "sorry allemal gebeurt".
Harry,Sirius,Remus,Ron,Hermelien en Roos kwamen naar buiten,Harry liep naar Lily en zei " voel je iets beter".
Lily kikte,ze stond op,maar viel neer,ze viel op James,Die haar aan keek en zei "ik breng je naar de leerlingen kamer,oke lily".
James stond op en bracht Lily weg,
Sirius zei "zo,dus Harry,wie is je moeder".
Harry lachde en zei "zeg ik niet Sirius".
Remus zei "laten we naar de leerlingen kamer gaan,voor lily zich zelf weer is en James vervloekt".
Iedereen lachde,en liepen naar de Leerlingen kamer,ze kwamen er aan en zagen dat Lily tegen James aan het schelden was,Sirius zei "hoe had ik het kunnen weten,laten we James maar gaan reden,voor hij op de ziekenzaal ligt met een hersenschudding".
Ze kwamen dichter bij en hoorde hun ruzie,
Lily zei boos tegen James"Potter,je zegt steeds,dat ik niet eerlijk ben,als je dat nu ooit nog een zegt ben je de klos".
James zei verdedigent"wel,je bent ook niet eerlijk,over je gevoel".
Het werd doodstil,iedereen keek Lily en James aan en Lily zei rustig"klopt Potter,je hebt gelijk".
James keek haar verslagen aan,Lily glimlachde en zei "ik ben niet eerlijk,ik haat je niet,ik walg van je".
Ze gaf hem een klap tegen zijn kaak en liep de trap op naar de slaapzalen.
Roos keek naar Hermelien en ze gingen naar boven,
James ging zitten en en sirius,Remus gingen tegen over hem zitten,en Harry en Ron gingen aan de andere kant zitten,Sirius vroeg"waar was ze nu weet boos over".
Er viel een stilte en James zei "ik zei altijd dat ik enige kind was,en nu ze dit hoord vroeg ze me hoe ze me kan vertrouwen als ik alleen maar Lieg".
Harry voelde zich een beetje rod,hij zou hier een half jaar blijven,en hij zou de Ruzie van zijn ouders mee maken.
Remus zei "James,meschien moet je stoppen met je grapen,als je nog kans bij Lil wil maken".
Sirius schudde zijn hooft en zei tegen harry"zo Harry,waarom heb ik jou nog nooit eerder gezien".
James zei "sluipvoet,moet je niet naar Sofhie,had je niet met haar afgesproken".
Achter hun kwamen,de meiden van boven er was nu alleen nog 2 meiden bij.
Lily liep naar James en zei "potter,sorry ik had niet zo tegen je moeten doen".
James keek Lily aan en stond op hij zei "kom even mee".
hij pakte haar hand en nam haar weg uit de leerlingen kamer,
Hermelien ging tussen Harry en Ron in zitten,en Roos ging in een lege Zetel ziten en de 2 andere meiden gingen weg,ze gingen praten.

James liep samen met Lily naar de Kamer van hoge nood,Lily kende de kamer wel.
Ze gingen naar Binnen en James zei "luister Lily,ik wou je geen pijn doen,ik beloof je,dat ik zou kappen met grappen uit halen".
Lily wist niet wat ze zeggen,ze zei toen maar zacht"wel,soms kan je sneep best vervloeken,als hij het verdient".
James glimlachde en stak zijn hand uit en vroeg"zullen we vrienden worden,ik plaats van telkens Ruzie,dat doen we namelijk al 6 jaar".
Lily aarzelde,ze keek hem in de ogen,en gaf hem toen een hand en zei "oke,we kunnen het proberen op 1 voorwaarde ".
James aarzelfde en vroeg"en die is".
Lily glimlachde en zei "dat je nooit meer,mijn haar een andere kleur geeft".
Beide lachde en James zei "oke".
Ze gingen naar de leerlingenkamer,ze kwamen lachden binnen en Sirius vroeg "je hebt geen schade aan je gezicht,je lijkt niet vervloekt,dus geen Ruzie gehad,Gaffel".
Ze gingen naarst elkaar zitten op de bank,en Lily zei"Sirius,ik heb James dan niet vervloek,maar als je wil kan ik jou wel vervloeken",Lily keek hem lief glimlachend aan.
Sirius zei verbaast"noemde je hem net James,in plaats van Potter,oke je bent ziek,je moet naar Madame Plijster".
Lily pakte haar toverstok en wees op Sirius en die kon niets meer zeggen,ze had de mond-doodspreuk gebruikt,
James zei lachend "lil en ik zijn vrienden,geworden Sluipvoet".
Remus keek naar lily,en vroeg"dat is een verandering Lil".
Lily hielt haar schouders op en zei "ik Haat Potter,o ik bedoel James nog steeds,maar toch wil ik wel proberen om vrienden te worden,gaat het toch niet,wel dan vervloek ik hem gewoon weer".
Sirius zwaaide met zijn handen,wij wou zijn stem terug.
Lily kon er niets aan ,doen ze lachde en zei lief "Sorry Sirius maar je krijgt je stem pas weer terug over een paar uur,kan je ook geen domme opmerkingen maken".
Iedereen lachde,Harry keek naar Lily en James,en dacht ach ik hou het wel een half jaar vol.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Do Jan 25, 2007 18:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

5de HoofdstukMoeilijke Keuze.

Het was nu al een Week geleden,toen Harry,Hermelien en Ron aankwamen in James en Lily laaste Schooljaar,
ondertussen waren Lily en James vrienden geworden,alle 3 konden goed met Lily overweg,Ron wist nu al zelfs iets te zeggen als Lily in de beurt was,het was Harry,al opgevalen dat zijn beste vriend iets voelde voor Lily,
Hij zei ook aL Duidelijk tegen Ron ,dat hij het wel kon vergeten,Lily en James hoorden bij elkaar,
Iedereen op school wist naar 1 dag al dat Lily en James vrienden waren,het was als een lopent,vuurtje door de school gegaan,Maar dat maakte hun niets uit.
Sirius,Remus,en harry waren samen buiten,Hermelien was samen met Roos en Ron in de leerlingenkamer,en James moest naar Perkamentus en Lily wel niemand wist waar die was,
Remus zei"laten we naar binnen gaan,het wordt zometeen toch donker".
Sirius en Harry stemde in en gingen naar binnen,ze liepen naar de grote zaal,en zagen Lily en Lucius Malfidus praten,wel Praten was zacht uitgedrukt.
Lily had net een klap in Malfidus gezicht gegeven,de jongens liepen naar Lily toe en Sirius Riep"He lil,wat is er aan de hand".
Lily keek om en zei "niets Sirius,ik maakte alleen een gesprekje met Malfidus".
Ze keek hem weer aan,ze keek hem boos aan en zei "als je het waagt,nog 1 keer iemand te vervloeken als ik in de beurt ben,lig je in de ziekenzaal tot het einde van het schooljaar,begrepen Malfidus".
Malfidus keek haar aan en zei met een glimlach op zijn gezicht "alleen als je met me uitgaat vervloek ik niemand meer,zelfs Potter niet".
Iedereen bleef stil staan en keek naar hun,Lily haalde diep adem en zei "oke,ik ga met je uit,maar je vervloekt niemand meer,dit hele schooljaar".
Malfidus glimlachde nog steeds en zei "oke,morgen is er een uitstapje naar Zweinstein,half 9 aan het meer".
Lily liep weg van hem,ze liep naar de toren van Griffondor,Ze werdt ingehaalt door Sirius,Remus en Harry, die voor haar gingen staan zodat ze er niet langs kon.
Ze bleef staan en keek hun niet aan en zei zacht"jongens,laat me er langs".
Remus zei "nee Lil,niet voor je zegt waar dat op sloeg".
Sirius keek Lily aan en voegde er aan toe"hoezo ga je uit met die kwal van een Malfidus".
Lily kreeg tranen in haar ogen en zei "hij was van plan,de Crucio spreuk op Sneep te gebruiken en zo James en jou Sirius de schuld te geven,en jullie zouden dan zeker in de problemen komen,dan wou ik niet".
Harry zei niets,hij wist niet wat hij moest zeggen.
Remus zei "dus je gaat met hem uit,om James te beschermen".
Lily kikte en zei "zeg niets tegen James, dat wil ik zelf doen".
Sirius sloeg een arm om Lily heen en trooste haar.
Ze gingen naar de leerlingen kamer,en zagen daar James zitten,hij zag Lily en zag dat ze gehuild had,hij stond op en liep naar haar toe en zei bezorgt"lily wat is er aan de hand".
Lily zei zacht"James,we moeten praten".
Sirius,Remus en harry gingen weg.
James nam Lily mee naar de bank,een beetje uit de beurt van de rest.
Lily zei "James,beloof me eerst dat je niet gaat schreeuwen".
Er viel een stilte en James keek Lily aan en kikte,Lily hielt diep adem"ik ga morgen met Malfidus uit,ik wou dat je het wist,zo dat je het niet van iemand anders achter kwam".
James werdt bleek en zei "hoezo,ga je met hem uit".
er viel een stilte en Lily wou het zeggen maar stond op en zei "sorry",ze rende naar de meidenslaapzaal.
James liep naar boven,en ging slapen,hij wou nergens meer aan denken.

De Volgende dag werd Lily vroeg waker,Ze had gisteren bijna de heltijd gehuilt.
Lily liep naar haar kast en hielt er een Rok uit en een T-shurt uit,
De rok kwam tot naar Knieen,en de t-shurt was zonder mouwen,het zat op de rug vast op de rug was ook een groot deel open net als bij de haar schouders.
Normaalijks Zou Lily het altijd leuk vinden om op een Date te gaan,Maar dit keer niet,ze pakte ook alleen maar deze kleding en niet hele dikke kleding omdat het Heel warm was,Lily ging Doushen en kleede zich toen om.
Ze wou net ,haar borstel paken toen Roos naast haar stond en Hermelien ook en zei "laat mij en Hermelien,je nou maar helpen".
Lily kikte en liet zich klaar maken door Roos en Hermelien,Toen ze klaar waren,had lily haar,haar los en had niet te veel Mecup op.
Lily pakte haar schoenen ze droeg Schoenen,die heel mooi bij haar kleding paste,Lily ging op bed zitten en zei heel zacht" Ik snap niet waarom,ik niet gewoon het afzeg".
Roos ging voor haar zitten en zei "omdat je niet wil dat de jonge van wie je houd van School wordt getrapt of wel ".
Lily pakte een tasje en stokte haar Toverstok daar in,en ging naar buiten,samen met Hermelien en Roos die voor haar aan gingen.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Vr Jan 26, 2007 18:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

6de Hoofdstuk.
Een Helse Date.

Lily liep naar het meer,ze werd door veel leerlingen aangekeken,ze zag Malfidus staan,Ze liep naar hem toe,
Malfidus zag Lily en zei "wou,je zit er betoverend uit Lily".
Ze liepen samen naar de poort,Malfidus legde een arm rond Lily,maar die sloeg ze weg,en zei "Malfidus,ik mag dan met je mee gaan,dat doe ik alleen maar zodat je stopt met het betoveren van iedereen".
Ze liepen naar Zweinsveld en Maflidus zei "laten we naar het bespookte krot gaan".
Lily kikte en liep met hem mee, het was echt warm en het was nog niet eens 9 uur,
Na een wandeling kwamen ze bij een omgevalen boom aan,hij was te lang om er omheen te lopen,
Malfidus klom er op en stak zijn hand aan,Lily aarzelde maar nam zijn hand toen aan,toen ze er op stonden,sprong hij er af en Legde zijn handen rond haar midel en tilde haar op en zette haar zo op de grond neer,Toen ze zo dicht bij elkaar waren,kon Malfidus haar parfum gewoon ruiken,het rook heerlijk.
Hij liet haar los,en ze liepen verder.
Ze kwamen bij het krijsende krot aan en Malfidus zei "ken je de geschiedenis er nog van".
Lily kikte en zei "ik kom hier al lang Lucius,We zijn hier zelfs geweest in onze 4de jaar".
Malfidus glimlachde en zei "dat was een mooie tijd,maar toen brak je mijn hart door het uit temaken".
Er viel een stilte en ze liepen terug naar het Dorpje,ze zaten te praten onderweg,Lily had het best naar haar zin,en vergat helemaal waarom ze ook al weer met Lucius Malfidus uit was.
Ze kwamen in het dorpje aan,en ze besloten terug te gaan naar Zweinstein.
Malfidus sloeg een arm rond lily,die hem verbaast aan keek,Malfidus kuste haar ineens,
Lily kuste hem terug en ze gingen naar Zweinstein terug.
Niet wetend dat James,Sirius,Harry,Remus,Roos,Hermelien en Ron hun hadden gezin.
Lily bracht nog een paar uur met Lucius door,na het avond eten,Zei Lily"Lucius ik maak nu een einde aan deze dag,ik heb nog wat dingen te doen,ik had het echt naar me zin".
Malfidus gaf haar een kus op haar wang en ging weg,
Lily wachte tot Malfidus weg,en ging naar de leerlingenkamer,Iedereen zat daar,Ze liep meteen door naar boven,Ze ging zich doushen en stok een treningspak aan en ging naar benden en ging in een zetel bij de rest zitten.

James had naar dat hij Lily met Malfidus had zien zoenen niets meer gezegt,ze zaten nu in de Leerlingen kamer.
Sirius en Remus vroegen zich af of ze James moesten zeggen waarom Lily met Malfidus uit was gegaan,
De portet Deur ging open en Lily kwam binnen,James wou iets zeggen maar ze was al weg,
Roos zei"James,Lily wou niet eens met hem op een Date,dat zei ze zelf gisteren,dus waag het niet boos op haar te zijn,want dan kwets je haar".
na een een kwatier kwam Lily naar beneden,ze had een treningspak aan,ze ging in een Zetel bij hun zitten maar zei niets,ze keek naar haar handen,alsof die heel intesant waren.
James zei zacht "Lily".
Lily keek hem langzaam aan en zei "ja James".
Sirius en Remus keken Lily aan,ze leek zich niet op haar gemak te voelen.
James haalde diep adem en zei "waarom,ging je met Maflidus Zoenen als je niet eens met hem uit wou".
Lily stond op en zei "ik ben je geen uitleg verschuldig,James,ik kan doen wat ik wil".
Roos zei kalmerend"Lily,James maakte zich zorgen om je,toen hij hoorde waarom je met Malfidus uitging".
Lily draaide zich om naar Remus,Sirius en Harry en zei kwaad"hoe kunnen jullie".
Ze keek hun boos aan en ging ging toe zitten.
Lily keek eerst naar de grond en toen naar James en zei toen"James,over je vraag,ik zoende niet,wat je zag,was een spreuk ik zal het je laten zien".
Lily pakte haar toverstok en wees op Ron en zei "koana,Pera".
Ron leek op een meisje met zwart haar,en had een heel schatig roze jurkje aan,Ron keek haar zijn kleding en gilde en zei "verander me terug"alleen was het niet zijn stem maar een meisje stem.
Iedereen had de slapelach,Lily wees haar toverstok niet meer op Ron en hij was zich zelf weer.
Lily bergde haar toverstok op en stond op en zei "James nog 1 ding".
James stopte met Lachen en keek Lily aan die zei "ik verbreek onze vriendschap,ik wil niets meer met je te maken hebben,James Potter".
Naar het gezegt te hebben ging Lily aan de andere kant van de kamer zitten.
Sirius keek naar James en vroeg "gaffel,gaat het wel".
Roos keek naar Lily,en toen naar James.
James stond op en liep naar Lily,die hem aan zag komen en weg keek.
Remus,en Sirius stonden op,ze wisten wat er ging gebeuren, Ze zeiden tegen iedereen,in de Leerlingen kamer dat die naar Bed moesten,Voor de gene die niet houden,vervloekte ze hun tassen.
naar een kwatiertje was de hele zaal leeg op een paar mensen naar Lily,James,Sirius,Remus,Roos,Harry,Hermelien en Ron waren de enige die er nog waren.
James ging voor Lily staan en zei "leg uit waarom je onze vriendschap verbreekt".
Lily keek naar James en toen keek ze weg.
James zei "Evers,Geef antwoord".
Lily stond op en keek James aan en zei "nee Potter,dat doe ik niet".
Ze wou weglopen,maar James pakte haar arm vast,zo dat ze niet weg kon.
James draaide haar om en zei "Lily ik hou van je,dat weet je,Ik wil je geen pijn doen,en je zeker niet dwingen me antwoordt te geven,maar als je me geen keuze laat,dan doe ik dat wel".
Lily keek James aan en zei "ik verbrak onze vriendschap,want ik hou het niet meer vol,ik ging vandaag met Malfidus uit,want anders zou hij de Crucio spreuk op Sneep gebruiken en jou en Sirius de schuld geven,en jullie zouden dan van school getrapt worden,dat wou ik niet,dus ging ik met hem uit".
Ze stopte en en ging toe veder met vertelen"ik ben er vorig jaar achter gekomen dat Malfidus een Dooddoener is geworden,ik wist dus dat hij de spreuk kende,ik wou niet dat je van school gestuurd werd,ik deed alsof ik nog wat voor hem voelde,dat doe ik ook,walging en Haat,dat voel ik voor hem".
James luisterde en vroeg zacht"en voor mij,wat voor je voor mij".
het was eerst stil,en toen zijn Lily"ik heb je 6 jaar lang gehaat,6 jaar van Ruzies,Haat en Wraak,Dit jaar werdt alles anders,je veranderde,je werd aardige,Liefe,je werdt een zeer Goede vriend,en ik begon steeds meer voor je te voelen,maar zo net,toen ik hoorde hoe boos je klonk,wist ik niet meer wat ik moest voelen,nu wel".
James keek haar recht in de ogen en vroeg "en dat is".
Lily keek naar de grond en zei "Ik Haat je James Potter,want de ene keer ben je aardig,en Lief en het volgende moment ben je kil en gemeen,ik weet NOOIT hoe ik me bij je moet voelen,of hoe ik met moet gedragen,elke keer vraag ik me af waarom ik niet gewoon kan zeggen hoe ik me voel,Dat ik van je hou,Maar ik kan het niet zeggen,want je bent niet te snapen,je verandert steeds".
Naar het gezegt te hebben keek Lily naar de grond.
James keek haar verbaast aan,en zei toen"Je houd van me,Waarom zei je dan altijd nee als ik je mee uitvroeg,..Of waarom......".
James kwam niet uit zijn woorden,Lily keek hem aan en zei "ik kon je niets zeggen,ik wou niet gekweds raken".
Er viel een pijnlijke stilte en James legde zijn armen rond Lily middel en zei "ik zal je nooit kwedsen Lily ik hou van je,met heel mijn hart".
Lily glimlachde en zei "ik hou ook van jou,James".
James kuste haar,en Lily kuste gewoon terug,zonder aarzeling,
Ze waren hun vrienden helemaal vergeten,Die hun nu zagen Zoenen en Remus zei "eindelijk,naar 6 jaar zegt ze hou ze zich voelt".
Harry keek naar Lily en James,en voelde zich op eens heel Gelukig.
Sirius zei "he torelduifjes,als jullie elkaar even 5 min los kunnen laten,het is al laat,en we hebben morgen les".
James lippen lieten die van Lily wel los,maar James hielt zijn armen om Lily heen,en ze zagen hoe Sirius op zijn donder kreeg van de rest,met zijn alle liepen ze naar boven,Iedereen was op hun slaapzalen,behalve Lily en James,die elkaar vlug nog een kus gaven ,en toen naar hun slaapzalen gingen.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Zo Jan 28, 2007 13:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

7 de hoofdstuk.
Wraak.

Het nieuws dat Lily en James met elkaar hadden,was heel snel bekent,dat kwam vooral door Sirius.
Waar ze ook liepen,iedereen keek ze naar,Harry vond het geweldig al vond Ron het iets minder leuk,Hij was een beetje verlieft geworden op Lily,Hermelien had streng gezegt"ron ze is Harry moeder".
De lessen waren bijna voorbij,Ze hadden alleen nog Toverdranken.
Lily zat naast James,De proffesor kwam binnen,en zei "hallo Lily".
Hij ging voor de klas staan en zei "jullie werken vandaag in groepjes van 2,als ik jullie naar roep kon je naar voren,en kom je te weten wat je moet doen".
de proffesor pakte een lijst en begon met de namen op de noemen"James Potter en Roos werld jullie maken een slaapdrank, Sirius Zwart en Hermelien Griffel jullie maken een mordrank, Remus Lupos en Ron wemel jullie maken een haardrankje,Harry Potter en Severus Sneep jullie maken een ontzichbaarheiddrankje, Lily Evers en Lucius Malfidus jullie maken een liefdesdrank...".
Lily pakte haar spullen,en liep naar voren,
Harry vloekte hard,hij moest met Sneep samen werken.
Lily en Lucius kregen de opdracht een liefdedrankje te maken,Lily las,wat ze nodig hadden ,en maakte een aantal verbeteringen,Lucius vroeg"hoezo doe je dat".
Lily zei kalm"ik maak hem beter,ik haal de onzuiverheden er uit".
Ze werkte rustig samen,Lucius sneed de spullen,en Lily gooide het er in,en zorgde dat de drank ik orde was.
Tegen de einde van de les ,controleerde de Proffesor de toverdranken,iemand van het groepjes moest het innemen,
Roos nam een kleine slok en viel meteen in slaap,James had haar opgevongen en op de stoel neergezet,ze kregen een 8 er op, toen liep hij naar Sirius en Hermelien,hun drank was niet helemaal in orde,ze kregen een 6,toen ging hij naar Remus en Ron,Ron nam het drankje en kreeg meteen een baard,iedereen lachde en ze kregen een 8,toen liep hij naar Harry en sneep,harry weigerde het in te nemen,en dus toverde de proffesor een kikker te voorschijn en gaf het aan hem,die verdween wel maar voor de helft ze kregen een 6,
Toen liep hij naar Lily en Maldius,hij vroeg "wie van jullie neemt het in".
Lily keek Malfidus aan maar die zei "lily".
langzaam nam Lily een slokje,ze voelde zich warm van binnen,en ze zag Maldius en glimlachde.
De proffesor zei "wel zo te zien is de drank helemaal goed een 10 voor bijde en 20 punten voor Griffondor en Zwadderig,Goed gedaan".
De Proffesor gaf Lily vlug het ant-drankje,zo dat ze niets meer van het Liefdes drankje vernam,
James liep naar Lily toe en zei "ik hou van je Lil".
Lily glimlachde en zei toen"ik ook van jou...Lucius".
James bleef staan,en Riep "WAT".
Lily lachde en zei "grapje James",Ze kuste hem op zijn wang.
Ze liepen samen weg,James ging naar zijn vrienden en Lily ging naar Harry en zei"zo je hebt sneep overleeft".
Harry klike en nam een een slok van zijn pepoensap,
Lily ging met Hermelien praten,Malidus ging naarst Lily zitten en zei"ik wou je nog bedanken,dat je niet boos was".
Maflidus deed heel voorzichtig iets in Lily glas,en keek Lily aan,
Lily nam een slok van haar drinken,en zag Malfidus en glimlachde,die vroeg "Lily kom je mee naar het meer".
Harry zei "Malfidus moet je geen 1ste jaars pesten".
Lily stond op en ging met Lucius mee,
Hermelien en Harry keken elkaar aan,en Hermelien pakte Lily glas en zag de kleur het was roze,Haar gedachte werkte heel snel ze zei zacht zo dat Harry het alleen hoorde "we moeten je moeder vinden harry,voor ze een grote fout maakt,hier zat Liefdesdrank in".
Ze stonden op en zagen James,Sirus en Remus en Harry zei "James heb je de kaart van zweinstein bij je".
James pakte hem en zei "ja hoezo".
Harry pakte hem en pakte zijn toverstok en zei "ik zweer plechtig dat ik snode plannen heb".
Sirius zei verbaast"hoe weet je dat".
Hermelien zei "dat leggen we later wel uit,we moeten eerst Lily vinden".
James zei bezorgt "wat is er met Lil".
Harry had Lily gevonden,hij zei "ik weet waar ze is".
Ze rende naar de 10de verdieping,en vonden daar Lily en Lucius,
James keek goed en Lucius had zijn armen rond Lily middel,en Lily glimlachde,Lucius zei "ik hou van je lil".
Sirius en Remus kwamen er ook aan en hoorde Lily net zeggen "ik hou ook van jou Lucius".

Laatst aangepast door 1991Nicole op Di Feb 06, 2007 19:18; in totaal 1 keer bewerkt
Idril
Oude Forumnaam: Mrs Idril Greenleaf The First Aid Mod
The First Aid Mod

Verdiend: 90 Sikkels

Idril is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jan 28, 2007 17:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wil je erop letten dat je posts uit minstens 1000 woorden verhaal moeten bestaan?

Bedankt voor 5 geweldige jaren.
1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Ma Jan 29, 2007 18:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

8de hoofdstuk.
De liefdesdrank.

Lily Liep samen met Lucius weg,ze voelde zich zo goed,alles voeld goed.
Ze liepen naar de 10de verdieping,Lucius kuste haar op haar voorhooft en legde zijn armen rond haar middel,
Lily keek naar Lucius en glimlachde,ze hoorde niets eens dat er mensen aan kwamen rennen,Lucius trok Lily iets dichter bij zich en veegde een plukje haar uit haar gezicht,en zei "ik hou van je Lily".
Lily glimlachde en keek hem in de ogen en zei "ik hou ook van jou Lucius".
Lucius kuste lily,en Lily kuste terug.
Ze lieten elkaar los toen ze iemand hoorde zeggen"lily wat ben je aan het doen".
Lily keek om en zag James,Sirius,Remus,Harry en hermelien,ze zei "wat bedoel je".
Lucius kuste Lily in haar nek,James had al zijn zelfbeheersing nodig om hem niet te vemoorden.
Hermelien zei "lily, kom eens hier".
Lily schudde haar hooft en zei "nee,ik blijf mooi hier,bij Lucius".
James trok zijn toverstok en zei "Malfidus laat Lily los,en Lily kom hier heen".
Malfidus zei kalm"Sorry Potter,maar Lily is liever bij mij of niet schatje",hij keek Lily aan.
Lily keek ook naar Lucius,ze zei "inderdaad,ik heb liever bij Lucius".
James zuchte en wees met zijn toverstok op Lucius die hij in de lucht liet zweven,hij pakte zijn toverstok af en zorgde dat hij niets meer kon zeggen.
Lily keek naar James en zei verbaast"waarom deed je dat".
James liep naar Lily toe en trok haar weg bij Lucius en keek haar boos aan,hij wou haar net op haar donder geven toen Harry zei "James,Lily weet niet wat ze doet,ze is onderinvloed van een liefdesdrankje".
Sirius keek naar Lucius en zei "is wel iets wat,hij daar zou doen".
Lily wou zich los maken uit James greep,maar die had haar te sterk vast en zei zacht en verdrietig"James laat me los,waarom doe je dit ,ik wil bij Lucius zijn,laat me los".
Hermelien pakte haar toverstok en zei "sorry Lily,maar het is voor je eigen best wil", ze wees op lily en maakte een gebaar,en Lily ogen gingen dicht en ze viel in slaap,James tilde haar op en zei "en nu,we weten niet hoe sterk de toverdrank was".
Harry zei "laten we Lily maar eerst naar de ziekenzaal brengen,Madame plijster weet wel wat ze......", Harry stopte toen Lily haar ogen open deed,ze keek rond en zag dat James haar droeg en vroeg"James ,wil je zo lief zijn me neer te zetten".
James zette Lily neer,Lily zag Lucius en trok haar toverstok en liet hem op de grond vallen,ze liep naar hem toe en zei "Lucius alles oke,wie deed dit".
Malfidus pakte zijn toverstok,herstende zijn stem en zei "Dankje Lily,en ja het gaat oke,en Potter deed dit".
Lily keek naar James,ze zuchte en zei"James,je had me beloof niet meer streken uit te halen,en nu doe je dat weer,je bent niet te vertrouwen".
Ze keek naar Lucius en zei "kom Lucius,we gaan weg,van hun".
Lucius gaf Lily een kus op haar wang en zei "ik hou van je vergeet dat niet".
Lily glimlachde en zei "weet ik".
James riep "oke nu is het mooi geweest".
Hij hong malfius weer in de lucht liep naar Lil en nam haar mee,en zei dreigent"nu luister je naar me,je gaat mee naar de ziekenzaal,Lopend of vliegend het maak me niets uit".
Lily keek James bang aan,ze kikte en liep mee,
James voelde zich rot,hij zag gewoon de angst is lily ogen,angst voor hem.
Lily schoen ging iets los,ze zei"ik moet even mijn schoen doen".
Hermelien zei "lopen jullie maar verder,ik wacht wel".
De rest liep een beetje door,Lily wachte tot de rest iets verder weg was,pakte toen haar toverstok en zorgde dat hermelien,verlamd was.
Ze stond vlug op en liep weg,ze werd ingehaalt door James,die haar boos aan keek.
Lily wou de andere kant op lopen,Maar James pakte haar arm vast en dwong haar hem aan te kijken,hij zag de angst in haar ogen,Ze probeerde zich los te maken,ze zei zacht en verdrietig"James,ik smeek het je,Laat me los,ik wil naar Lucius,Plz, laat me naar hem toe gaan".
James greep op haar polsen werd zwakke,hij kon er niet tegen dat ze zo veel verdriet had,
Sirius kwam er aan en zei "Lil,je gaat mee".
Een stem zei "wat is er hier aan de hand".
Lily keek om en zag Perkamentus,ze zei "proffesor,James Potter,verbied me naar iemand toe te gaan,en haalt me steeds tegen".
Perkamentus zei "meneer Potter,wilt u zo vriendelijk zijn,te zeggen wat er hier aan de hand is".
Hermelien haalde diep adem en zei "dat kan ik beter doen,Lily is onderinvloed van een krachtige Liefdesdrank,Die Lucius Malfdius in haar thee heeft gedaan".
Perkamentus liep naar Lily toe en zei "meneer Potter,wees klaar op Lily op te tillen".
Lily keek van Sirius naar James naar Perkamentus en kreeg tranen in haar ogen,ze had het gevoel,dat iedereen bezig was,haar weg te halen,van de gene van wie ze hield
Perkamentus zei "rustig maar lily,alles komt goed"hij pakte zijn toverstok wees op haar en Lily viel neer,James vong haar op en tilde haar op,Perkamentus zei "laten we Lily naar de ziekenzaal brengen".
Ze liepen naar de ziekenzaal, iedereen ging weg op verzoek van Madame plijster,James was de enige die bleef.

De volgende dag werd lily waker,ze keek rond,ze ging recht op zitten,en zag James,hij lag te slapen in zijn stoel,ze stoote hem aan en zei zacht "James wakker worden".
James deed langzaam zijn ogen open en zei "als je nu zegt dat je op malfidus bent,ben je de klos".
Lily zei "verlieft op Malfidus,ik,er is maar 1 persoon op wie ik verlieft ben James,en dat ben jij".
Er viel een stilte en James zei "wat zei je".
Lily herhaalde "er is maar 1 persoon op wie ik verlieft ben James,en dat ben jij".
James omhelste Lily en kuste haar op haar voorhooft,hij ging bij haar op bed zitten,Ze gingen praten,Lily luisterde naar wat ze gedaan hebt,ze keek naar de grond,ze voelde zich rod.
Ze keek James aan en zei "het spijt me James,ik wist het niet".
James keek haar aan en zag het verdriet in haar ogen,hij glimlachde en zei "het maakt niet uit Lil,Hermelien,en Harry zeiden al dat je onderinvloed was van de liefdesdrank,dus het is niet jou schuld".
Lily glimlachde en zei toen"zo dra ik malfidus zie,is hij de klos,ik vervloek hem zo erg,dat hij op de ziekezaal voor een paar maanden moet ligen".
James begon te lachen en zei "weetje zeker dat je,in orde bent".
Lily keek hem aan en lachde toen ook.
Naar een halfuur meschien zelf nog langer kwam,Madema plijster er aan en zei "zo Lily je bent weer waker".
Lily glimlachde,ze vroeg lief"mag ik zo wel weg".
Madame plijster keek Lily aan en zei "ja,lily je mag weg,Maar je moet dan wel eerst naar Proffesor Perkamentus,hij wou je spreken zo dra je waker bent".
James wachte buiten,tot Lily omgekleed was,Toen ze er aan kwam,zei Lily "James,ik zie je straks wel in de Leerlingenkamer".
James wou eerst iets zeggen,maar Lily was al weg.

he iedereen,voor de spelling foutjes Sorry,
ik probeer ze zo veel mogelijk weg te halen

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Wo Jan 31, 2007 19:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sorry dat ik niet poste,aangezien ik in begin elke dag er een stukje op Gooide,Ik heb van school een nieuw rooster,
Met veel te veel uren,
Ik probeer om, om de dag een stukje te sturen.

9de hoofdstuk
Straf.

Lily liep naar Perkamentus kantoor,ze was er nog maar net,toen ze zich afvroeg,waarom hij haar zou kunnen willen spreken,Lily klopte op de deur en deed toen de deur open,Perkamentus zat achter zijn Beuro,Lily liep verder en ging zitten,Ze keek Perkamentus aan en vroeg"u wou me spreken,meneer".
Perkamentus keek van zijn werk op en zei "ja Lily,je vrienden vertelde me,dat je wist dat er een dooddoener op Zweinstein zit,wel kan je me vertelen wie het is".
Lily keek naar de grond en zei toen zacht"Het is Lucius Malfidus".
Perkamentus keek nog steeds Lily aan en zei "Hoe lang weet je al dat,hij dat is".
Er viel een stilte en Lily zei "al een tijdje,ik kwam er achter,toen ik op de weg-is-weg was,hij droeg de kleding en ik zag de teken op zijn arm,ik heb altijd mijn mond gehouden,ik wist niet wat ik moest doen".
Perkamentus zei rustig"het is begrijpelijk lily,maar je had me het wel moeten vertelen".
Lily keek naar de grond en zei "het spijt me,proffesor".
Perkamentus stond op en legde een hand op Lily schouder en zei "Lily,het geeft niets,het is wel begrijpelijk,neem de rest van de dag vrij,en neem wat rust".
Lily kikte en zei "meneer,er is nog 1 ding".
"ja lily"zei perkamentus,hij ging terug in zijn stoel zitten.
Lily haalde diep adem en zei "Malfidus was van plan,de Crucio spreuk op Meneer Sneep te gebruiken,en dan te zorgen dat James en Sirius de schuld kregen,ik ben bang,dat hij nog steeds van plan is,alleen dan niet op Sneep maar op iemand anders".
Perkamentus zei zo kalm mogelijk maar je kon de bezorgtheid in zijn stem horen"Lily,ik wil dat je naar je leerlingenenkamer gaat,en daar blijft tot ik kom,probeer James,Harry,Sirius,Remus,Ron en Hermelien,te berijken,en zeg ze dat ze ook daar heen moeten".
Lily stond op en ging weg.

James was aangekomen,in de Leerlingenkamer,hij zag Sirius,en Remus en liep naar hun toe en zei "he waar is Worstaat,ik heb hem al lang niet gezien".
Sirius haalde zijn schouders op en zei"wist je het niet,Hij ligt in het Ziekenhuis".
James ging tegen over hun zitte en zei "nee,dat wist ik niet maar ik had ook andere dingen aan me hoofd".
Remus legde zijn boek neer en zei "Hoe is het met Lil".
Achter hun zei iemand"met Lily gaat het goed,Remus maar de volgende keer vraag het aan mij gewoon".
James lachde,Lily stond achter Remus en Sirius en zei "we moeten je broer en zijn vrienden vinden James,Volgens mij zijn er problemen,en van Perkamentus moest ik iedereen hier heen sturen".
Sirius pakte uit zijn tas een papier en zei "ik vind ze wel",Hij zocht ze,en zei "ze zijn in de grote zaal".
Lily zuchte en zei "o nee,ik moest van perkamentus hier blijven".
Remus stond op en zei"Ik haal ze wel,voor je Lil", en hij liep weg.
James Pakte Lily hand en trok haar op de bank naast hem,hij sloeg een arm om haar heen en vroeg"je hebt toch geen staf gekregen van Perkamentus".
Lily schudde lachend haar hoofd en zei "nee,maar jij krijgt wel van mij op de donder".
Sirius had een boek gepakt en was met zijn huiswerk bezig,hij luisterde een beetje mee met James en Lily gesprek.
James keek Lily aan en zei "o en wat voor straf krijg ik dan van u mevrouw Evers".
Lily maakt zich los en James omhelsing en zei "wel,ik ga dit Wiekend niet met je mee naar zweinsveld".
Er viel een stilte in de hele leerlingen kamer,iedereen keek naar Lily en James,en vroegen zich af wat er aan de hand was.
James stond op en zei "Lily,ben je zo boos,dat we tegen Perkamentus zeiden,dat je wist dat er een dooddoener hier op school is".
Sirius keek ook naar hun,en dan vooral naar Lily,Hij zag dat de rest ook naar binne kwamen,ze stopte spontaal met Praten en keken,naar Lily en James.
Lily keek James aan en zei "James,ik ben niet boos op je,ik ga alleen met iemand anders uit".
De rest liep verder en Vroegen aan Sirius wat er aan de hand was,die zei "geen idee".
James liep op Lily af en zei "we hebben met elkaar,en je gaat met iemand anders uit".
Lily liep iets van James af en zei "James,het is gewoon vriendschappelijk".
James stond nu voor Lily en keek haar streng aan en zei "met Wie".
de rest stonden nu ook,niet wetend of ze nu moesten helpen of er niet mee moesten bemoeien.
Lily zuchte en keek naar Remus,die zei "met mij gaffel".
James keek naar Remus en toen naar Lily en zei "Hoezo,gaan jullie samen uit".
Remus zag dat Lily een beetje wit werdt en zei"ik vroeg Lily mee uit,Gaffel als Vrienden,echt waar niets meer niets minder,Gewoon een Vriendschapelijke Date".

James pakte zijn tas en liep de trap af,
Lily ging op de bank zitte en keek naar de grond,Remus ging bij haar zitten en zei "ik wou dat je gewacht had,tot ik terug was,zodat je dit niet alleen hoefde te doen Lil".
Harry,Ron en Sirius liepen naar boven naar James,Hermelien ging naar Lily en Remus en zei " Lil,James koelt wel af,maar ik denk dat jullie hem het dan beter goed uit kunnen legen".
Lily begon bijna te huilen,Remus sloeg een arm om haar heen en zei "Stil maar Lily,het was het best zo,anders zou James nog meer verdriet hebben,als hij er anders achter kwam".
Hermelien keek van Lily naar Remus en ze dacht,,er is meer tussen die 2,,, ze zag hoe Remus Lily een kusje op haar voorhoofd gaf.
Lily keek naar Remus en zei zacht"ik weet dat het,de goede keuze was,Remus maar ik blijf het gevoel houden dat ik James veel pijn doe".
Remus stond op en zei"ik praat wel met hem",hij liep naar boven.

het is een klein stukje,ik ben nu al bezig met een veel langer stukje, Very Happy

Hier een klein stukje van het volgende hoofdstuk.

James keek op en zei"Sluipvoet,Volgens mij is het gewoon over tussen mij en Lil,en voeld ze niets meer voor me".
Harry liep iets verder en zei"James,Lil is dol op je,ze zei toch dat het een Vriendschapelijke Date was".

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 19:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik bedank iedereen voor Jullie lieve Berichtjes,
En hier is een nieuw stukje

10de hoofdstuk.
Verbroken Liefde.

James pakte zijn tas,hij keek niemand meer aan,hij liep meteen naar boven.
Toen hij boven was,trapte hij tegen zijn bed aan en zei "Hoe kan je Lil", hij ging op zijn bed zitte en dacht naar.
Een paar minutjes later,ging de deur weer open,James keek niet op,hij keek naar zijn handen.
Sirius,Ron en Harry waren binnen gekomen,Sirius ging aan James bed zitte en zei"gaat het Gaffel".
James keek op en zei"Sluipvoet,Volgens mij is het gewoon over tussen mij en Lil,en voeld ze niets meer voor me".
Harry liep iets verder en zei"James,Lil is dol op je,ze zei toch dat het een Vriendschapelijke Date was".
Sirius keek naar James en zei "Gaffel,geloof ons telkens als jij en Lil bij elkaar zijn,stralen jullie bijde,jullie zijn bijde verliefd op elkaar,jullie horen bij elkaar".
James haalde diep adem en keek van Harry naar Sirius en toen weer naar Harry en zei "Harry,je ogen het zijn de zelfde ogen als die van lil,ze is je moeder he".
Harry keek naar James,hij wist het,Harry kikte ,en zei"ja Lily is mijn moeder".
James glimlachde en zei 'ik had al zo`n vermoeden".
De deur ging opnieuw open en Remus stond in de deur en zei "James, we moeten praten".
James stond op en zei "Oke ,zeg maar".
Remus liep iets verder en zei "Lil,wou je geen pijn doen,Daarom zei ze niets,maar aangezien het morgen als is,Wou ze dat je het weet, James we gaan alleen als vrienden uit niets meer, Lil hoord bij jou,ik vroeg haar dit want ik wou ergens met haar overpraten,maar dat kan niet met iedereen om ons heen".
Sirius keek naar zijn beste vrienden en zei "Jongens, Jullie zijn beste vrienden,en als jullie nu ruzie gaan maken,verander ik me even in een hond en bijt ik jullie,net zo lang tot jullie het weer goed maken".
James Glimlachde em zei "wel dan verander ik in een hert en krijg je gewoon een stoot van me hoorns,je bent niet de enige die Fanuit is ".
Iedereen ging lachen tot ze een meisje stem hoorde zeggen"je bent een fanuit".
Ze keken om en zagen Lily en Hermelien staan,Lily liep naar James en zei "James,dat is de druppel,je weet dat het verboden is, het is geen schoolregeltje maar een Wet".
Harry keek naar Lily,ze keek James aan en had gewoon tranen in haar ogen ze zei Rustig maar toch je hoorde haar boosheid en verdriet in haar stem"Het is over,ik maak het uit".
James pakte Lily arm vast,maar die pakte zo vlug haar toverstok en wees op James en zei "Blijf uit me beurt Potter,of ik vervloek je".
Iedereen werd doodstil en James liet Lily arm los,Die haar Toverstok op borg en weg liep.
Sirius Voelde zich rot en zei "Het spijt me Gaffel,als ik niet begon,had Lily niets gehoord".
James zuchte en zei "nee Sirius,het is me eigenschuld,ik had het haar moeten vertelen".
Hermelien ging naar Lily toe.
de jongens gingen naar beneden, James een beetje opvrolijken.

Lily rende naar haar slaapzaal,ze viel huilend op haar bed neer.
ze dacht naar over wat ze gedaan had,Roos die in de kamer was,kwam op lily bed zitten en vroeg zacht en troosten"Lily wat is er".
Lily keek Roos aan en zei "Ik heb het uit gemaakt met James".
Roos schok en zei "maar waarom,jullie horen bij elkaar".
Hermelien kwam ook de kamer binnen en ging ook op Lily bed zitten en zei "Lily, je moet weten dat James je nooit pijn zou willen doen,hij houd van je".
Lily verborg haar gezicht in haar kussen,hij wou haar geen pijn doen,dat deed hij mooi wel,hoe kom ze zo stom zijn,was ze zo verliefd geweest,dat ze blind was geworden,en dus niets in de gaten had,wel dat kan nooit meer gebeuren,ze moest James Potter vergeten,en verdergaan met haar leven.
Lily keek Roos en Hermelien aan en zei "kunnen,jullie me even alleen laten,ik kom zo wel naar beneden".
Roos omhelste Lily en zei "oke,we zijn beneden,maar als je niet komt,haal ik je hier zelf weg".
Lily kikte,en Roos en Hermelien gingen weg,Lily bleef een tijdje op haar bed zitten,en begon opnieuw te huilen.
Toen ze stopte met huilen,besloot ze naar beneden te gaan,ze maakte haar gezicht die nu een beetje rood was van het huilen helemaal weer in orde met behulp van Magie.

Beneden,zaten James en de rest, ze zeiden niets, Lily had het net uitgemaakt met James,Niemand wist wat hij moest zeggen,de leerlingen kamer werd iets voller,James zag dat Roos en Hermelien naar beneden kwam hij vroeg aan hun"is lil nog boven".
Roos kikte en zei "ze zei dat ze zo naar beneden kwam".
De meiden ging bij hun zitten,en Roos vroeg aan James Kalm"wat heb je eigelijk uitgespookt,dat Lil het uit zou maken James, wat heb je gedaan".
Er viel een stilte en James zei "Ze kwam achter,dat ik iets gedaan heb ,wat echt verboden is".
Harry zag Lily,ze liep de trap af en ging in een zetel zitten die het verst uit James buurd stond,ze keek naar de grond,nog steeds bedenkend wat ze nou gedaan had.
James keek naar Lily en zei zacht"Lily het spijt me",hij stond op en ging voor haar zitten,Lily keek naar James en zei "James,je hebt me zo veel pijn gedaan,ik vertrouw je niet meer".
de porter deur ging open,en Perkamentus kwam binnen,hij liep naar de groep en zei "Lily,ik zie dat je iedereen gevonden hebt".
Lily kikte en keek naar de grond.
Perkamentus zei kalm"wel ,jullie moesten even hier blijven,want Meneer Malfidus had een plannetje,die hij niet meer zal uitvoeren,Met dank aan Miss Evers".
Lily stond op en liep weg,uit de leerlingenkamer,Ze trok het niet meer.
Perkamentus keek naar de rest en vroeg bezorgt"is alles goed met haar".
Harry zei "Lil en James zijn uit elkaar meneer".
James ging in zijn stoel zitten en leek verslagen.
Perkamentus ging weer weg.
Het bleef de rest van de dag rustig,Lily was de hele dag zo wat weggebleven,ze was naar Hagrid geweest.
Rond 10 uur gingen ze allemaal slapen.

Dit is nog niet het grote stukje dat is het volgende hoofdstuk,
IK weet dat er wel wat spelling fouten in slaat,dat komt omdat ik Dislexsie heb.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Za Feb 03, 2007 17:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

HIer is weer een nieuw stukje.

11de hoofdstuk.
Vergeef je het me.

Het was nu al 2 dagen geleden dat Lily en James uit elkaar waren gegaan,James probeerde nog steeds met Lily te praten,Maar Lily noemde hem al weer Potter,ze wou niets meer met hem te maken hebben.
Harry Zat samen met Lily bij Verweer tegen Zwarte kunsten,ze werkte samen.
En hadden veel lol,Harry spak de spreuk verkeert uit en Lily hoofd was verdwenen,Hij zei vlug de goede spreuk en ze lachde er om.
De Bel ging en ze gingen naar buiten,Lily zag dat James en Sirius Malfidus en Sneep zaten te pesten,Ze zei tegen Harry "Ik moet er iets aan doen".
ze liepen samen naar de jongens en Lily zei "Sirius,Potter laat ze met rust".
James bergde zijn toverstok op en draaide zich om naar Lily en zei "Lil kunnen we praten".
Lily schudde haar hoofd en zei "Nee,Potter,we gaan niet praten want ik heb niets tegen jou te zeggen".
James pakte Lily arm vast en zei "Lily,ik hou van je,ik wil geen ruzie meer,ik haat het je niet elke dag te zien,elke dag met je te kunnen praten".
Lily keek James aan,Ze zag in zijn ogen dat hij echt pijn had,Lily schudde haar hoofd en zei "Potter,het is over tussen ons,en dat blijft het ook voorgoed".
Roos kwam er ook aan en zei "hebben jullie het goedgemaakt", ze schok toen ze Lily James een klap in zijn gezicht zag geven en zei "Ik walg van de tijd,dat is zo stom met je te nemen".
James keek naar Lily,hij wist niet wat hij moest doen,hoe moest hij Lily terug krijgen.
Lily Merkte dat James haar arm vast had en Maakte zich los,Ze pakte haar tas en Liep weg.
Roos liep naar Sirius en Harry en zei "Ik heb een idee,om te zorgen dat Lily naar James luisterd maar ik heb jullie hulp nodig Jongens".
Sirius kikte en zei "We helpen je mee".
Roos liep naar James en zei Rustig en Vriendelijk "James,Ik ga wel even met Lily praten oke,Ze is mijn beste vriendin,Laat maar aan ons over oke".
James kikte en Liep ook weg,hij probeerde wat te bedenken om deze Problemen op te lossen.

Die avond Liep Lily samen met Remus en Roos naar de 7de verdiepig Lily Vroeg "Waarom moet ik nou mee".
Remus had een arm om Lily heen gedaan,zo dat ze niet terug kom,en Roos had haar toverstok afgepakt zo dat ze die ook niet kom gebruiken,Roos Glimlachde naar Lily en zei "Omdat dit om Jou gaat Lil".
Lily zag dat ze bij de kamer van Hoge Nood waren,ze keek verbaast naar haar vrienden en zei "Oke,nu snap ik het helemaal niet meer,Roos jij pakt mijn toverstok af en ik moet van jullie mee hier heen,maar mag niet weten waarom en nu zijn we bij de kamer van Hoge Nood,dus zeg wat hier van de bedoeling is want anders zet ik geen stap meer".
Roos keek naar Remus,ze moesten Lily naar binnen krijgen,maar ze konden niet zeggen wat ze van plan waren.
Remus glimlachde en zei beleeft"Lily,we hebben een kleine verassing voor je binnen en als we je zeggen wat die is,dan is het geen verasing meer".
Lily keek van Roos naar Remus en zei "oke,ik ga wel mee,maar als Potter daar binnen is,zullen jullie wensen dat je nooit geboren was ".
Roos slikte,ze wist dat Lily zeer boos kon worden,en dan kon je haar beter als je vriendin houden.
Ze ging naar binnen en Remus deed Vlug de deur dicht.
Lily keek de kamer rond en zag James,Sirius en Harry staan.
Sirius zei "oke nu iedereen hier is,Gaan Harry,Remus,Roos en ik weg,en jullie komen hier pas uit,Zodra jullie dit uitgepraat hebben".
Lily leek wel bevroren,ze keek naar Roos en dacht"Hoe kan je me dit aan doen".
De rest ging allemaal weg,Lily ging in een zetel zitten en James ging tegen over haar zitten.

Naar een stilte van zo wat een half uur bestoot James maar een gesprek te strarten hij zei "Lily,ik begrijp dat je schok maar laat me uitlege.....", James werd grof onderbroken door Lily die opstond en bij het raam ging staan en zei "Ik wil het niet weten,Potter wat je gedaan hebt is niet normaal".
Lily Voelde zich echt machteloos,ze vervloekte haar vrienden, hoe konden ze dit doen, juist nu Lily niets meer met James te maken wou hebben en als dat nog niet genoeg was zat ze hier nu vast met hem zonder Toverstok,Ze moesten dus alles uit praten voordat ze weg konden.
Lily zuchte en keek naar James en zei"Ik weet al waarom jullie het werden,Remus vertelde me het gister".
James stond op en liep naar Lily en zei"dus je weet wat Remus is".
Lily kikte en zei 'al sinds onze 3de jaar,ik kwam er achter en ik was eerst dood bang voor hem,hij vroeg me waarom ik hem zo ontweek,ik zei dat ik achter zijn geheim was gekomen,en naar een lang gesprek zaten we bijde te lachen en werden we betere Vrienden ik heb hem mijn woord gegeven dat ik niets aan iemand zou zeggen".
James keek naar recht in Lily ogen en zei "Ik had het je moeten vertelen,maar ik wist gewoon dat je me zou hate".
Lily Kreeg tranen in haar ogen,dacht hij echt dat ze hem zou haten.
Er viel een stilte en Lily zei "wat voor dier ben je".
James liep naar de andere kant van de kamer en zei "ik zal je het laten zien",Hij veranderde zich in een hert.
Lily gilde,ze schok zich kapot ze zakte langs de muur naar beneden,Ze legde haar handen voor haar ogen en begon te huilen,ze trok het niet meer,het was te veel.
James veranderde zich weer terug in een mens en liep naar Lily,hij bukte voor haar neer en zei "Het spijt me Lily,ik wou je niet laten schikken".
Lily keek hem even aan en zei"Geeft niets James".
James legde zijn armen om Lily heen,en trok haar wat dichter tegen zich aan en zei "Ik hou van je Lily,het laaste wat ik wil is je pijn doen".
Lily zei zacht"James,het spijt me ik had eerst moeten vragen,waarom je dat deed voor ik boos op je werd en het uitmaakte,Dat was stom van me".
James Stond op en trok Lily omhoog en legde zijn armen Rond haar middel en zei "Je weet toch dat ik je alles vergeef,en nooit boos op je kan blijven Lily ik hou van je".
Lily Glimlachde en zei"James,Ik hou ook van jou".
James Sloeg zijn arm rond Lily schouder en ze liepen naar de leerlingen kamer,
Toen ze er binnen kwamen keek iedereen naar Lily en James en gingen toen weer bezig met wat ze aan het doen waren,James en Lily liepen naar de GRoep toe.
Lily ging achter Roos staan en zei "Roos,Mag ik mijn Toverstok terug".
Roos schok zich kapot en lachde Flauwtjes en zei "Tuurlijk", Ze pakte Lily Toverstok uit haar schooltas en gaf die aan Lily,die zei "Dankje Roos".
Lily gooide James arm van zich af en wees met haar toverstok op James en zei "Paralitis".
James viel neer,hij was verlamd,Hij keek naar Lily,hij vroeg zich af waarom ze dit deed.
Sirius stond op en zei "waarom doe je dat".
Lily keek naar de rest en zei boos "Hoe durfen jullie me zo in de val te lokken,Ik dacht dat jullie me vrienden waren,Wel heb ik het goed mis", Naar het gezegt te hebben liep Lily weg uit de kamer.
James spreuk werd opgeheven door Remus en Sirius hielp hem in een stoel.
Roos zei "wat nu".
James keek voor zich,Lily had gewoon gedaan alsof, ze had hem niet vergeven.
Sirius keek naar James en zei "Gaffel,je kan het best wat gaan slapen".
Harry stond op en zei "Ik ga even wandelen".
Roos keek naar James en zei"Je kan het best doen wat Sirius zegt James,vandaag praat Lily toch niet meer tegen ons,tegen geen 1 van ons".

Harry liep rond,hij zag Lily en Malfidus staan, Harry bleef achter een beeld staan,hij keek naar Lily,ze stond bijna op punt in tranen uit te barsten.
Malfidus sloeg zijn armen rond Lily en zei "Rustig maar,Kom we gaan naar even naar buiten".
Harry volgde ze voorzichtig,hij dacht"wat is hij van plan".
Toen ze buiten kwamen,Gingen Lily en Malfidus op een boomstam zitten en Malfidus vroeg"Wat is er nu aan de hand Lily,je bent helemaal overstuur".
Lily keek naar Malfidus en zei "Het is Potter,het is uit tussen ons en de hele tijd blijft hij me vragen hem te vergeven,en zeggen dat hij van mij houd,ik weet niet meer wat ik moet doen,Lucius".
Harry kon er niets aan doen er liep een traan over zijn wang,hij liep terug naar de leerlingenkamer.
Malidus sloeg zijn armen om Lily heen en zei "Lil, je moet gewoon uit de buurt blijven van Potter,anders blijf je verdrietig en ik zie je veel liever lol hebben".
Lily glimlachde en gaf Malfidus een kus op zijn wang en zei "je hebt gelijk,als ik verder wil moet ik Potter gewoon proberen te ontwijken".
Malfidus boog iets naar Lily toe en kuste haar,Lily was eerst verbaast,wou ze dit wel, Lily kuste Malfidus wel terug,maar vroeg zich nog steeds af,Is dit wel goed,maak ik geen grote Fout.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Ma Feb 05, 2007 19:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

12de hoofdstuk,
Huilen,Schreeuwen,en Vergeven.
(geliefd niet lezen als je onder de 10 bent)

Het was de volgende dag,Het was eindelijk wiekend.
Harry liep naar James toe en zei "James,ik zag Gister Lil en Malfidus".
James keek meteen op,hij was bezig met huiswerk.
Harry zei "Volgens mij,wist ze niet meer wat ze moet doen,ze was helemaal overstuur en Malfidus raade haar aan om niet meer met je om tegaan,Ik ben toen weggegaan want ik had hem bijna vermoord", zo zacht dat alleen James het hoorde voegde hij er aan toe"Als hij mam tegen je opzet,is hij dood".
Bijde begonnen ze te lachen,ze stonden op en liepen naar De Grote Zaal,Harry vertelde onderweg dat hij het best naar zijn zin had hier,en James luisterde goed.
Ze liepen net de Hoek om toen ze Lily en Maflidus zagen.
Lily stond tegen de muur aan,en Malfidus stond tegen over haar en zei "Lil,vergeet die Sukkel toch,je bent veel beter af zonder hem".
James kuchte en zei "had je het over mij malfidus".
Malfidus draaide zich om en Lily zei "heey,James,Harry".
Harry glimlachde en zei beleeft "Hoi Lil,ga je mee naar de grote zaal".
Lily keek naar James,die ook naar haar keek en ze zei "Nee,Ik denk dat ik dat beter niet kan doen".
James zei Kalm"Lil nog over gister,Ik begrijp het wel,dat je boos bent".
Malfidus draaide zich weer om,en ging voor Lily staan en zei"Kom we gaan weg van hun".
Hij pakte Lily hand en nam haar weg van James en Harry.
James keek Lily naar en ging toen met Harry naar de Grote zaal,waar Roos,Hermelien en Ron ook zaten.

Lily Liep met Malfidus mee,Ze zei"Luicius waar gaan we heen".
Malfidus nam haar mee naar de 15de verdieping,Lily ging tegen een muur aan staan.
Er viel even een stilte Malfidus keek naar Lily en zei "Waarom deed je aardig tegen Potter".
Lily zei zacht"ik noemde hem alleen maar bij zijn voornaam".
Malfidus ging voor Lily staan en zei "Voel je nog iets voor hem".
Lily dacht naar"Voelde ze nog iets voor James,Ze wist het niet,hij deed aardig tewel zij zo gemeen tegen hem deed,al was het zijn eigen schuld en ze had nu met Lucius".
Malfidus keek naar Lily en zei een beetje dreigent "En Voel je iets voor hem".
Lily schudde haar hoofd,ze wist dat ze loog ze voelde nog wel wat voor James,Ze hield van hem,maar ze was nog wel boos op hem en wist niet of ze nog wel hem kon vertrouwen.
Malfidus lachde en nam Lily vast en begon haar te kussen.
Lily merkte dat ze het niet leuk vond,Dit wou ze niet want ze voelde niets voor hem,maar wel voor James,
Dit voelde niet goed,Lily duwde Malfidus van zich af en zei "Lucius,.....",Verder kwam Lily niet want Maldidus begon haar al weer te zoenen,Hij had haar nog stevige vast gepakt.
Lily probeerde hem van zich af te duwen maar dat Lukte niet,hij had haar te goed vast.
Malfidus zei dreigent"Zoen terug".
Lily bedacht een plan,ze kuste hem terug,tewel hij niet goed op lette gaf ze hem een knietje
Malfidus liet Lily los,en zei "Jij heks".
Lily Liep vlug weg,Ze rende naar beneden,halve wege werdt ze tegen gehouden door iemand,Ze merkte niet eens dat ze huilde,ze Had haar ogen dicht.
De Persoon zei "Stil maar Lily,Wat is er aan de hand".
Lily deed voorzichtig haar ogen open,en zag James staan,ze keek hem aan en zei "Het spijt me van alles James,Dit wou ik nooit,ik was gewoon in de war,maar ik had het recht niet boos op je te worden".
James sloeg zijn armen om Lily heen en vroeg voorzichtig"Je gaat me nu niet weer vervloeken he".
Lily schudde haar hoofd en zei "Nee James,Ik beloof het je".
Ze beleven even zo staan,James keek naar Lily en vroeg"Waarom was je zo overstuur".
Lily vertelde wat er gebeurd was.
Naardat Lily dat gezegt had,Zei James"Kom,we gaan naar de Leerlingenkamer,De rest is bezorgt over je".
Lily glimlachde en zei zacht "dus je bent niet Boos op me".
James zuchtje en zei "Natuurlijk Niet,je was gewoon een beetje in de war,het is grote deel mijn schuld,ik had het je moeten zeggen,Wat ik niet leuk vond was dat je het uitmaakte".
Lily werdt weer verdrietig,alsof ze niet nog niet verdrietig genoeg was,moest hij haar er nog even aan herinneren dat Ze het uitgemaakt had.
James liet Lily los en vroeg"Lily Evers Wilt u met Mij James Potter opnieuw nemen".
Lily lachde en zei "Maar natuurlijk Meneer Potter".
James boog naar Lily en wou haar kussen maar ze wende haar hoofd af en zei"James,even niet oke".
James kikte en zei Lief en Beleeft"Oke Lily",Hij legde een arm om Lily en ze liepen Samen naar de Toren van Griffondor,Lily had voor het eerst in de hele dag weer Plezier en James wel die was in de wolken.

In de Toren zaten de rest met elkaar te praten,
Roos zei "ik hoop dat het goed komt tussen Lil en James maar als dat niet gebeurd hoop ik wel dat ze vrienden blijven,en vooral dat Lil het me vergeeft".
Remus sloeg een arm om haar heen,Sirius Zag als eerst Lily en James en zei zacht tegen Harry"Kijk eens daar".
Harry keek en zag Lily En James samen,hij glimlachde.
de rest had niets in de gaten,en toen Hermelien zei "Moeten we Lily en James niet gaan zoeken,straks krijgen ze nog een Ruzie".
James kon het niet laten hij zei "Wel hermelien,We zijn hier en hebben geen Ruzie,Dat is niet zo handig als je met elkaar hebt of niet Liefje".
Lily Lachde en zei "klopt James".
Iedereen keek om en lachde,James ging in een zetel zitten en trok Lily op zijn schoot.
Lily keek naar de rest en zei "He Iedereen,sorry van mijn gedrag,ik was wat in de war toen ik het hoorde,het was lief dat jullie probeerde ons weer bij elkaar te krijgen,maar ik wist niet of ik James wel kon vergeven".
Sirius zei "ach Lil,Denk je nou echt dat we boos op je zijn,Daar ben je veel te schatig voor".
Iedereen barste in Lachen uit.
James herinerde zich iets en zei"Lily kon je straks ook naar het Zwerkbalwedstijd".
Harry zei verbaast "is dat vandaag".
Remus lachde en zei "dat jullie dat vergeten".
Lily zei zacht tegen James"tuurlijk kom ik".
Lachend stonden ze allemaal op en Gingen ze naar het ZwerkbalVeld.
Hermelien nam wel afscheid,ze ging niet mee ze zei dat ze Zwerkbal niet zo leuk vond.

1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Do Feb 08, 2007 20:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet zo veel tijd gehad maar hier is een nieuw Stukje

13de hoofdstuk,
Op naar de Bergen.

De kerstvakantie kwam er aan,het was vandaag al zo ver.
Lily had besloten naar huis te gaan,ze zou iedereen wel missen maar ze wou er ook wel even tussen uit,
Harry en Ron gingen met James,Sirius en Remus mee op vakantie die maar niet zeiden waar ze heen gingen
Hermelien en Roos gingen met Lily mee,Hermelien en Ron hadden een kleine ruzie.
Dus Wou hermelien niet met hun mee.
De jongens hadden net hun koffers ingepakt ze liepen naar beneden,Daar zaten de meiden met elkaar te praten.
Harry Liep naar Lily en zei "He Lily al zin om weg te gaan".
Lily glimlachde en zei "Jep,kan niet wachten om mijn ouders weer te zien,helaas ook mijn zus Patunia geloof me ze is een vrelijke Dreuzel".
Harry lachde hij kon zich Tante Patunia maar al te goed nog herineren.
James nam Lily mee weg, naar Buiten.
En Harry ging op de bank zitte,Hij bedacht zich hoeveel hij Ginny wel niet miste.
Ron kwam naarst Harry zitte en zei "denk je alweer aan mijn zusje".
Harry lachde en Hermelien kwam er ook bij zitten.
Hermelien zei "Ik Hoop dat jullie schrijven,En ik wou dat je ook mee ging met je Lily Harry dan kon je,je grootouders van je moeders kant nog eens ontmoeten".
Harry lachde al weer en zei "Hermelien ik zie ze ook,jullie gaan naar De Bergen toch ,wel wij ook we zitten niet zo ver van jullie af, we mochten niet zeggen van James omdat hij Lily wil verrassen".
Ron lachde toen hij James helemaal onder de sneeuw naar binnen zag komen.
Lily ging naarst Ron zitten en zei "Hermelien,ik weet zeker dat je de bergen leuk zal vinden".
Hermelien glimlachde en keek toen Boos naar Ron die nog steeds Glimlachde naar Lily,het was niet zo leuk om te zien dat Ron een beetje verlieft was op Lily,bijna iedereen had het al gemerkt.
De rest kwam er aan en ze liepen naar de trein.
James had stiekem Lily nog beetgenomen,door een sneeuwbal in haar gezicht te gooien,Lily had gewoon James laten valen en hij kwam zo met zijn gezicht in de sneeuw terecht.
In de Trein gingen ze samen zitten,het was best vol dus gebruikte Lily en Hermelien een spreuk om alles groter te maken,Dus pakte ze er allemaal heel gemakkelijk in.
Harry zat op de ene bank samen met Hermelien,Ron en Remus.
Hermelien en Ron zaten al weer ruzie te maken dus Ging harry tussen hun in zitten.
Lily,James,Roos en Sirius zaten aan de andere kant.
Er werdt veel gelachen en toen Malfidus en Sneep en zijn groep lang kwam,begonnen de jongens meteen met Ruzie maken,Hermelien en Roos keken naar Lily,die kikte.
Lily stond op en zei "James,Harry,Ron,Remus en Sirius ga zitten".
De jongens gingen dan wel zitten,ze bleven boos en met haat naar de andere kijken.
Lily liep naar Malfidus en zei "Lucius Kan ik je even alleen spreken,Zonder je groepje".
Malfidus groep verdween en toen Lily en Malfidus.
James keek verbaast rond en zei" Gaat ze nou met Malfidus praten".
Remus kikte en zei "Lily weet hem vast wel omtepraten zodat hij de rest van de reis zich koest houd".
Harry zuchte en keek naar Buiten.

Lily wachte tot Malfidus aanhang weg was en draaide zich toen om naar Malfidus en zei "Malfidus kan je dan niet 1 keer kappen met James en Sirius Pesten,zo lok je het zelf ook uit".
Malfidus stapte op Lily af en zei "Nu weer Malfidus".
Lily kikte en zei "Ja,Ik doe echt niet meer vriendelijk tegen je,naar wat je gedaan hebt,als ik slim was geweest was ik uit je buurd gebleven zodra ik er achter kwam dat je een dooddoener was".
Lily pakte Malfidus pols en maakte het Duistere Teken zichtbaar.
Malfidus keek Lily aan en zei "Ja ik ben een dooddoener,dus".
Lily zuchte en zei "Vraag maar aan je heer,wat ik tegen tegen dooddoeners en hem heb".
Naar het gezegt te hebben liep Lily weg.
Ze liep naar de Coupe terug en ging weer tussen James en Sirius zitten.
Harry keek naar Lily en zei "Alles oke".
Lily kikte en dacht aan het Ergste Moment uit haar leven.

Het was een Rustige dag Lily was 15 jaar,ze liep rustig door een straat ergens in Londen.
Lily hoorde iemand roepen"Help",ze liep voorzichtig de richting op en zat een paar Dooddoeners en Niemand Minder dan Voldemort,ze zag ook een klein meisje.
Lily pakte haar toverstok en zonder naar te denken liep ze naar voren en zei"Laat haar met rust".
Voldemort draaide zich om en zei "en wie ben jij dat wel",hij zag haar toverstok en zei "zo je bent een heks,leerling aan welke school".
Lily Liep naar het meisje,het maakte haar niet uit dat hun met ze vijfen waren en zij alleen.
Het meisje zei "Dankje,maar Je moet weg hier ze zoeken,de 5de dochter".
Lily keek naar Voldemort en zei"Ik zit op Zweinstein 5de jaar".
Voldemort lachde en zei "dus les van die oude dwaas van een Perkamentus".
Het meisje bleef achter Lily staan,ze zei zacht"We moeten hier weg".
Voldemort pakte zijn toverstok en dode Het meisje achet Lily.
Lily zag de groene gloed het raakte het meisje achter haar,Lily keek naar Voldemort en zei "u bent een moordenaar".
Voldemort lachde en zei "klopt meisje en zeg nu eens wie je bent".
Lily keek op en zei "Ik ben Lily Evers 5de Dochter uit het huis Amorthe Dochter van De Vrouw van Griffondor,Heer Voldemort".
Voldemort keek naar Lily en zei "Wel dan hoe ik niet verder te zoeken".
Achter Lily kwam Perkamentus tevoorschijn en zei "Lil wat zei ik nou altijd over vertelen wie je bent,zeker tegen over moordenaars".
Voldemort Verdween vlug met zijn Dooddoeners.
Lily draaide zich om naar Perkamentus,ze begon te huilen en ze zei"Hij dode dat meisje,hij zocht
mij he".
Perkamentus sloeg een arm om Lily heen en zei "Rustig maar Miss Evers,ik breng u even naar Huis,u moet rusten".

Lily Schok uit haar gedachte toen James zei "Kom op Lil we zijn er".
De groep Liep naar Buiten en ze namen afscheid.
James Nam Lily vast en zei "Ik mis je nu al Prinses".
Lily gaf James een kus op zijn wang en zei "Je ziet me over 2 weken al weer James en ik beloof dat ik je schrijf".
Roos en Hermelien kwamen er aan en Zeiden "Doei Jongens", ze liepen samen met Lily mee,naar haar ouders.
Lily zag haar ouders en riep "Mam, Pap ".
Lily ouders draaide zich om en Lily moeder omhelste haar dochter en zei "Je bent zo verandert meisje,ik herkende je bijna niet".
Hermelien en Roos werden ook begroep door Lily Moeder.
Lily Zei "mam Pap dit is Hermelien Griffel een vriendin van me,Hermelien dit is mijn moeder Sofie en mijn vader
Steffan Evers".
Hermelien glimlachde en zei beleeft "Hallo mevrouw en meneer Evers".
Meneer Evers zei "Lily we gaan meteen door naar De Bergen,het is een uurtje rijden,je Zus Patunia gaat niet mee,ze is naar haar Vriend Herman".
Lily lachde en zei tegen Roos"Hebben we temiste geen ruzies".
Roos barste ook in lachen uit.
En Samen met zijn alllen liepen ze naar de auto.
Hermelien vroeg aan Lily toen ze in de auto zaten"Wat doen je ouder voor werk".
Lily zei "mijn moeder is dokter en mijn vader Advocaat en die van jou".
Mevrouw Evers vroeg"Moet 1 van jullie wat drinken meiden",Ze gaf hun alle drie Cola
Hermelien zei " mijn ouders zijn bijde Tandartsen".
De hele Reis zaten de meiden lol te maken.
Toen de Omgeving veranderde Zei Meneer Evers"We zijn er nu al bijna".
Naar nog zo`n 20 minuten reizen Kwamen ze er eindelijk aan.
Lily bracht de meiden naar hun kamer,ze sliepen alle 3 op hun eigen kamer,het huis had 5 slaapkamers dus genoeg plaats voor hun.
Naar een Half uur waren ze allemaal omgekleed en Gingen ze naar buiten.

Laatst aangepast door 1991Nicole op Ma Mrt 19, 2007 14:49; in totaal 1 keer bewerkt
1991Nicole
4e jaars
4e jaars

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2007 21:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Weer een nieuw Stukje

14de Hoofdstuk.
De Toevalige ontmoeting.

Lily,Hermelien en Roos Waren aan het skien,Roos Viel op haar Gezicht en Lily zei "Roos alles oke",ze liep Roos omhoog die zei "Ja Allen ik denk dat ik me eerst ga opwaren ik bevries".
Hermelien en Lily keken elkaar aan en ze gingen met zijn 3en naar beneden.
Onderweg viel Roos nog een paar keer,een stuk of 10.
Tot dat Lily samen met haar naar beneden ging.
De meiden waren halve wege toen Lily ineens een sneeuwbal tegen zich aan kreeg,ze draaide en zag James,Sirius,Remus,Ron en Harry.
Roos lachde en zei "wat doen die hier".
Hermelien wist het wel,maar zei maar niets,Ze keek zogenaamt verbaast.
De meiden skiede naar de jongens en Lily zei verbaast"Wat doen jullie hier".
James Sloeg een arm om Lily en zei "Mijn ouders hebben in het dal vlak bij jullie een huisje".
Harry legde zijn hand op zijn litteken en zei "Ik wil niet de brenger zijn van slecht nieuws maar we hebben een probleempje".
Iedereen keek naar Harry,Hermelien zag dat Harry Litteken hem zeer deed en zei "Is Voldemort hier".
Harry kikte en Sirius en Remus ondersteunde hem want hij viel op zijn knieen.
Lily maakte zich los uit James omhelsing en liep naar Harry en zei "Kom Voldemort hier heen".
Harry keek naar Lily en zei "Ja En hij is niet alleen".
Net als Harry werdt Lily ook bleek,Ze draaide zich om naar de groep en zei "we kunnen het best naar mijn huis gaan,het is beschremd je kan er niet van of naar Verdwijnselen".
Iedereen stemde er mee in.

Lily ging vlug de rest voor naar binnen,ze liep naar haar tas en pakte uit haar tas een Amulet.
Harry liep naar Hermelien en Ron en zei "Hij is dicht bij".
Lily kwam de kamer binnen en zei "willen jullie allemaal even gaan zitten".
Iedereen keek elkaar aan maar deed toen wat Lily vroeg.
Lily keek naar Harry en zei"Ik wil dat jullie dit weten,voor Voldemort hier is en hij het jullie verteld,Ik ben de 5de dochter uit het huis Amorthe Dochter van De Vrouw van Griffondor en ben de achter-achter nichtje van Perkamentus".
James keek naar Lily en zei"Jij bent de 5de dochter".
Lily kikte en zei"Ja James".
Harry stond op en zei"Dus Voldemort heeft 2 reden om hier heen te komen".
Lily kikte opnieuw en zei"Ja Voor Mij en Voor Jou Harry".
Buiten klonk gegil en de Groep liep naar buiten,een huis was in de brand gestoken en daar stonden een stuk of 15 dooddoeners en Voldemort.
Harry ging voorop staan,Lily tweivelde ze bleef een beetje achter James staan.

Voldemort Liep naar de Groep toe,hij had zijn toverstok in zijn hand en zei "Harry,Leuk je te zien".
Harry keek kill naar Voldemort en zei "Ik kan niet het zelfde zeggen Martin".
de rest van de groep pakte zijn toverstok ook.
Voldemort lachde en zei "Harry je bent hier alleen,de rest kan je niet redden en je ouders gaan er ook aan".
James keek naar Voldemort en zei "U dood niemand hier ".
Harry zei in sisselspraak"Mijn ouders zijn hier en jij gaat verliezen".
Lily Schok wel toen ze Harry hoorde praten in de taal der slangen.
Voldemort lachde nog steeds en zei "Kijk rond Harry,er is hier geen Perkamentus die je kan helpen,je bent helemaal alleen en zo sterf je ook".
Lily Liep naar voren en zei "Ga je hem net zo doden als dat meisje van toen,Om je doel te bereiken en dan weer Vluchten als Perkamentus er ineens aan komt".
Voldemort keek naar Lily en zei "Lily,Dus je bent hier ook".
Lily kikte en zei "ja ik ben hier ook Heer Van het Duister en u gaat weg en laat ons met rust".
Harry was verbaast door de lef van zijn moeder.
Voldemort Stopte met lachen en zei "Lily,Heb je nog naargedacht over mijn voorstel".
Lily kikte en zei "Ja maar mijn antwoord is val Dood,ik sluit me niet bij u aan".
De dooddoeners richte hun toverstoken op De groep en Iedereen werd meteen verlamd.
Het werd Donker voor de ogen van Iedereen,Je hoorde niets en zag ook niets.

Ik Probeer zo snel mogelijk weer te posten Very Happy

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp