Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Johnny Depp Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Verlochend Johnny Depp zijn prioriteiten door POTC?

Ja! Hij had er nooit aan moeten beginnen!
1%
 1%  [ 2 ]
Ja! Hij had er na deel 1 mee moeten stoppen toen het zo populair werd!
0%
 0%  [ 1 ]
Nee! Hij kon ook niet weten dat POTC zo een succes zou zijn!
23%
 23%  [ 28 ]
Nee! Doordat hij doorgaat met POTC blijft hij juist bij zijn standpunt!
38%
 38%  [ 46 ]
Ik weet het niet, dat meot hij toch lekker zelf weten?
36%
 36%  [ 44 ]
Totaal aantal stemmen : 121


Auteur Bericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: on top of the roof

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 20:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hej mensen,
Ik kwam net tot de schokkende conclusie dat er nog helemaal geen topic is over Johnny Depp!!!
Johnny Depp a.k.a. Captain Jack Sparrow a.k.a. Cry Baby a.k.a. Willy Wonka a.k.a. de weirdo! Razz

Even een biografie van Wikipedia:
Wikipedia schreef:
Depp wordt geboren als zoon van stedenbouwkundige John Christopher Depp en serveerster en huisvrouw Betty Sue Palmer op 9 juni 1963. Zijn moeder, van wie hij een tatoeage op zijn arm bezit, adoreert hij tot op de dag van vandaag. Hij heeft een oudere broer (Danny) en twee oudere zussen (Christy en Debby)1. Hoewel hij in Kentucky geboren wordt, groeit hij het grootste deel van zijn jeugd op in Miramar, in Florida2, waar het gezin naartoe verhuist wanneer Depps opa overlijdt. Door de vele ruzies thuis, wordt Depp vooral opgevoed door zijn moeder. Zijn ouders gaan uit elkaar wanneer hij 15 jaar is5.

Op zijn 16de stopt Depp met school om zich volledig aan muziek te wijden. Met een stel vrienden trekt Depp door Florida, als gitarist in het bandje The Flame. Nadat ze het bandje omgedoopt hebben tot The Kids worden ze gevraagd als openingsact van de tour van Iggy Pop. Wanneer de band zijn geluk gaat beproeven in Los Angeles, zorgt Depp voor zijn levensonderhoud door het telefonisch verkopen van balpennen. Eenmaal in Los Angeles valt de band echter uit elkaar.

Rond die tijd leert Depp de visagiste Lori Anne Allison kennen, met wie hij van 1983 tot 1985 getrouwd is. Ze introduceert hem bij Nicolas Cage. Deze overtuigt hem dat acteren wel iets voor hem is, en helpt hem aan een agent in de film- en televisiewereld. Depp neemt acteerlessen en na enkele figurantenrolletjes en een bijrolletje in onder meer A nightmare on Elm street komt zijn carrière pas goed op gang wanneer hij doorbreekt met de serie 21 Jump Street, waar hij de rol speelt van Tom Hanson, een undercover politieagent op een middelbare school. De serie bezorgt hem de status van tieneridool, en zijn posters sieren al snel menig meisjeskamer. Het is een imago waar Depp eigenlijk niet op zit te wachten.

Na vier seizoenen is hij dan ook blij dat hij mag stoppen met de serie. Hoewel hij er veel geleerd heeft, besluit hij om voortaan zijn rollen bedachtzaam uit te zoeken, zonder in eerste instantie op de opbrengst te letten. Dit zal hem in de toekomst een breed scala aan acteerrollen opleveren.

I don't want to be 85 years old and have my grandkids go 'Ewwww, grandpa did some dumb sh¡t'.
I'd rather have them say, Wow, man, you're nuts!
--Johnny Depp over zijn diversiteit aan 'aparte' filmrollen, Time Magazine, 15 maart 2004

Zijn eerste twee grote filmrollen krijgt Depp in 1990. In dat jaar speelt hij in de jaren '50-parodie Cry Baby, waarin hij de ruige nozem Wade Walker vertolkt, maar hij breekt vooral door met de komedie Edward Scissorhands, die hij maakt met Tim Burton. Het zorgt ervoor dat Depp het imago af kan schudden, dat hij met de serie "21 Jump street" gekregen had. Het is de start van een lange carrière met een divers aantal films.

Lange tijd wordt hij beschouwd als "slecht voor de omzet", omdat verscheidene films zelfs amper de arthouse-bioscopen halen. De film The Brave, die hij ook zelf regisseerde, kreeg zulke slechte kritieken in Cannes dat hij besluit het niet in Amerika uit te brengen. Als hij, vooral omdat hij inmiddels zelf kinderen heeft, besluit een piraat te gaan spelen, wordt hij uitgelachen: het piratengenre is al tientallen jaren "dood". Maar omdat hij (aanvankelijk tot grote schrik van Disney) de piraat Captain Jack Sparrow een heel eigen gezicht geeft, wordt Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl onverwacht de grote hit van 2003 en krijgt Depp een Oscarnominatie. Hij krijgt vervolgens het verwijt dat hij uiteindelijk tóch voor het grote geld is bezweken, maar zijn rol in The Libertine, waarin hij heel emotioneel de 17e-eeuwse schrijver en rokkenjager John Wilmot vertoont, bewijst het tegendeel.

In 2006 kwam Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest uit, in 2007 zal de laatste film van de piratensaga Pirates of the Caribbean: At World's End volgen. Pirates 2 was zijn beste kaskraker.

Na zijn scheiding van Lori Ann Allison heeft Depp langdurige verhoudingen met verscheidene vrouwelijke bekendheden, zoals Kate Moss en Winona Ryder, met wie hij drie jaar lang samen is.

Verder haalt hij begin jaren '90 negatief het nieuws door geweldsdelicten in een hotel en drugshandel in een club waar hij de eigenaar van is. Acteur River Phoenix overlijdt daar aan een hartaanval na een overdosis drugs, nadat hij een nacht heeft doorgebracht in Depps club "The Viper Room".

Vanaf juni 1998 krijgt Depp een relatie met de Française Vanessa Paradis. Samen met haar krijgt hij twee kinderen: Lily-Rose Melody (27 mei 1999) en John Christopher III (kortweg 'Jack') (9 april 2002). Hoewel het gezin ook een huis bezit in Los Angeles en (sinds 2004) op een Caribisch eiland, woont het hoofdzakelijk in Frankrijk. En nu na al die jaren staat hij op het punt in het huwelijksbootje te stappen met zijn Vanessa.


Johnny Depp heeft ook al 36 films gemaakt en er staan er nog 4 op het programma. Een overzichtje:
1. The Rum Diary (2009?)
2. Shantaram (2008?)
3. Sweeney Todd (2007)
4. Pirates of the Caribbean: At World's End (2007)
5. Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest (2006)
6. Corpse Bride (2005)
7. Charlie and the Chocolate Factory (2005)
8. The Libertine (2004)
9. Finding Neverland (2004)
10. Ils se marièrent et eurent beaucoup d'enfants (Frans) (2004)
11. Secret Window (2004)
12. Once Upon a Time in Mexico (2003)
13. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl (2003)
14. From Hell (2001)
15. Blow (2001)
16. Chocolat (2000)
17. Before Night Falls (2000)
18. The Man Who Cried (2000)
19. Sleepy Hollow (1999)
20. The Astronaut's Wife (1999)
21. The Ninth Gate (1999)
22. LA Without A Map (1998)
23. Fear and Loathing in Las Vegas (1998)
24. The Brave (1997)
25. Donnie Brasco (1997)
26. Nick of Time (1995)
27. Dead Man (1995)
28. Don Juan DeMarco (1995)
29. Ed Wood (1994)
30. What's Eating Gilbert Grape (1993)
31. Benny & Joon (1993)
32. Arizona Dream (1993)
33. Freddy's Dead: The Final Nightmare (1991)
34. Edward Scissorhands (1990)
35. Cry-Baby (1990)
36. 21 Jump Street (TV Series) (1987 - 1990)
37. Slow Burn (TV) (1986)
38. Platoon (1986)
39. Private Resort (1985)
40. A Nightmare On Elm Street (1984)


Nu vragen jullie je waarschijnlijk af waarom al dit werk. Nou, ik hoor overal stemmen opgaan dat hij zijn eigen prioriteiten aan het veraden is. Hij heeft ooit gezegd dat hij zijn best deed niet te veel in de publiciteit te komen en dat dat heel goed ging tot Pirates of the Carebbean. Nu zeggen heel veel mensen dat hij met POTC zijn prioriteiten verraad.
Hij had niet door moeten gaan met POTC vanwege het succes. Dat wilde hij immers niet...

Ik zal maar beginnen. Ik vind van niet. Hij gaat door met POTC omdat hij van zijn karakter Captein Jack Sparrow houdt, niet omdat hij van het geld houd. (Waarschijnlijk ook wel maarja! Wink )
Dat was volgens mij de hele gedachte, doen wat je leuk vind omdat je het leuk vind en je niets aantrekken van wat anderen vinden. Niet als ze het slecht vinden maar ook niet als ze het goed vinden!

Ik ben benieuwd naar de reacties van anderen, en vergeet niet te stemmen! Very Happy

Josse.

P.S. Nog even een leuk plaatje:
Image

P.P.S. Ik dacht dat dit topic zo mocht. Als het niet mag of als het alleen maar spam wordt mag het uiteraard weg. Jamer maar helaas dan. Maar ik dacht dus dat het kon... Smile





_________________
    I'm staring at a broken door, there's nothing left here anymore
    My room is cold, it's making me insane
    I've been waiting here so long but now the moment seems to have come


    The show must go on my moonlight

    MiYuvi


Laatst aangepast door Josse op Vr Aug 17, 2007 10:42; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 20:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben eigenlijk niet zo´n fan van Johnny Depp.
De enige rollen waar ik hem leuk in vind is die in Cry baby en 21 jump street.
Niet dat ik hem niet goed vind acteren maar ik vind ´m gewoon niet zo leuk


@Tienerd, volgens mij gaat dat alleen om de HP acteurs

2e Edit ... aaah ... niet gezien





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!

Laatst aangepast door Helen op Wo Jan 24, 2007 20:54; in totaal 2 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tienerd
Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 239 Sikkels
Woonplaats: Bath

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 20:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben wel een grote fan van hem. Gewoon omdat het een briljante acteur is en zijn looks gewoon super mee zitten. ^^

Maaaar, volgensmij kan dit ook gewoon bij de Actrices/Acteurs topic worden besproken ;']

ps. Johnny is geen weirdo, maar gewoon zichzelf!


@Helen: Dit topic [Acteurs/Actrices] is speciaal voor non-hp :')





_________________
    Ik ben Boer Harms en ik kom uut Drente en ik hou van disco
    Ik weet, 't is niet te geleuven, maar 't is zo
    Als ik die disco heur, dan tril ik op mien benen
    Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"



Laatst aangepast door Tienerd op Wo Jan 24, 2007 20:53; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: on top of the roof

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 20:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Allemaal, het gaat neit goed met de discussie... Sad
En ik houd zo van discussies... Sad
Josse.
P.S.
Ik vind Johnny wel een weirdo. Maar wel een mooi weirdo, toch Smalofski? Razz
En ik vind hem heel goed, hij kan zo veel verschillende rollen! Ik ehb al best veel films gezien maar GEEN poster boven mijn bes, waarom niet? Ik ben geen gillende tiener. Razz Ten minste, geen gillende tiener die achter meneer Depp aanloopt. Cool





_________________
    I'm staring at a broken door, there's nothing left here anymore
    My room is cold, it's making me insane
    I've been waiting here so long but now the moment seems to have come


    The show must go on my moonlight

    MiYuvi
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tienerd
Oude Forumnaam: Tinusz_01 Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 239 Sikkels
Woonplaats: Bath

Tienerd is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 21:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn posters hangen niet boven m'n bed aangezien die er steeds afvallen, maar ik heb wel een paar 'borden' staan met hem + 2 kaarten op m'n bureau en nog wat posters rond om m'n kamer.
En ja, ik ben wel een screaming fangirl. Maar ik zal zeker niet achter hem aan gaan gillen als ik 'm tegen zou komen ofzo. [hooguit stiekem om het hoekje staan om foto's te maken. *rofl*]





_________________
    Ik ben Boer Harms en ik kom uut Drente en ik hou van disco
    Ik weet, 't is niet te geleuven, maar 't is zo
    Als ik die disco heur, dan tril ik op mien benen
    Dan zegt mien vrouw: "Wat krieg-ie weer die rare weeen"

Profiel bekijkenStuur privébericht
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 147 Sikkels
Woonplaats: www.harrypotterforum.nl

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 22:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Je bent me voor.. Cool
Ok ik ben een onwijs fan van depp
hij is gewoon zo himself!
en hij kan geweldig acteren.
En trouwens vind ik persoonlijk dat iemand als depp wel een eigen topic verdient Wink





_________________
Never forget, never forgive..


sweeney todd XD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: on top of the roof

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 22:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

eva(nna) schreef:
En trouwens vind ik persoonlijk dat iemand als depp wel een eigen topic verdient Wink


Helemaal mee eens! Ik vroeg me eigenlijk nog wat af. Wie was al fan van Johnny Depp voor POTC? (eerlijk zijn)
Ik eerlijk gezegd niet. Al vind ik wel dat hij hele mooie films heeft gemaakt voor POTC. Maar toen POTC 1 uit kwam was ik 13, toen was ik nog niet zo bezig met acteurs... (Is dat een excuus???)
Mijn favoriete film is What's Eating Gilbert Grape, die is zo goed!
Josse.

Edit:
Tienerd: ik vind echt dat je een fantastisch leuk onderschrift hebt!!! Don Juan is ook een hele mooie film! love





_________________
    I'm staring at a broken door, there's nothing left here anymore
    My room is cold, it's making me insane
    I've been waiting here so long but now the moment seems to have come


    The show must go on my moonlight

    MiYuvi
Profiel bekijkenStuur privébericht
DutchHermione
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 27 Sikkels
Woonplaats: Moving to Ithilien...

DutchHermione is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 23:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Josse schreef:

Helemaal mee eens! Ik vroeg me eigenlijk nog wat af. Wie was al fan van Johnny Depp voor POTC? (eerlijk zijn)


Ik!!! *steekt hermelien-achtig-hyperend haar hand in de lucht*
Dat kan ook niet anders, want ik heb POTC nog niet gezien.. Embarassed I know, it's a shame.. Angel
Maar goed.. mensen: hebben jullie hem wel eens gezien in 'Chocolat'? Jammie jammie ^^ Of in Charlie and the Chocolatfactory: zie nu eens hoe magnifiek!!
Chocolat blijft mijn favo: zijn zwerver/zigeuner-look, lang haar ^^ in een film over chocolade.. wie weerstaat dat nou??





_________________
Duty? No... I would have you smile again, not grieve for those whose time has come

I do not believe this darkness will endure.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 23:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

DutchHermione schreef:
Josse schreef:

Helemaal mee eens! Ik vroeg me eigenlijk nog wat af. Wie was al fan van Johnny Depp voor POTC? (eerlijk zijn)


Ik!!! *steekt hermelien-achtig-hyperend haar hand in de lucht*
Dat kan ook niet anders, want ik heb POTC nog niet gezien.. Embarassed I know, it's a shame.. Angel
Maar goed.. mensen: hebben jullie hem wel eens gezien in 'Chocolat'? Jammie jammie ^^ Of in Charlie and the Chocolatfactory: zie nu eens hoe magnifiek!!
Chocolat blijft mijn favo: zijn zwerver/zigeuner-look, lang haar ^^ in een film over chocolade.. wie weerstaat dat nou??


Ik. Ik heb ´m nog nooit gezien.
Misschien ook omdat depp er in mee speelt. Ik weet het niet.
Zoals ik al zei. Ik vind hem niet echt leuk, behalve dan in Cry baby en 21 jump street (ja, dat is iets ouds).
Ach, soms spreekt een acteur je aan en soms ook niet





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod


Verdiend: 131 Sikkels
Woonplaats: Somewhere Purple

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 24, 2007 23:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

XD Telefonisch verkopen van balpennen? Very Happy

Ik vind Depp echt een zeer goede acteur, zeker in die weirdo-rolletjes (Ja, Josse, idd, Mooie Weirdo Very Happy) Zeker in combinatie met Tim Burton!
Ik was ook al fan van hem voor POTC, en als Willy Wonka is hij grandioos! Very Happy
Twee films die ik (buiten POTC en Chocolate factory) echt mooi vond, zijn "What's eating Gilbert Grape" en "Chocolate". Zoals DutchHermoine zei: Jammie Wink
Ik ben niet zo'n gillerig-fangirl-typetje, maar 'k heb toch wel een poster van POTC in m'n kamer hangen.
En ik vind hem ook wel het leukste met lang haar... Wink

Oh, en over het originele discussiepunt: Ik denk niet dat hij Jack Sparrow speelt voor het geld (al zal hij er geen nee tegen zeggen wss), maar omdat dat echt een rol is waarin hij zijn talenten als acteur maximaal kan gebruiken/ontwikkelen/whatever ^^. Het is echt zo'n Depp-figuur, en ik denk niet dat er een andere acteur is die Jack beter zou kunnen neergezet hebben als hij. Waarom zou hij dat moeten opgeven omdat het toevallig een kaskraker is geworden?





_________________
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: hier, op HPF...

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 25, 2007 0:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Helen, ja!! 21 jump street! *herkenning* toen was hij echt nog zo'n broekie!! M'n beste vriendin was toen al helemaal gek van hem, ik ben nooit zo'n fan geweest, was meer van Tom Cruise in "topgun" *kwijlt* maar goed daar gaat het hier niet over....





_________________
I'll never forget...
*HPF forever*
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house.

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 25, 2007 13:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik ben niet echt fan van Johnny Depp maar ik vind gewoon wel dat hij goed kan acteren.
Ik vind dat hij in PotC gewoon een leuke rol neerzet en ik denk niet dat hij daarvoor zijn prioriteiten verloochend. Jack Sparrow is gewoon een lollig personage, dus ik snap best dat hij ervoor kiest om die te spelen.





_________________
    I love HPF.

    All good things come to an end... Goodbye HPF.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lizzy
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 168 Sikkels


Lizzy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 25, 2007 13:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey,

Ik ben wel fan van Johnny Depp en ik vind niet dat hij had moeten stoppen door het succes van Pirates of the Caribbean. Hoe had hij moeten weten dat het zo'n succes zou worden? En dan stoppen, nee ik denk niet dat mensen het daarmee eens zouden zijn, hij is gewoon Jack, hij hoort bij dat karakter Wink .
En ja ik heb een poster (op de deur maar ok) oja en een kalender, maar ik zou nooit gillend achter hem aanlopen al s ik hem tegen zou komen (wat niet gaat gebeuren).
En nog een keer ja, want ik kende Johnny al van Sleepy Hollow (leuke film trouwens). Cool





_________________
With a smile and a song, life is just a bright sunny day!!!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 70 Sikkels


Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Jan 25, 2007 18:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou ik ben geen fan ofzo van hem
Maar hij kan wél geweldig acteren hoor. ik heb alleen POTC I gezien en daar was hij goed in en in andere films ook wel die ik ken hoor




Profiel bekijkenStuur privébericht
**su-mi**
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 26 Sikkels
Woonplaats: somewhere

**su-mi** is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jan 25, 2007 23:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Johnny Depp echt een geweldige acteur, het is niet zo dat ik mega-fan ben. Maar hij weet altijd z'n rol fantastisch neer te zetten en het is elke keer totaal weer anders en daarom vind ik het maar moeilijk kiezen in welke film ik hem nou het beste vind, maar om toch maar een keuze te maken, zijn dat toch wel POTC 1&2, Sleepy Hollow en From Hell Very Happy





_________________
Ichabod Crane: But it was a headless horseman.
Baltus Van Tassel: Of course it was. That's why you're here.
Ichabod Crane: No, you must believe me. It was a horseman, a dead one. Headless.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer