Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Broeder en zuster liefde Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Danlover
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 56 Sikkels

Danlover is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2005 20:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey allemaal. hebben jullie ook een broer of zus waar je een gloeiende pesthekel aan hebt? en zo ja, waarom dan?
ik heb dus een zusje, van 2 jaar jonger dan ik. en ze is zo ongeloofelijk bijdehand! echt waar, ze dist je waar je bij staat. ik ben dus duidelijk in de minderheid bij mij thuis, want ik heb gewoon nooit het laatste woord bij mij thuis.
ik ben benieuwd wat jullie situatie is thuis.

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

.:Feej:. is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2005 20:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja, cker heb ik iemand waar ik een verschrikkelijke hekel aan heb af en toe!
Dat is mijn broertje van 14 jaartjes oud.. Hij word altijd super snel boos, en is ook bijdehand, en bemoeit zich overal mee.. Maarja, mijn andere broertje kan ik wel weer heel goed mee op schieten, daar ben ik gewoon echt goede vrienden mee! Very Happy

Profiel bekijkenStuur privébericht
T O N K S
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

T O N K S is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2005 21:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een enorme hekel aan mijn broertje, finaly een topic waar ik mijn woede kan uitbuiten!

Hij is 10 jaar en ik 14 en weet dus alles beter als mij [volgens hem ^^]
Als wij gewoon 'lief' tegen elkaar doen en mijn moeder dan boos wordt kiest hij meteen haar kant en begint hij te slaan en te schoppen.. =.=
Hij vraagt mij altijd van alles te doen en als ik dan iets aan hem vraag doet hij dat dus nooit.
Hij klikt altijd, terwijl ik dat nooit doe en hij chanteert [heeft hij van mij geleerd ^^].
Als hij iets doet krijg ik de schuld en hij zet me altijd voor Lul bij mijn vrienden, vriendje, familie, oftewel iedereen.. =.=
Hij is de 'baas' in huis volgens hem, heb ik dus iets gepakt uit de koelkast is zijn vraag: 'Heb je dat gevraagd?' [Irritant!]
Ik zit altijd achter zijn PC, omdat ik zonder internet zit en dan zegt hij: 'Je gaat niet achter mijn PC' en als ik hem dan iets terug geeft is hij weer 'lief' voor zover dat kan.
Hij heeft ook nog eens ADHD =.=

Ik word er ziek van!

- Albert Camus

Somos Campeões Portugal
Layla
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

Layla is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2005 22:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Danlover schreef:
Heey allemaal. hebben jullie ook een broer of zus waar je een gloeiende pesthekel aan hebt? en zo ja, waarom dan?
ik heb dus een zusje, van 2 jaar jonger dan ik. en ze is zo ongeloofelijk bijdehand! echt waar, ze dist je waar je bij staat. ik ben dus duidelijk in de minderheid bij mij thuis, want ik heb gewoon nooit het laatste woord bij mij thuis.
ik ben benieuwd wat jullie situatie is thuis.

Als je een zusje van zo oud hebt dan kan dat jah Razz Maar moet je als grote zus niet van aan trekken.

Ik heb zelf een broer van 5 jaar ouder waar ik heel goed mee kan op schieten en een jonger broertje van 2 jaar jonger waar ik pas afgelopen jaar mee kan op schieten (daarvoor kon ik hem wel schieten, en wederzijds)

Laatst aangepast door Layla op Do Sep 29, 2005 22:35; in totaal 1 keer bewerkt
Serenity_Snape
2e jaars
2e jaars

Serenity_Snape is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 29, 2005 22:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een broer. Hij is drie jaar jonger dan ik. Toen we klein waren speelden we altijd samen. Nooit ruzie. Het ging echt geweldig. We konden echt hele vakanties samen aan de slag met lego en tenten bouwen en weet wat meer. En toen werden we allebei tieners en konden we elkaar niet meer luchten of zien. Hij is totaal anders dan ik. We hadden elkaar ineens niets meer te melden. Nu we allebei twintigers zijn, komt het langzaam goed. Hij wordt wat rustiger. Dus nu komt hij af en toe bij me op visite. Met kerst hebben we films gehuurd en het was weer even zo als vroeger. Alleen hadden we deze keer geen tent gebouwd.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 459 Sikkels

Harry, Ron & Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 7:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een zus. Twee jaartjes ouder dan mij. Tot onze pubertijd was het elke dag raak. Continue in de clinch lagen wij met elkaar. Over het minste of geringste. Kwam omdat ik toen ontzettend snel boos werd en mijn zus wist dat dus die ging mij irriteren zodat ik boos werd en zij in een deuk lag. Vandaar dat we dus elke dag in de clinch lagen tot teleurstelling van mijn mams. In onze tienerjaren werd de ruzie minder, niet meer dagelijks maar zo af en toe. Maar de ruzie bleef wel. Voornamelijke ruziepunten waren: dat mijn zus altijd mocht bepalen welke zender er op was (was er bijvoorbeeld Champions League met PSV zette zij hem op TMF =.=) En sinds de computer was het ook raak. Zij zat er uren en uren achter en ik mocht er nooit achter, alleen 's avonds heel laat. Dat heeft lang stand gehouden tot dit jaar, want toen ging mijn zussie eindelijk op kamers. Had ik eindelijk vrijheid achter de pc, had ik examens... =.= Nu zit ik net als zusjelief op kamers en is de ruzie voorbij. Zo af en toe kom ik bij haar op bezoek om dingen te brengen (want ik heb als enige een fiets, zij niet Wink) Dus nu kan ik wel door 1 deur met haar, maar vroeger, breek me de bek er niet van open zeg! Rolling Eyes

[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we?
MissHietbrink
1e jaars
1e jaars

MissHietbrink is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 7:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Als ik dit zo lees zou ik denken dat jullie zussen/broertjes uit de hel komen:P
Ben ik blij dat dit niet voor mij geldt, mijn zusje is 2 jaartjes jonger (14 jaar) en we kunnen best goed met elkaar opschieten. Als er wat is komt ze naar mij toe en als mensen ons niet kennen denken ze dat wij enkel vriendinnen zijn (dat komt omdat we niet echt op elkaar lijken:D).
Tuurlijk, wij hebben ook wel 's ruzie, maar das na een minuut weer over, en ach, soms zitten er ook positieve dingen aan het hebben van een zus/broer(tje)

desiree
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

desiree is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 8:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb een broertje die is echt verschrikkelijk want hij blijft maar jennen en treiteren.
en hij slaat je echt als hij iets niet mag.maar de rest van mijn broertjes en zusjes zijn gewoon oke met af en toe onenigheid

Tarantallegra
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 129 Sikkels

Tarantallegra is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 12:01 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb één oudere broer, die is twee jaar ouder dan ik. Vroeger hadden we altijd ruzie met elkaar. Dan was ik bijvoorbeeld tegen hem aan het krijsen dat ik een schepje wilde hebben en meneer gooide het schepje hard tegen mijn hoofd aan waarop ik een gaatje in m'n hoofd had (dat herriner ik me nog goed Laughing ). Dat ging eigenlijk zo door tot we 14 jaar ofzo waren, en mijn ouders werden er helemaal gek van, maar daarna ging het ineens heel goed tussen ons... Heel vreemd.
Nu kunnen we het eigenlijk heel goed met elkaar vinden en ik zou echt niet zonder mijn broer kunnen (Teh horror Confused). Tuurlijk hebben we wel eens ruzie maar over het algemeen kunnen we nu goed met elkaar opschieten en hebben we lol samen!

"Heaven isn't a place. Heaven is perfection. Wouldn't you think? And we don't go there, as much as we express it. Does that sound true to you?"
Darren
Oude Forumnaam: James Potter 7e jaars
7e jaars

Verdiend: 360 Sikkels

Darren is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 12:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb één Broertje van 10 en ik ben 13 en soms kan hij écht héél irritant zijn! Dan bespreek ik iets met m'n moeder, gaat hij zich er weer mee bemoeien bijvoorbeeld =.=' Maar ookal vindt iemand zijn of haar broertje of zusje irritant, diep in je hart hou je wel van hem/haar =) Zo is het ook met mij... Als ze weg zijn besef je dat pas.
Als ik weg ben vraagt mijn broertje ook zo vaka aan m'n moeder 'Waneer komt ze nou terug' zelfs al hebben we soms knallende ruzie. Maar goed ^^ Ik heb dus een 'lievig' (=.=') broertje =P

Dreuzel

Suzanna_moonlight is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 13:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

heye, ik heb opzich geen vervelend broertje, ik ben 14 word 15 en hij is net in september 12 geworden. Maar hij kan heel erg vervelend zijn. Hij vraagt mij om tientallen dingen te doen en als ik dan wat aan hem vraag krijg ik een grote bek. Soms houd hij helemaal geen rekening met mij. Maar het is wel een best ventje hoor.! Exclamation ! Exclamation !Smile Very Happy Very Happy

Kuzzies Suzanna Laughing Laughing

@f!n@
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 52 Sikkels

@f!n@ is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 13:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mun zusje van 12... ze zit me echt altijd uit te lokken en ik krijg de schuld...
Of ze vraagt me onnozele dingen en ze kan heel lang doorzeuren!

Oude Forumnaam: tralalala Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste

Verdiend: 1252 Sikkels
Woonplaats: In a land full of my little pony's and laughing suns

Laeta is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 17:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb een broer van 17(ik ben 15) en vroeger hadden we altijd ruzie. Hij was veel te ruw en was echt super onredelijk, ik was ook super onredelijk en ging altijd keihard janken bij het kleinste pijntje zodat mijn broer de schuld kreeg(tja, ik was niet zo lief altijd, hij ook niet hoor;)) Nu gaat het echter stukken beter, hebben erg weinig ruzie en kunnen gewoon goed met elkaar opschieten. Kunnen samen hele discussies houden en gewoon goed praten:P Ben dus wel tevreden

radcliffefreak
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 84 Sikkels

radcliffefreak is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 17:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

hey
ik heb 2 jongere zussen van 9 en 11 en dan nog een oudere broer van 16.
ikzelf ben over 2 maanden 15.miijn broer valt wel mee alleen is hij soms onuitstaanbaar omdat hij denkt dat hij de baas mag spelen omdat hij de oudste is. Mijn 2 zussen kan ik soms wel wurgen omdat ze bijna altijd ruziemaken met elkaar Rolling Eyes
(en meestal voor heel stomme dingen)
we zeggen het wel nooit maar ik weet wel dat allemaal van elkaar houden
love

Wings_of_fantasy
1e jaars
1e jaars

Wings_of_fantasy is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 30, 2005 17:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heej..

Ik heb 3 grotere zussen.. ik ben dus de jongste thuis..

Zo heel erg vind ik dat niet.. maar af en toe!!.. Pfooeeehhh.. Word ik er ziek van..
Ik ben altijd het pispaaltje en doe altijd alles verkeerd..
Dan word er gezegt: 'Neem een voorbeeld aan je zussen!'
Of ik het zelfde ben als hun.. ik ben eigenlijk veel anders als hun..
Alles waar zij 'ja' op zeggen zeg ik 'nee' op.. Rolling Eyes
Met 1 zus kan ik ontzettend goed opschieten..
ze heet Angelique.. maar ik noem haar Angel..
Dat komt omdat ze echt een kaaaii lieve zus is!!!
Ze komt altijd voor mij op.. en helpt me altijd uit van alles en nog wat...
Ik kan echt alles tegen haar zeggen.. ze verteld Never wat door..
Dat is echt super sweet..
Maar van de andere zussen hoef k t niet echt te verwachten.. naja.. meestal denken ze... ach.. tis sammy maar.. [Sammy is m'n bijnaam..^^']
maja..
Tis opzich wel een beetje okeej thuis.. Smile

Veel liefs,
Wingsje..

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp