Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Sinds wanneer ben je fan van Harry Potter? [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 19:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hello,

Het tweede topic waarin je kan vertellen hoe en wanneer je fan bent geworden van Harry Potter. Keek je naar de eerste film en was je meteen verkocht? Hebben mensen je het aangeraden?

Vertel het hier!

Profiel bekijkenStuur privébericht
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 529 Sikkels

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 19:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wel, een paar weken voor de premier van de tweede film...

Toen mocht ik van een vriend via via de eerste film lenen. En ik was er in die tijd niet echt voor, omdat iemand uit m'n klas er steeds idioot over zat te zeuren. Maar toen ik de film zag, sprak het me wel aan. Het sprak me heel erg aan zelfs! Toen heb ik het boek gelezen en na het lezen van het eerste boek was ik verkocht! Toen las ik ze alle vier. Er waren er pas vier toen. De vijfde kocht ik op de dag dat hij verscheen en toen was ik geen fan meer, maar een échte freak. En nu ben ik dat nog steeds^^

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb de eerste twee films wel gezien. Ik ben naar de bioscoop geweest en ik heb de dvd's thuis en ik heb ze toen heel vaak gekeken. Dus in principe vond ik toen de films wel leuk.

Ik ben de boeken pas gaan lezen toen PoA uitkwam omdat ik het toen belachelijk vond dat ik de films zo vaak gezien had en nog nooit de boeken had gelezen. Dus sinds de zomer van 2004 heb ik de boeken gelezen.

En sinds februari vorig jaar zit ik pas hier op dit forum. Maar dat hoeft niet te zeggen dat het mijn eerste keer op een HP site is. Want ik zit al vanaf 2004 ook al op HP sites. Alleen ik ben nog nooit lid geworden van een forum ofzo.

Ok samengevat..

Harry Potter leuk >> 2001/2004
Harry Potter heel erg leuk/obsessie >> 2004/2006
Harry Potter verslaving >> 2006/2007

Laatst aangepast door Witch_Eva op Di Jan 30, 2007 19:49; in totaal 1 keer bewerkt
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 364 Sikkels

Sophie Wemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 19:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik sinds de eerste film. Iedereen sprak erover en mijn zus stelde voor om die te gaan bekijken (ik was toen 7 of 8 jaar). Toen ik uit die cinemazaal kwam was ik meteen HPfreak geworden. Dat gaat mijn grootste obsessie worden aller tijden dacht ik. En dat is nog altijd zo.

Op de boekenbeurs van Antwerpen zijn we die boeken gaan kopen en toen was ik verkocht. Ik hield me elke dag bezig met HP en dat doe ik nog steeds. Ik keek toen al uit naar boek 7 en binnekort is het zover. Dus ik moet nog even wachten en... Dan kan ik achterhalen hoe het afloopt.

I'll do anything for you.
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 19:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nu zo´n 2 jaar geleden drukte mijn broer deel 1 onder mijn neus met de mededeling: "LEES!" dus dat heb ik maar gedaan. Toen ik alle boeken in het NL uit had gelezen (ik had geen keus. Ik ben gedwongen) heb ik zelf deel 4 in het engels gekocht (die vond ik het mooist) en daarna volgden de andere delen vrij snel. Dus om een lang verhaal kort te maken. 2 jaar geleden.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Jensus Perkamentus
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

Jensus Perkamentus is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 21:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

2 jaar voor de boeken verfilmd werden had ik de boeken gelezen
maar sinds ze ook verfilmd worden ben ik ECHT fan! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

Bij hoge nood moeten ze allebei naar beneden.

GA OOK EENS NAAR: http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=11434
Thomas Lupos
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Thomas Lupos is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 21:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Arrow Arrow Thomas Lupos Arrow Arrow

Laatst aangepast door Thomas Lupos op Do Aug 09, 2007 15:40; in totaal 2 keer bewerkt
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 21:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had geen zin om mijn hele verhaal opnieuw te typen dus ben even het vorige topic binnengewandeld en heb het gekopieerd, hier komt het...

Eest toen de eerste film uitkwam dacht ik echt dat het super dom was... toen ik de film zag vond ik hem eigenlijk wel leuk dat was ook zo bij de 2de.
Ik ben dus nog niet zo heel lang harry potter fan. Toen de 3de film uitkwam vond ik die helemaal geweldig en ik begon er dingen over op te zoeken. Het gekke is dat ik toen al eens op dit forum ben gekomen maar me nooit heb aangemeld. Rolling Eyes
Daarna kwam harry potter 4 uit. Ik was letterlijk door het dolle heen Razz Ik ben nog meer over HP gaan opzoeken en kwam weer bij dit forum terecht en heb me toen aangemeld. Ik ben toen begonnen met de boeken lezen en de films kopen. De films heb ik ondertussen allemaal. De boeken leen ik altijd uit de bieb want die heb ik nu nog niet allemaal.

Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 22:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hm even vertellen.
In de zomervakantie, zo'n 7 jaar geleden, in groep vijf, kreeg mijn neefje HP 1 voor zijn verjaardag en toen jatte ik dat van hem en ging ik het lezen. Ik was toen.. verslaafd ^^
Ik probeerde ook op de primiére dag naar de film te gaan, maar vaak mocht dat niet enzo, dat vond ik echt stom. Dan mocht ik pas in het weekend.. anders werd het te laat voor mij toen.

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 22:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben fan geworden sinds de eerste film uitkwam. Daarvoor wist ik niet eens dat Harry Potter bestond. Najah ik ben die eerste film gaan kijken toen er bij ons op school foldertjes van werden uitgedeeld.

En dus zag ik de film, die vond ik leuk en toen vond ik het verhaal ook leuk en ben ik de boeken gaan lezen. En toen....werd ik verslaafd. Rolling Eyes

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Zara
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 88 Sikkels

Zara is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jan 30, 2007 23:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

in het jaar 2000. ik ging logeren bij een vriend op Texel en moest per trein van Utrecht Centraal naar Den Helder. Ik had zin om een boek te lezen in de trein. Ik liep de boekenwinkel binnen en zag Harry Potter liggen. (harry potter en de steen der wijzen). ik begon het boek te lezen en voordat ik het wist was ik al in Den Helder....
Net als bij JK Rowling heeft Harry mij ook overvallen in de trein!

de beste plek om Harry Potter te lezen naar mijn inzien...ik lees het nl nu nog steeds elke dag in de trein.

Rylane
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 420 Sikkels

Rylane is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 31, 2007 11:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

In de tijd dat het tweede boek uitkwam in Nederland waren een paar klasgenoten van mij helemaal gek van Harry Potter. Zij hadden het steeds over Zwerkbal, Smekkies, Dreuzels enzo. Dat maakte mij erg nieuwsgierig. Dus toen ben ik naar de bieb gegaan om deel één te lenen. Ik was meteen verkocht.
En toen wilde ik natuurlijk wel zelf de boeken in mijn boekenkast hebben, dus intussen heb ik alle delen al vele keren gelezen.
De films kunnen natuurlijk ook niet ontbreken als echte HP-fan. Dus de videobanden zijn intussen grijs-gedraaid. En ik heb afgelopen kerst de DVD's gekregen. Dus mijn collectie is helemaal compleet.
Ik vind het echt geweldig om op een regenachtige zondagmiddag weer een HP DVD te pakken en weg te zwijmelen.

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

-->innie<-- is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jan 31, 2007 18:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eerst was ik naar film 1 gegaan. en ik had er nog nooit van gehoord en het leuk me eigenlijk helemaal niks (shame on me Embarassed )
maar toen ik de film had gezien vond ik het heel leuk en toen hebben we de boeken gekocht.

'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat.
Wicked Rose
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 45 Sikkels

Wicked Rose is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Feb 01, 2007 22:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik was ong. 6 jaar, had de eerste film gezien.. en was sims aan het spelen, ik wist de naam van de ouders van HArry Potter neit meer.. en pakte de steen der wijzne bij en ging lezen.. en ik heb dat hele boek achter de computer uitgelezen, en daarna de volgende.. ik heb toen de steen der wijzen en geheime kamer achter de computen uitgelezen en sindsdien krijg ik er geen genoeg van Very Happy

superdaan21
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 45 Sikkels

superdaan21 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Feb 02, 2007 15:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik was zeg maar al heel erg snel met leren lezen en ik hield al van magie dus zij mijn moeder tegen mij: je moet harry potter eens gaan lezen, het eerste stuk van deel een heb ik samen met mn moeder gelezen en daarna helemaal zelf, ik was toen 6 of 7 in 1999 en toen ik net harry potter en de vuurbeker had gelezen begon ik harry potter steeds leuker te vinden en kwam de eerste film!!! vanaf toen ben ik een echte fan, al zeker 7 jaar dus

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp