Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 19:25 |
 |
Hello,
Het tweede topic waarin je kan vertellen hoe en wanneer je fan bent geworden van Harry Potter. Keek je naar de eerste film en was je meteen verkocht? Hebben mensen je het aangeraden?
Vertel het hier! |
|
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 19:30 |
 |
Wel, een paar weken voor de premier van de tweede film...
Toen mocht ik van een vriend via via de eerste film lenen. En ik was er in die tijd niet echt voor, omdat iemand uit m'n klas er steeds idioot over zat te zeuren. Maar toen ik de film zag, sprak het me wel aan. Het sprak me heel erg aan zelfs! Toen heb ik het boek gelezen en na het lezen van het eerste boek was ik verkocht! Toen las ik ze alle vier. Er waren er pas vier toen. De vijfde kocht ik op de dag dat hij verscheen en toen was ik geen fan meer, maar een échte freak. En nu ben ik dat nog steeds^^ |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 19:38 |
 |
Ik heb de eerste twee films wel gezien. Ik ben naar de bioscoop geweest en ik heb de dvd's thuis en ik heb ze toen heel vaak gekeken. Dus in principe vond ik toen de films wel leuk.
Ik ben de boeken pas gaan lezen toen PoA uitkwam omdat ik het toen belachelijk vond dat ik de films zo vaak gezien had en nog nooit de boeken had gelezen. Dus sinds de zomer van 2004 heb ik de boeken gelezen.
En sinds februari vorig jaar zit ik pas hier op dit forum. Maar dat hoeft niet te zeggen dat het mijn eerste keer op een HP site is. Want ik zit al vanaf 2004 ook al op HP sites. Alleen ik ben nog nooit lid geworden van een forum ofzo.
Ok samengevat..
Harry Potter leuk >> 2001/2004
Harry Potter heel erg leuk/obsessie >> 2004/2006
Harry Potter verslaving >> 2006/2007 |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Laatst aangepast door Witch_Eva op Di Jan 30, 2007 19:49; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 19:46 |
 |
Ik sinds de eerste film. Iedereen sprak erover en mijn zus stelde voor om die te gaan bekijken (ik was toen 7 of 8 jaar). Toen ik uit die cinemazaal kwam was ik meteen HPfreak geworden. Dat gaat mijn grootste obsessie worden aller tijden dacht ik. En dat is nog altijd zo.
Op de boekenbeurs van Antwerpen zijn we die boeken gaan kopen en toen was ik verkocht. Ik hield me elke dag bezig met HP en dat doe ik nog steeds. Ik keek toen al uit naar boek 7 en binnekort is het zover. Dus ik moet nog even wachten en... Dan kan ik achterhalen hoe het afloopt. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 19:51 |
 |
Nu zo´n 2 jaar geleden drukte mijn broer deel 1 onder mijn neus met de mededeling: "LEES!" dus dat heb ik maar gedaan. Toen ik alle boeken in het NL uit had gelezen (ik had geen keus. Ik ben gedwongen) heb ik zelf deel 4 in het engels gekocht (die vond ik het mooist) en daarna volgden de andere delen vrij snel. Dus om een lang verhaal kort te maken. 2 jaar geleden. |
 |
Jensus Perkamentus
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 21:43 |
 |
2 jaar voor de boeken verfilmd werden had ik de boeken gelezen
maar sinds ze ook verfilmd worden ben ik ECHT fan!  |
_________________ Wat is de overeenkost tussen een helikopter en een broek ?
Bij hoge nood moeten ze allebei naar beneden.
GA OOK EENS NAAR: http://www.harrypotterforum.nl/hpf1/viewtopic.php?t=11434 |
|
  |
 |
Thomas Lupos
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 21:46 |
 |
Thomas Lupos  |
Laatst aangepast door Thomas Lupos op Do Aug 09, 2007 15:40; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
karinpotter
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 21:48 |
 |
Ik had geen zin om mijn hele verhaal opnieuw te typen dus ben even het vorige topic binnengewandeld en heb het gekopieerd, hier komt het...
Eest toen de eerste film uitkwam dacht ik echt dat het super dom was... toen ik de film zag vond ik hem eigenlijk wel leuk dat was ook zo bij de 2de.
Ik ben dus nog niet zo heel lang harry potter fan. Toen de 3de film uitkwam vond ik die helemaal geweldig en ik begon er dingen over op te zoeken. Het gekke is dat ik toen al eens op dit forum ben gekomen maar me nooit heb aangemeld.
Daarna kwam harry potter 4 uit. Ik was letterlijk door het dolle heen Ik ben nog meer over HP gaan opzoeken en kwam weer bij dit forum terecht en heb me toen aangemeld. Ik ben toen begonnen met de boeken lezen en de films kopen. De films heb ik ondertussen allemaal. De boeken leen ik altijd uit de bieb want die heb ik nu nog niet allemaal. |
|
|
  |
 |
Choco
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 22:29 |
 |
Hm even vertellen.
In de zomervakantie, zo'n 7 jaar geleden, in groep vijf, kreeg mijn neefje HP 1 voor zijn verjaardag en toen jatte ik dat van hem en ging ik het lezen. Ik was toen.. verslaafd ^^
Ik probeerde ook op de primiére dag naar de film te gaan, maar vaak mocht dat niet enzo, dat vond ik echt stom. Dan mocht ik pas in het weekend.. anders werd het te laat voor mij toen. |
|
|
  |
 |
Shirley
The Chatting Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 22:55 |
 |
Ik ben fan geworden sinds de eerste film uitkwam. Daarvoor wist ik niet eens dat Harry Potter bestond. Najah ik ben die eerste film gaan kijken toen er bij ons op school foldertjes van werden uitgedeeld.
En dus zag ik de film, die vond ik leuk en toen vond ik het verhaal ook leuk en ben ik de boeken gaan lezen. En toen....werd ik verslaafd.  |
  |
 |
Zara
2e jaars

Verdiend:
88 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jan 30, 2007 23:52 |
 |
in het jaar 2000. ik ging logeren bij een vriend op Texel en moest per trein van Utrecht Centraal naar Den Helder. Ik had zin om een boek te lezen in de trein. Ik liep de boekenwinkel binnen en zag Harry Potter liggen. (harry potter en de steen der wijzen). ik begon het boek te lezen en voordat ik het wist was ik al in Den Helder....
Net als bij JK Rowling heeft Harry mij ook overvallen in de trein!
de beste plek om Harry Potter te lezen naar mijn inzien...ik lees het nl nu nog steeds elke dag in de trein. |
|
|
  |
 |
Rylane
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
420 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 31, 2007 11:41 |
 |
In de tijd dat het tweede boek uitkwam in Nederland waren een paar klasgenoten van mij helemaal gek van Harry Potter. Zij hadden het steeds over Zwerkbal, Smekkies, Dreuzels enzo. Dat maakte mij erg nieuwsgierig. Dus toen ben ik naar de bieb gegaan om deel één te lenen. Ik was meteen verkocht.
En toen wilde ik natuurlijk wel zelf de boeken in mijn boekenkast hebben, dus intussen heb ik alle delen al vele keren gelezen.
De films kunnen natuurlijk ook niet ontbreken als echte HP-fan. Dus de videobanden zijn intussen grijs-gedraaid. En ik heb afgelopen kerst de DVD's gekregen. Dus mijn collectie is helemaal compleet.
Ik vind het echt geweldig om op een regenachtige zondagmiddag weer een HP DVD te pakken en weg te zwijmelen. |
_________________ Johnny: 'Nobody puts Baby in a corner.' |
|
  |
 |
-->innie<--
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 31, 2007 18:49 |
 |
Eerst was ik naar film 1 gegaan. en ik had er nog nooit van gehoord en het leuk me eigenlijk helemaal niks (shame on me )
maar toen ik de film had gezien vond ik het heel leuk en toen hebben we de boeken gekocht. |
_________________ Buffy: So let me get this straight. You're... Dracula, the guy, the Count?
Dracula: I am.
Buffy: And you're sure this isn't just some fanboy thing?
'Cause I've fought more than a couple pimply, overweight vamps that called themselves Lestat. |
|
  |
 |
Wicked Rose
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 01, 2007 22:11 |
 |
ik was ong. 6 jaar, had de eerste film gezien.. en was sims aan het spelen, ik wist de naam van de ouders van HArry Potter neit meer.. en pakte de steen der wijzne bij en ging lezen.. en ik heb dat hele boek achter de computer uitgelezen, en daarna de volgende.. ik heb toen de steen der wijzen en geheime kamer achter de computen uitgelezen en sindsdien krijg ik er geen genoeg van  |
_________________ ¤Blessed Be!¤
If you can see into the Future.. You have no Future..
«Huffelpuf» |
|
  |
 |
superdaan21
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 02, 2007 15:11 |
 |
ik was zeg maar al heel erg snel met leren lezen en ik hield al van magie dus zij mijn moeder tegen mij: je moet harry potter eens gaan lezen, het eerste stuk van deel een heb ik samen met mn moeder gelezen en daarna helemaal zelf, ik was toen 6 of 7 in 1999 en toen ik net harry potter en de vuurbeker had gelezen begon ik harry potter steeds leuker te vinden en kwam de eerste film!!! vanaf toen ben ik een echte fan, al zeker 7 jaar dus |
|
|
  |
 |
|