Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

HP Game Goblet of Fire [PSP/PC/Gameboy/...] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 25, 2007 10:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hello,

Omdat het vorige topic ten eerste al heel wat spam bevatte, omdat er alleen maar werd gedubbelpost én omdat het niet duidelijk was over welke game het ging (PC? PSP?), heb ik besloten even een nieuw topic aan te maken, waar je rustig kan vertellen wat je van het spel vond.

Ik wil reacties met onderbouwende commentaar, spam zal verwijdert worden, dus berichten als: "Ik vond het spel leuk" zijn zeker niet voldoende. Vermeld ook duidelijk over welk type game het gaat. Heb je de PSP versie? Of speel je altijd op de PC? Maak dit duidelijk, zo kunnen we verwarring voorkomen.

Vragen over het game, hoe je verder moet of wat je als volgt moet doen, kunnen in het Algemene Vragentopic voor de HP Games. Dit topic is er speciaal, zodat dit topic nuttig en overzichtelijk kan blijven.

Enjoy!

See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Choco
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 70 Sikkels

Choco is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 02, 2007 20:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn zusje heeft het spel op de pc.
Ik vind het wel leuk, heb het wel een keertje gespeeld :')
Eigenlijk houd ik helemaal niet van PC-Spellen.. ik vond ook dat je in dit HP-spel zoveel monstertje moest afslachten.. daar houd ik niet van..Maar verder was het een leuk spel hoor (; Ook al heb ik er géén verstand van.

Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 0 Sikkels

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 10, 2007 10:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had het spel eerst op de Playstation 2, en ik moet zeggen ik zat er uren achter. Nu speel ik het wat minder, maar wel langer als twee uur per dag. Je kan het tijdsverspilling vinden maar het is echt een te gek spel, als je het uit hebt gespeeld speel je het gewoon weer opnieuw. Maar ik denk dat ik wat ga minderen omdat je alles een beetje weet. Ik had de PC-game laatst gehad en die vond ik wat minder. Ik weet het niet, op de PS2 is het gewoon echt ideaal. Ik denk ook dat het te maken heeft met het beeld en dat soort dingen. De knopjes, maar het is echt een heel leuk spel.

Rebecca Faith
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 64 Sikkels

Rebecca Faith is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Okt 28, 2007 15:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Haaii mensen,

Nou ik heb hem alleen op de Nintendo DS en als ik dan in The Forbidden Forest ben, Langs de vuurkrabben, dan moet je weer tegen een vuursalamander; Normaal is er dan een plas water bij, waar je de zwarte salamander in moet smijten. Maar daar is dat niet! Ik weet niet hoe ik nu verder moet... Weet iemand het? Laat het even weten..

Xx rebecca faith

Linda Slytherin
5e jaars
5e jaars

Verdiend: 15 Sikkels

Linda Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 29, 2008 9:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eerlijk gezegd vond ik dit spel de minste van de vijf. de besturing en spreuken uitvoeren is erg anders, en ik moet zeggen dat ik spel 3 veeeel leuker vond. Hij is misschien wel iets makkelijker, maar het is fijner spelen. Spel vijf vind ik ook erg goed.

Oswinta
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Oswinta is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mei 24, 2008 14:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb heb alle delen en ik vond deel 1,2 en vooral 3 echt super!!
5 ben ik nog niet ver mee.. maar heb niet het aantrekkingskracht wat ik bij de andere delen had.
En deel 4, deze dus, vind ik echt 10x niets!! Het is te moeilijk te spelen vind ik!! De bestuuring is gewoon zwaar niet fijn en ik vind dat het via die beker allemaal maar gaat ook 10x niets en niet handig en leuk. Ik kom ook gewoon niet verder naar iets anders!

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp