Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

HP Game Philosopher Stone [PC/PSP/Gameboy/...] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 25, 2007 10:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hello,

Er was nog geen topic over dit spelletje, maar om te voorkomen dat er een topic waarin alleen maar gespamt wordt, wordt aangemaakt, maak ik ook voor deze game een topic aan.

Ik wil reacties met onderbouwende commentaar, spam zal verwijdert worden, dus berichten als: "Ik vond het spel leuk" zijn zeker niet voldoende. Vermeld ook duidelijk over welk type game het gaat. Heb je de PSP versie? Of speel je altijd op de PC? Maak dit duidelijk, zo kunnen we verwarring voorkomen.

Vragen over het game, hoe je verder moet of wat je als volgt moet doen, kunnen in het Algemene Vragentopic voor de HP Games. Dit topic is er speciaal, zodat dit topic nuttig en overzichtelijk kan blijven.

Enjoy!

See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves

Verdiend: 0 Sikkels

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mei 23, 2007 20:08 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb deze game op de gameboy color gespeeld en vind het een van de betere omdat het rpg-gedeelte van het spel goed is uitgewerkt. Bij de laaste games op de gameboy advance heb je vooral een adventure spel en dat vind ik wat minder omdat dat naar mijn mening veel te rechtlijnig is (alles is van te voren bedacht wat je precies moet gaan doen). Het is volgens mij ook een langere game dan de andere en zeker ook niet te makkelijk.

16-08-2005 ~ 31-12-08
avadanick
4e jaars
4e jaars

Verdiend: 89 Sikkels

avadanick is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Jan 05, 2008 19:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik speelde het spel op pc een aantal jaar geleden en ik moet zeggen dat het me toen wel beviel als jongen van 13. Ik speelde het onlangs opnieuw en het was al uit na 1 dag. De verschillende levels zijn te gemakkelijk en ook het duwel met Voldie in het finalelevel is te simpel. De makers hebben wel hun best gedaan om het verhaal zo goed mogelijk na te bootsen, ook de graffics waren voor die tijd vrij goed. Maar het is vooral een spel voor beginde gamers als je het mij vraagt.

MaaudJ
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 24 Sikkels

MaaudJ is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Feb 03, 2008 18:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet niet meer hoe oud ik was toen ik het spel kreeg, maar ik ben het toen ergens kwijt geraakt en heb het vorig jaar terug gevonden. Het was vrij makkelijk. Het leuke eraan vond ik dat je hier ook afdelingspunten moest verdienen om uiteindelijk te kunnen winnen.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 415 Sikkels

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2008 20:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm...Wat weinig reacties x)
Ik heb dus pas geleden de game voor op de Wii gekregen (nouja, GameCube versie. Maar je kunt het op de Wii spelen en daar gaat het even om xD)
Ik had hem vroeger al voor op de PC, gedownload Surprised
Alleen mijn vader vond het zo nodig om hem te wissen elke keer als ik hem erop had gezet 'omdat hij de ruimte nodig had en ik hem toch bijna niet speelde'. Ik heb hem hem toch wel 2x uitgespeeld x)

Ik vind het eigenlijk best wel een kinderlijke game als je het vergelijkt met die van 3, 4 en 5. 1 & 2 zijn nog echt van die kinderspelletjes waar je bijna geen vrijheid hebt. Je moet die ene opdracht voltooien voordat je verder kunt, en dat valt nogal tegen. Maar het is wel grappig om zo eens in de zoveel tijd te spelen ^^

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 47 Sikkels

Mutsefluts is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2008 16:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heey

Het is al een hele tijd geleden dat ik het eerste spel gespeeld heb Cool
Maar dat komt denk ik omdat dit deel een van de minste, nee wat zeg ik ... de minste is!
ten minste, dat is mijn mening Rolling Eyes

Misschien komt het wel omdat ik alleen de PC-versie heb Razz
Want die op de PS is ie al veel beter...

Tja, het is toch al een verohderd spel he? xD

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp