Auteur |
Bericht |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 12:21 |
 |
Omdat ik merk dat er toch wel veel tribe fans zijn in nederland vind ik dat we ook hier een plekje moeten krijgen om erover te praten.
The tribe.
Het speelt zich af in nieuw zeeland.
Er is heeft een virus gewoed en alle volwassenen zijn dood. Idereen onder de 18 heeft het overleeft.
Er is veel chaos en mensen vechten om het eten. Om wat veiliger te zijn om of macht te krijgen vormen de kinder tribes.
Een groepje kinderen komen per toeval met zijn alle in een winkelcentrum terecht. Waarna ze besluiten zelf een tribe op te richten. Deze word de MallRats genoemd.
In het eerste seizoen krijgen ze te maken met de loco's,Tribe circus en het virus. Ook zijn er slaven handelaren, en dood.
de MallRats bestaan uit
Amber
Dal
Jack
Selene
Cloe
Patsy
Paul (gaat weg)
Trudy
bray
Brady
In seizoen 1 was het een baby.
Ryan
Lex
Zandra
Later komen
Tai-san
Kc
Dit zijn de personages in seizoen 1 |
Laatst aangepast door nirphania op Di Sep 12, 2006 14:37; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
~*Cheyenne*~
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 12:52 |
 |
Ohh, leuk een Tribe topic
Ik kijk er al jaren naar.
vind het een leuke serie
En de 5de seizoen was of is hier nog bezig op zaterdag.
Maar afgelopen zaterdag was het niet op tv, tenminste het tond niet in de gids.
Dat was wel jammer. |
_________________ The people who don't know me, think i'm quiet; People that do know me, wish i was. |
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 14:00 |
 |
Ik ken het gehele gebeuren niet en word ook niet heel veel wijzer van de uitleg. Mag ik vragen wanneer en waar het te zien is? |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
eilonwy
4e jaars

Verdiend:
42 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 14:17 |
 |
zo dit izjn wel de personages van de eerste seizoenen ofzo,... maargoed
ik vind t echt te gek,... t is opzich best wel suf soms,en niet zo geweldig geacteerd. maar dat maakt niet uit.
zoiezo t idee,een wereld zonder volwassenen,dat er tribes komen,en de stijlen vind ik ook wel cool.
enneh,.. lex is ook niet mis enzo..
maargoed ^^ |
|
|
  |
 |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 14:21 |
 |
hpwurm: het is net gestopt op tv, dus helaas als je het wil zien zal je het moeten downloaden.
het verhaal kan misschien iets beter worden uitgelegd.
het gaat als volgt: je volgt een groepje tieners die in een wereld leven waar alle volwassenen zijn gestorven door een geheimzinnig virus. deze tieners komen door omstandigheden allemaal terecht in de mall. (een oud winklecentrum) hier besluiten ze om sterker te staan ook een tribe te worden (door de hele stad hebben kinderen en tieners groepen gevormt ook wel tribes, de meeste van deze tribes zijn nogal geweldadig)
zij worden de mallrats (ideetje van lex) het hele verhaal gaat over overleven en een toekomst opbouwen. maar omdat het allemaal tieners en jonge mensen zijn gieren de hormonen er op los dus er zijn veel liefdes verwikkelingen en andere leuke puberzaken. het is echt een aanrader. vooral nu ik heb gehoord dat er een film en een seizoen 6 komt. |
_________________ met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
nirphania
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 14:50 |
 |
Ik ben dus al fan vanaf dat het op de nederlandse tv werd uitgezonden.
Mijn favo personage is Jack. Het is ook zo'n lekkere nerd.
Ik vind de eerste 3 zeisoenen het best die met de techno's minder en seizoen 5 heb ik nog niet helemaal gezien.
Dit zijn enkele geruchten over seizoen 6
Geruchten over seizoen 6 van The Tribe
- de schrijvers van the tribe hebben besloten om ook in australie te filmen. omdat ze nieuwe
plekjes willen, maar wees niet bang, the mall wordt gewoon herbouwt.
Vind ik wel leuk.
- Baby Bray gaat dood. De Hoeder ziet hem voor Brady aan en hij wil wraak nemen op Trudy.
Arme Amber ik zou het heel jammer vinden als dat echt zo is.
-Ryan, Ved & Bray komen terug. Er is wel bekend dat iemand anders de rol van Bray gaat spelen. Dwayne heeft gezegd dat hij nooit meer in The Tribe wil spelen.
Dat rayn en ved terug komen is leuk maar wat ik minder vind is dat bray terug komt maar dan door iemand anders gespeeld dan mag hij weg blijven.
-Patsy komt terug en ze heeft een relatie met Bray
Dit vind ik weird patsy en bray in seizoen 1 is hij juist een beetje der grote broer
-Ebony krijgt een relatie met Amber
Hmm ja wat moet ik zeggen dat hoort er ook bij nu wat l liefde alleen Amber dat vind ik een beetje ongeloof waardig
dit zijn enkele andere geruchten
Geruchten serie 6
Ruby en Ram worden een stel
Bray en Patsy worden een stel
Kc en Lottie worden een stel
Baby Bray en Brady gaan dood
Sammy speelt niet meer mee
Cloe wordt verliefd op KC
Ved, Cloe en Patsy komen trug
Ellie is zwanger
De boot zal zinken
Ryan komt terug met een nieuwe vriendin
May en Salene worden een stel
Serie 6 zal worden zoals serie 1, zonder Techno’s
Serie 6 wordt opgenomen in Europa, Brisbane of Queensland
Ved komt terug met de mededeling dat Cloe wel zwanger was en dat is bij de bevalling is overleden. (andere geruchten zijn dat ze wel terugkomt)
Amber en Jay gaan trouwen
Patsy heeft Paul gevonden en ze komen samen terug.
Amber gaat dood na 5 dagen op de boot
Ebony en Trudy zijn zwanger
Geef je mening en speculaties over seizoen 6 en wat je leuk lijkt en wat niet. |
|
|
  |
 |
Hummol
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 16:15 |
 |
lilitje schreef: | hpwurm: het is net gestopt op tv, dus helaas als je het wil zien zal je het moeten downloaden.
het verhaal kan misschien iets beter worden uitgelegd.
het gaat als volgt: je volgt een groepje tieners die in een wereld leven waar alle volwassenen zijn gestorven door een geheimzinnig virus. deze tieners komen door omstandigheden allemaal terecht in de mall. (een oud winklecentrum) hier besluiten ze om sterker te staan ook een tribe te worden (door de hele stad hebben kinderen en tieners groepen gevormt ook wel tribes, de meeste van deze tribes zijn nogal geweldadig)
zij worden de mallrats (ideetje van lex) het hele verhaal gaat over overleven en een toekomst opbouwen. maar omdat het allemaal tieners en jonge mensen zijn gieren de hormonen er op los dus er zijn veel liefdes verwikkelingen en andere leuke puberzaken. het is echt een aanrader. vooral nu ik heb gehoord dat er een film en een seizoen 6 komt. |
Bedankt voor de uitleg. Jammer dat het gestopt is, nu kan ik het niet kijken ^^ Maar, als ik het zo hoor is het een origineel en goed verhaal. En om dit bericht een beetje te ontspammen had ik nog een vraagje. Waaorm zie ze er allemaal zo freakin' uit? |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
  |
 |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 12, 2006 19:35 |
 |
hpwurm: de mensen in deze wereld willen een eigen identiteit, de manier van kleden laat ook zien bij welke tribe je hoort de damondogs sminken bijv met zwart en zilver de locco's hebben iets met oude bedrading in hun kleding en skates. verder ziet het er natuurlijk hip en sfi uit. ik vind vooral erg leuk dat ze sminken ik zou me ook wel elke dag willen sminken.
nirphania: de geruchten over seizoen 6, er zitten nogal wat eigenaardige tussen zoals patsy en bray kan echt niet als of je met je broer gaat ik bedoel in 2 mocht dal ook niet met patsy en cloe rommelen.
amber en trudy geloof ik niets van denk eerder dat salene lesbie word na twee keer een vriendje te hebben veloren.
ik hoop ook niet dat een van de babys dood gaat kan niet tegen kinder sterfte.
ook als bray door iemand anders word gespeelt hoeft het voor mij ook niet.
maar geen geruchten over lex jammer.
ik hoop dat iedereen van s 1 en 2 mee doen dit vond ik de leukste karakters.
sammy, mouse, lottie vind ze allemaal niet zo leuk,
ik ben wel supper fan van jack, lex en dal
denkt iemand dat dal nog terug komt ben heel hard aan het nadenken maar weet niet meer hoe het ook al weer kwam dat hij er niet meer is.
oo wat is het toch fijn zo'n tribe topic. |
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 13, 2006 18:24 |
 |
Ik dacht dat er al een topic over The Tribe was maar anyway!
Ik heb alle afleveringen van The Tribe al gezien, ik vind 't 'n heel erg leuke en originele serie! Seizoen 2 vind ik 't leukst, en seizoen 3... maar wanneer Mega d'r in komt wordt 't iets minder, ik kan hem gewoon niet uitstaan! Ik hoop dat er ook 'n seizoen 6 komt... dr is nu wel 'n nieuwe soort The Tribe; The New Tomorrow.... |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
Cocokadavra
4e jaars

Verdiend:
44 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 13, 2006 19:11 |
 |
Oeh wat gaaf!!! Hier keek ik vroeger altijd naar!!! En al die tijd is het nog gewoon op tv geweest?? Ik vond Amber en Bray altijd het leukst en Salene het stomst.. maar dat is 100 jaar geleden..
Wat grappig dat het nog zo hot is en dat ze zelfs nieuwe aan het maken zijn!! Bedankt voor deze 'tip' jullie!! Ik ga meteen even zoeken!!!!!!
Liefs, Nancy |
|
|
  |
 |
Lisanne
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
57 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 13, 2006 19:13 |
 |
Ik heb dit wel eens gezien. Snapte er niet veel van en kreeg altijd de indruk dat het een stelletje vage, weggelopen kinderen waren in een kraakdinges ^^""" |
_________________ time goes by at such a pace, it's funny how it's easy to forget her face. |
|
  |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 13, 2006 19:47 |
 |
Ik was vroeger echt tribe verslááfd. Ik spreek dan wel over 4 jaar geleden ofzo. Is het nu niet meer op tv? Ik zag een tijdje geleden wat van dat laatste seizoen... Maar dat was maar eens in de week geloof ik...
Jack is trouwens zo sexy <3 ^-^ |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 13, 2006 20:02 |
 |
Ja inderdaad ik heb hetzelfde als Magisch-Eendje... Ik keek er eerder echt heel vaak na.. Maar ik heb het nu al een hele poos niet gezien... het was ergens helemaal in het begin toen ik er na keek volgens mij...
Maat het is niet mijn favoriete serie |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
lilitje
5e jaars

Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 14, 2006 20:13 |
 |
wow wat hip zo veel tribe fans!!!
dat had ik niet verwacht. wisten julie dat de tribe acteurs vroeger op tourne gingen ze waren ook een keer in nederland na de release van s 4 maar ik kwam daar te laat achter ik baalde zo erg!!!
ik heb de serrie nu tot on geveer half s 4 gezien maar heb best een hoop gemist dus ben over nieuw begonnen. je kan ook de serrie bestellen alleen s 1 in nederland de rest via cloud 9 (maker van de tribe)
even een vraag wie was/is julie favo personage?
waneer keek je de tribe en hoe oud was je toen?
ik keek voor het eerst naar de tribe in 2002. ik was toen 14.
mijn favo personage zijn echt Dal en lex. kan me alleen niet herinneren wat er met Dal is gebeurd.
trouwens Ram vind ik ook zwaar vervelend. en mouse en sammy ook. cloe en patsy vind ik steeds hipper.
en nog een vraagje keken je vrienden ook naar de tribe of vonden ze het een raar programma? |
hier mijn creativiteit |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 15, 2006 11:23 |
 |
Ik heb het eigenlijk nooit bewust gezien. Wel eens voor de helft en ik vond het een zeer vreemde serie. Niet mijn stijl eigenlijk dus ik heb 'm er weer afgezet.
Ik vind er dus niet zo heel veel aan |
 |
|