Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Bovenposter... (7) Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Rudy
Oude Forumnaam: Rudy Perkamentus True Dumbledore
True Dumbledore


Verdiend: 546 Sikkels
Woonplaats: The Cosy Little Hogwarts Room

Rudy is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 21, 2007 16:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nieuwe ronde nieuwe kansen voor het spelletje 'Bovenposter'!

Het is dus de bedoeling dat je iets zegt over de persoon die als laatst gepost heeft. Jouw 'bovenposter' dus. Have fun!


Regels:
- plaats maar één bericht per pagina!
- wees aardig voor elkaar!
- verder gelden de algemene regels van dit forum


We zijn aangekomen bij:


pottermania schreef:
Savan

Is al erg lang lid en heeft ook aardig wat posts. Volgens mij heb ik samen wat RPG's gespeeld. Maar ik kan me ook vergissen Wink
Tevens houdt Sav ook van de (echte) titanic, lezen en internetten.
Volgens mij is ze verder erg actief in Overige - Serieus, haar PC-Crea topic en bij de webspelletjes.
Naar mijn mening heeft ze een leuke eigen stijl met haar Crea's want ik vind het kleurgebruik heel leuk en de plaatjes zijn erg origineel.
Verder is ze jarig op 18 Jan. 1993. Dus volgens mijn berekeningen... 14 jaartjes jong Wink
Ze is een ware hotemetoot die zeker de uitspraak omgwtf waardig is, want dat zijn aardig wat posts. Kort samengevat: een ware Slytherin in hart en nieren!





_________________
Severus R. Snape

We all Love HPF, don't we?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2007 22:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pottermania, is een meisje die volgens mij pas 17 jaar is geworden ( kan me met iemand vergissen ) Ze zit gezellig bij griffoedor, ook is ze een leerling die hier en daar een les volg of volgde. Ze is ook al vrij lang lid, en ze eigenlijk overal wel een beetje actief, ik zie haar tenminsten overal wel eens voor bij vliegen. Veder lijkt me ze een heel erg lieve meid.

Rudy, heeft zo net geleden een nieuw vers topic geplaats, hij is ook al heel lang lid mod-admin. Mijn eerste periode had ik gedacht dat hij me niet zo moeg, omdat hij elkeer mijn onderschrift veranderde ( inverband dat het nogal 'Eng' overkwm ) Maar dat bleek dus helemaal niet zo te zijn Wink verder denk ik..dat hij een ravenklauwer is..Maar ook dit weet ik niet zeker, als laatst wil ik zeggen dat hij een gastenboek heeft, en dat kan je vinden in Joyce onderschrift Wink





_________________
†Het geluk van de vampiers is met ons!!†

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!


( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Mrt 22, 2007 22:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Uhm .. wat moet ik van dit kleine meisje zeggen.
Dat ze aardig is weten we al en dat ze Voldemort meester noemt ook.
Ze is of was helemaal verliefd op de Draco uit de boeken.
Snape vind ze geweldig en de jonge Snape al helemaal.
Ze is iets van Slytherin .. klasseoudste geloof ik *ik zal zo even goed kijken*
Ze heeft verder een enorm accent dat af en toe niet te volgen is.
Lolies deelt ze nog altijd met alle plezier uit. te pas en te onpas.
Lol om een baard heeft ze sinds kort ook.
Pff, ik heb Cis al zo vaak gebovenpost dat ik niets nieuws weet.





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Woody
6e jaars
6e jaars


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: In een doos... Met computer en internet^^

Woody is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2007 13:36 Terug naar boven Sla dit bericht op



Ron! Uhm...Helen!

Helen is een meisje...Ja hoor!
Nee, Helen is een erg trouw Hpf-lid omdat ze er nu al enorm lang op zit eigenlijk...Helen is ook een van de actiefste leden onder ons en heeft een obsessie van Ron ^^.
Verder zal je Helen ook altijd in het oranje zien posten (De kleur van het haar van Ron xD) en is ze goed bevriend met Narcissa. En Helen heeft ook erg mooie crea's [/hint]
Hmm, voor de rest weet ik niet meer wat zeggen. Alleen dat Helen volgens mij in Griffoendor zit (Ja, alweer Ron.. ^^) en dat ze gewoon een prima meid is.[/slijm]




Profiel bekijkenStuur privébericht
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 20 Sikkels
Woonplaats: With the damned ladies of Orpheus

Sweet Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2007 16:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Woody kom ik vaak tegen, maar ik weet weinig van hem. Eh, hij is in ieder geval 13 en heet Wouter.
Woody heeft een eigen crea's topic en doet aan RPG'en in het Middle Ages RPG, Quidditch, en... Vuurbeker?
En verder... Is hij héél lief. xD Ach, vast wel.





_________________
I LOVE HPF
Profiel bekijkenStuur privébericht
Mariky
Oude Forumnaam: Mariekiejj Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 405 Sikkels
Woonplaats: Feel the rain on my skin

Mariky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2007 17:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Sweet Hermione is een meisje en heet Charlotte. Haar bijnaam is ook wel Plot ^^ Ze speelt in de hippe RPG Cruiseship en volgens mij ook in You Are Going To Hogwarts. Ik zie haar vaak op het forum en ze is ook best actief. Ze luisterd best vaak Jason Mraz en vind zijn nummers geweldig, volgens mij xD

Ze is op 19 Februari 1990 geboren en is dus nu een maandje en nog een aantal dagen 17 ^^ Ze heeft een LJ en is al in 2204 lid geworden van HPF. Dus is ze een trouwe HPFer xD Ook vind ze knikkeren hot, omdat we dat allemaal hebben gedaan xD Verder weet ik niet zoveel van haar.

@Sofie: Klopt helemaal :'D En wat is er met de bijnaam Poes? xD





_________________
    Never give up, never give in. Never keep yourhandsdown
    ♥ people dream about a real life fairytale.


Laatst aangepast door Mariky op Za Mrt 24, 2007 10:20; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict


Verdiend: 123 Sikkels
Woonplaats: in your love song.

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Mrt 23, 2007 21:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mariky heet eigenlijk Marieke en had vroeger een breezernaam [a] Maar nu dus niet echt meer. Ze is 13 geloof ik, en anders is het wel 14, en heeft vandaag een foto in het smoelenboek gepost :'D Ze heeft de bijnaam Poes *kuch* en ik zit soms met haar in masses. Ze dacht dat ik sweet_ron was, dat hebben Chew (Skywalker) en ik haar wijsgemaakt [a] Ze houdt van HP, PotC, Sailor Moon, Avril Lavigne, Taartjes Jason Mraz. (en natuurlijk nog wel andere dingen, maar dat weet ik zometeen niet :')) en heeft en tijdje geleden voor school een boek met dolfijnen ofzo gelezen. Ze doet aan PC-crea, heeft ooit mooie Alexis Bledel icons voor me gemaakt, RPGt o.a. in BB met Nikky, maar doet volgens mij niet aan fan fic schrijven. Dit is het zowat, dacht ik zo.





_________________
    never got the whole in love thing

    ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
Profiel bekijkenStuur privébericht
Squeaking Dobby
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 40 Sikkels
Woonplaats: Kamiertadanerniechad (tijdelijk)

Squeaking Dobby is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 17:18 Terug naar boven Sla dit bericht op


Sofie is hier al best lang lid, sinds 15 Nov 2005 welteverstaan, en volgens mij post ze best veel, volgens haar profiel ongeveer 2 per dag ofzo. Ze is lid van Ravenklauw(!!) En ook genomineerd, ook al wou ze dat niet! ... Ze deed ook mee aan de RPG Hogwarts last year als ik het goed heb... Haar leeftijd weet ik niet, want die wou ze niet geven Wink Verder heeft ze een journal op internet... in het engels! ook erg leuk!





_________________

'There's no need to call me professor, sir.'
- HP&HBP -
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 19:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

Squeaking Dobby is overduidelijk een Ravi. In ieder geval kan jet dat duidelijk zien aan de ava en ik weet gewoon dat zij een Ravi is. Ze schrijft ook nog steeds blauw, volgens mij komt dat ook nog van de Raviweek. En het onderschrift is ook nog in het bijpasselijke blauw met een leuke quote van boek 6 ^^

Zij is nog niet echt heel lang lid. Sinds 12 februari maar heeft redelijk wat berichten. Ik zie je ook vaak langs komen.

Squeaking Dobby is een meisje Maaike en komt uit Nederland en je bent 15 jaar, want je bent op 13 augustus 1991 geboren. (handig zo'n functie in het profiel ^^ ). Ik heb ook ergens een keer gelezen dat ze Luna leuk vind, en dat is natuurlijk altijd goed want Luna is ook heel erg leuk ^^ En door je nicknaam neem ik aan dat je Dobby ook wel leuk vind. Ik zie dat je van muziek maken houd, en dat je klarinet speelt. Volgens mij ben je sowieso veel met muziek bezig. Voor de rest kon ik nog niet heel veel over je vinden, en eerlijk gezegt ken ik je ook nog niet heel goed. Maar als mede-Ravi leer ik je nog wel kennen. En je bent ook nog redelijk nieuw hier ^^





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
miss_sweet
Hotemetoot
Hotemetoot


Verdiend: 0 Sikkels


miss_sweet is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Mrt 24, 2007 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva

Witch_Eva is een meisje (duh ^^) die veel liever gewoon Eva genoemd wordt. Ze heeft trouwens dezelfde naam als mijn beste vriendin [/onnodiginfo] xD, maar oke dat terzijde. Ze wordt graag geasocieerd met Luna Lovegood. En Eva is dus helemaal geobsedeerd door Luna. Haar beroep is dan ook een Luna-obsessed persoon zijn :') En tsja haar woonplaats en Ava verklaren zich dan ook natuurlijk.

Eva vindt Dan een schatje (wie niet ^^) en ze is dan ook heel actief in het Daniel Radcliffe topic bij Acteurs en Actrices. Bij webspelletjes is ze trouwens ook actief.

Ze verjaart net een hele week na mij en wordt ook achttien jaar. En ze heeft ontzettend veel posts op HPF. Ze is ook al Minister van Toverkunst geweest, maar nu is dat Commandeur in de Orde van Merlijn, wat natuurlijk ook heel goed is =)

Ze heeft onlangs Helen gemeet en zoals ik Eva van het forum ken is het een heel lieve meid die houdt van knuffelen en thee drinken :')


Zo nu heb ik Eva ook eens gebovenpost (wat een woord) =)





_________________
    Everything will be fine
    Everything in no time at all
    Hearts
    will hold
Profiel bekijkenStuur privébericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mrt 25, 2007 8:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigenlijk weet ik niet zoveel over miss_sweet. Ze heeft wel een origingele avatar en is best al een tijdje lid van het forum. Ze is een Gryff, dus moet het wel een aardige meid zijn Angel Blijkbaar vind ze Daniel [Radcliffe] net als Eva ook een schatje en ik denk dat ze best wel met Eva overweg kan aangezien ze haar hele levencyclus hier heeft neergepend. Oja, ze is/wordt achttien :')





_________________
    04.02.'05 -31.12.'08

    See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
BeeGee Kenobi
Oude Forumnaam: Sirius Black's Girl! The Lost Mod
The Lost Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Birmingham

BeeGee Kenobi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Mrt 28, 2007 16:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Charliepooh! Is een van mijn lieftallige collega's. Ik vind het nog steeds jammer dat lieve Charliepooh niet op de EFF komt (spelbreker!), maar dat heb je nou eenmaal als je Belg bent...Charles is een groot Lost fan net als ik en we kunnen het prima met elkaar vinden Smile...we zijn beide ook actief bij een andere website waar het ook gezellig is.
*geeft Charles een knuffel*





_________________
    OH MY GOD, I can't believe I've never been this far away from home!
    "Be still be calm be quiet now my precious boy
    don't struggle like that or I will only love you more"


    Editors @ Lowlands 2008..best experience ever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rose
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 93 Sikkels


Rose is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 06, 2007 9:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Beegeee!!! Oke, daar kan ik wel over babbelen. Beegee heet in t eggie Jantine, en is een van de meest actieve mensen op HPF. Ik heb haar al aardig wat gemeet, en dat was altijd super. Ze is net zo heerlijk hyper als mij, en ook een beetje gestoord. [geef het maar toe Wink] Verder heeft ze een tijdje in Canada gestudeerd, wat ze echt super vond. Haar zus woont nu net als mij in Amersfoort. En verder kan ik eigenlijk nog wel een heel tijdje doorgaan maar daar heb ik helemaal geen zin in. Wil gewoon even zeggen dat ik superblij ben dat ik dr weer kan zien op de EFF, waar ik haar vorig jaar voor t eerst heb gemeet Very Happy En dat ze echt een superhip persoon is, al weet bijna iedereen dat wel Angel





_________________
I never pretend to be something I'm not
Profiel bekijkenStuur privébericht
eva(nna)
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 147 Sikkels
Woonplaats: www.harrypotterforum.nl

eva(nna) is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 11, 2007 20:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rose is iemand die volgens mij nogal flapuit, spontaan en levendig soms mss iets te Laughing (tja ik moet niet veel zeggen) is en ze ket beegee goed, ik schat haar een jaar of zestien, ik zou het echt niet weten... volgens mij is ze een echte toffe persoon waar je je zeker niet mee verveelt Very Happy . ze lacht het leven tegemoed!!!

ik kan het echt helemaal verkeerd hebben hoor, mja zoalng ik maar niemand kwets Wink





_________________
Never forget, never forgive..


sweeney todd XD
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 529 Sikkels
Woonplaats: Pala Ferry

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2007 14:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

eva(nna) woont blijkbaar op dezelfde planeet als ik Razz
Dus dat betekend dat ze erg uitkijkt naar de nieuwe PotC-film net als ik.
Ze is gek van turnen, acteren en Johnny Depp en dat laatste is ook wel te merken aan haar avatar. Ze geeft al eens geesten opgeroepen, dus dat betekend dat ze wel moed heeft. Ze heeft een fanart-topic met enkele leuke tekeningetjes, dus ze is ook creatief. Ze vind dat Voldemort wel eens een facelift kan gebruiken, dus dat betekend dat ze ook nog eens bijzonder slim is. Wink Ze heeft ook nog eens heel wat medailles, dat betekend dat ze ongeloofelijk sportief is. Ze verjaard op 26 augustus, dezelfde datum als dat kindje uit Home Alone 1en2. En dat is het zowat denk ik.

En ohja, bijna vergeten, ze is een toffe meid^^





_________________
See you in another life then, eh brother?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer