Auteur |
Bericht |
seantogood
2e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 21:51 |
|
Mijn vraag is hoe moeten dreuzels zich beschermen tegen dementors ze kunnen m niet zien..voorbeeld hermelien.die voeld m maar ziet m niet stel je voor dat ie haar ziel pak(kus)..dan heeft ze het onmogelijk door..zal zich niet afvragen hoe dat wezen eruit ziet enz.....of vallen dementors dreuzels niet aan? Blijkbaar wel DEEL 5.? en als je opgezogen wordt dan ben je er toch zelf ook 1? geldt dit ook bij dreuzels..zo ja is het raar voor ze..
Vriendenlijk Bedankt..
Sean
Dank u voor antwoorden..!!! |
_________________ Harry potter wordt oud!!!
Laatst aangepast door seantogood op Ma Jul 30, 2007 21:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 21:52 |
|
Niet. Ik denk niet dat ze zich kunnen verdedigen maar als het goed is komen die wezens nooit bij de muggles |
|
seantogood
2e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 22:01 |
|
Helen schreef: | Niet. Ik denk niet dat ze zich kunnen verdedigen maar als het goed is komen die wezens nooit bij de muggles | bij deel 5 wel bij dirk....(maar die boek moet ik nog lezen heb alleen de film gezien misschien dat het niet klopt in film en moet ik gewoon verder lezen dat ik misschien deze nutteloze vragen niet hellemaal hoef te stellen daarom daar me excuus voor als dit zo is.) ben pas begonnen en het is een leuker dan de films en games..DEEL 3 ben in. ik nu .harmonie versie!.hoofstuk 11 ..maar ontopic:maar sommige leerllingen zijn toch dreuzels..merken/zien/voelen/kus/ ze dat niet.. |
_________________ Harry potter wordt oud!!! |
|
|
|
#Sabe
3e jaars
Verdiend:
164 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 30, 2007 22:24 |
|
Er zijn geen dreuzel-leerlingen hoor. Een dreuzel is iemand die geen magische vermogens heeft en zoiemand hoort dus niet op Zweinstein.
Hermelien bijvoorbeeld, heeft wel dreuzels als ouders maar is zelf geen dreuzel omdat ze kan toveren. |
|
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 9:51 |
|
seantogood schreef: | Helen schreef: | Niet. Ik denk niet dat ze zich kunnen verdedigen maar als het goed is komen die wezens nooit bij de muggles | bij deel 5 wel bij dirk....(maar die boek moet ik nog lezen heb alleen de film gezien misschien dat het niet klopt in film en moet ik gewoon verder lezen dat ik misschien deze nutteloze vragen niet hellemaal hoef te stellen daarom daar me excuus voor als dit zo is.) ben pas begonnen en het is een leuker dan de films en games..DEEL 3 ben in. ik nu .harmonie versie!.hoofstuk 11 ..maar ontopic:maar sommige leerllingen zijn toch dreuzels..merken/zien/voelen/kus/ ze dat niet.. |
Ow zo, dan zou ik als ik jou was het boek lezen want daar wordt het uitgelegd waarom de Dementors er waren. Dreuzels weten niet wat het is (normaal gesproken) en hoeven zich er ook niet voor te beschermen maar ga het boek maar lezen dan snap je het vanzelf |
|
muisS
7e jaars
Verdiend:
175 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 9:52 |
|
IK snapte de vraag niet, omdat je Hermelien een dreuzel noemde . By the way; ik denk niet dat dreuzels zich kunnen verdedigen, tegen dementors. |
_________________ <3 Ron/Hermoine |
|
|
|
Lady des Champs
5e jaars
Verdiend:
38 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 10:45 |
|
Nee, ze hebben immers geen magische krachten. Maar Dreuzels zullen nooit in aanraking komen met Dementors, behalve als er een Tovenaar of Heks in de buurt is, of als iemand die de Dementors in zijn macht heeft kwade bedoelingen heeft en Dreuzels wil 'doden'. |
_________________ Blimey. |
|
|
|
seantogood
2e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 20:50 |
|
nouw dan ga ik maar boek 5 goed lezen binnenkort..wat die films kloppen blijkbaar niet net als bij deel 3 gaat ie toveren lumos in ze bed maar in de boek is dat niet zo en mag ie dat niet. |
|
|
|
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 21:43 |
|
Hermelien is voor alle duidelijkheid geen dreuzel, ze is een dreuzelkind, maar wel een heks. Ze heeft dus magische krachten en al degene die magische krachten hebben kunnen een dementor zien. Hermelien kan zich dus wel degelijk verdedigen. En ik dacht eerlijk gezegd ook niet dat je een dementor wordt als je ziel opgezogen is dmv een kus. In boek 3 (denk ik) staat duidelijk omschreven dat je er dan nog wel bent maar dat je geen besef meer hebt. Je bént er dan gewoon, als een leeg omhulsel.
xxx |
_________________ Check it out, please! |
|
|
|
Kamion
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jul 31, 2007 23:46 |
|
Muggles lopen net zo goed gevaar alleen zullen ze nooit weten dat het om Dementors gaat. Uit het eerste hoofdstuk van HBP kreeg ik de indruk dat Dementors ook onder Muggles actief zijn.
In ieder geval wordt het land ondergedompeld in een algemeen gevoel van depressie dank zij de Dementors. |
|
|
|
|
AvadaKedavra*
1e jaars
Verdiend:
51 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 0:05 |
|
seantogood schreef: | Hermion Granger schreef: | Hermelien is voor alle duidelijkheid geen dreuzel, ze is een dreuzelkind, maar wel een heks. Ze heeft dus magische krachten en al degene die magische krachten hebben kunnen een dementor zien. Hermelien kan zich dus wel degelijk verdedigen. En ik dacht eerlijk gezegd ook niet dat je een dementor wordt als je ziel opgezogen is dmv een kus. In boek 3 (denk ik) staat duidelijk omschreven dat je er dan nog wel bent maar dat je geen besef meer hebt. Je bént er dan gewoon, als een leeg omhulsel.
| dat is waar..maar veranderd je uiterlijk dan ook in een dementor (Waarschijnlijk wel)
xxx |
Neen, je ziet er (volgensmÃj hoor) gewoon nog uit zoals je er altijd uit hebt gezien. Dit was met Dirk toch ook zo. Je bent alleen niets meer "waard" zegmaar. Je kan geen zinnig woord uitbrengen of iets. JÃj bent er niet meer, maar je lichaam wel. |
_________________ *Wild horses, I wanna be like you,
Throwing caution to the wind, I'll run free too ..
Wish I could recklessly love like I'm longing to.
I wanna run with the wild horses..
Run with the wild horses, oh ♥ « |
|
|
|
seantogood
2e jaars
Verdiend:
53 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 2:07 |
|
AvadaKedavra* schreef: | seantogood schreef: | Hermion Granger schreef: | Hermelien is voor alle duidelijkheid geen dreuzel, ze is een dreuzelkind, maar wel een heks. Ze heeft dus magische krachten en al degene die magische krachten hebben kunnen een dementor zien. Hermelien kan zich dus wel degelijk verdedigen. En ik dacht eerlijk gezegd ook niet dat je een dementor wordt als je ziel opgezogen is dmv een kus. In boek 3 (denk ik) staat duidelijk omschreven dat je er dan nog wel bent maar dat je geen besef meer hebt. Je bént er dan gewoon, als een leeg omhulsel.
| dat is waar..maar veranderd je uiterlijk dan ook in een dementor (Waarschijnlijk wel)
xxx |
Neen, je ziet er (volgensmÃj hoor) gewoon nog uit zoals je er altijd uit hebt gezien. Dit was met Dirk toch ook zo. Je bent alleen niets meer "waard" zegmaar. Je kan geen zinnig woord uitbrengen of iets. JÃj bent er niet meer, maar je lichaam wel. |
maar hoe komen er steeds meer dementors dan wat is geschiedenis van hoe voorplanting..hoe gaat dat blijkbaar niet van de kus |
|
|
|
Addiie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 8:03 |
|
Hoe moeten wij dat weten? Over de voortplanting van Dementors is nooit een woord over gerept; dus stel alsjeblieft niet van dat soort vragen. Dreuzels kunnen Dementors niet zien dus kunnen ze zich ook niet beschermen. Daar kun je achterkomen in het boek van OotP. En ik betwijfel sterk of Dementors allemaal mannetjes of vrouwtjes zijn |
|
|
|
Avana's Draco
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
5 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 8:10 |
|
Mja, ik weet niet of echt iets als voortplanting bestaat bij Dementors. Wie wil nu zo'n mormel op de wereld zetten
Ik denk niet dat Dementors kunnen doodgaan, tenslotte zien ze er zelf al als iets doods uit, dus hebben ze ook geen behoefte aan voortplanting. Dan is natuurlijk wel de vraag hoe de Dementors die er nu zijn er gekomen zijn? |
_________________ I've loved, I've laughed and cried.
I've had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.
Don’t cry because it’s over. Smile because it happened. |
|
|
|
Annika
Dreuzel
Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Aug 01, 2007 15:08 |
|
Volgens mij lopen Muggles wel gevaar voor dementors,
er werd op een gegeven moment gezegt dat als muggles te lang bij dementors in de buurt blijven ze 'een van hen' werden, dat is denk ik ook de voortplanting, ze beïnvloeden muggles zo lang dan ze langzaam maar zeker ook in een dementor veranderen. |
_________________ Laten we lekker link gaan doen |
|
|
|
|