Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Muziek: Christina, Britney, P!nk en andere popzangeressen. Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vind je van Christina's muziek? (en andere popzangeressen?)

1. Prachtig! Ze heeft een geweldige stem!
52%
 52%  [ 23 ]
2. Gaat wel. Als er een liedje van haar op de radio is laat ik het wel opstaan...
34%
 34%  [ 15 ]
3. Afgrijselijk! Mijn oren doen ervan pijn!
13%
 13%  [ 6 ]
Totaal aantal stemmen : 44

Auteur Bericht
DragonFly
Oude Forumnaam: Jilleke100101 Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 23 Sikkels

DragonFly is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 18, 2006 21:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat vind je van Christina Aguilera?

ze was al vroeg op de planken.
Haar nieuwste album van de drie is 'Back to basic!'
Haar nieuwe nummer is: Ain't No Other Man

haar eerste liedjes waren What A Girl Wants, Genie In The Bottle & I Turn To You

Ook zeer populaire nummers zijn:
Beautiful
Fighter
Lady Marmalade
Car Wash
So Emotional
The Voice Within

Onder popzangeressen versta ik ook P!nk, Lil Kim, Britney, Mya en nog vele andere.
P!nk heeft bijvoorbeeld al goed gescoord met Stupid Girls

Dus alle nieuwtjes en meningen zijn welkom! Van de liedjes tot de clipjes!
(Ik hoop dat het topic mag blijven staan... Alle links leiden naar Youtube!)

Edit: even mijn mening: ze is mijn lievelingszangeres en is inderdaad veel leuker dan alle andere zangeressen.
Als ik haar hoor zingen krijg ik kippenvel.
Ze is dan ook een van de heel weinig mensen die zó goed life kan zingen!
prachtig!
voor mijn verjaardag wil ik absoluut naar een concert van haar!
Ik zing haar liedjes zo graag en zet ze zeker 100 keer per dag op!

Laatst aangepast door DragonFly op Za Sep 23, 2006 23:06; in totaal 6 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Wemelin
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 47 Sikkels

Wemelin is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 18, 2006 21:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Christina Aguilera is zeker wel goed... Zij heeft echt zo'n stem die bijna niemand heeft, zoals zij een uithaal kan doen... Ik ben geen diehard fan ofzo, maar ik heb de CD 'Stripped' en ik luister zo nu en dan wel iets van d'r...

Ik vind dat ze het echt wel beter kan dan al die andere popzangeressen als Rihanna en Britney en al die mensen die het maar van hun uiterlijk moeten hebben.. Christina heeft de stem én het uiterlijk én de persoonlijkheid... Ik vind haar namelijk een heel lief meisje, hoe ze in interviews doet. Razz

"Ja, inderdaad," zei Harry. "Ik ben blij dat dat duidelijk is."
~*Cheyenne*~
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 46 Sikkels

~*Cheyenne*~ is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 18, 2006 22:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Christina is ook een van m'n lievelings zangeressen.
En haar stem is geweldig!

En in December ga ik ook naar d'r concert!
Vanmorgen zijn de kaartjes besteld!

Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend: 0 Sikkels

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2006 19:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jilleke ik zie niet wat je nou net gepost hebt. ^^ Ok je hebt het alweer weg gehaald.. Laat dan maar zitten.. Wink

Maar ja ik vind haar wel goed zingen, ze zingt tenminste niet vals. Maar het is gewoon mijn stijl niet.

Ik hou totaal niet van dat soort muziek. En ik vond haar ook wel een beetje een h**r. Maar ja ik heb wel een cd van haar maar die heb ik jaren geleden een keer gekregen van iemand. Dat was het album "Stripped" en ik vond alleen het liedje "Im Ok" leuk omdat die tekst wel mooi was...

Maar nee het is niet mijn favoriete persoon. Maar als ik zou moeten kiezen tussen haar en Britney dan is het wel Christina...

Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 60 Sikkels

superjasmien is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2006 19:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ze heeft wel een paar goede nummers (ik denk: Dirty, The Voice within, beautiful, fighter...) Maar ik ga niet express een cd van haar kopen. Moest er een liedje van haar op m'n radio zijn, ik laat het staan. Maar dat is ook dan nog wel te zien welk liedje, hé... Haar stijl die ze nu uitprobeert (zo ne 40's-stijl) vind ik niet echt lukken (Ain't no other man vind ik echt niet mooi Confused ). Maar ze doet wat ze wil!

Take me through the darkness to the break of the day ♥
DragonFly
Beginnend Tovenaar

DragonFly is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Sep 21, 2006 19:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
@Jilleke ik zie niet wat je nou net gepost hebt. ^^ Ok je hebt het alweer weg gehaald.. Laat dan maar zitten.. Wink

Maar ja ik vind haar wel goed zingen, ze zingt tenminste niet vals. Maar het is gewoon mijn stijl niet.

Ik hou totaal niet van dat soort muziek. En ik vond haar ook wel een beetje een h**r. Maar ja ik heb wel een cd van haar maar die heb ik jaren geleden een keer gekregen van iemand. Dat was het album "Stripped" en ik vond alleen het liedje "Im Ok" leuk omdat die tekst wel mooi was...

Maar nee het is niet mijn favoriete persoon. Maar als ik zou moeten kiezen tussen haar en Britney dan is het wel Christina...

Tjah, daar zit wat in.
Maar vind je echt dat ze er zo ***- jeweetwel- uitziet?
Het hoort bij het liedje, hoor...
Nu jah, bij andere liedjes was dat meestal niet zo.
ik vond het persoonlijk ook vrij overdreven, maar ik denk dat zij er zelf niet veel aan kan doen, ik denk meer haar managers enzo...
Tjah, ze heeft een echt mooie stem, daar niets van.
Ik heb al in veel intervieuws haar gehoord en ze komt bij mij echt heel vriendelijk over.
Een lieve persoon...
Maar ergens heb je wel gelijk, hoor, Witch_Eva, ik vond het in het begin ook al...

iesz
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 67 Sikkels

iesz is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Sep 22, 2006 8:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb Christina nog nooit live gehoort dus daar kan ik niet over oordelen.
Ik vind ook dat Christina h**rig eruit ziet... Bijna iedereen uit de pop muziek... Wink (mijn mening)
Ik hou helemaal niet van pop muziek. Op een rare manier vind ik pop muziek allemaal op elkaar lijken. Vroeger was ik wel fan van Pink. Sommige nummers van Pink zijn wel oke. Ojaaa.. ik heb wel een keer een optreden van Britney Spears gezien, het was nog geen eens live... Rolling Eyes Als je artiest ben moet je ook live kunnen spelen/zingen.

Hail goddes of spring

You see, even though the artist may die, the art remains forever ALIVE!
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 22, 2006 20:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vind christina een goede zangeres haar nieuwe album (back to basis) is denk ik een heel goed album. Ook haar nieuwe single Ain't no other man vind ik super. Er is een zangeres die ik beter vind dat christina! Dat is haar collega van de mickey mouse club Razz Dat is Britney Spears Very Happy Waarom? omdat ik enorm fan van haar ben en ik kan over haar doorzeuren maar dat zal ik jullie maar besparen Wink

Hermione Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 48 Sikkels

Hermione Granger is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 9:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Nou, het is absoluut niet mijn favoriete genre, maar ik kan het gerust aanhoren als er zo'n Popnummertje voorbij komt.

Toch ga ik meer voor Britney dan voor Christina. Waarom? Christina is van verlegen meisje uitgegroeid tot een (ik kan het niet anders noemen) krijsend kreng. Britney heeft dan wel iets kinderachtigere nummers, maar ze lijkt me sowieso een heel stuk leuker dan Christina zelf. Dat geldt ook voor bepaalde nummers. Ik haat het als er hoog gegild/gekrijst wordt in een nummer. Ook een reden waarom ik Mariah Carey wel kan schieten.

through the f**king sky
Sofie
Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 10:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

P!nk vergelijken met popzangeresjes als Britney Spears is ook wel the understatement of the year O.O .. Geez!

Ik vind Christina, Britney, Mariah, en al de andere zooi niet eens zo slecht. Als het maar leuke dansnummers zijn ben ik al blij. Ik heb zelfs The best of Britney Spears, zo'n zilveren/grijze cd. Hij was toen €15 [2 jaar geleden gekocht] en pas uit, en ik heb 'm gekocht. Ik luister die nu nooit meer maar ik heb geen spijt van het kopen ofzo.

P!nk is gewoon súper. Echt mega. Ik ben helemaal verslaafd aan haar cd I'm not dead. Waarom? Haar liedjes zijn inhoudvol [weer wat anders dan Ain't no other man ofzo Rolling Eyes ], supermooi gezongen, en ze geeft zich helemaal bloot om het zo maar te zeggen. & Verder heb je een leuke combinatie van hevigere rocknummers en heel rustige popofietsindietrant.
Ik geef de cd echt een 25/10, maar daar gaat het nu niet om [a]

Dus.. Ik hou wel van pop, maar je mag P!nk niet vergelijken met de rest [a]. Hi-hi.

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 20:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

zo te horen heeft Frietje The Greatets Hits: My Perogative van Britney Spears. Mijn cd van Britney zijn: Baby one more time 2 oops! I did it again 3 britney 4 in the zone 5 Greatets hits: my Perogative en ik ben opzoek naar 6 B in the Mixes de rimixes hij is gelooof ik niet te koop in nederland op die cd staan allemaal remixes en die cd mag natuurlijk niet ontbreken aan mij collectie Very Happy

Wie ik niet meer uit kan staan is Nelly Furtado ze is van een lief meisje veranderd in een niet meer zoon lief meisje als je snapt wat ik bedoel Wink Maneater vind ik niet leuk en promicues girl is al wat leuker maar vind ik ook niet echt zo leuk dus

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 20:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben het helemaal met Fietje eens... Pink moet je echt niet noemen bij namen zoals Britney en Christina...

Pink is een leuke stoere meid, met teksten die tenminste diepgang hebben... En Pink heeft trouwens ook een heel ander stem geluid.

Ze zingt er zelfs over dat ze niet bij die groep wil horen Arrow Stupid Girls.

Oude Forumnaam: Fietje Music Addict
Music Addict

Verdiend: 123 Sikkels

Sofie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 21:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
Ik ben het helemaal met Fietje eens... Pink moet je echt niet noemen bij namen zoals Britney en Christina...

Pink is een leuke stoere meid, met teksten die tenminste diepgang hebben... En Pink heeft trouwens ook een heel ander stem geluid.

Ze zingt er zelfs over dat ze niet bij die groep wil horen Arrow Stupid Girls.

Ja! Ja! Mee eens! [a]
Ze heeft echt zo'n persoonlijkheid. Een spring-in-het-veld zowat.
En er is nog zo'n liedje - err.. Oja, don't let me get me. Daar komt als ik het me goed herinner Britney [de naam dus] ook in voor, en ook iets van dat ze niet wil veranderen om beroemd te zijn etc.. : )

@karinpotter: Frietje heeft inderdaad die cd die je noemt. Mijn favoriete nummers van haar weet ik zo meteen niet. Dinges vind ik wel leuk. Met dat ze in bad verdrinkt ofzo :'). Ja, echt een Britney-fan ben ik hé xD.

Dat was het weer even [a]

ik vond jullie geweldig! <3
    &hearts;
DragonFly
Beginnend Tovenaar

DragonFly is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Sep 23, 2006 22:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Waarom denk je dat ik haar zo geweldig vind?
P!nk is super, ik vind haar nummers geweldig, maar ik denk toch echt wel dat ze hier thuishoort, stupid girls is haar beste liedje omdat het gewoon de waarheid is.
Ik kan er wel even bijzeggen dat niet iedereen in de muziek wereld/popwereld zo is...
Als je denkt dat CA een of andere -je weet wel- is,dan heb je ongelijk, want dat is ze echt niet.
Het kan zijn dat ze er een beetje op lijkt,( !jah, ik weet- haar kledij enzo... is niet om naar huis te schrijven...), maar ik zweer toch dat ze niet zo is.
Je zal nu wel denken: ja, Jill, je wilt je gelijk halen, maar jah, dat is wat CA fans doen, he!
Misschien kan ik dit topic-naam veranderen in het Christina Aguilera, P!nk en andere popzangeressen veranderen, ofzoiets.
ik weet niet...
P!nk is nu eenmaal ook een popzangeres neem ik aan-al is het nogal een twijfel geval-, want ze word vaak geacocieerd als popzangeres, denk ik...
(Zo las ik het vaak)

Even over P!nk:
Ze is gewééldig, en ik begin haar ook steeds meer te mogen dan CA - mede ondanks jullie reactie's ^^
Het spêciale aan P!nk is dat ze ook echt steeds de waarheid in haar liederen weergeeft en in vele andere liedjes heb je dat bijvoorbeeld niet, iki bedoel maar: bij anderen gaat het meer om de stem en bij P!nk gaat het meer om de kracht en het verhaal dat in het lied zit.
Even om over na te denken, zeg maar...
Hoe oud is ze eigenlijk?
Weet iemand dat?
Ik dacht dat ze ietsje ouder was dan CA, kan ook zinn dat ik mis ben ofzo...
Nu jah, met Britney vergeleken vind ik P!nk toch veel beter, ik heb het niet zo voor die liedjes van Britney, ik ben ze dol geluisterd, neemt wel niet weg dat ik ze niet meezing als ze toevallig opstaan, het zijn echte meesingers na een tijdje...

x, Jill.

Edit: hier nog enkele nummers die ik steengoed vind van P!nk *luistert ze ondertussen*

U + UR Hand
Who Knew

Haar nieuwste album heet: I'm Not Dead, denk ik...
Gewééééldig!!! Very Happy

huffelpuf_girl
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 44 Sikkels

huffelpuf_girl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Sep 24, 2006 21:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Op het moment ben ik zot van de muziek van Britney Spears. Ik lees nog maar enkele maanden de Joepie en doordat Britney er zo vaak instond, begon ik wel nieuwsgierig te worden naar haar muziek. Ik leende een CD van haar in de bib en ik wel metteen verkocht. Ik heb nog maar 2 CD's van haar gehoord en tot nu toe vind ik 'Stronger' haar beste liedje.

Om even iets te zeggen op de poll. Kun je er niet de omgelijkheid bijplaatsen van 'ken ik niet, geen commentaar' of zoiets?
Want ik ken dat helemaal niet. Dat mens ken ik wel, maar ik weet echt niks van haar muziek af. En voor dat iemand me de tip geeft om in de bib te kijken of er daar ook een CD van Christina Aguilera ligt, ik ben er niet in geïnteresseert. Dit moest er gewoon eventjes uit.

En van P!nk moet ik eigenlijk ook niet te veel hebben. Het eigenlijk door P!nk zelf dat ik zelfs niet wíl naar haar muziek luisteren (dat heb ik ook een beetje met Lily Allen). Het is gewoon mijn stijl niet en die fragmentjes van haar videoclip die ik tot nu toe gezien heb (via reclame en zo) vind ik niet bepaald een leuk zicht.

Ik weet, dit was een heel negatief bericht, maar ik heb heb enkel een paar 'artiesten' besproken die hier al vernoemt werden, omdat ik eraan twijfel wie hier besproken mag worden, en wie niet.

- het Rad des Tijds -
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp