Auteur |
Bericht |
Paul92
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 21:52 |
|
Hee, ik vind Formule 1 echt heel gaaf! Alleeen jammer dat Ecclestone Mosley de sport zo vernagelen! Maar wat vinden jullie van de F1? |
|
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 22:50 |
|
Ik hou niet van Formule 1. Ik kan het echt niet als sport zien. Simpelweg omdat de sporter zelf niet heel veel doet, de auto zorgt uiteindelijk dat de rijder wint. De rijder met de auto met de sterkste motor zal uiteindelijk altijd winnen. Tenminste... Dat lijkt me wel, toch? |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Harry, Ron & Hermione
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
459 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Feb 08, 2006 23:07 |
|
Vroeger keek ik geregeld Formule 1 op RTL 5 ja. Mijn favoriet was altijd Alonso, F1 team natuurlijk Renault. Ik vond het leuk om te zien hoe Verstappen reed bij Crossworth en die andere Nederlander uiteindelijk er ook in kwam bij Minardi. Leukste parcours vind ik zelf qua baan: GP van Canada (Montreal), GP van Frankrijk (Magny-Cours) en niet Monaco maar de GP van Italie. (naam kan ik even niet opkomen)
Maar de laatste twee jaren ben ik ermee gestopt. Ik heb het laatste seizoen dan ook totaal aan me voorbij laten gaan. Op de een of andere manier vond ik die verschuiving van coureurs te irriterend. Bekijk je Silverstone, zie je plots vier/vijf nieuwe namen op de borden staan. Denk dan maar niet dat ik dan opnieuw ga bijhouden wie voor welk team rijdt en wie op nummer 1 staat voor het kampioenschap.
Olav Mol als presentator bij RTL 5 was leuk om te horen, hoe die andere verslaggevers de pits ingingen en verhaal gingen halen bij de coureurs zelf ook. Ook vond ik de intervieuws met de coureurs een leuk iets. Maar het vaste patroon van om de 2 week op zondag de tv zetten op RTL 5 (of heeft Veronica nu echt voor elke GP de uitzendrechten?) is er bij mij uitgegaan. En dat komt door minder interesse, andere dingen die ik in het dagelijks leven doe en meer.
Was wel blij met het nieuws dat Alonso en Renault de kampioenstitel binnen gehaald hebben!
|
_________________ Neville Longbottom: Bellatrix Lestrange!
Bellatrix Lestrange: Neville Longbottom is it?... How's Mum and Dad?
Neville Longbottom: Better now they're about to be avenged!
[raises wand]
Lucius Malfoy: Now lets everybody just calm down... shall we? |
|
|
|
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 09, 2006 10:13 |
|
Ik hou niet van formule 1. HEEEEEL soms heb ik het wel eens op staan als er niks anders is, maar idd, dan wacht ik alleen op de crashes. En als dat niet binnen 5 minuten gebeurt, dan zap ik weer verder. Dus nee, ik ben geen liefhebber. Eigenlijk hou ik helemaal niet van sport op TV. |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 09, 2006 11:02 |
|
SeverusSnape schreef: | Ik hou niet van formule 1. HEEEEEL soms heb ik het wel eens op staan als er niks anders is, maar idd, dan wacht ik alleen op de crashes. En als dat niet binnen 5 minuten gebeurt, dan zap ik weer verder. |
Hahaha geweldig
Maar ik hou er ook niet van. Dat geluid, dat domme gerij. Je snapt me wel hoop ik. Ik vind het saai en totaal niet leuk om naar te kijken.
|
|
Bee
Schoolkampioen
Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 09, 2006 12:54 |
|
Formule 1 bah. Zo saai.
Als er geeen spectaculaire crash of zo gebeurt kan het me helemaal niet boeien.
Mijn vader vind het wel heel leuk om te kijken en die ropt mij altijd als er iets 'spectaculairs' gebeurt is.
Maar meestal is het gewoon 20 autotjes die wat rondjes rijden.
De trainingen en de rondjes om te bepalen wie er eerste mag rijden tijdens de wedstrijden (weet even niet meer hoe het noemt) zijn nog een graad erger dan de eigenlijke wedstrijd. Daar gebeurt niets maar dan ook niets in. |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
|
Nelsinho
7e jaars
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Feb 09, 2006 19:28 |
|
Eindelijk een topic waar ik me echt helemaal thuis ga voelen!! Ik wilde het jullie niet aan doen om een F1 topic te maken, maar als iemand anders het doet moet ik er natuurlijk gewoon in posten. Want ja ik ben een groot autosport fan, en natuurlijk Formule1!
Mijn Favoriete rijders zijn Michael Schumacher en Nelson Angel Piquet (Nelsinho) Die twee rijd nog geen F1 maar heeft wel diverse malen getest, en zal in de toekomst vast en zeker in de F1 te vinden zijn!
Paul92 schreef: | Hee, ik vind Formule 1 echt heel gaaf! Alleeen jammer dat Ecclestone Mosley de sport zo vernagelen! Maar wat vinden jullie van de F1? |
Dit kan je op twee manieren bekijken Paul. Bernie Ecclestone en Max mosley hebben de Formule1 gemaakt tot wat het nu is. En zijn nu bezig om de F1 op dit moment te veranderen, zodat het opnieuw aantrekkelijk word. Natuurlijk zijn al die nieuwe regeltjes zwaar klote, maar daarbij komt wel dat ze de kosten gaan drukken! Ik weet niet of je nog steeds vind dat ze de f1 vernagelen wanneer de kaartjes straks weer betaalbaar worden.
Jalf Lupin schreef: | Ik hou niet van Formule 1. Ik kan het echt niet als sport zien. Simpelweg omdat de sporter zelf niet heel veel doet, de auto zorgt uiteindelijk dat de rijder wint. De rijder met de auto met de sterkste motor zal uiteindelijk altijd winnen. Tenminste... Dat lijkt me wel, toch? |
Dan heb jij een totaal verkeerd beeld van de F1. Om te rijden met die hoge snelheden moet je zo goed getraint zijn, en het belangrijkste zijn nog wel de hoge bochten snelheden waarbij zoveel G-krachten vrijkomen. Formule1 coureurs zijn wanneer ze niet racen meestal in de sport school te vinden, of zijn bezig met andere sportieve activiteiten. Ze trainen dus veel meer, en hun conditie is veel beter dan bijvoorbeeld profvoetballers.
Harry, Ron & Hermione schreef: | Was wel blij met het nieuws dat Alonso en Renault de kampioenstitel binnen gehaald hebben!
|
Hmmm Hier had ik juist de pest over in! Natuurlijk gunde ik het Fernando wel, maar wanneer schumacher niet mee strijd om de wereldtitel is er niks aan! |
|
|
|
|
Defkes
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 10, 2006 0:27 |
|
Ik ben medewerker aan de grootste F1 site van Belgie en heb een tattoo van Schumacher . Dus F1 is m'n passie.
Mijn favoriete rijders: Michael Schumacher en Felipe Massa (al van 2004, dus nog voor hij bij Ferrari tekende )
Favoriet team: Ferrari
Al heb k sympathieen voor zowat iedere piloot en kan ik als schrijver van artikels m'n objectiviteit redelijk goed gaaf houden. |
|
|
|
|
Defkes
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Feb 10, 2006 0:29 |
|
Super Mean Duiveltje schreef: | Formule 1 bah. Zo saai.
Als er geeen spectaculaire crash of zo gebeurt kan het me helemaal niet boeien.
Mijn vader vind het wel heel leuk om te kijken en die ropt mij altijd als er iets 'spectaculairs' gebeurt is.
Maar meestal is het gewoon 20 autotjes die wat rondjes rijden.
De trainingen en de rondjes om te bepalen wie er eerste mag rijden tijdens de wedstrijden (weet even niet meer hoe het noemt) zijn nog een graad erger dan de eigenlijke wedstrijd. Daar gebeurt niets maar dan ook niets in. |
Beeld je eens in, in 6 seconden van 0 naar 200 en terug naar 0, iemand inhalen tegen 300 km/uur met amper een paar decimeter speling,...
Enneuh, de kwalificatie is voor volgend seizoen weer aangepast en imo spannender . |
|
|
|
|
Paul92
1e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 10:33 |
|
Jah daarom, en als het goed is zitten Ferrari, Renault, McLaren en Honda heel erg dicht bij elkaar volgend seizoen! Trouwens, ik ben fan van Kimi Raikkonen en McLaren! Al heb ik ook wel een beetje een (geheime) liefde voor Ferrari... |
|
|
|
|
Joep
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
274 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 10:45 |
|
Ik kijk eigelijk nooit Formule 1, vind er ook niet veel aan... Ik snap ook niet dat mensen hun leven hierbij wagen! Het is - en blijft een levengevaarlijke sport.. Hoe je soms ziet hoe die dingen uit de bocht vliegen..
Nee, niets voor mij dus, Groetjes, Joep. |
_________________ Hij die zal vaehren! |
|
|
|
Rose
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
93 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 11:05 |
|
Mijn vader is gek op Formule 1, en soms zit ik dus wel even mee te kijken. Maar inderdaad, als ik een kwartiertje heb gekeken, naar mannetjes die rondjes rijden in snelle auto's en er is nog niemand gecrashed, dan loop ik nar mijn kamer. Ik vind het gewoon een beetje saai... |
_________________ I never pretend to be something I'm not |
|
|
|
lijpeloena
6e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 13:34 |
|
ik vind de formule 1 egt te gek alleen jmmr dat die michael schumacher er nog in rijdt hij is tog niets meer waarom stop je dan niej op je hoogte punt en ik hoop egt dat kimmi raikonnen dit jaar er met de prijs vandoor gaat hij is gewoon mega goed |
_________________ It's just like everything is fading away, with the time that I don't see you. It's just like I miss you like I never missed someone before
|
|
|
|
pino
1e jaars
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 13:50 |
|
Ik kijk het bijna nooit... vind het te saai... maar af en toe om die crashes te zien vind ik wel leuk. |
|
|
|
|
Defkes
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Feb 11, 2006 14:08 |
|
lijpeloena schreef: | ik vind de formule 1 egt te gek alleen jmmr dat die michael schumacher er nog in rijdt hij is tog niets meer waarom stop je dan niej op je hoogte punt en ik hoop egt dat kimmi raikonnen dit jaar er met de prijs vandoor gaat hij is gewoon mega goed |
Ahum? Hij is niets meer? Hij is vorig seizoen met een draak van een wagen nog 3e geworden in de eindstand. Hij heeft zijn teamgenoot gewoonweg vernederd. Als je de GP's van Japan en San Marino hebt gezien, weet je dat de man nog alles kan.
Kleine anekdote: Schumacher heeft onlangs met gewichten aan zijn helm gereden. Hierdoor worden de G-krachten veeeeeeeeeel zwaarder. Enkel en alleen omdat hij vond dat hij in de voorbereiding van 2005 niet genoeg had getraind.
En Kimi is goed, maar moet z'n materiaal eerst leren te verzorgen. Die mishandelt z'n auto gewoon. Zoals die over curbs vliegt enz. Geen wonder dat hij zo veel blow-ups heeft. |
|
|
|
|
|