Auteur |
Bericht |
missme98
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
333 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 01, 2007 16:20 |
 |
Sorry als ie al bestaat, maar ik zou het graag willen weten van de mensen.
Welke film vonden jullie het slechts?
Ikzelf film4, ze hadden hier veel te veel weggelaten en het verhaal ging te snel. |
_________________ Snape totally rocks my socks off!!
Mijn mega spoiler fanfic! |
|
  |
 |
Carla
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 01, 2007 18:40 |
 |
Ik vond de slechtste film wel deel 2. Ik was echt heel erg teleurgesteld toen ik uit de bioscoop kwam. Ik vond de geheime kamer mislukt. Ik vond vrijwel alles tegenvallen. Maar als ik hem nu weer eens terugkijk dan valt het allemaal wel mee, maar het blijft mijn slechtste film. Film 4 vind ik juist de allerbeste, misschien ook wel omdat er zoveel is weggelaten (en omdat ik deel 4 het leukste boek vind). Alleen vind ik het wereldkampioenschap zwerkbal veel te kort en het stuk erna veel te lang.
Ik weet niet of hier een topic voor nodig is, want er is ook al een welke film vind je het best topic en daar zetten de meeste mensen ook al in welke ze het slechtst vonden. |
|
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 18:52 |
 |
Voor mij is film 2 ook echt mislukt. Ik begon namelijk als fan met de films kijken..Ik had net film 1 gekeken en ook boek 1 en 2 gelezen (net begonnen in 3, dacht ik) toen film 2 uitkwam. Toen vond ik hem wel leuk, maar nu vind ik het niet echt een film die ik echt net zo vaak als de anderen wil zien. Hij is te donker, te eenzijdig (het is helemaal gericht op de Geheime Kamer, echt TE veel) en het was wel spannend, maar vergeleken met het boek is het echt niks in mijn ogen. |
|
|
  |
 |
witch-melissa
2e jaars

Verdiend:
37 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 19:13 |
 |
Eerst vond ik film 2 wel het leukste maar nu ik moet kiezen uit ze alle 4 denk ik toch dat ik ook voor film 2 kies. Hij gaat inderdaad TE veel over de Geheime Kamer zoals Hippogriefje al zei. Ik vind ook dat de Geheime kamer zelf wat 'griezeliger' had gemogen zodat er meer spanning zou komen als Harry de Kamer in loopt. |
_________________ Ron Weasley
"WEASLEY IS OUR KING!" |
|
  |
 |
Sabine
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Za Jun 02, 2007 19:48 |
 |
Ik vind film 3 de slechtste film. Ik vind de casting ronduit slecht als we gaan kijken naar Remus en Sirius. Hij zat niet erg sterk in elkaar vond ik en het leek mij ook erg verwarrend voor mensen die het boek niet hadden gelezen. Ik moest bijna janken van ellende toen ik de film zag. xD
Maar misschien ben ik gewoon erg kritisch, omdat het derde deel mijn favo boek is. En gezien Remus ben ik helemaal kritisch, maar ik vond hem echt zo slecht gecast dat het voor mij de hele film verpestte. En over die weerwolf wil ik het niet eens hebben. Oja en de dementors vond ik ook niet zo goed gedaan. |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
  |
 |
The Kilik Girl
2e jaars

Verdiend:
39 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 04, 2007 7:30 |
 |
Ik vind film 4 de slechste film. Ik was echt teleurgesteld. Het verhaal (vooral in het begin) ging het veel te snel. Er was niet echt een overgang. Ook sloeg mijn mond open van verbazing toen Dumbledore Harry bij zijn lurfen pakte. In de boeken is Dumbledore echt niet zo. |
_________________ How much do you love me?
How much you care?
How much do you need
me when I'm not there?
~Mika~ |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 14:49 |
 |
Ik vond deel 3 het minste vooral omdat ik het nogal rommelig vond en de ruzie tussen Hermelien en Ron was binnen 10 min weer over terwijl dat in het boek absoluut niet was. Het einde vond ik helemaal zwak. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Abyssal
3e jaars

Verdiend:
28 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 05, 2007 17:18 |
 |
IK vond de 2 tweede het slechts, hij was saai en er zat niet echt veel acite enzo in... Ik vond boek 2 al geen knaller, mischien ligt het daaraan... |
_________________ Pro |
|
  |
 |
brechtsje
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 12:23 |
 |
ik vond de derde film het slechtst.
de weerwolf viel harry en hermelien aan??
ik begrijp wel dat her verhaal voor de film veranderd of aangepast moet worden maar dit is wel een ingrijpende verandering.
ik vind het ook jammer dat ze de kleine details weglaten die de boeken juist zo leuk maken |
_________________ the rebellion beginns |
|
  |
 |
umbrella!
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 15:02 |
 |
ik vind de 4 zeker t minst^^
niet slecht maar minder goed dan de rest!
er was net iets te veel weggelaten...
sppr jammer.. xD
[/i] |
_________________ lead me to paradise(L) |
|
  |
 |
teule
7e jaars

Verdiend:
323 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 06, 2007 17:16 |
 |
Ik twijfel of ik 4 of 2 het slechtste vind...
Aan de ene kant 2: omdat het lijkt alsof je opgesloten zit tussen de muren van zweinstein (wat voor mij 3 een goeie film maakt) en het alleen maar gaat over het complot.
Film 4: Ik vond het heel jammer dat ze het complot hebben aangepast en veel hebben weggelaten. Ook vind ik de tijdsduur van de scènes verkeerd gekozen.
Film 1 is gewoon goed, omdat hij zo hoorde te zijn, goed volgens het boek. Film 3 vind ik goed omdat het mij een heel open en vrij gevoel geeft. Zoveel natuur en landschap... |
_________________ Umbridge : 'You will please copy the approved tekst 4 times, too ensure maximum pretention. There'll be no need to talk..'
Hermione : 'No need to think is more like it..!' |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Do Jun 07, 2007 14:32 |
 |
Deel 1 en deel 2 kan ik haast onmogelijk slecht vinden. Dat zijn de films die het beste uit de boeken zijn gefilmd. Deel 3 vind ik het slechts gemaakt. Bij deel 3 kloppen gewoon veel dingen niet, en bovendien hebben ze echt veel leuke stukjes niet laten zien, waar ik heb gehoopt. Bijvoorbeeld de belangrijkste zwerkbal voor Plank, de eerste beker cup wat ze zouden krijgen. En zo kan ik wel verder blijven praten. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Rogue
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 09, 2007 11:18 |
 |
ja precies narcissa dat vond ik ook jammer, het einde was ook rommelig en zo over. Je zit in de bios en ineens is het afgelopen echt zo vaag. de eerste 2 films waren wel goed, er is goed op de details gelet vind ik. |
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
  |
 |
Nox
Dreuzel

Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 14:15 |
 |
Ik vind:
Deel 1 het saaist qua spanning, maar hier is niets aan te doen. Ik vond alles wel mooi gemaakt, de special effects en de echter harry potter-sfeer
Deel 2 het beste, de sfeer vond ik goed en het was ook vrij spannend.
Deel 3 vond ik absoluut het slechts. Ik had geen harry potter gevoel daar, ik vond de muziek er niet bij passen, alles in de omgeving stond opeens op een andere plek, zoals de Beukwilg, de Dikke Dame zag er zelfs heel anders uit!
Ook vond ik de omgeving niet mooi meer, zoals je ze ziet bij die les over de hyppogrief, het is er hartstikke licht en het lijkt gewoon een Hollands stukje bos in de herfst. Ook stond Hagrids huisje opeens een andere plaats. Die regisseur had rekening moeten houden met wat Columbus gedaan had in de vorige twee films, het wat erg verwarrend en ik vond het best tegenvallen.
Bovendien, het einde van deze film; Harry op zijn vuurflits in de lucht. Echt een grote schande. De regisseur moet eerst het boek maar is goed gaan lezen zeg.
Deel 4 vond ik ook niet zo leuk, niet echt de sfeer zoals in eerste twee films, Voldemort zag er veel te menselijk uit. Deze vond ik wel beter dan film 3, maar toch, ik vond het totaal niet zo leuk. Jammer. Van film 5 verwacht ik wel wat meer. Ook had ik verwacht dat Winky en de keukens te zien zouden zijn. |
_________________ ~Lumos~ |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Jun 10, 2007 14:30 |
 |
Rogue schreef: | ja precies narcissa dat vond ik ook jammer, het einde was ook rommelig en zo over. Je zit in de bios en ineens is het afgelopen echt zo vaag. de eerste 2 films waren wel goed, er is goed op de details gelet vind ik. |
Precies want toen ik de derde film voor het eerst zag, en dat hij op het laatste pas de vuurflits kreeg, en Harry steeg de lucht in en het was gedaan, terwijl dat zo war boel is. Vind de derde film echt de slecht gemaakt. Slechter dan ze allemaal. De vierde film ging wel, al vond ik dat ze de opdrachten niet zo lang moesten maken, en meer wat van andere dingen te laten zien. |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
|