Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Wat vond jij de slechtste film? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
MangO__
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels
Woonplaats: Onder mijn stoel.

MangO__ is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Apr 12, 2008 17:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond film 5 het slechtst, ze hadden daar behoorlijk wat dingen weggelaten.. En eht enige wat ik echt leuk vond was het Duel tussen Voldi en Perkamentus..





_________________
Blimey, did the Dementor blow a different personality into you..
Profiel bekijkenStuur privébericht
Wizard>Joey
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 34 Sikkels
Woonplaats: in a fantasy world

Wizard>Joey is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 13:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou eigenlijk niet weten, waarom je de slechtste film zou willen kiezen. Ik vind ze allemaal goed en ok ze zijn niet allemaal trouw aan het boek, maar het zijn toch gewoon mooie films geworden? Als je het hele verhaal wil dan moet je de boeken maar gewoon lezen. Ik vind alle Potterfilms gewoon super en we moeten met z'n allen blij zijn dat hiermee de Harry Potter reeks nog niet afgelopen is. (de boeken zijn klaar en we hebben nu de films nog Very Happy )





_________________
- I finished last, Hermione. - Next to last. Fleur got never past 'ze Grindylows'!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: right were the heart is -

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 13:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind er geen een slecht!
Maar mijn minst favoriete is wel The Chamber of Secrets [Â]
Ik vond dat er in het boek echt heel leuke dingen in zaten, maar die dan niet in de film werden gezet.
Natuurlijk kunnen ze niet alles erin zetten, maar bij de andere van de films hebben ze toch wel wat leuke onderwerpen in de films gezet.
Ik vond het boek wel erg leuk ! Very Happy





_________________
    forever begins now'
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Royal Palace @ Fire Nation

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 14:25 Terug naar boven Sla dit bericht op

Cookiiemonster schreef:
Ik vind er geen een slecht!
Maar mijn minst favoriete is wel The Chamber of Secrets [Â]
Ik vond dat er in het boek echt heel leuke dingen in zaten, maar die dan niet in de film werden gezet.
Natuurlijk kunnen ze niet alles erin zetten, maar bij de andere van de films hebben ze toch wel wat leuke onderwerpen in de films gezet.
Ik vond het boek wel erg leuk ! Very Happy


Ik vind juist dat CoS zich het meest aan het boek heeft gehouden [a]
Nou is het al een tijdje geleden dat ik het boek heb gelezen, maar ik kan me herinneren dat er idd wat stukjes uit zijn gelaten, maar ik vind juist dat deel 2 goed verfilmd is Smile
Ik ben het verder met je eens dat er geen een echt slecht is =D





_________________
    Right form the start
    been friends forever
    Somehow we're meant to be
    together

    HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
MaaudJ
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 24 Sikkels


MaaudJ is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 13, 2008 19:09 Terug naar boven Sla dit bericht op

Jessica. schreef:
Cookiiemonster schreef:
Ik vind er geen een slecht!
Maar mijn minst favoriete is wel The Chamber of Secrets [Â]
Ik vond dat er in het boek echt heel leuke dingen in zaten, maar die dan niet in de film werden gezet.
Natuurlijk kunnen ze niet alles erin zetten, maar bij de andere van de films hebben ze toch wel wat leuke onderwerpen in de films gezet.
Ik vond het boek wel erg leuk ! Very Happy


Ik vind juist dat CoS zich het meest aan het boek heeft gehouden [a]
Nou is het al een tijdje geleden dat ik het boek heb gelezen, maar ik kan me herinneren dat er idd wat stukjes uit zijn gelaten, maar ik vind juist dat deel 2 goed verfilmd is Smile
Ik ben het verder met je eens dat er geen een echt slecht is =D


Ja dat vind ik ook. Ze hebben [bijna] alle stukjes die in het boek staan trouwens wel gefilmd alleen zijn ze niet in de echte film gekomen. Die kun je zien op de 2de dvd. Wel jammer dat ze die er niet tussen hebben gezet.
[zoals: die toets van smalhart, bij odius en oorlof met draco en lucius, stukje van hermelien in de ziekenzaal met het dagboek en nog veel meer!]





_________________
Jessica + ik loven TMTN!!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Oryntha
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 46 Sikkels


Oryntha is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 14, 2008 17:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er is geen 1 film van de HP-serie die tot nu toe uit is die ik écht slecht vind, maar ik vind dat film 5 nogal .. snel ging. Je kreeg opeens allemaal 'tussenstukjes' in de film en dat vond ik erg jammer. Ook vond ik het behoorlijk stom van de regisseur dat hij Quidditch had weggelaten. Ik hoop dat het in de 6e film wél terugkomt.





_________________
Everything is possible
when you believe
Profiel bekijkenStuur privébericht
noddi
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 50 Sikkels
Woonplaats: Spinner's End

noddi is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Apr 16, 2008 9:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind geeneen film slecht... maar ik heb wel een minst favoriete. Dat is Chamber of Secrets. Ik weet niet waarom, maar deze is voor mij gewoon het minst enerverend ofzo. Het is trouwens ook de enige Potterfilm waarbij ik ooit bijna in slaap ben gevallen Smile
Verder vind ik wel, dat vanaf PoA de films erg veel lacunes hebben wat betreft het verhaal... er zijn soms dingen uit gelaten die wat mij betreft best belangrijk waren en wat heus niet voor een veel langere film had gezorgd. Maar filmtechnisch (spanning, tempo, acteerwerk, stemming/grimmigheid, etc) worden de films gewoon steeds beter.





_________________
On the tightrope everything's bare
All that there is is from here to there
On the tightrope the goal is quite clear
Don't loose yourself in you fear...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Manontjuh
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 48 Sikkels
Woonplaats: Zweinstein

Manontjuh is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 21, 2008 15:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond film 4 het slechtste. Het ging gewoon zo snel, en ik had het kerkhof enzo en Voldemort zelf trouwens ook, me toch iets enger en griezeliger voorgesteld. En met het Wereldkampioenschap Zwerkbal..dat was veel te kort! Ik had de wedstrijd enzo wel willen zien! Ik had me dingen toch ook echt anders voorgesteld, ik bedoel, in het boek was dat campingterrein toch van dreuzels? Je zag ook gewoon mensen op bezems vliegen! En in het doolhof had ik me ook de wezens die in het boek voorkwamen erin voorgesteld, bijv. de sfinx en volgens mij ook een dementor. Maar misschien ben ik ook gewoon te kritisch, dat kan ook! Rolling Eyes En toch, die film vond ik gewoon bar slecht!

Iedereen vind the Camber of Secrets het slechts! Nou ja, bijna iedereen dan. Ik vond het helemaal niet slecht, ik vond hem juist wel leuk!




Profiel bekijkenStuur privébericht
Emm
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 51 Sikkels
Woonplaats: Slaapzaal van Griffoendor.

Emm is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Apr 21, 2008 15:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond eigenlijk geen een film het slechts ofzo...
Het enige jammere vind ik dat er zoveel word weggelaten uit de films zoals iedereen al zegt:P
Ik vond het in de vijfde film ook jammer dat er geen zwerkbal was.
(Volgens mij moest Ron ook op de bezem stappen in de 5de film, maar ja niet gezien wel jammer.Sad)




Profiel bekijkenStuur privébericht
Linda Slytherin
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 15 Sikkels
Woonplaats: With the Malfoys

Linda Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 22, 2008 13:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Film 1 vond ik denk ik het minst van alle 5. Ik vond dat de hoofdrolspelers daarin soms zo ongeloofwaardig overkwamen. Oke, ze zijn dan nog erg jong en kunnen er weinig aan doen, maar daarom vind ik film 1 dus het minst. Wel ben ik het er mee eens dat het hele gedoe met Zweinstein en al het magische veel beter wordt neergezet in de eerste film. In film vier vond ik dat het minst.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Apr 24, 2008 22:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind 4 het slechtste. Er is zó ontzettend veel uit weggelaten. Dat vond ik gewoonweg niet leuk. In de bioscoop ergerde iedereen zich aan me omdat ik de gedeeltes zelf zat in te vullen.

Ik vind 5 een mooie film, ik snap alleen het idee achter het weglaten van de spiegel niet? Deze gaat toch juist een hele grote rol spelen in de laatste film. Willen ze dit met flashbacks gaan doen or something Rolling Eyes ?





_________________


Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hermelienn
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 51 Sikkels
Woonplaats: Kamer van hoge nood

Hermelienn is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 10:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond zelf deel 4 ook de minste uit de reeks. Er was zoveel uit weggelaten, ik vond de scenes losstaande stukken die maar niet op elkaar aansloten. Dat was tenminste de indruk die ik kreeg.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Linda Slytherin
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 15 Sikkels
Woonplaats: With the Malfoys

Linda Slytherin is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 11:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Pumpkinsoup schreef:
Ik vind 4 het slechtste. Er is zó ontzettend veel uit weggelaten. Dat vond ik gewoonweg niet leuk. In de bioscoop ergerde iedereen zich aan me omdat ik de gedeeltes zelf zat in te vullen.

Ik vind 5 een mooie film, ik snap alleen het idee achter het weglaten van de spiegel niet? Deze gaat toch juist een hele grote rol spelen in de laatste film. Willen ze dit met flashbacks gaan doen or something Rolling Eyes ?


Volgens mij is de spiegel niet weggelaten hoor. Die spiegel in de Kamer van Hoge Nood, waar de bijeenkomsten van de SVP worden gehouden, is de spiegel in kwestie. Daar waar die foto van Carlo Kannewasser en de oude leden van de Orde op staan.




Profiel bekijkenStuur privébericht
voldemyrt
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels


voldemyrt is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Apr 27, 2008 12:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja film 3 vond ik beroerd.
zo saai dat ik de helft van de tijd in de bios voor me uit zat te kijken.
nou ja zo erg was het ook weer niet hoor.
mijn lievelings film was toch wel deel 4.
die sprak mij het meest aaan





_________________
Pas op voor...>voldemyrt<...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Apr 29, 2008 17:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Linda Slytherin schreef:
Pumpkinsoup schreef:
Ik vind 4 het slechtste. Er is zó ontzettend veel uit weggelaten. Dat vond ik gewoonweg niet leuk. In de bioscoop ergerde iedereen zich aan me omdat ik de gedeeltes zelf zat in te vullen.

Ik vind 5 een mooie film, ik snap alleen het idee achter het weglaten van de spiegel niet? Deze gaat toch juist een hele grote rol spelen in de laatste film. Willen ze dit met flashbacks gaan doen or something Rolling Eyes ?


Volgens mij is de spiegel niet weggelaten hoor. Die spiegel in de Kamer van Hoge Nood, waar de bijeenkomsten van de SVP worden gehouden, is de spiegel in kwestie. Daar waar die foto van Carlo Kannewasser en de oude leden van de Orde op staan.


Waarom zo groot? Sirius gaf hem een spiegel die iedere vrouw mee kan nemen in haar tasje. Verder heeft Harry de spiegel nooit uit z'n hutkoffer gehaald en je hebt ook nergens gezien dat Sirius de spiegel heeft gegeven. Dus hij is wel degelijk weggelaten. Sowieso heeft Mundungus het later gejat.





_________________


Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer