Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Harry Potter Dromen en Nachtmerries [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 12:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heb je wel eens gedroomd over de HP? Wat droomde je dan? Vertel hier het één en ander over je HP-dromen?





_________________
...15/10/02.01/01/09...

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Samara
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 41 Sikkels
Woonplaats: Under the stars

Samara is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 12:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nog nooit gedroomd over HP, althans, dat denk ik. Ik vergeet mijn dromen namelijk altijd en daarom weet ik het niet. Ik onthoud eigenlijk alleen maar nachtmerries en geen dromen, ook al heb ik een dromenvanger boven mijn bed hangen.





_________________
The Ring, Samara Morgan

'You will die in seven days...'
Profiel bekijkenStuur privébericht
Stephanie_
4e jaars
4e jaars


Verdiend: 99 Sikkels
Woonplaats: London Town, next to Kings Cross

Stephanie_ is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 15:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel is gedroomd dat ik in Hogwarts was. Het beeld was nogal donker en ik zag Harry en Snape.
Echt veel kan ik me niet meer herinneren.
Alleen dat ik Hogwarts onveilig maakte [a].





_________________

Don't disapparate, Harry Potter, out of my mind..
Profiel bekijkenStuur privébericht
karinpotter
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels


karinpotter is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Jun 17, 2007 19:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh cool nieuw droom topic Very Happy Toeval wou ik hier ook gaan posten want vannacht had ik gedroomd dat ik naar OotP de film ging en toen ik in de bios zat begon hij heel kinderachtig, de achtergrond was roze enzo (Omber denk ik..) En ik vond het maar tegen vallen enzo en toen kwam iets dat op en beer leek (die had veel haren dus ik denk dat het Wormstaart was...) en probeerde Harry te vermoorden. Hij deed zelf 2 pogingen maar die mislukte en verder weet ik het niet meer. Nou ik hoop dus dat de film niet gaat tegenvallen zoals ik gedroomd heb Confused

Ik heb een tijd geleden trouwens gedroomd dat ik 2 gruzielementen gevonden had XD




Profiel bekijkenStuur privébericht
YMV
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 60 Sikkels


YMV is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 16:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droomde laatst dat iik naar zweinstein mocht en dat ik werd ingedeeld by Griffoendor. Ik liep de leerlingenkamer in en toen zat voldemort een een tafeltje te kaarten, Alleen. Toen zag hy dat ik binnen liep en toen probeerde hij me een knuffel te geven, maar toen liep die door me heen. Was echt raar. Maar mijn dromen zijn echt nooit normaal xD





_________________
tralala..
Profiel bekijkenStuur privébericht
bob12
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 46 Sikkels
Woonplaats: delft

bob12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 16:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik droomde dat ik HP was vaag!
Ik werd achterna gezeten door een basilisk en martin vilijn lachte me uit XD vaag Smile





_________________
Hry ptr Freak
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 16:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb vannacht gedroomd en nogal raar.

Ik was met Cis op dooddoenersjacht. Had ik ze eindelijk gevonden, werd ik wakker door het gezoem van een mug.
Ik val weer in slaap en droom weer precies hetzelfde en werd ook net op het moment dat ik ze had wakker door diezelfde mug.
Ik noemde de dooddoeners trouwens wel steeds dementors.





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Shiralee
Oude Forumnaam: Shiralee. Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Zaandijk

Shiralee is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 17:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droom er weleens over ja, dat is best stom. Ik heb ook weleens een nachtmerrie gehad, volgens mij 3x. Ik weet alleen niet meer precies waarvan, ik weet wel dat één droom iets met Dementors was. Haha, best grappig als je er bij nadenkt, maar toen dacht ik er toch echt anders over. Iig heb ik ook wel mooie dromen van HP, ook weleens dat ik bij het Huffelpuf enzo zit. Dan droom ik ook weleens dat ik beste vriend was met Cedric toen hij nog in leven was, en dat ik goed met Ron kon opschieten etc. etc. xD




Profiel bekijkenStuur privébericht
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 593 Sikkels
Woonplaats: In a cave with Lucius!

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 18:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zat op een bezem en vloog door de lucht. Toen kwamen Lucius en Draco achter me aan en vloog ik op een brug. (Die brug van San Francisco. Dat krijg je als je te veel naar Charmed kijkt. ^^)
Ik lande daar en Lucius en Draco ook. Toen sprong ik van de brug om niet gepakt te worden.

Echt raar nu ik eraan terug denk...





_________________
'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.


Laatst aangepast door Miss Und@ztood op Za Jan 05, 2008 17:11; in totaal 3 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Jun 18, 2007 19:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik droom echt heel vaak over HP sowieso een paar keer per week. Nu kan ik al mijn dromen op gaan noemen, maar daar wordt het een beetje saai van. Ik droom redelijk vaak dat ik op Hogwarts ben. Of dat ik samen met het sextet Gruzielementen aan het zoeken ben ofzo. Ik droom ook echt heel vaak over Dan. Ik droom ook heel vaak over HPF dat is ook heel raar. Want in principe ken ik jullie niet, maar ik droom wel over jullie.

Ach het is niet zo heel raar dat ik HP dromen heb. Als je er vaak mee bezig bent dan ga je er nou eenmaal vaker van dromen. ^^

Ik vind het alleen jammer dat Luna niet echt vaak in mijn dromen komt. Het zou een stuk leuker zijn als zij er wat vaker inzat ^^





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Narcissa
Erelid
in de Orde van Merlijn
Erelid <br>in de Orde van Merlijn


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†

Narcissa is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jun 19, 2007 12:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb wel eens vaker in me leven over HP gedroomd, maar had gisteravond laat een geweldig leuk verhaal over voornaamste Sneep en Draco gelezen..en Draco was daar echt een top 3angel Wink Heb dus eigenlijk een beetje vaag over Draco gedroomd die gewoon naast me lag en knuffelde, al had hij daar wel mooi apart helder blond haar dat bijna tot op zijn schouwders kwam, en zijn ogen mooi helder grijs/blauw...Beetje vaag en kort..Maar toch...

Wel heb ik ook eens gedroomd over een hpf lid hier, heeft iemand dat ook wel eens vaker of eens gehad?





_________________
†Het geluk van de vampiers is met ons!!†

Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!


( Wens de mensen veel geluk en succes verder! )
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 415 Sikkels
Woonplaats: Going to the ball.

Hippogriefje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 13:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb weleens gedroomd dat ik zei dat ik wilde dat Helen of Eva Freak van de Week moest worden, en een paar dagen later werd Eva het xD Dat vond ik wel grappig..Maar goed, gister had ik dus weer een HP-droom, en hij was zo vaag dat ik hem wel even wilde posten. Het is namelijk een Hermione/Snape droom. Ik vind de ship op zich wel oke, maar ik vind het niet spectaculair ofzo. Ik zie er niet een toekomst in. Maar goed, hier komt de droom xD

Ik droomde dat ik Hermione zag dansen in een dreuzeldisco, in het donker, je zag wel van die discolichten zegmaar. Toen kwam ineens Snape heel dicht bij haar dansen Shocked Net zoals in die Bacardi Mojito reclame dat die vent zo in dat glas zit te porren en dat iedereen dan danst en dat die bruine kerel bij die vrouw gaat dansen Razz Zo danste Snape. Nou toen droomde ik dat Hermione chagerijnig keek en dat hij een glas melk(Confused) over haar heen gooide, en dat haar hele mouw onder zat. Toen duwde hij haar ineens tegen de muur en zoende hij haar. Zij drukt hem weg, en toen hield de droom even op. Later droomde ik dat ze bijkwam in een ziekenhuis en dat hij 1 van de dokters was en naar haar knipoogte. Zij helemaal panisch natuurlijk. En toen droomde ik dat Snape zij dat hij haar ging wassen ofzo toen ging ze helemaal door het lint.

Gelukkig hield mijn droom toen op xD
Wat kan een mens toch raar dromen. Voor 1 ding heb ik wel een verklaring, voor dat glas melk. Want die avond had ik net The Calcium Kid gekeken, waar Orlando Bloom in speelt. En dat ging erover dat Orlando een melkboer was, en blablabla xD Maar goed, daardoor dus.





_________________
    L, do you know..Death Gods only eat apples?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 13:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Hippogriefje Oeh een voorspellende droom. Hoe interessant ^^ Leuk dat hij is uitgekomen (:

Ik droomde vorige week een keer dat ik ergens op een kamer was in een huis die ik niet kende. Ik ging naar binnen en daar stond alleen een bed. En op dat bed zaten Harry en Luna, en ze begonnen met elkaar te zoenen. Ik stond erbij alleen zij merkten het niet, en ik heb dus de hele tijd gekeken toen ze aan het zoenen waren. Toen ze stopten vroeg ik aan hun of zij elkaar leuk vonden. En toen zeiden ze dat ze een relatie hadden.

Eindelijk heb ik dan een keer over Luna gedroomt. Ik droom echt bijna nooit over haar. Alleen een keer toen ik droomde dat ze inde PLayboy stond, en een keer toen we met z'n 2en in de bibliotheek waren. Maar voor de rest heb ik nooit Luna dromen.

En nu maar hopen dat mijn droom net zo voorspellend was als die van Hippogriefje ^^





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 15:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik weet bijna nooit als ik wakker ben wat ik precies heb gedroomd, dat onthoud ik nooit. Dus ik weet niet of ik een keer gedroomd heb over Harry Potter, maar ik denk het niet want ik kan mij tenminste geen enkele droom over Harry Potter herinneren.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
magic@home
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Gryffindor tower

magic@home is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 17:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ja ik heb eens gedroomd dat ik op zweinstein zat,
Ik heb toen het hele kasteel van binnen en buiten gezien, samen met Harry, Ron en Hermelien. Alleen was er een probleem mijn toverstaf gingt de hele tijd kapot, dus toen ben ik samen met hen naar het kantoor van Perkamentus gegaan en hij heeft me geen toverstafje maar een echte staf gegeven. Natuurlijk gebeurde daar nog vanalles omheen jammer genoeg weet ik dat niet meer precies.
Ik vond het een heel fijne droom ik voelde me echt wizard, heel leuk!

@ Hippogriefje: Ik heb dat ook wel eens vaker dat ik iets droom en dan meestal pas een paar maanden later denk ik,Hé deja vu! want dan gebeuren er dingen precies zoals ik dat gedroomd heb, heel raar





_________________

"But you're Muggles! We must have a drink! What's that you've got there? Oh, you're changing Muggle money. Molly, look!"
– Arthur Weasley
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer