Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Muziek: Tokio Hotel Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: on top of the roof

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 23, 2008 12:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ harrietje: nee dan kan ik me voorstellen dat je het helemaal niets vind. xD

@ noiseyadayada:

Ik ben het niet met je eens dat de muziek slecht is, ze zijn zeker niet goed en ook niet altijd zo goed geweest als ze nu zijn (Devilish wil je gewoon niet horen), maar ze hebben potentie. Anthony Kiedis (Red Hot Chili Peppers) was ook een slechte zanger toen de band begon.

En ik ben het met je eens dat ze er freaky, edgy, (te) raar uit zien. Of je dat dan wel of niet iets vind, jouw smaak. Maar fascinerend vind ik het wel.

En tja, de fans... Het is vrij algemeen bekend dat veel Tokio Hotel fans nogal... hoe zeg ik dit subtiel. Fanatiek zijn. xD Lees kei hard gillen, Bill smeken om zijn haar te mogen stijlen en Tom smeken om door hem ge*** te worden. Tja. Weinig aan te doen lijkt me zo. xD Maar het is een beetje kortzichtig om dat op de band af te rekenen, dat doe ik dus ook niet. Zij kunnen er ook niet zo veel aan doen dat zo veel dertienjarigen pubers zichzelf in Tokio Hotel herkennen.

Smalofski: Een beetje op je woorden letten graag!

Sorry, niet aan gedacht. ^^"





_________________
    I'm staring at a broken door, there's nothing left here anymore
    My room is cold, it's making me insane
    I've been waiting here so long but now the moment seems to have come


    The show must go on my moonlight

    MiYuvi
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: on top of the roof

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 01, 2008 4:24 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay! Vandaag worden Bill en Tom al weer 19 jaar oud! Gefeliciteerd!
Ze zijn nu als het goed is nog in Amerika, bezig met de tour, maar daarna gaan ze terug naar de studio om verder te werken aan het (derde Duitstalige) album.
Daarna zouden ze twee weken op vakantie gaan en als alles goed gaat komt in het begin van 2009 de nieuwe cd uit. Geruchten gaan dat deze "Nachtelang" zou heten en nog wat steviger zou klinken als Zimmer 483.

Ook komt er een dvd uit van het concert in het Parque de Princes in Parijs afgelopen zomer, dat zal ook een verslag zijn van de 1000 Hotels European Open Air Tour.

Maar nu: gefeliciteerd Bill en Tom. Moge Bill niet helemaal hyper lopen van alle suiker. xD





_________________
    I'm staring at a broken door, there's nothing left here anymore
    My room is cold, it's making me insane
    I've been waiting here so long but now the moment seems to have come


    The show must go on my moonlight

    MiYuvi
Profiel bekijkenStuur privébericht
Vivian.
Oude Forumnaam: meligmijsje Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Inside the Snitch, waiting for Harry to open it.

Vivian. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Sep 17, 2008 8:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb altijd gevonden dat Tokio Hotel niet mijn type muziek was. Sterker nog: ik ben een van de mensen geweest die wel eens schreeuwde dat het 3x niks is. Maar omdat ik vind dat je een band niet goed kan beoordelen op een fragment uit een liedje ben ik toch eens verder gaan luisteren.

Well, sommige nummers als bijvoorbeeld Schrei zijn echt niet mijn smaak, maar aan de andere kant vind ik wat minder schreeuwerige nummers als Spring Nicht echt mooi.. Al kostte het me -doordat ik alleen Schrei wel eens hoorde- wel even moeite voor ik het aandurfde om eens verder te kijken dan dat nummer XD.

@ Josse hieronder: nee, dat liedje kende ik nog niet. Ik heb hem geluisterd en inderdaad, best een mooi liedje Very Happy .Bedankt voor de tip.





_________________
    Like a Phoenix, we will rise again from the ashes. Stronger and better than ever.

    Where your treasure is, there will be your heart also.

    HPF: friendships will never die


Laatst aangepast door Vivian. op Ma Sep 29, 2008 11:19; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: on top of the roof

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 15:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Viv: ken je "In Die Nacht" al? Denk dat je die dan ook wel mooi vindt. ^^
Ik vond dit berichtje op het Internet, ik ben benieuwd wat jullie (fans en niet-fans) er van vinden.




BILL VAN TOKIO HOTEL - NU OOK IN WAS!
Een keer naast Bill Kaulitz staan en een foto maken. Daarvoor zouden ontelbaar veel, vooral vrouwelijke fans van de band Tokio Hotel een moord plegen! In Berlijn hoef je geen moeite meer te doen, want binnenkort is de 19-jarige Bill in wasvorm in Madame Tussauds te bewonderen.

Image

De leadzanger van de band Tokio Hotel, Bill Kaulitz, wordt op 30 september voor het eerst als wassen beeld in het Berlijnse Madame Tussaud tentoongesteld. De leadzanger van Tokio Hotel wordt dan de nieuwe bewoner van Herbert Grönemeyer en Nina Hagen in de muziekhal Madame Tussauds.

De pop ziet er net zo uit zoals Bill zich momenteel op het podium begeeft, zegt een woordvoerdster van MT. Het evenbeeld van de zanger draagt een zwarte outfit met een rood shirts. Bovendien kan het wel eens zo zijn dat deze look binnenkort niet meer bij de tijd is. Bill Kaulitz heeft namelijk in de afgelopen jaren zijn haar vaak laten knippen, verven, etc. Bovendien is de zanger nog maar 19 oud, het zou dus kunnen zijn dat hij er binnenkort iets anders uitziet dan nu!

Vooralsnog is het niet gepland de andere drie bandleden in de muziekzaal als wassen beelden tentoon te stellen. Niet eens de tweelingsbroer van Bill, gitarist Tom, zal hier komen te staan.

De jongens van de band Tokio Hotel komen uit de buurt van Magdeburg. Inmiddels zijn ze ook in het buitenland bekend. Tijdens de MTV Video Music Awards begin september werd de band als beste nieuwe artietst gekozen. Daar verscheen Bill in een zwartrode outfit.

Het wassenbeelden museum in Berlijn is pas in juli geopend. Vooral dankzij het beeld van Adolf Hitler waren er veel nieuwsberichten. Al na enige minuten na de heropening van het museum had een bezoeker het hoofd van de namaak Hitler eraf gerukt. Inmiddels is het beeld gerepareerd en wordt het weer tentoongesteld.

Bron: Morgenpost.de



Persoonlijk vind ik het ronduit beláchelijk dat alleen Bill een wassenbeeld krijgt. Alsof Tom, Georg en Gustav minder belangrijk zijn! Zonder de rest van Tokio Hotel, was Bill misschien lang niet zo groot geworden als hij nu was!
Al is het wel een eer voor Bill, ik vind het heel stom van Madame Tussaud dat ze de rest van de jongens niet ook even helpt met de was. xD
Leuk pokkegezicht heeft Bill trouwens op die foto. [a]

Ik zou het trouwens wel leuk vinden als Bill binnenkort een tattoo laat zetten / zijn haar knipt / verft. Kunnen ze weer alles gaan aanpassen aan dat beeld. :')





_________________
    I'm staring at a broken door, there's nothing left here anymore
    My room is cold, it's making me insane
    I've been waiting here so long but now the moment seems to have come


    The show must go on my moonlight

    MiYuvi
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 26, 2008 15:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind het op zich wel logisch dat ze dit doen. Ik bedoel TH is heel populair, dus dit zat er aan te komen. Het is inderdaad wel raar dat ze Bill doen, maar aan de andere kant ook wel logisch. Hij is wel min of meer de zanger en dus indirect de belangrijkste persoon van de band. Iedereen kent hem en denkt ook aan hem als ze aan TH denken.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Josse
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: on top of the roof

Josse is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Okt 19, 2008 11:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG :')
Ik zat een beetje te irriteren op Internet, kom ik echt twee quotes tegen die ik hier even moest dumpen. :]

Eén gaat over mijn favoriete nummer, Nach Dir Kommt Nichts:

Bravo: Over de betekenis van "Nach dir kommt nichts."
Bill: Als ik een vriendin heb dan ben ik heel erg open tegen haar. Dan leert ze alles van mij kennen.
Als we uitelkaar zouden gaan, dan kan ik me niet voorstellen dat ik ooit nog weer zo open tegen iemand kan zijn.
Omdat ik alles van mij gegeven heb. Dan haat ik mezelf nog altijd daarvoor, dat ik mij zo open heb opgesteld en
vervloek de eerste dag dat we elkaar ontmoet hebben.
Tom: Dat klinkt nu misschien een beetje raar maar de zelfde situatie had ik al een keer met mijn hond. Ik kan me
gewoon niet voorstellen ooit een andere hond te nemen!


Arme Tom en zijn hond. :') Voor het leven getekend... xD

Een andere was over de ovious genialiteit van Gustav. [/volgens mij is genialiteit geen woord...]

Bill: 'Gustav repareert echt alles!'
Gustav: 'Da's waar, ik heb me altijd voor techniek geïnteresseerd. Ik haal graag spullen uit elkaar om te zien hoe het werkt. En ik ben heel handig met apparaten: van tv's tot computers.'
Georg: 'Klopt, laatst heeft hij mijn laptop gemaakt en Bill's iPod.'
Gustav: 'Ja, maar bij die laatste hoefde ik alleen maar de hold-schakelaar te verschuiven, omdat Bill was vergeten dat hij z'n iPod daarmee vergrendeld had..'


Black [acoustic] - Tokio Hotel
Burbank KISS FM - 03.09.2008



Het gaat om het laatste stukje, na 3.28.

Fan: I love you Tom!
Radio-gast: Will you repeat that please?
Fan: I love you Tom!
Radio-gast tegen Tom: Did you hear that?
*Tom schudt hoofd*
Bill: I love you too Tom!
Fan: I love him more though...


Nederlands:
Fan: Ik houd van je Tom!
Radio-gast: Wil je dat alsjeblieft herhalen?
Fan: Ik houd van je Tom!
Radio-gast tegen Tom: Hoorde je dat?
*Tom schudt hoofd*
Bill: Ik houd ook van jou Tom!
Fan: ik houd toch meer van hem...


Ahh «3
Ik vond wel dat Bill's stem hier echt heel beroerd klonk, ik was echt OMGWTFBBQ. Ik weet niet of het nog een restant is van zijn cyste, maar zo klonk Bill in Nijmegen thank god niet. Ook als je Monsoon en Final Day luistert uit de studio van die dag, het is soms echt zo beroerd! *wacko*

Bill's nieuwe tanden

Ja. Bill heeft nieuwe tanden. Of toch kronen of iets dergelijks.

Image

Ik vind het echt niet leuk! Zijn vampiertandjes zijn weg. =( Dat maakte hem inperfect, ik vond het iets ontwapenends hebben. Jammer dat ze weg zijn...

Image

Zoals je hier kan zien heeft Bill ook een nieuwe piercing. ^^ Ik vind een ringetje zelf leuker, maar dat komt omdat ik zelf ook een ringetje heb. xD Die blauwe oogschaduw vind ik wel gaaf, het is weer iets anders en het staat hem goed. :]
Nadeel is de gruwelijke broek op deze foto. Omg.

Image

Zo. Nu heb ik mijn punt wel duidelijk gemaakt denk ik. Ik vind dat Tokio Hotel veranderd. En ik weet niet of ik er blij mee ben. Okay, dat groene jack staat Georg goed. Maar het lijkt wel alsof ze... nou, ik ga het niet zeggen. xD Al die bemoeierige fans die dat zeggen, zolang ze maar een goede cd gaan maken. Hij zal in februari komen, ik ben zooo benieuwd! «3





_________________
    I'm staring at a broken door, there's nothing left here anymore
    My room is cold, it's making me insane
    I've been waiting here so long but now the moment seems to have come


    The show must go on my moonlight

    MiYuvi
Profiel bekijkenStuur privébericht
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2008 23:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Ja, ook deze zin begint weer met een letter speciaal voor onze geliefde professor Omber. Ik weet zeker dat zij het waardeert dat ik om middernacht nog een post voor haar maak, daarom doe ik het natuurlijk ook.

Maar goed, Tokio Hotel. Meestal ben ik niet zo'n fan van dit soort groepjes, maar dit is een uitzondering. Alleen het feit al dat de groep Duits zingt, spreekt mij aan. Duits is een verschrikkelijk mooie taal. Ik weet dat ik hier eerder anders over dacht, maar ik ben van gedachten veranderd door Tokio Hotel. Zij maken van Duits een hele andere taal, zo had ik er nog nooit tegenaan gekeken. Eerder vond ik het slissende klanken, hard zelfs, maar nu heeft het serieus wat. Het ligt dicht bij het Nederlands - het is niet het zoveelste Engelse groepje - en de betekenis van de teksten is vaak ook mooi.

Verder vind ik dat ze zich erg gewaagd "tentoonstellen", om het zo maar even te zeggen. Het is wel lef hebben om er zo uit te gaan zien. Ik denk dat ik ze knapper zou vinden als ze er wat normaler uitzagen, maar ik geef toe dat dit waarschijnlijk wel beter bij ze past. Uiterlijk maakt niet uit, toch? Bovendien is de Milka-broek erg hip. Tot zover mijn lofrede op Tokio Hotel.

Nu alleen nog een nieuw feitje voor het Omberspel: ik heb een roze lamp, die prachtig roze licht uitstraalt.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl





_________________
    I love HPF

Where your treasure is, there will your heart be also.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hermione_love
6e jaars
6e jaars


Verdiend: 110 Sikkels
Woonplaats: Ergens in het haar van Kiro <3

Hermione_love is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Okt 25, 2008 22:15 Terug naar boven Sla dit bericht op

@ Josse: You are só right! Ik heb ook het gevoel dat ze zo aan het veranderen zijn. Vooral Bill. En die broek. Toen ik die voor het eerst zag barstte ik letterlijk in gillen uit. 0_0 Mijn moeder's droge commentaar was enkel: 'Het wordt steeds gekker met die vent.' ¬¬ XD
En ja , inderdaad! Bill's übercute vampiertandjes weg! 0_0 *Mist ze nu al*

@ Glauces: Ik ben ook door Tokio Hotel de duitse taal leuk gaan vinden terwijl ik twee jaar geleden nog riep dat ik het een ontzettend lelijke en stomme taal vond. :')





_________________
"All I know is I trust only you in this world. I've missed you. I need you. It is you I love, Hephaistion. No other." <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
Virtuxa
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 26 Sikkels
Woonplaats: Stone Village

Virtuxa is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Dec 05, 2008 17:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben gek op TH. Ik ben naar dat concert in het Goffert geweest (6 uur reistijd in totaal voor mij) en het wa ste gek! (er liepen wilde konijntjes rond Smile) Billheid kon amper geloven dat daar zo'n 20000 man voor z'n neus stonden.
Ja.. daar zou ik ook wel evebn van opkijken.





_________________
Art ends with a 'BANG'!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: right were the heart is -

Cookiiemonster is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Dec 06, 2008 1:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind TH gewoon niks.
Niet omdat ze er freaky uitzien, want dat boeit me echt niet.
Maar hun muziekstijl is totaal mijn smaak niet.
Zoals iedereen al zei, er zijn verschillende smaken, het zou maar raar & saai zijn mocht dat niet zo zijn.
Ik bedoel, TH is niet mijn bepaalde groep,
maar wat ik er wel over vind is zo van die Haatclans of sites ofzo.
Srsly, als mensen over elke groep die ze niet mochten een haatclan/site gingen oprichten dan zou 't al helemaal verpest zijn.
Nu is TH een makkelijkere prooi dan andere groepen, omdat ze er anders uitzien.
Maar dat geeft hen het recht nog niet.
Ik vind zo'n mensen dus gewoon rechtuit zielig en ziek van jaloersheid.

(:





_________________
    forever begins now'
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer