Auteur |
Bericht |
Olivier
The Fullblood Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 02, 2006 10:04 |
 |
Aangezien er vraag was naar topics over soaps en eigenlijk alleen GTST een eigen topic had wordt het tijd voor een topic over soaps.
Hier kun je praten over GTST, ONM, Bold and the Beautiful, As the World Turns, Zoop, Hotnews.nl, Topstars enz.
Geef je mening over soaps; vind je het allemaal onzin of kijk je trouw iedere dag naar soaps. En wat is je favoriete soap? |
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
  |
 |
_hp-gek_
1e jaars

Verdiend:
179 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 02, 2006 10:23 |
 |
Nou mijn favo soap is ATWT maar soms kijk ik ook wel
Naar GTST. ATWT vindt ik gwn leuk omdat er wel elke
Keer iets cools gebeurt, zeg maar. En er spelen leuke
Jongens/manne, wat je ze maar vindt, in zoals Dusty
En Mike. Maar buiten dat^^ is het gwn leuk om te kijken.
Volg het elke dag .
GTST nou dat volg ik de laatste tijd ook wel hoor. Tis
Nu vooral leuk omdat Ludo dood is maja ik wil gwn
Weten wie de dood van ludo op zn geweten heeft....
Meer is er niet egt wat over te zggn....alleen dat ik het
Zielug vindt voor Nick aangezien die nu gevangen wordt.
Nou dat is zo'n beetje wat ik altijd volg^^ eigelijk meer hoor
Ben zo'n tv freak Want ik volg bijvoorbeeld ook PB->=
Prison Break. Ooh dat is gwn een hele leuke serie sow spannend!
Ik volg ook sterren dansen op het ijs is gwn om te lachen
Maja ik ben voor Jody en Maud ....
Verder volg ik ook CSI dingen en ja dat is het zo'n beetje (nu egt)
Groets....
Kisses....
_hp-gek_ |
_________________ baby I will wait for you
Cause I don't know what else I can do
Don't tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life
Baby I will wait for you
.... |
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 02, 2006 14:09 |
 |
Mijn favo soap is GTST
Vooral nu is het spannend omdat Ludo dood is
Wat ik wel jammer vond want hij hoorde daar echt thuis.
Ik kijk het ook vooral omdat Nick erin zit <3
Verder volg ik ONM niet want dat vind ik saai. En ik vind ook dat ze niet zo goed spelen.
En soms kijk ik ook wel zoop ik vind het altijd wel grappig. Maar dat is nu toch niet meer op tv?
Dat was het dan al weer zo'n beetje....
fred |
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
Justintime
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
356 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 02, 2006 19:44 |
 |
Ik ken zowat niets van die dingetjes in de poll ^^ Maar ik kijk wel twee belgische soaps, familie en wittekerke.
De laatste tijd voornamelijk wittekerke, omdat ik vind dat er veel hetzelfde terugkeert in familie en de originaliteit is er dan wel af. En ik vind in wittekerke veel hippere personen zitten ^^ Alleen spijtig dat er twee van mijn favoriete perso's er zijn uitgegaan, Merel en Jelle ): Maar Moesch (? geen idee hoe het geschreven word) en Kevin behoren nu tot mijn favorieten, dus dat is wel oké :')
Familie is wel erg vaag denk ik, ineens spoelen ze drie jaar verder =.= Alleen maar omdat die baby's onhandig was om mee te werken, kan ik best geloven, maar zo'n dingen kon je toch al op voorhand weten :/
Waarschijnlijk interesseren jullie geen bal in wat ik zeg, aangezien de meesten NL'ers zijn :') Maar je moet iets doen als je je verveeld. |
like a lovers song |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 02, 2006 19:48 |
 |
Ik kijk eigenlijk geen soaps meer. Ik vind het helemaal niet leuk meer.
Er gebeurt in 1 dag al meer dan er in een heel mensenleven gebeurt. Het is echt helemáál niet realistisch meer. Meestal is het nog slecht geacteerd ook |
 |
Bee
Schoolkampioen

Verdiend:
503 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 04, 2006 12:52 |
 |
Vandaag begint Thuis weer.
Ze vissen het lijk van Frank uit het kanaal.
Maar is het Frank wel?
Ikzelf geloof absoluut van niet ik dacht zelfs gezien te hebben in de slotaflevering van vorig seizoen dat het Manfred was die dood ging.
ALs Frank verdwijnt uit Thuis dan kijk ik ook niet meer. Dat was/is zowat de boeiendste van allemaal.
@brahimfreakske: die tijdssprongen in Familie vind ik ook belachelijk.
Een paar jaar terug hadden ze er ook al 1 gedaan. Toen gingen ze er gewoon 7 jaar op vooruit.
En wittekerke is ook wel goed.
Ik vond het ook jammer dat zowel Merel als Jelle eruit zijn. (Zeker nu Veerle zo belachelijk blijft doen over Jelle) |
_________________ Orde is een genoegen van het verstand, wanorde is het genot van de fantasie.
Paul Claudel
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 04, 2006 13:19 |
 |
Ik kijk nooit naar soaps ik vind het verschrikkelijk... Doe mij maar een leuke serie...
Er gebeuren onrealistische dingen, en er word nep geacteerd...
Mijn zus houd echt van soaps en ik moet nog wel eens dingen voor haar opnemen... Dus ik heb 1 keer ATWT gezien.. En OMG wat verschrikkelijk...
Soaps zijn van die progamma waar je elk moment kan inspringen met kijken en als je 3 weken lang het gemist hebt, dat je het nog steeds snapt want ze zijn nog geen dag verder bij wijze van...
Dus nee ik ben geen fan van soaps |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
@f!n@
7e jaars

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 04, 2006 18:50 |
 |
Toen ik zo'n klein ukkie was keek ik altijd naar GTST, maar daar vind ik nu geen flikker meer aan... zow ongeloofwaardig en onrealistisch. Dan vind ik ONM veel beter, maar ik ben eigelijk altijd veel te lui om 't te gaan kijken, dus kijk ik 't simpelweg maar niet.
Zoop vind ik eigenlijk ook nog wel leuk, maar ik kan die Bionda niet uitstaan! |
_________________ If real doctors would look like McDreamy, I'd fake an injury |
|
  |
 |
Tifa
6e jaars

.gif)
Verdiend:
81 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 04, 2006 20:40 |
 |
Ik kijk ATWT (bijna) elke dag. Zo af en toe kijk ik het niet, heb ik er geen zin in. Soms word ik ook een beetje moe van alle dingen die er gebeuren, zowat meer dan in een algemeen mensenleven
Maar goed, het is wel leuk en vooral met sommige jongens
Aaron bijvoorbeeld, Mike en Rafael
Maar toch ga ik echt in de soap zitten, alsof ik er constant bij zit.
Anyway; ik kijk nooit GTST, maar nu Ludo dood is? Wel Ik wil weten wie het gedaan heeft en waarom, dan kijk ik het niet meer  |
_________________ A Pure Slyterin...
Final Fantasy; Advent Children...
"There's Nothing I Don't Care About...!" |
|
  |
 |
Ry-rahrr
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
112 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 04, 2006 20:49 |
 |
Ik heb echt een hekel aan "doorsnee" soaps zoals GTST en ONM etc etc, maar ik ben verslaafd aan de so called "dopesoap" Top Buzzer op MTV[/helaas nu niet meer op tv =.=].
Het gaat over 2 drugsdealers in London. En het is zooooo grappig en zo ontzettend Engels xD. Het gaat eigenlijk gewoon over niets, maar het is zo leuk om naar te kijken.
Vorige week was echt heel fout, toen had Sticky een Franse vriendin, en op een gegeven moment sloeg ze hem een bloedneus en liep ie de laatste 5 minuten van de ep met een mega tissue in zn neus rond ^^. MAar ik heb sowieso een zwak voor Stiky want hij is vet hip en schattig ^^.
Maarja, voor de rest heb ik dus iets tegen soaps. |
_________________ Dorian Gray: "I've lived long enough to see the future become history." |
|
  |
 |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 04, 2006 21:08 |
 |
Echt een trouwe soapkijker ben ik niet. Wel volg ik GTST, maar soms heb ik er geen zin in. Dat gebeurd er niks echt leuks of dan gaat het even helemaal over personen die ik niet mag. Sjors is daar denk ik de grootste van.
ATWT volg ik zelf niet, maar mijn zus wel en dan kijk ik mee. Zij legt me alles dan even uit enzo, dan is het leuk, anders gaat het vaak te sloom voor me.
ONM is ook erg leuk, maar ik ben daar net niet enthousiast genoeg voor om die tijd te onthouden van wanneer het ervoor komt. Nee, dan doe ik liever iets wat me op het moment leuk lijkt om te doen.
Zoop is humor. Nee, dat volg ik ook niet, maar ik kijk het wel als ik het tegenkom. Het is wel typisch voor kids op de basisschool gemaakt, dus te overdreven. Dan haak ik ook weer snel af.
En dan hebben we ook nog Lotte, die niet in de poll staat. Dat is pas een topserie! Die wil ik nog wel eens goed willen volgen, maar hij komt er om half acht voor, wat ik wat te vroeg vind eigenlijk. En ik zap niet zo snel naar Talpa, dat gaat niet zo authomatisch zal ik maar zeggen. Toch is deze soap een aanrader! |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
Sacha
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
52 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 20:20 |
 |
Tifa schreef: |
Anyway; ik kijk nooit GTST, maar nu Ludo dood is? Wel Ik wil weten wie het gedaan heeft en waarom, dan kijk ik het niet meer  |
Ja de ludo sanders is dood maar wie het heeft gedaan is nog niet bekent. Nouja hij is neergeschoten door Janine maar ze waren een soort levend clueodo aan het doen en zij moest hem neerschieten alleen wist ze niet dat er echte kogels in zaten. Dus de kogels zijn verwisseld maar door wie is nog niet bekent.
Wel hebben Moris, Nick,Robbert,Sjors en Bing op Moris verjaardag het moordplan verzonnen alleen toen waren ze boos op hem en hadden ze spacecake gegeten ^^
|
_________________ Matthew Fox <33333
|
|
  |
 |
Sterretje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
121 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 20:37 |
 |
Fred schreef: | Tifa schreef: |
Ja de ludo sanders is dood maar wie het heeft gedaan is nog niet bekent. Nouja hij is neergeschoten door Janine maar ze waren een soort levend clueodo aan het doen en zij moest hem neerschieten alleen wist ze niet dat er echte kogels in zaten. Dus de kogels zijn verwisseld maar door wie is nog niet bekent.
Wel hebben Moris, Nick,Robbert,Sjors en Bing op Moris verjaardag het moordplan verzonnen alleen toen waren ze boos op hem en hadden ze spacecake gegeten ^^
|
Misschien moeten we een GTST-topic aanmaken?
Ik heb er nog geen daarover gevonden. |
_________________ Perpernoten al in de aanslag |
|
  |
 |
Helen
Minister van Toverkunst

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 20:41 |
 |
Sterretje schreef: | Fred schreef: | Tifa schreef: |
|
Misschien moeten we een GTST-topic aanmaken?
Ik heb er nog geen daarover gevonden. |
Die is net vorige week gesloten [/spam] |
 |
Shampoo
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 05, 2006 20:52 |
 |
Als een rasecht Belgje ken ik niet echt veel uit de bovenstaande opties, hoewel ik al veel heb gehoord op Goeie Tijden, Slechte Tijden (GTST?). Ik zou het best wel eens willen zien
Nu kijk ik niet veel meer naar soaps. Vroeger wel altijd naar Thuis, maar door het hele Frankgebeuren ben ik het beu geraakt. Sophie die aan de drugs zat en de verkrachtingszaak vond ik wel leuk en origineel, het bracht weer leven in de brouwerij, maar nu weer met een moord en dan nog met een dubbelganger... Neen, dat is me te veel van het goede.
Ik vind soaps best leuk, maar het is zo moeilijk om een goede te vinden! |
|
|
  |
 |
|