Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Deathly Hallows - film topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Dolochov
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 209 Sikkels
Woonplaats: Auror Headquaters

Dolochov is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 10:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Misschien wat aan de vroege kant maar omdat de film van Harry Potter and the Deathly Hallows er ook al weer aankomt, lijkt het me een goed Topic om te openen. Wie keren er terug? Wie is er geschikt voor welke rol? Heeft iemand nieuws over film 7? Het kan hier allemaal terecht!
TIP: lees eerst het boek!

Warner Bros het boek Harry Potter and the Deathly Hallows verfilmen die hoogstwaarschijnlijk in 2010 zal uitkomen. Volgens geruchten wordt Steve Kloves de screenwriter en de volgende acteurs hebben bevestigd mee te doen in de nieuwe HP-film:
Daniel Radcliffe - Harry Potter
Rupert Grint - Ron Weasley
Emme Watson - Hermione Granger
Helena Bonham Carter - Bellatrix Lestrange


Wie zijn er geschikt en gespot voor de rollen van o.a. Bathilda Bagshot, Grindelwald, Xeno Lovegood en Dré & Ted Tonks?





_________________
'Drink up me hearties Yo ho ... Yo ho Yo ho a Pirates life for me'

Laatst aangepast door Dolochov op Wo Jul 25, 2007 14:36; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
MeLoveSnape
Hotemetoot
Hotemetoot


Verdiend: 1077 Sikkels


MeLoveSnape is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 11:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik had liever Tim Burton als regisseur gezien. Hij uitstekend geschikt, alleen weet ik zo snel niet of hij Brits is.

Xeno Lovegood - Hugh Laurie ^^
Is natuurlijk een beetje hoog gegrepen. Hugh Laurie is inmiddels wereldberoemd (in Amerika en de UK Razz) en ze zullen vast relatief onbekende mensen voor die rol willen maar hij zou de rol best aankunnen.

Image
Image

Grindelwald moet er een beetje Russisch uitzien. Doe eens gek, Daniel Craig (dat rijmt). Alhoewel hij voor de flashbacks te oud is en voor de martelscene te jong. Misschien moeten daar maar gewoon 2 mensen voor gecast worden.




Profiel bekijkenStuur privébericht
Faunaat
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 443 Sikkels
Woonplaats: Breda

Faunaat is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 14:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hugh Laurie...Ik heb altijd al gehoopt dat hij ooit eens mee zou doen met een Potter film, maar ik kon maar geen personage bedenken waarbij ik me Hugh Laurie zou voorstellen. En eerlijk gezegt ook niet echt als de vader van Luna.





_________________
    You can think I'm wrong, but that's no reason to quit thinking.

    - Gregory House
Profiel bekijkenStuur privébericht
Joye
Potionsmaster
Potionsmaster


Verdiend: 152 Sikkels
Woonplaats: Die Slibberin-geselskamer

Joye is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 17:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aangezien er niet gespoilt mag worden buiten het Boek 7 board heb ik deze topic verplaatst naar het boek 7 board. Als de spoilermaatregels zijn opgeheven dan zal deze topic weer naar Filmboard verplaatst worden.





_________________
Slyth and damn proud of it
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tonks
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 83 Sikkels


Tonks is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 18:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vraag me echt af hoe ze DH gaan verfilmen, toen ik aan het lezen was dacht ik echt meerdere keren 'Hoe gaan ze dit in hemelsnaam doen?!'.
Ik kijk er wel erg naar uit!





_________________
And now, let us step out into the night and pursue that flighty temptress, adventure..
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Hogwarts

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tonks schreef:
Ik vraag me echt af hoe ze DH gaan verfilmen, toen ik aan het lezen was dacht ik echt meerdere keren 'Hoe gaan ze dit in hemelsnaam doen?!'.
Ik kijk er wel erg naar uit!


Ja, dat vroeg ik me ook heel erg af tijdens het lezen. Zoveel interessante en spannende dingen gebeuren er in het boek, zoals alle gevechten en de ontdekking van de The Deathly Hallows. Ben benieuwd wat er uiteindelijk in de film gaat komen en wat niet. Ik kan ook niet wachten tot de film in de Bios komt.





_________________
    ns een HPF'er, altijd een HPF'er.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 18:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Harry Potter Rocks schreef:
Tonks schreef:
Ik vraag me echt af hoe ze DH gaan verfilmen, toen ik aan het lezen was dacht ik echt meerdere keren 'Hoe gaan ze dit in hemelsnaam doen?!'.
Ik kijk er wel erg naar uit!


Ja, dat vroeg ik me ook heel erg af tijdens het lezen. Zoveel interessante en spannende dingen gebeuren er in het boek, zoals alle gevechten en de ontdekking van de The Deathly Hallows. Ben benieuwd wat er uiteindelijk in de film gaat komen en wat niet. Ik kan ook niet wachten tot de film in de Bios komt.


Er worden ook veel krantenberichten/pagina's uit het boek van Rita Skeeter in het boek laten zien. Ik weet niet hoe ze dat in de film willen laten zien. Misschien laten ze het iemand voorlezen, ofzo. Ook het gedeelte met de tent moeten ze inkorten, daar kunnen ze veel tijd op winnen.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jennyver
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels
Woonplaats: Zuid Limburg

Jennyver is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 20:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

MeLoveSnape schreef:
Xeno Lovegood - Hugh Laurie ^^


Luna is blond (hoogblond zelfs)
Ik kan me even niet voor de geest halen wat het boek over Xeno zegt, maar ik zou zeggen dat haar vader dan ook hoogblond zou moeten zijn. Verder een beetje lang en aardig bedreven in het opzetten van een wazige look Rolling Eyes





_________________
*** Leven is het meervoud van lef ***
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hanzie
2e jaars
2e jaars


Verdiend: 30 Sikkels
Woonplaats: Leerlingenkamer Huffelpuf

Hanzie is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 20:31 Terug naar boven Sla dit bericht op

Voor Lilly stel ik mij als ik het boek lees deze mevrouw voor;

Image

Het is Debra Messing, en ze speelt Grace in de o zo geweldige serie Will & Grace.

Nu, ze is wel een Amerikaanse, kan dat? En het is toch ook dat Lilly voor het eerst voorkomt in DH hé? Want in de OOTP hebben ze haar niet laten zien (dacht ik...) en in HBP komt ze niet voor...

Nog wat foto'tjes:

Image

Image

Image
Image(De rechtse natuurlijk Razz )





_________________
'This is cosy.'
'It's a broomcupboard.'
'You should feel right at home then. '

==> Join Huffelpuf!
We are undercover passion on the run
Chasing love up against the sun!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jennyver
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 48 Sikkels
Woonplaats: Zuid Limburg

Jennyver is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 20:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hanzie schreef:
Nu, ze is wel een Amerikaanse, kan dat? En het is toch ook dat Lilly voor het eerst voorkomt in DH hé? Want in de OOTP hebben ze haar niet laten zien (dacht ik...) en in HBP komt ze niet voor...


Lily & James kwamen al in film 1 voor: the mirror of Erised. Daarnaast zijn er nog foto's van Lily en James in film 1 en 5 waar de beiden in voorkomen.

Denk dat ze deze acteurs zullen casten voor de rest van de films?





_________________
*** Leven is het meervoud van lef ***
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor


Verdiend: 1 Sikkels
Woonplaats: In Snape's room, with Severus.

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 20:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

voor lily kunnen ze de acteurs gebruiken die al gebruikt zijn. een jonge lily voor de jonge herinneringen van snape. Een wat oudere voor de nacht dat ze vermoord zijn.





_________________
Gryffindor my light in the darkness

HPF we will miss you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Heksenleider 2e klas


Verdiend: 627 Sikkels
Woonplaats: New New York

Pottergirl is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 20:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ben echt heel erg bang dat de film van DH gruwelijk gaat mislukken. Puur omdat ze dat hele boek echt niet in maximaal 3 uurtjes film kunnen proppen.
Dat zou ik echt heel erg jammer vinden aangezien ik gewoon wil dat dit boek goed verfilmd word T_T Er zijn zoveel dingen die ze er niet uit mogen schrappen en zoveel dingen die ik echt per se wil zien...

Nou ja.
Over die nieuwe acteurs/actrices: Hugh Laurie zou echt prefect zijn voor Xeno :') Dat zou ik wel geweldig vinden. Ik stel me nu al de interactie tussen Evanna en Hugh voor, volgens mij zouden die het prima met elkaar kunnen vinden :')

Maar goed, ik ben nu al bang dat DH als film echt vreselijk word voor de fans... Misschien qua spektakel geweldig, maar qua verhaallijn erg mager. Ik hoop zo dat dat niet gebeurd... *crosses fingers*





_________________
    I'm a TIMELORD.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Kevin.
Oude Forumnaam: Harry Potter Rocks Griffoendor Aanvoerder
Griffoendor Aanvoerder


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Hogwarts

Kevin. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Jul 25, 2007 22:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tonks schreef:
Ik hoop dat ze het dueleren tussen mcGonagall en Snape er niet uit knippen!


Ja, ik hoop inderdaad ook dat die scene er in komt. Maar de scene waarvan ik echt hoop dat die in de film komt is toch wel wanneer Molly en Bella duelleren, en Molly Bella vermoord. Ik zie die scene nu al voor me met Julie Walters en Helena Bonham Carter. Ik heb nou al zin in de zevende film en de zesde moet nog in de Bios komen.





_________________
    ns een HPF'er, altijd een HPF'er.


Laatst aangepast door Kevin. op Za Mrt 22, 2008 14:11; in totaal 1 keer bewerkt
Profiel bekijkenStuur privébericht
mikab93
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 59 Sikkels
Woonplaats: belgië

mikab93 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 9:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

Er is in The leaky cauldron een articel gekomen waarin Alfonso Cauron verteld over harry potter and the deathly hollows en waarin hij zegt dat hij het met alle plezier zou willen regisseren.

Citaat:

Alfonso Cuaron "Really Tempted" by "Deathly Hallows" Film

Rotten Tomatoes UK recently caught up with Prisoner of Azkaban director Alfonso Cuaron and spoke to him about his feelings on Harry Potter and the Deathly Hallows, and asked the director if he had any interest in returning to direct the film of the last Harry Potter book. Saying he has just begun reading “Deathly Hallows”, Alfonso Cuaron gave the following answer about his feelings if he were to be offered a directing position for the film adaptation of the book:

“You know, it was such a great opportunity and such a beautiful two years and everything around Harry Potter – JK Rowling’s creation – is enveloped in this really beneficial energy. I got the benefits of that energy for those two years. So yes I’d be very tempted to do so even though, at this point, I feel a little bit like I have to try to do the films that are not going to exist without me. On the same token, I would be really tempted because it was really beautiful. I just started reading the last book and something I respect is the care the producers have put in the film franchise. It would have been so easy after the success of the series just to take the cynical approach of knowing that no matter what people are going to see those movies. Actually they’ve been taking a lot of care from beginning to end, so yeah I would be really tempted.”
Thanks much to Joe from RottenTomatoes!


bron TCL





_________________
==>mik<==
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot


Verdiend: 529 Sikkels
Woonplaats: Pala Ferry

Lupos-freak is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2007 12:34 Terug naar boven Sla dit bericht op

mikab93 schreef:
Er is in The leaky cauldron een articel gekomen waarin Alfonso Cauron verteld over harry potter and the deathly hollows en waarin hij zegt dat hij het met alle plezier zou willen regisseren.


Ja, dat van Alfonso Cuarón had ik ook al eerder ergens gelezen. En ik denk ook wel dat hij Deathly Hallows mooi zou verfilmen. Hij gebruikt veel natuurelementen en tussen fragmenten, en met die kampeer-dinges enzo zou dat erg mooi zijn. Alleen denk ik niet at Cuarón de laatste film zal maken. Toen Order of the Phoenix en Half-Blood Prince uitkwam, had Cuarón ook al gezegd dat hij die erg graag zou regisseren, maar bij die twee films hebben ze gekozen voor David Yates. En als ze de eerste 2 keren hem niet gebruikten, waarom zouden ze hem dan nu wel gebruiken? David Yates heeft tenslotte bewezen dat hij de Potter-wereld aan kan en van de film iets prachtigs gemaakt, dus...?





_________________
See you in another life then, eh brother?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer