Auteur |
Bericht |
Sambora
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 2:15 |
 |
als jij een tovenaar / heks zou zijn... zou je dan een goede of een 'evil' tovenaar/ heks zijn... en waarom nou goed of slecht...
ik zou slecht worden... ik heb me niet voor niks opgegeven bij zwadderich... ! ik heb de kwade kant van alles al veel interesanter gevonden dan het goede... er gebeurt meer... niet altijd een gelukkig einde... je mag slechte dingen doen omdat ze dat ook van je verwachten...
im evil and i love it...! |
|
|
  |
 |
lunaaa
3e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 6:05 |
 |
Hahaha, ik ben niet zo evil.... Alhoewel, soms .... Nee, ik zou wel aan de goede kant staan... |
|
|
  |
 |
emma
1e jaars

.jpg)
Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 9:28 |
 |
ik zou nooit naar de slechte kant gaan! dan ga ik liever nog dood. want als jij je bij voldie aan zou sluiten zou je eigenlijk heel de tovenaars wereld en eigenlijk ook de dreuzel wereld verraden.
en niet te vergeten harry, hem zou ik ook nooit verraden. neej echt als ik als beroep had slechte tovenaars op te sporen werk ik ze allemaal de gevangenis in. |
_________________ all I believe in is faith
in this world of trouble
I am not afraid |
|
  |
 |
fleurtje
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 13:39 |
 |
Ik zou zeker aan de gopede kant staan....... Ik zou geen mensen pijn kunnen of willen doen...
sorry Goede |
|
|
  |
 |
Times
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 14:41 |
 |
Ik blijf toch goed
Ik ben niet slecht en als ik het doe dan heb ik weer spijt achteraf
Dus ik blijf aan de goede kant |
|
|
  |
 |
Sirius_Black
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
192 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 15:20 |
 |
beetje loos topic, ik bedoel als mensen hier gaan schreeuwen dat ze evil zijn en graag andere mensen martelen gaat het wel een beetje de verkeerde kant op met de HP Freakz... |
|
|
  |
 |
arlena
6e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: There where my bed sleeps, my book reads and my mouth eats . . and my bloody head aches
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 15:40 |
 |
Sirius_Black schreef: | beetje loos topic, ik bedoel als mensen hier gaan schreeuwen dat ze evil zijn en graag andere mensen martelen gaat het wel een beetje de verkeerde kant op met de HP Freakz... |
Tjaa, iedereen kan ook wel gaan roepen dat ze bij de goeie kant zouden horen. Er bestaan ook nog soort van meelopers.. .. .. ik zou bijvoorbeeld geen kant kiezen. |
|
|
  |
 |
Bella
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 15:46 |
 |
Ik zou wel een goede Heks zijn, het is leuk om in RPG's slecht te zijn, maar in real-life moet ik er niet aan denken! Niets voor mij! |
|
|
  |
 |
Nikki Webster-fan
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 16:02 |
 |
k zou nu zo niet echt weten aan welke kant ik zou staan: waarschijnlijk aan de goede maar als ik dood zou kunnen gaan...tja... dan weet ik 't niet eerlijk gezegd ben ik wat bang voor de dood |
|
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 16:21 |
 |
Hm...Ik weet niet...Ik denk dat ik bij de goede kant zou staan, maar ik moet toegeven dat ik soms toch wel naar de slechte kant wat neig. Niet dat ik Dooddoener zou worden, dat niet, maar gewoon dat ik af en toe wel wat "afleiding" zou kunnen gebruiken... |
 |
RockGodin
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 16:28 |
 |
ik blijf toch wel goed denk ik.
wand echt evil ben ik nou ook were niet en ik zou het niet kunnen om mensen met gezinnen (of zonder) te martelen of zo.
dat zou ik dus echt niet kunnen. |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar  |
|
  |
 |
colinda
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 17:20 |
 |
Ik zou er ook niet aan kunnen denken om onschuldige mensen te pijnigen ofzo...
Ik zou eerder iemand zijn die dan ook bij de Orde gaat ofzo.. |
|
|
  |
 |
kydnav
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jun 21, 2004 17:32 |
 |
ik ben zeker goed, ik hou namelijk niet van slecht om het zo maar even te stellen. Ik kan er al niet tegen als iemand vals speeld duzz. Maar ja, dat ben ik..
xxx kydnav |
|
|
  |
 |
shadowfax
4e jaars

Verdiend:
32 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Jun 22, 2004 20:23 |
 |
Ik blijf dan bij de goede kant. Ik kan dat ook niet mensen martellen en zo gezinnen uit elkaar halen. Ik ben daar ook te verlegen voor denk ik.
Ik zou liever goede dingen doen. Net zoals de orde van de Fenix. |
|
|
  |
 |
Malou
Unspeakable

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jun 23, 2004 12:39 |
 |
Zoiets heet Dark, niet 'evil'.
Ik heb voor anders gekozen, aangezien ik zelf geen Dark Lady of wat dan ook wil worden. Ik sta gewoon aan de kant van Voldemort en zou alles doen dat Hij me op zou dragen. Dus ja, ik ben een Dark witch. |
|
|
  |
 |
|