Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

"Halfblood Prince" - Hoe zou jij het doen? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor

Verdiend: 0 Sikkels

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 16:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hello,

Aangezien er eigenlijk meerdere topics zijn over de komende film, numero zes, dacht ik dat het een goed idee is om die topics even te bundelen. Met name de topics waarin je zelf even je fantasie kan laten gaan en zelf kan bepalen wat er in de film kan/mag komen, wie je wil casten en wat zo bv. de eerste scene kan worden.

In feite kunnen we het in dit topic hebben over hoe onze zesde film eruit zou zien. Wie zullen we casten als Slughorn en met welke scene beginnen we?

Laat je fantasie de vrije loop ^^

Profiel bekijkenStuur privébericht
HP-Addict
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 47 Sikkels

HP-Addict is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 16:41 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou beginnen met eerst natuurlijk T Warner Bros teken, dat zakt zo en dan Narcissa en Bellatrix. ik weet niet of ik dat stuk met de Dreuzelpremier er wel in zou doen.. Dat vind ik niet zo belangrijk voor het plot.

En dan de Ligusterlaan; Inzoomen op Harry's raam en dat hij daar zo daartegen aan slaapt.. Dan komt Perkamentus met de uitsteker en die loopt naar Ligusterlaan 4 en dan gaat de bel..

Ik weet niet wie ik voor Slakhoorn zou casten.. Het moet natuurlijk wel een dikke geconfijte ananas freak zijn.

Shirley
Oude Forumnaam: fairy_princess The Chatting Mod
The Chatting Mod

Shirley is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 18:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bwa, ik zou denk ik beginnen met Narcissa/Bellatrix die naar Snape gaan. Ook in deze film gaat namelijk weer een hele hoop geknipt worden en dan heb ik liever dat ze het hoofdstuk over de premier eruit laten. Die van Narcissa/Bellatrix zou ik er wel graag in zien. Maar er is geloof ik een Narcissa gecast, dus dat zal er wel inzitten.^^

En verder hoop ik dat ze er een beetje afwisseling/spanning in weten te brengen. Want op het laatst zitten wat spannende momenten, maar verder is het toch vooral informatie krijgen, het hele boek door. Dus ik hoop echt dat het niet te saai wordt, eigenlijk.
Maar daar vinden ze vast wel wat op, ik heb er wel vertrouwen in dat ze ook van deze film weer een succes maken. ^^

All good things come to an end... Goodbye HPF.
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 224 Sikkels

Hermion Granger is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Aug 07, 2007 21:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik zou ook eerst het WB teken in Belatrix en Narcissa laten zakken die naar Sneep gaan en dan bij Sneep thuis een krant in het zicht laten liggen, waar een artikel in staat dat er een nieuwe minister. Of Sneep de krant van een zetel of iets opzij laten leggen, dat het toch duidelijk is dat Droebel weg is.

Dan Harry in de Ligusterlaan. Perkamentus die hem komt halen, Slakhoorn...

xxx

Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar

Verdiend: 633 Sikkels

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 14:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spinners' End hoop ik dat erin komt, liefde voor dat hoofdstuk. Maar eigenlijk denk ik ook dat dat erin voor gaat komen, de onbreekbare eed is belangrijk, en dat is hetbeste als ze dat uitwerken, ik hoop niet dat ze er gewoon even tussen door laten komen van he weet je er was een onbreekbare eed.

De vorige film was voor niet lezers al onduidelijk, dus misschien maken ze nu deze delen wél duidelijker.

De muggle prime-minister is zo'n saai hoofdstuk, echt de neiging -sla maar lekker over- dat gaan ze denk ik niet doen.

En over de herinneringen ik denk dat ze die misschien in één herinnering gaan doen, maar ik hoop dat je steeds een stukje van de puzzel erbij krijgt in de film.

Over de herinnering van slughorn, hoop ik niet dat ze dat van Aragog er bij gaan doen dat vond ik behoorlijk saai.

Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 306 Sikkels

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 18:03 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hmm ik zou Spinners end als begin nemen, zou het lekker duister maken en veel laten lijken op het boek. Verder zou ik de relatie tussen Belinda en Ron goed uitdrukken maar niet teveel gezoen. ik wil wel hermiones kanaries zien en haar jaloezie.Ik hoop dat ze het goed bij het boek houden en dat ze de herrinneringen van Voldermort goed veel erin betrekken. Ik hoop op een spannend gevecht tussen de DE en de leraren + loena en co.

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Wizardjuh
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 108 Sikkels

Wizardjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Aug 09, 2007 18:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk, net als bijna iedereen, dat ze eerst het WB-teken in de lucht laten zien, en dan omlaag gaan naar een mistige krottenwijk, ofzo. Dan komt 'Spinner's End', en daarna zie je Harry die een krant leest (waar in staat dat Scrimgeour de nieuwe Minister is), ofzo, en dan ziet dat het al bijna tijd is. Ik zou niet weten hoe ze anders moeten laten weten dat Scrimgeour de nieuwe Minister for Magic is.
The Other Minister zag ik in mijn hoofd al helemaal voor me, maar die zal er waarschijnlijk uitgeknipt worden. Van het WB-teken dwars door de ruit inzoomen naar een donkere werkkamer met veel portretjes (waarvan er één beweegt), waar een man met een klein leesbrilletje op een lang essay zit te lezen.
Misschien als deleted scene op de DVD, als ze die al gaan filmen.

Riesjuh
3e jaars
3e jaars

Verdiend: 203 Sikkels

Riesjuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Aug 10, 2007 15:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

Weetje wat mij vet lijkt, dan hang je zo in de lucht en zie je het WB teken... en dan zoomen ze in op een vos die rond loopt, dan zie je een groene flits en wordt die vos gedood en dan zie je narcissa en bella naar sneep gaan enz. enz.

En dan over Slakhoorn... wat dachten jullie van deze man (als hij kan acteren) Razz

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 59 Sikkels

mikab93 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 10:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik heb net in een nieuws bericht gelezen dat warner bros de officiele datum heeft beken gemaakt wanneer harry potter en de halfbloed prins uitkomt. En dat is op 21 november 2008. en er wordt ook gezegd dat zwerkbal erin voorkomt met als hoofdpersonage: ron!

hier kun je het artikel vinden (in het engels)

1e jaars
1e jaars

Verdiend: 67 Sikkels

Pimsalabim is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 10:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

WAAT Surprised!!! eindelijk weer Quidditch!!!! met Ron in de hoofdrol geweldig ik voel nou al dat dat legendarisch gaat worden!

Hoe zou ik beginnen met filmen..

Ik denk sowieso met het WB logo in de lucht terwijl het onweert, want volgens word de lucht met elke film donkerder en dan gaat het beeld naar beneden naar een rustig wijkje waar allemaal rare huisjes staan en dan verschijnselen en dan na die scene naar Harry die tegen het raam aan slaapt en dan laten ze wat kranten zien waar je onder andere kan zien dan Schobbejak de nieuwe minister is ...

The Chatting Mod

BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 11:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Yay, dat vind ik dus een hele goede! Ik vond het in de vorige film namelijk erg jammer dat we Ron niet hebben kunnen zien Zwerkballen. Dus ik zou het heel leuk vinden als ze daar nu wel iets van laten zien, aangezien het er de vorige keer gewoon helemaal uitgeknipt is. =.=

Nou ik hoop dus dat dat gerucht waar is. ^^ Go Ron!

Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 12:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

mikab93 schreef:
ik heb net in een nieuws bericht gelezen dat warner bros de officiele datum heeft beken gemaakt wanneer harry potter en de halfbloed prins uitkomt. En dat is op 21 november 2008. en er wordt ook gezegd dat zwerkbal erin voorkomt met als hoofdpersonage: ron!

hier kun je het artikel vinden (in het engels)

Ok, gaat hyperen. Ron .. hoofdrol? yay Very Happy zal een keer tijd worden zeg. Ik hou van Ron. Hij moet er gewoon vaker inkomen en ik wil ´m echt wel een keer op een bezem zien. Woei

Woei, Gryff van het jaar 2008!
missme98
Opperste Hotemetoot
Opperste Hotemetoot

Verdiend: 333 Sikkels

missme98 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 12:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik zou zwerkbal er juist uit laten, omdat dat in boek 5 ook niet voorkwam en hoe moet je dat dan uitleggen?

ik zou eerst met narcissa/bella/snape beginnen en dan harry in de ligusterlaan. Maar misschien niet dat stuk dat hij slakhoorn overhaalt, want dat is niet echt nodig. Dan harry die naar het nest gaat en fleur tegenkomt en dan zweinstein. Lessen met perkamentus en de verdenking van draco moet er in voorkomen. En ook de grot natuurlijk.

Mijn mega spoiler fanfic!
Pimsalabim
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 67 Sikkels

Pimsalabim is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 14:06 Terug naar boven Sla dit bericht op

Hoe kunnen ze de grot er uit laten? ik bedoel dat is juist gigantisch belangrijk voor het plot ik bedoel het is wel een van de horcruxen die Harry moet vernietigen! dus die zal er zeker wel in zitten en ik hoop gewoon in die grot!.. ik hoop dat de jaloezie tussen Ron en Hermione in deze film naar voren komt vooral dat Ron Hermione jaloers probeert door met Lavender te gaan etc. het gevecht op het einde ook zeker weten... en ik wil zeker dat ze de dood van perkamentus gewoon super mooi filmen! dat komt er zekerweten in.. dat weet ik gewoon zeker

The Chatting Mod

BerichtGeplaatst: Za Aug 11, 2007 14:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

missme98 schreef:
Ik zou zwerkbal er juist uit laten, omdat dat in boek 5 ook niet voorkwam en hoe moet je dat dan uitleggen?

Dat is toch geen reden om Zwerkbal eruit te laten? O.o Ik bedoel het is toch ook gewoon in de eerste drie films voor gekomen, dus dat maakt toch niet uit? Bovendien zijn er zoveel dingen in de films die je niet kunt snappen als je de eerdere films niet zag.

Ik wil Ron echt wel eens zien zwerkballen. xD

@Helen: Woei meer Ron, als dat waar is, wordt dit helemaal jouw film. xD
@Pimsalabim: Inderdaad, die grot zullen ze niet weg laten hé. Dat is nogal essentieel voor het plot. ^^

Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp