Auteur |
Bericht |
Richard
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
111 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 02, 2004 19:37 |
 |
Aangezien er nergens al iets over gepost is, begin ik deze dan maar
SUPERHELDEN! Wie is jou favoriete Superheld?
Ik heb er een paar:
-- Batman (Bruce Wayne)
hier zijn Batman, Robin & Batgirl in "Batman & Robin" te zien
Batman is mijn meest favoriete "Superheld". Waarom? Geen idee eigenlijk. Ik denk dat dat een beetje te maken heeft met zijn leven. Dubbelrol (Bruce Wayne), en ook het geheimzinnige Gotham City.
Ik weet niet wie er van jullie wel eens in Warner Bros Movie World is geweest, maar daar krijg ik in "Gotham City" gelijk vrolijke gedachten
7 Juli volgend jaar komt "Batman Begins" uit. Deze 5e film met het personage Batman, staat los van de eerste 4. Christian Bale speelt nu de jonge Bruce Wayne, die zelf maar eens wat wil doen aan al het kwaad in de wereld. We volgen hem op zijn pad, naar hoe hij de gevleugelde Batman zal worden, en hoe hij het opneemt tegen o.a. de Scarecrow.
--- Superman (Clark Kent)
hier zien we Christopher Reeve, als Superman. helaas raakte hij verlamd tijdens zijn vakantie in 1995, en zit sindsdien in een rolstoel
Ook de Daily Planet is te vinden in Warner Bros Movie World, en ook daar wordt ik altijd blij van als ik er langskom Clark Kent is de 2e favoriet van mij. Een 'doodnormale' journalist bij de Daily Planet, die in nood, zichzelf 'super'snel omkleed tot Superman, en zo de dag red.
Smallville: Op het moment ben ikzelf helemaal in de ban van Smallville. Een tv-serie over Clark Kent, op het moment dat hij net zijn krachten begon op te merken. De jongerenjaren dus eigenlijk, in zijn plaatsje Smallville. Toen hij nog de dikste maatjes was met A'Lex'ander Luthor, Lana Lang, Cloe Sullivan en Lois Lane.
Eind volgend jaar zal Superman binnenvliegen in de USA in de nieuwe (en tevens 5e) Superman film "Superman Returns". Brandon Routh zal de nieuwe Clark Kent gaan vertolken.
Brandon Routh is de nieuwe Superman!
--- Spiderman (Peter Parker)
de filmposter van de 2e Spider-Man film
Peter Parker is eigenlijk een van de meest geliefde personages / superhelden allertijden. Waarom? Omdat hij iedere keer weer wordt vergeleken als een 'iemand waar jij jezelf in zou terug zien' figuur.
Peter Parker werd zoals de meesten wel weten, gebeten door een gemanipuleerde spin, en werd door het gif ook gedeeltelijk aangetast met spin mogelijkheden. Hij kan net als een spin overal aan vast blijven zitten, spinnen, zoveel x zijn eigen gewicht tillen enz. enz.
Oke.. heel verhaal
Nu jullie!! |
Laatst aangepast door Richard op Di Sep 27, 2005 11:35; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Bright Moon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 02, 2004 19:49 |
 |
Tjah, Clark Kent (Smalville) is gewoon fantastisch!
Spiderman heb ik nog niet gezien, maar ik zou ze heel graag zien.
Batman, interesseert me niet echt. |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
  |
 |
Jalf
The Musical Mod

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 02, 2004 20:07 |
 |
Batman is officeel geen superheld. Hij heeft geen bijzondere krachten of gaves, hij moet alles van de moderne techniek hebben.
Superman is de enige echt superheld voor mij, De naam zegt het al. Hij heeft veel krachten maar daartegenover ook een aantal zwakke kanten. toen ik klein was keek ik altijd naar "Lois and Clark". Het was zelfs m'n favoriete serie.  |
|
|
  |
 |
Tim Lupos
6e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 02, 2004 20:27 |
 |
Hmm ik hielsd niet zo van die ''superhelden''....
Maar als ik moest kiezen zou het tog Spiderman zijn...
Ik denk omdat ik vroeger op Fox Kids naar Spiderman keek... |
|
|
  |
 |
Foxxy
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 02, 2004 20:29 |
 |
Woeiii, Me love Spiderman ^^ Ik heb alleen de 2 films gezien, maar die waren geweldig. En Peter is echt cute ^^
Nja, ik vond de films echt mooi, heel goed geacteert, en de hele tijd spannend en boeiend. Spiderman is gewoon heel leuk ^.^* |
|
|
  |
 |
Poison Ivy
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 02, 2004 20:48 |
 |
Geef mij maar Catwoman. En niet zozeer om die film maar omdat zij toch een van de weinige vrouwen is tussen al die mannelijke helden ^^"
En ik vind haar dr stoer uitzien. |
|
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 02, 2004 21:23 |
 |
Ik hou niet van superhelden, want die zijn zo perfect en Brat Pitt achtig. Bleh. Spiderman: het idee is aardig, maar de film vind ik niet leuk. Batman: nee dank je. Het zou juist eens leuk zijn als de slechterik van het stuk zou winnen! Origineel! |
|
|
  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 02, 2004 22:25 |
 |
Wat betreft de superhelden ben ik het met SS eens, superhelden in het algemeen is gewoon niets voor mij. Dan ga ik me ergeren aan vanalles, waarom hij/zij het ene moment wel zijn superkrachten gebruikt en het volgende moment niet meer omdat het spectaculairder is om het gewoon niet te doen.
Dus ik heb niet echt een favo superheld, maar Superman keek ik wel heel erg graag, het verhaal rond om Superman sprak me wel aan, maar zodra hij dan in 'actie' kwam had ik echt weer zoiets van 'Hmm, schiet maar snel op want dit hebben we nu al wel honderd keer gehad'. |
|
|
  |
 |
witchy-sannie
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 06, 2004 11:16 |
 |
spiderman!! ruleZz peter is zo cute! hij zet die rol goed neer.. en batman is een beetje.. niet echt.. njah ik ga toch mar voor spiderman hoor.. de film is ook leuker..! |
|
|
  |
 |
RockGodin
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 06, 2004 17:58 |
 |
Ik was een Superman fan en ik vind het nu ook nog leuk.
Ik vind de serie trrouwens leuker dan de films
Maar nu kijk ik het ook niet zo vaak meer .En volgens mij komt het nu ook niet meer zo vaak. Maarjah ik heb toch de meeste afleveringen al gezien
Spiderman is ook wel lollig alleen ik moet daarvan de films nog kijken |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar  |
|
  |
 |
Kelly Griffel
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
242 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 06, 2004 18:05 |
 |
Ik vind superhelden ook niet alles, maar Spiderman kan me toch wel eens wakker maken. Het was vroeger in de tekenfilms altijd mijn lievelingstekenfilm en ik wilde nooit een aflevering missen en ben blij met het resultaat van de eerste film, de tweede moet ik nog zien. ^^
Voor de rest vallen de films over Batman ook nog wel mee, maar dat komt alleen grotendeels doordat de acteur hem goed speelt, hij heeft wel iets ^^'
Superman is ook wel Ok, Lois and Clarke vond ik altijd leuk, maar niet dat ik hem geweldig vind ofzo |
|
|
  |
 |
101
1e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 06, 2004 19:25 |
 |
Spiderman Geweldig gewoon de films, maar ook de comics. Superman vind ik niet zo geweldig, maar batman vind ik dan weer lollig .
Daredevil en the Hulk vind ik niet zo super en de films waren al helemaal prut.
Laat mij nou net een Amerikaanse comic freak zijn dus ik ken er nogal wat:
-The Fantastic 4
-Wasp Woman
-De verdelgers (geen idee hoe ze heten in het engels )
-Thing
-De bovengenoemde
En nog een hoop meer  |
|
|
  |
 |
Jim
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 06, 2004 19:50 |
 |
Euh.. Ava te groot, 101...
Euhm... Superhelden, Jalf heeft gelijk, Batman is geen held, maar Superman weer wel. Ach, ze interesseren me niet echt, maar de films zijn meestal wel goed. (Oké, Batman was saai, verder alleen Spiderman gezien ^^') Ok.. Alleen de films vind ik wel leuk, de tekenfilms en strips interesseren me niet... Maar er is wel een 'superhelden' serie die ik zo haat.. En dat is The Biker Mice From Mars, het idee is al dom, maar ik irriteer me er echt aan dat ze overal een middeltje voor hebben. Zijn ze in gevaar, zijn ze er na een minuut weer uit. En die slechterikken zijn gewoon dom, en niet echt een partij... Domme serie... >.<
Naja, ze interesseren me dus niet zo, maar als ik zou kiezen zou het Spiderman zijn, ik keek er nooit naar, maar ik vond het wel cool.. Ach.. Vroeger.. ^^'' |
|
|
  |
 |
Jet
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 06, 2004 19:53 |
 |
Batman is cool Echt leuk.
Maar ook ( ) vind ik Floris erg leuk. Met Sindala. Ik heb laatst die serie gezien en het was echt fantastisch gewoon. Hij was oud, maar hij blijft goed. |
|
|
  |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 06, 2004 20:26 |
 |
De Spiderman Films lijken me heel mooi , spannend en Interesant.
Omdat Tobey Mcguire [ ofzo iets ^^] geloof ik een hele goeie acteur is.
Ook Kristen Dunst.
Het verhaal lijkt me ook mooi.
Al zal ik eerst Spiderman 1 moeten kijken , ikd enk toch dat Spiderman 2 mooier is ^^
Helaas issie 16+ ^^
Naja , dan maar kopen of niet
-kuch-
Batman , heb ik wel , maar ik vond het niet zo mooi. Batman opzich vind ik ook niet zo geweldig.
Superman , ik heb eht wel eens gekeken.
Maar dat is echt een classice Superheld , de naam opzich al
Superman.
best saai ^^""
En ik ben niet zo'n stripverhalen en tekenfilm fan , van zo'n soort Series
Ik geef ook Jim gelijk , ik irriteer me ook aan die serie >.>
Ta |
|
|
  |
 |
|