Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

[AF] Goodbye, my lover Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Punk Princess
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 154 Sikkels

Punk Princess is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2007 17:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Goodbye, my lover

Het was koud buiten, ook al was het ergens midden in de zomer, en ik zat stilletjes bij een klein meertje, nabij mijn huis. De koude wind die door mijn joeg voelde ik niet. Ik voelde niets, eigenlijk, ik voelde me alleen maar eenzaam. Eenzaam omdat degene van wie ik het meest hield me heeft laten gaan, en hij niet bij me is teruggekomen. Ik hield van hem, mijn lieve jongen, die altijd voor me klaarstond in de kleine periode die we samen doorbrachten met elkaar, waarbij ik met mijn rug tegen zijn borst zat en hij met zijn armen om me heen lag, tedere woordjes in mijn oor fluisteren, waarna ik giechelde.
Ik zuchtte diep en sloeg mijn ogen op naar de hemel. Die goede tijd, die goeie oude tijd. Opnieuw verlaat een zucht mijn mond en ik haal een hand door mijn lange haar.
Het was ook te mooi geweest om waar te zijn, dat mijn droom eindelijk uitkwam. Hij ging veel te snel voorbij, en ik heb het hopen opgegeven. Ik dacht écht dat hij de ware voor me was, maar ik denk, of weet het bijna zeker, dat ik me heb vergist. Wat zou hij in mij moeten zien?
Mijn aandacht vestigde zich opeens op een zwart stipje in de lucht, die langzaam groter werd. Het was een uil, een sneeuwwitte uil, om precies te zijn. Mijn hart sloeg over; ik wist precies van wie die uil was.
Ik stak twee bevende handen uit naar Hedwig en streelde haar kop, terwijl ik mijn linkerhand liet zakken en de brief die om haar poot hing losmaakte en openvouwde.

Liefste Ginny,
Je zult me nu waarschijnlijk wel haten omdat ik het met je heb uitgemaakt, maar ik kon niet anders, probeer dat alsjeblieft te begrijpen. Als we nog langer samen verdergaan, verkeer je in groot gevaar, dat begrijp je toch wel, hé? Ondanks alles hou ik verschrikkelijk veel van je, ook al waren we maar zo'n korte tijd samen, toch heb ik van die tijd genoten. Je zult je nu wel afvragen wat ik ga doen nadat de bruiloft van Fleur en Bill is geweest.
Ik ga met Ron en Hermione opzoek naar Horcruxes, ik leg later, als we terug zijn, wel uit wat dat zijn, want ik heb nu bijna geen tijd. Het duurt denk ik een lange tijd voordat ik terugkom, maanden, jaren. Ik hou van je, Ginny, en ik denk aan je. Onthoud dat.
Het allerliefste,
jou Harry

Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp