Auteur |
Bericht |
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Nov 07, 2007 15:40 |
 |
Mensjes er zijn ondertussen al foto's van de zesde film op het internet verschenen, dus ik vind het wel tijd worden voor een foto / poster topic. Niet?
Post hier de foto's van de HalfBloed Prins!!
Ik heb er ook al een paar. KLIK
Op de link naar beneden scrollen om ze te kunnen bekijken. KLIK |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer. |
|
  |
 |
Hippogriefje
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
415 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 20:46 |
 |
Ik zat te denken he..
Deze foto stond in het OotP-topic, maar die scene is er nooit in voorgekomen. Nu vraag ik me af of dat misschien per ongeluk een HBP-foto is die per ongeluk tussen de OotP-foto's verzeild is geraakt..
Want in het boek is Draco wel een beetje depressed enzo..
Misschien dat ze alvast wat scene's met Tom Felton hebben gedaan uit HBP, aangezien hij bijna niet te zien was in OotP  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Nov 23, 2007 20:49 |
 |
Het kan ook gewoon een foto zijn van achter de schermen. Het kan namelijk nooit een foto van HBP zijn, want toen waren ze nog niet bezig met filmen voor HBP. Daar zijn ze pas ergens in september mee begonnen, en die foto is ouder. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Ditta van Detta
Dreuzel

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 24, 2007 11:28 |
 |
[color=olive]Deze foto staat ook in het harry potter stickeralbum (deel 5) en ik vermoet eigenlijk dat draco zich zorgen maakt over zijn familie omdat zijn vader gefaald heeft op het ministerie...[/color] |
|
|
  |
 |
Yori87
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
153 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Nov 24, 2007 12:14 |
 |
Ik denk dat de Draco foto er een is van achter de schermen van OotP. Een scene met Draco zoals op deze foto komt niet voor in de film en ook niet in de extra scene's.
Ik heb het internet afgezocht maar kan nog geen andere foto's vinden van HBP. Denk dat de foto's uit de eerste post tot nu toe de enigste zijn. |
_________________ "You're a prefect? Oh Ronnie! That's everyone in the family!" "What are Fred and I? Next door neighbours?"
''There's no need to call me 'sir', Professor.''
'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge." |
|
  |
 |
Jim
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 14, 2007 17:48 |
 |
Zie hier, de eerste officiële foto van de film. Harry is niet veel verandert. Hij heeft de Sluipwegwijzer en zijn HBP boek bij zich.. *is nu al stiekem hyper* |
_________________ I *heart* HPF! |
|
  |
 |
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 15, 2007 10:34 |
 |
Harry is inderdaad niet veel veranderd qua uiterlijk, maar ik denk dat de film beter zal zijn dan de vorige. Ik hoop dat het niet word zoals de vorige film, want daar ging alles heel snel en na een tijdje kon je gewoon niet meer volgen en dat vond ik jammer. Dus ik hoop dat deze beter word. Deze foto vind ik wel mooi, aan die uitdrukking te zien is hij nieuwsgierig volgens mij en heeft hij iets ontdekt ofzo. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
  |
 |
Chris.
King of the Silvan Elves

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 15, 2007 14:10 |
 |
Foto is denk ik idd wel op een belangrijk moment gemaakt in de film. Harry kijkt ergens naar, hij is op de een of andere manier een beetje geschrokken. Misschien ziet hij Snape, maar dat hoeft helemaal niet.
Ik hoop ook dat de film een beetje beter wordt gestructureerd dan de vorige twee films. Daar had ik het gevoel bij, dat als je de boeken niet had gelezen, je dan niet alles zou kunnen begrijpen. |
_________________ "I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"
16-08-2005 ~ 31-12-08 |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 15, 2007 14:35 |
 |
|
  |
 |
doxy_angel
3e jaars

Verdiend:
98 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 15, 2007 21:42 |
 |
Het ligt misschien aan mij, maar ik vind Perkamentus steeds meer op Gandalf ( Lord of the ring ) lijken, vooral in de grotten. Dat haar van Tom/Draco zit echt zoo bekakt, hah maar ik ben in een afzeik bui dus ik zal niet verder gaan..
We zullen zien hoe tie gaat worden |
|
|
  |
 |
Rayatje
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 16, 2007 19:28 |
 |
ZOMG! Foto's! Hierop had ik gewacht!
Van geweldige kwaliteit zijn ze niet, maar we kunnen niet kieskeurig zijn eh. [a] Maar de foto's zijn geweldig! Harry die Ginny bijna kust! *verheugt zich zo op de langverwachte Harry/Ginny scene* En Draco zijn haar. Wat hebben ze daarmee gedaan? xD Die zijstreep is zo verkeerd. Hij staat er totaal niet mee, sorreh. De vorige keer vond ik zijn haar dan beter. En de zwerkbalkostuums zien er goed uit! : DD Zwerkbal, finally! <3 En word Daniel musicaal? Leuke foto met die harp. xD
Bedankt voor de foto's, Sander! |
|
|
  |
 |
miss louise
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
178 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 16, 2007 20:38 |
 |
Zo zo! Foto's! Harry die Ginny zoent, ik verheug me er nu al op. En toen ik die foto van Draco zag dacht ik meteen al: WTF! ZIJN HAAR! Wat hebben ze met hem aangedaan ! Nu lijkt hij echt weer op die slijmbal uit de eerste en tweede film. Die hand van Perkamentus is... raar. Maar ik geloof het best als ze het nog gaan bewerken. |
_________________ Honden hebben een baas, katten hebben personeel |
|
  |
 |
marten vilijn
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 16, 2007 22:24 |
 |
nee, heb je het dan nog niet gehoort...
Ze hebben het verhaal aangepast en Perkie heeft nu een groene hand...
Tuurlijk bewerken ze dat.
Anders maakten ze het niet groen  |
_________________ Ik zelf ben vernoemd naar mijn vader en grootvader. Mijn echte naam is Marten Asmodom Vilijn. |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 17, 2007 12:44 |
 |
@dylan m dat was sowieso al bekend dat Zwerkbal terug zou komen. Er waren sowieso al beelden van de outfit en hoe ze dat dit jaar gedaan hebben. Die staan op de extra dvd van OotP.
Dankjewel Sander voor de foto's. Ik heb er nog geen een gezien, want ik ben denk ik van plan om voor deze film gewoon geen een foto te bekijken. Ik denk toch niet dat het mij lukt. Maar ik probeer het nu in ieder geval. Daarbij kon ik trouwens die foto van Jim ook niet zien.  |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 17, 2007 12:44 |
 |
dylan m schreef: |
Jippie! Dat betekend dat het zwerkbal weer terug komt  |
Om eerlijk te zijn heb ik nooit de Quidditch gemist. Ik ben toch niet zo'n Quidditch freak, wel voor Hufflepuff *Cough* Housepride *Cough*
Daarbij ze zouden zich beter richten op belangrijkere scéne's of scéne's waar professor Sprout in voorkomt xD |
  |
 |
|