Auteur |
Bericht |
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 20:48 |
|
Woon je in Nederland of België? Of woon je misschien ergens anders? en hoe vind je het daar?
Ikzelf woon in Nederland en dan ook nog eens in Noord-Holland. In IJmuiden. Nou is IJmuiden best stom, maar Noord-Holland is over het algemeen heel erg leuk. Want ik ben echt een stadsmens. Ik zou gek worden in een dorp of op het platteland.
Bovendien woon ik ook nog eens dichtbij Amsterdam en Haarlem dus das ook handig. ^^
I <3 Noord-Holland |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 20:56 |
|
Nou dan vertel ik dit nieuwe topic dan maar weer opnieuw waar ik vandaan kom.
Ik kom uit Den Ham dat is een heel mooi dorpje in Twente wat in Overijssel ligt wat een provincie is in het Oosten van Nederland. Het is een heel klein dorpje (5000 mensen ofzo) maar ik vind het wel leuk daar. Ik ben namelijk niet een stadsmens.
En ja Den Ham dat is ook het dorp waar die "topmodel" Sanne vandaan komt..
edit: De meeste mensen vertellen ook waar ze geboren zijn. Nou ik ben geboren in Almelo. Wel het ziekenhuis maar het blijft je hele leven toch nog achtervolgen op je paspoort enzo. Dus geboren in Almelo en ik heb daarna mijn hele leven ook gewoon in Den Ham gewoont. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Laatst aangepast door Witch_Eva op Ma Jan 29, 2007 12:10; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Shirley
The Chatting Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 21:01 |
|
Ik woon in Nederland, Noord-Brabant, heel klein gat redelijk in de buurt van Breda. We hebben serieus 2000 inwoners ofzo. xD
Soms baal ik wel dat ik in zo'n gat woon. Er zijn niet eens winkels ofzo. Maar het is ook wel weer lekker rustig en we wonen lekker vrijstaand, dus niet zoveel last van buren. (Behalve die ene buurman met die kettingzaag. ) |
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 21:04 |
|
Nederland, Drenthe, Assen.
Ik heb geen idee hoeveel inwoners enzo.
Het is hier vrij rustig en ach, het is uit te houden. |
|
sartoootje
6e jaars
Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 21:13 |
|
Ik woon in Nederland, om precies te zijn in Amsterdam. Heb het hier wel naar m'n zin. Maar ik woon wel in een van de groenere gedeeltes van de stad en dichtbij het water. Maar ik zit ook dichtbij een van de treinstations en daar ben ik wel blij mee |
|
|
|
|
Daniël
Schoolkampioen
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 21:16 |
|
Ik ben geboren in Amsterdam, en heb daar 6 jaar gewoond.
Woon nu in Purmerend, net als Meredith, Jim en Blijerd.
Opzich wel een leuke stad, maar er is niet veel te beleven.
Het liefst zou ik later naar Engeland verhuizen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan!
Purmerend ligt wel goed centraal voor alle leuke dingen! (Schiphol, Amsterdam, Haarlem, Zandvoort) |
[6:38 pm] Idril: ik ben volstrekt normaal |
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 21:22 |
|
Ik woon nog steeds in West-Vlaanderen/België. Om precies te zijn in Waregem, misschien bij andere Belgjes wel bekend voor Waregem Koerse. Maargoed, ik woon er nog steeds heel erg graag, rustig, niet te groot en best wel mooie stad. En ik ben dus één van de weinige Belg-leden. |
|
|
|
|
Smalofski
The Writing Mod
Verdiend:
131 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 21:50 |
|
Ik woon ook in België, meerbepaald in Gent, in Oost-Vlaanderen. Redelijk grote stad dus, maar ik woon er wel graag. Alles wat je nodig hebt is vlakbij *heeft een hekel aan autorijden* Is ook wel handig dat m'n unief op 10 min stappen ligt. ^^ Ik woon dan nog eens vlak bij het station met de bushaltes, dus dat is ook wel leuk meegenomen...
En ik vind Gent gewoon een mooie en leuke stad. |
|
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 21:55 |
|
@Charlie; De Belgjes worden tegenwoordig talrijker, hoor op dit forum^^
Want ik ben er ook één
Ik woon dus in België -> West-Vlaanderen -> gemeente Houthulst -> dorpje Klerken. Een klein dorpje op een heuveltje dat eigenlijk vlak naast Diksmuide ligt, waar ik trouwens ook naar school ga. |
_________________ See you in another life then, eh brother? |
|
|
|
Sabine
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
69 Sikkels
Woonplaats: Zittend in een Eikenboom, kijkend naar de wolken...
|
Geplaatst:
Za Jan 27, 2007 22:24 |
|
Ik woon in Nederland, in de provincie Utrecht. In het stadje Nieuwegein. Dat ligt onder Utrecht. Als ik wil kan ik op de fiets stappen en met een halfuur (misschien iets meer) in Utrecht zijn. Heb het wel naar mijn zin hier, er zijn hier aardig wat winkels, en als ik echt wil uitgebreid wil winkelen ga ik gewoon naar Utrecht |
_________________ To love oneself is the beginning of a lifelong romance.
We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars. |
|
|
|
Mariky
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
405 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 11:07 |
|
Ik woon in Nederland, in de provincie Zuid-Holland. Lekker in de randstad ^^" Ons dorp was ooit een dorp, maar nu groeit het eerder uit tot een stad :') Maar ik vind het niet echt erg. Er komen wel allemaal dingen zoals zwembaden enzo bij. Maar wat wel irritant is is dat ze elke vierkante meter grond die nog niet bedekt met huizen is volbouwen. |
|
|
FelixdeFeniks
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 11:14 |
|
Ik ben in Amsterdam geboren, maar nu woon ik in Breda, Noord-Brabant. Nederland dus^^". Het is hier wel leuk; Breda is geen enorm drukke stad, eerder gezellig druk. En ik woon in het centrum, 2 min lopen van de stad vandaan. Lekker shoppen!^^ |
_________________ Bedankt, HPF! <3
But you still pull me home. |
|
|
|
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn
Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 11:36 |
|
In het Zuiden van Nederland...Limburg^^ In Heerlen vlak bij Kerkrade en Maastricht. Hier kan het wel eens goed ruk zijn, Nu vooral met de carnaval, Kerkrade is één stad dat op deze opzichten echt een carnaval gebied is. ( En dat is helaas goed te merken bij ons in het bedrijf ) |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
|
|
Ronald Weasley
3e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 11:40 |
|
Ik woon in Noord-Holland in Nederland. Ik woon ongeveer tussen Amsterdam en Haarlem in. Ik heb het hier wel behoorlijk naar mijn zin, alleen de uitgaansmogelijkheden mogen nog wel wat uitgebreider. |
|
|
Hummol
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jan 28, 2007 12:15 |
|
Ik ben geboren in Nederland, Zuid-Holland, Gauda. Opgegroeid in Boskoop en op mijn vijfde verhuisd naar (Nl, Z-H) Dirksland. Over een paar maanden ga ik verhuizen naar
Nederland
Zeeland
Nieuwerkerk (vlakbij Zierikzee (6km). |
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
|
|
|