Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 16:18 |
|
Het derde topic voor alle ergernissen die we hebben. Heel kort kan je hier kwijt wat er nu al zolang op je maag ligt en waar je je gewoon aan ergert.
Ik erger me eigenlijk aan het feit dat ik binnen een uur en twintig minuten m'n rapport moet afhalen... |
|
|
Wicked Sprout
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
4 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 16:20 |
|
Ik erger me mateloos aan mijn leraren die denken dat ze het allemaal mogen permiteren. Ze zijn allemaal zo schijnheilig op mijn school, niet alleen de leerlingen maar ook de directie enzo
Pff ik weet niet of ik er blijf, zeker als je weet dat het toch neppe mensen zijn >.< |
|
|
Nevodeon
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 16:22 |
|
Ik erger me aan mensen die zeggen dat ik lieg, of me gewoon niet geloven, terwijl ik gewoon de waarheid vertel.
Zo is er een meisje die mij nu al voor de 2e keer niet gelooft, and it's driving me crazy. Als ik lieg, vertel ik je dat wel, maar ik vertel de waarheid! BELIEVE ME, FOR GOD'S SAKE! |
_________________ My use and value unto you
Are gauged by what you have to do
I mark the hours every one
Nor have I yet outrun the sun
Timeturner. Please take me back to the beginning of HPF. I can't afford losing it.. |
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 21, 2007 16:43 |
|
Ik erger me aan mensen die eenregelige posts maken en aan mijn msn. Ik wil het eigenlijk updaten maar iedere keer dat ik daar een poging toe die werkt de boel niet meer en moet ik systeemherstel erbij slepen :G.. Lekker zeg ~. |
|
|
|
Emma Roos
7e jaars
Verdiend:
322 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 10:55 |
|
Ik erger me aan het feit dat ik nu m'n teennagels moet knippen [a] Echt ik kan er echt niet tegen. Volgens mij werken ze zenuwen in m'n voeten 2 keer zoveel.
En ik erger me aan mijn broertje. Hij weet precies hoe hij me geirriteerd krijgt; door me te laten schrikken *schrikt nogal snel* of door steeds om me heen te hangen. |
Wise Words #2:
Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.
- Albert Einstein |
|
|
|
Shiralee
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 11:51 |
|
Ik erger me aan mensen die denken dat ze heél wat zijn, mensen die pesten en meelopers. Ik kan het gewoon niet uitleggen waarom, maar dat spreekt al voor zich denk ik. 't Moet gewoon een keer ophouden, maar ja dat gaat niet zomaar 1, 2, 3. Iedereen moet iedereen in z'n eigen waarde laten, en ik vind het dus irritant als dat niet gebeurd.
Oh, en ik erger me ook als iets niet lukt van mezelf (A) |
|
|
|
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 13:22 |
|
Nevodeon schreef: | Ik erger me aan mensen die zeggen dat ik lieg, of me gewoon niet geloven, terwijl ik gewoon de waarheid vertel.
Zo is er een meisje die mij nu al voor de 2e keer niet gelooft, and it's driving me crazy. Als ik lieg, vertel ik je dat wel, maar ik vertel de waarheid! BELIEVE ME, FOR GOD'S SAKE! |
O dat is echt zo mateloos irritant. Ik heb het soms ook, één keer was het echt heel erg met iemand. Echt, geloof me, of geloof me niet, maar bother me dr niet steeds mee!!!
Waar ik me trouwens nu echt enorm aan erger zijn de panda's. Het loopt echt uit de hand. En ik erger me stiekem ook al aan het Huphelphuf gesquee, en dan is die maand nog niet eens begonnen. XD |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
lobj_x
1e jaars
Verdiend:
49 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 13:31 |
|
Ik erger me verschrikkelijk aan mensen die tijdens het eten smakken of met hun mond open eten! bah!
Dan heb ik echt al geen zin meer om verder te eten!
X.x |
_________________ && De relieken van de dood <3!! helemaal fantastisch!!!
Waarom is het gedaan
Rowling je bent helemaal fantastisch!!!
Happy new-year!! |
|
|
|
Sabrè
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
819 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 14:15 |
|
Waar ik me mateloos aan erger zijn bepaalde jongens..
Kom op zeg, weet een keer wat je wil en draai niet altijd om alles heen. Zeg gewoon wat je wil en als je het dan zegt, zeg een dag erna dan niet precies het tegenover gestelde. Ik word er heeeeel erg moe van!!!
Okay.. Het is eigenlijk 1 bepaalde jongen, dus voel je niet aangevallen [a] |
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 14:17 |
|
@Josse, dat gesqueeeeee is gewoon altijd irritant. Maakt niet uit of het Huffgesquee is of niet. Het is en blijft irritant.
Ook irritant is overdreven housepride. Waar is dat goed voor.
Verder erger ik me aan mijn hoofdpijn en verkoudheid.
Oh, en idd, smakken is goor. Ik verlies er mijn eetlust ook door hoor.
En dan als men eet ook nog eens al het lucht met een kracht door hun neus naar buiten laten komen. Briezen zeg maar.
Ach, mensen die met veel lawaai eten zijn irritant.
edit: ooh Sabrè, dat ken ik. Draaien overal omheen. Zet hij een stap vooruit. Zet jij een halve stap, doen ze een hele stap achteruit om vervolgens als jij niet meer wil weer een stap vooruit te doen. Aaargh! |
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 30, 2007 14:22 |
|
Helen schreef: |
Ook irritant is overdreven housepride. Waar is dat goed voor. |
En dat zegt iemand met een Gryf ava... House pride is juist goed en gezond. Je moet trots zijn waar je vandaan komt. Dat vind ik in ieder geval.
Ik erger me nu aan mijn moeder. Ze probeert me al de hele tijd een schuldgevoel te geven. Alleen maar omdat ik met oud&nieuw naar Josse ga. Nu zit ze de hele tijd heel zielig te doen dat er helemaal niemand thuis is met oud&nieuw. Ook omdat een vriendin van de familie die normaal altijd komt nu ook niet kan komen. Ik word er echt gek van. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Amtjah
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
249 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 16:30 |
|
AAAAAAAARGH!! Stom mens waar ik moet mee samenwerken.
We weten al erg lang dat we een groepswerk moeten doen en we hebben de taken zo verdeeld dat ik de enquête doet en zij de conclusie. Ik heb die enquête al gedaan en iemand moest dan de conclusie doen. Ok, allemaal geregeld. Beld dat K*TWIJF me vandaag dat we het anders gaan doen. AAAAAAAAAARGH. Ik haar rustig proberen uit te leggen dat ik het al had gedaan en dat het dus dubbel werk zou zijn. Ze wou niet eens luisteren -_-'. Ik dus mijn stem een beetje verheffen. Ineens kreeg ik haar moeder aan de telefoon O.O Die sprak me aan met een arrogante toon. Ik had zoiets van: kruip de hoogste boom in! Ik heb het al gedaan en ik ga echt niet op mijn kop laten zeiken. Ach, ik heb gewoon de telefoon afgelegd -_-'. Ze ziet maar wat ze doet. Ik ga het zo uitleggen aan de leerkracht. Ze moest maar eerder bellen. Ik heb haar e-mails gestuurd (die niet aankwamen), gebeld (ze belde nooit terug, antwoordde mijn sms'jes niet) en dan gaat ze het veranderen. En dan zegt ze 'ja, ik ben op vakantie geweest. Ik kan niet altijd bellen, hoor.' Voor mij moet het dan wel gaan? Ik ben de rest van de week niet thuis, maar IK moet mij wel aan de mens aanpassen? AAAARGH. En dan vragen mensen zich af waarom ik groepswerk HAAT. |
_________________ Nothing will be the same
after november the 26 |
|
|
|
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 16:53 |
|
Ik erger mij dood aan de winkel waar ik mijn pasfoto's heb laten maken voor mijn ID. 12,50! Dat is toch niet normaal!! Vind ik dan.. ^^
Verder erger ik me aan mezelf, omdat ik niet weet of ik nou iemand leuk vind of niet. Echt heel erg irritant.. |
|
Potterfreaky
Harry's secret lover
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 16:53 |
|
Witch_Eva schreef: | Helen schreef: |
En dat zegt iemand met een Gryf ava... House pride is juist goed en gezond. Je moet trots zijn waar je vandaan komt. Dat vind ik in ieder geval.
Ik erger me nu aan mijn moeder. Ze probeert me al de hele tijd een schuldgevoel te geven. Alleen maar omdat ik met oud&nieuw naar Josse ga. Nu zit ze de hele tijd heel zielig te doen dat er helemaal niemand thuis is met oud&nieuw. Ook omdat een vriendin van de familie die normaal altijd komt nu ook niet kan komen. Ik word er echt gek van. |
Housepride op zich is prima, maar iedereen heeft daar zijn eigen manier in, ik hoef niet van de daken te schreeuwen dat ik trots ben op Gryff, ik weet dat gewoon!
En iedereen doet dat lekker op zijn eigen manier.
Ik erger me op het moment vooral aan teveel rotzooi in huis, die twee draken van me weten er elke keer weer zo'n slagveld van te maken... Daar wordt je moedeloos van...
O en squeeeen; het is niet mijn ding en je krijgt er een aardige piep van in je oren... |
_________________ I'll never forget...
*HPF forever* |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Jan 02, 2008 17:44 |
|
Witch_Eva schreef: | Helen schreef: |
En dat zegt iemand met een Gryf ava... House pride is juist goed en gezond. Je moet trots zijn waar je vandaan komt. Dat vind ik in ieder geval. |
Je moet ook goed lezen. Overdreven housepride. Dààr heb ik een hekel aan en ik irriteer me er ook aan. Een ava van je eigen afdeling is nog geen overdreven housepride en je mag ook wel een beetje trots zijn maar overdrijven is ook niet nodig.
Oh, en Squeeeee is ook irritant idd. Verder irriteer ik me vandaag niet zo heel erg (goh, hoe zou dàt nou komen ) |
|
|