Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 TV: America's Next Top Model [2] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Wat vond je van Cycle 11?

WORST CYCLE EVAR!!!1!!1
0%
 0%  [ 0 ]
Een van de mindere, maar niet de slechtste
0%
 0%  [ 0 ]
Mwoah, middenmootje
0%
 0%  [ 0 ]
Een van de betere
100%
 100%  [ 6 ]
Best cycle in the history of America's. Next. Top. Model.
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 6


Auteur Bericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Okt 13, 2008 18:55 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

Wow wat leuk ik wist helemaal niet dat Vlaams Topmodel ook bestond. Goed dat je het zegt want dan wil ik die episodes ook wel online volgen. Wat leuk dat Vlaanderen dit nu ook heeft. Ik ben benieuwd hoe die versie helemaal in elkaar zit. Ik heb namelijk veel verschillen "NTM" gevolgd. Het is altijd leuk om te zien hoe andere landen het aanpakken.

@Frie Heather is een beetje "lomp" omdat zij autistisch is he. Dus zij komt een beetje onhandig over daardoor. Want in principe is zij wel heel erg leuk. Zij was mijn favoriet uit die cycle.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 306 Sikkels
Woonplaats: Breaking out of Fox River with Michael and Linc.

Rogue is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2008 9:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vind Heather ook de leukste van cycle 9. Hou wel van dat soort meiden, ze komt erg sterk over. Chantal vind ik maar erg arrogant, bianca vind ik een bitch, altijd maar jaloers op Heather. Lisa vind ik wel leuk, en Saleisha is ook wel een leuke meid. Wel gaaf dat ze een clip opnamen met Enrique iglesias.





_________________
'Everyone dies, but not everyone really lives.'

'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'

'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer
Profiel bekijkenStuur privébericht
Frie
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 708 Sikkels
Woonplaats: HPF voor altijd!

Frie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Di Okt 14, 2008 16:14 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

@Eva: Ja, Heather heeft het Syndroom van Asperger. Dus ze kan er idd niet veel aandoen dat ze zo is maar buiten dat vind ik haar wel erg goed. Ze staat gewoon prachtig op foto's en ik vind het wel heel leuk dat ze een kans krijgt. Maar gewoon buiten de foto's komt ze een beetje 'lomp' over en dat verkoopt misschien niet zo goed, maar ik vind wel dat ze al veel gebeterd is (:

@Rogue: Dat van die clip wist ik nog niet :'). Zover zitten ze in Belgie nog niet. Maar het lijkt me idd wel leuk.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl





_________________
I'm gonna miss you HPF <3

It stops here, but you're in my heart forever!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 11:27 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

De aflevering van deze week is dus een recap. Ik had al zoiets verwacht dat er vandaag die recap zou komen. Ik haat recaps.

SPOILERS!
[selecteer]
Er gebeurt niet zo heel veel. Niet echt heel veel spannend materiaal zit erbij, maar dat is meestal zo bij recaps. Alleen dus de onthulling dat er iets verkeerd is gegaan met Sheena's haar. Ik vind het wel beter zo dat lichte was denk ik ook niet mooi geweest. Yay Sherry de kat is best wel lief. Echt grappig dat stukje. En McKey met de bij was wel schattig, al vind ik haar nog steeds niet echt geweldig. Daarbij zijn Analeigh en Marjorie wel lief bij elkaar.
[/selecteer]


@Rogue ja inderdaad ze zitten in die clip. Ook al komen ze uiteindelijk niet in de echte videoclip van hem. Ze knippen dat namelijk allemaal eruit, dus uiteindelijk werd het allemaal behoorlijk zinloos.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Patricia
Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Fighting for my Hogwarts

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 16, 2008 19:19 Terug naar boven Sla dit bericht op

*steekt hand op*

De recap, dat was wel te verwachten. Ik vind het altijd zonde van de tijd, om een recap uit te zenden, maar helaas zit het erin, en moeten we een week wachten op de nieuwe episode.

Anyway, hier mijn reactie over de recap:

SPOILERS!
[selecteer]
Yay, er zijn weer allemaal bitchfights te zien. Ik vind het altijd wel amusant om te zien wie met wie goed overweg kan, en ook wie juist niet met iemand anders overweg kan.
Elina/Sheena fight: Ik zag dit eigenlijk wel aankomen. Ze zijn eigenlijk tegenpolen. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar dat gevoel heb ik gewoon.

Heb ik het gewoon niet goed gevolgd, of is het stukje met de tassen en de éne sleutel nieuw? Ik vind het iig wel erg leuk, aangezien er elke cycle wel iemand op de grond moet slapen. Dit hebben ze nu wel leuk gedaan, zodat iig één iemand zeker is van een bed.
Eigenlijk is het best wel dom dat er mensen op de grond/bank/whatever moeten slapen. Zoveel extra ruimte is één bed ook weer niet.

Oh, en de miss J die de rol van Tyra overneemt vind ik erg leuk. Ik bedoel met de makeover. De slechte heks toneelstukje.

De Sheena makeover was wel weer verassend. Haar haar viel er gewoon uit. Ik vind het jammer dat ze dat niet in de gewone episode hebben gedaan, maar dat dat weer in de recap moest.

En Elina die op haar kat Sherry lijkt *rofl*

De Alaska Pixie Dust is wel erg cute. Ik vind Hanna opeens een stuk leuker. Ze is niet alleen maar dat saaie meisje meer. Alleen komt weer het woordje 'Alaska' erbij. Dát is wel weer zwaar irritant.

En McKey is die bij gewoon aan het verdrinken. Het is wel lief dat ze aan die bij denkt hoor, maar ze is wel aan het overdrijven.

[/selecteer]


Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl





_________________
    I LOVE HPF


Where your treasure is, there will your heart be also
Profiel bekijkenStuur privébericht
Ailey
Oude Forumnaam: Kariny Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 577 Sikkels
Woonplaats: sunlight

Ailey is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2008 15:29 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Dit is over de recapitulatie en over de nieuwe aflevering:

SPOILERS!
[selecteer]
Patricia: Ik had dat van die tassen en die ene sleutel ook niet gezien, je bent niet de enige. Dat zeiden ze er ook bij volgens mij, dat het nog niet eerder vertoont was.
Ik vond het best een leuke aflevering, maar best wel eng omdat Sheena haar haar er uit viel, ik zou echt zo bang zijn geworden ervan.
Ik vond het van Elina en haar kat Sherry wel schattig eigenlijk. Als ze het zo zei leek het ook best op een kat.

En McKey is gewoon lief, maar over het algemeen valt ze eigenlijk niet eens zo op.

Dat Alaska stof van Hannah vond ik wel lief eigenlijk, ook al vond iedereen het een beetje eng of raar.
Ik vond het raar dat Marjorie samen met Analeigh in bad ging, ik geloof niet dat ik dat zou doen. Ik kan me voorstellen dat de anderen dat ook raar vinden, ik denk dat ik precies hetzelfde zou hebben gereageerd als bijvoorbeeld Samantha.

Over de nieuwe aflevering, aflevering 9:

[spoiler]Oh gelukkig, Joslyn gaat naar huis! Ik was echt bang dat Elina naar huis zou moeten, maar gelukkig niet. Ik vind de ruzie in het huis trouwens maar nergens op slaan, het gaat nergens over. Over dat je je anders voelt als je niet uit Amerika komt en of ze zich eigenlijk wel Amerikaans voelen of niet - eigenlijk vind ik dat Sheena gelijk heeft, dat het niks uit maakt. En ik vind het zo zielig dat Marjorie altijd zo nerveus is.
Ik vond de 'wedstrijd' best leuk, ik had wel een beetje medelijden met Marjorie, omdat haar jurk naar beneden viel. En leuk dat Elina won.
De reclame vond ik ook leuk. Ik vond Sheena zo mooi en ik vond Analeigh ook heel erg leuk en iedereen zag er zo mooi uit.
Ik kijk echt heel erg uit naar volgende week, want dan gaan ze naar Nederland (Amsterdam!). Ik had op de internetpagina van CW al iets gezien er over, een klein voor stukje - ze gaan ook iets op een boot doen. Ik vond het lopen op klompen ook erg bijzonder trouwens, Samantha kon er echt totaal niet op lopen.
Ik ben echt heel erg benieuwd voor volgende week!

[/selecteer]


Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl





_________________
    we can do this till the sun comes up

    17.04.05 ~ 31.12.08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 13:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Spoilers over de aflevering van vorige week en van deze week

SPOILERS!
[selecteer]
OMFG ZE ZIJN IN AMSTERDAM!! Ik zat gisteren echt helemaal te hyperen toen ik de episode zag. Ik vind het echt zo leuk om te zien dat ze daar gewoon door Amsterdam heen lopen. Leuk trouwens dat Daphne Deckers erin zat. Niet dat ik haar echt super leuk vind, maar ze deed het wel leuk. Ze praatte in ieder geval Nederlands en dat vind ik wel hip. xD Ik ben echt zo benieuwd hoe de volgende weken in elkaar zetten en hoe ze Nederland precies neer zetten. Leuk dat Tyra nog zei dat Amsterdam een fashioncapital aan het worden is. xD

Maar ja vorige week Joslyn eruit. Dit is de eerste keer in ANTM geschiedenis dat er geen donker meisje in de top 6 zit. xD Ik vind het niet erg dat zij weg is gegaan. Ik vond haar sowieso niet echt bijzonder. Niet qua persoon en ook niet qua model. Dat deze week Sheena eruit is gegaan vind ik wel wat jammer. Nou ja liever haar dan Elina want dat blijft nog steeds mijn favoriet samen met Analeigh en Marjorie. Ik had het leuker gevonden als Sam er een keer uitging. Ik hoop dus ook dat Elina niet de volgende keer eruit gaat omdat ze nu al twee keer onderaan stond.

Maar ja ik vind deze cycle nu gewoon al hip. Alleen maar omdat ze in Amsterdam zijn. En het gewoon heel grappig is om dit gewoon te zien. Om gewoon Nederlandse woorden te horen door de photoshoot enzo. xD

[/selecteer]





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Malou
Oude Forumnaam: Mrs Malou Riddle Unspeakable
Unspeakable


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Malou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 14:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Over de laatste ep:

SPOILERS!
[selecteer]
Jaa echt hip dat ze in amsterdam zijn xD (ookal heb ik n hekel aan amsterdam xD'')
Ik vond die opmerkingen af en toe zo grappig; "there's so much water!", en "is this a lake or an ocean?" en Sheena over dat ze dacht dat er alleenmaar seks, drugs en alcohol zou zijn xD

Maar ik was echt bang dat Elina eruit zou gaan. Ik hoop dat ze volgende week ineens 't licht ziet en weer bij de top hoort, want anders haalt ze het denk ik niet tot de finale.

[/selecteer]





_________________
    30-08-'03 ~ 01-01-'09
    01-01-'09 ~ ??-??-'??
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 14:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oh ik zag net trouwens de preview voor volgende week.

SPOILERS!
[selecteer]
Yay ze hebben go sees. Dat was natuurlijk wel te verwachten, want dat doen ze sowieso altijd in het begin als ze in een ander land zijn. Maar nu zullen we ze nog meer door Amsterdam zien rennen. xD Voornamelijk omdat ze verdwaald raken enzo. Ik wil echt weten hoe ze dat doen.

En ik hoop dat Elina inderdaad beter gaat doen. Misschien redt zij het wel met de go sees. Nederland leek namelijk toch op Oekraïne en moest haar denken aan thuis ROFL. xD Maar ja McKey is de enige die er niet bij staat. Dus of zij is te laat aangekomen of de enige die niet gediskwalificeerd is...

[/selecteer]


edit: OMFG ik zie net dat Tausili's account eraf ligt. Hij is verwijdert. Dat is nogal behoorlijk rot eigenlijk aangezien zij altijd het snelst ANTM er op zette. Samen dan met 888770.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 08, 2008 19:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Tausili heeft haar account verwijdert omdat ze comments kreeg als "Zet nu ANTM d'r op anders doe ik je iets aan." en dat soort dingen. Dat vind ik wel terecht, als iemand mij zoiets zou sturen zou ik ook iets hebben van "Krijg het lekker." _|_

SPOILERS!
[selecteer]
Maar nu even over de nieuwe ep. Het blijkt maar weer, na Norelle in C3, Kim in C5, Michelle in C7, Brittany in C8, Heather in C9 en Katarzyna in C10 wordt weer een favoriet van mij 5de. Elina. =_= Aan de ene kant terecht, maar Marjorie deed het slechter deze week. Ik ben nu officieel on Team-anyone-but-Sam. Ik vind dat kind zo schijtirritant en absoluut niet knap. <_< Ik vind het trouwens wel ontzettend grappig om die meiden op plekken te zien lopen waar ik semi-dagelijks kom XD

En jammer dat McKey te laat was. Ze had zo'n echte Nederlandse look (Ik vind d'r redelijk op Kassandra van HNTM lijken) en dat valt best wel in de smaak bij ontwerpers XD Alleen wat deed Marlies Dekkers bitchy XD

[/selecteer]


Preview van volgende week

SPOILERS!
[selecteer]
Oeh, Marjorie wordt dronken XD Ik hoop op een Shandi-moment XD Op de ANTM-comm worden Analeigh en Marjorie al als OTP gezien en werden al dingen gezegd als: "OMG! Marjorie gaat vreemd met die man! Arme Analeigh! D: " XD
[/selecteer]





_________________
...15/10/02.01/01/09...

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 08, 2008 20:33 Terug naar boven Sla dit bericht op

@Jalf ja inderdaad ik had ook al zoiets gelezen ja. Ik vind het ook wel terecht hoor. Sommige mensen zijn ook echt onbeschoft. Zij doen vrijwillig helemaal de moeite om alles te uploaden en dan zitten sommige mensen nog te zeiken.

Over nieuwe ep
SPOILERS!
[selecteer]
Ik vond het ook behoorlijk "minder prettig" dat Elina eruit is gegaan. Zij was echt overduidelijk mijn favoriete persoon. Ik vind het eigenlijk wel verrassend dat ze eruit is gegaan. Zij was altijd wel een favoriet. Ze doet het inderdaad de laatste tijd iets minder, maar ze is wel heel erg goed. Ik ben nu dus ook voor Analeigh. Dat was altijd mijn tweede keuze. Ik vind Marjorie namelijk ook steeds irritanter worden. Haar gedrag dan. Eerst vond ik dat nerveuze achtige trekjes die ze had wel schattig, maar nu heb ik echt zoiets van get over it. Al vind ik haar wel leuker dan McKey en Sam. Sam mag ik namelijk ook echt niet. Het enige leuke aan haar is dat zij het enige meisje is die wat Nederlandse woordjes heeft geleerd.

Het is inderdaad grappig om te zien hoe ze door Amsterdam lopen. En dan verdwalen en al die straatnamen niet snappen. xD Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ze net wel de verkeerde Nederlanders uitgekozen hebben =.=" Wat een verschrikkelijke grote Nederlandse accenten toch weer in hun Engels. xD Nu komen wij (=Nederlanders) net over of we allemaal zo'n groot accent hebben ofzo. xD

[/selecteer]





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 21:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik maak even een dubbelpost omdat het denk ik wel belangrijk is dat ik de links post. ANTM staat namelijk al een tijdje online. Alleen het is dit keer een of ander vaag account die hem geupload heeft. Niet een account die ik al eerder kende in ieder geval. Ik wil namelijk niet dat sommigen wachten op 8887700 terwijl hij gewoon al op YT staat. Niet een hele duidelijke versie, maar het is in ieder geval wat.

ANTM cycle 11 ep 12 part 1
ANTM cycle 11 ep 12 part 2
ANTM cycle 11 ep 12 part 3
ANTM cycle 11 ep 12 part 4
ANTM cycle 11 ep 14 part 5

SPOILERS!
[selecteer]
Marjorie eruit. Ergens vind ik het wel jammer. Ik begon me wel steeds meer aan haar te irriteren trouwens, maar deze aflevering vond ik haar juist net ok worden. Ik had gehoopt dat Sam eruit zou gaan, maar jammer genoeg dus Marjorie. Ik hoop nog steeds dat Analeigh gaat winnen. Ook al denkt iedereen dat McKey wint. Ik vind Analeigh echt een lief meisje namelijk. Hoe ze tegen Marjorie was toen ze dronken was enzo. Daarbij vind ik haar ook echt steeds beter worden.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ze in deze aflevering aan het begin niet zo heel veel hebben gedaan over Nederland. Ze hebben dit keer niet echt Nederlandse mensen erbij gehaald om dingen te doen. Paulina bijvoorbeeld die heeft alles gedaan. En in principe is dat niet raar, maar ik wil gewoon meer zien van Nederlandse mensen en dingetjes. xD Ze hebben het wel min of meer goed gemaakt door die windmolen en de klompen. xD

[/selecteer]



edit: Ik las net opeens dit nieuwsbericht:

Spoilers seizoen 11
SPOILERS!
[selecteer]
Geslachtsverandering voor ANTM-deelneemster

Tyra Banks verraste maandag een deelneemster van America's Next Top Moddel in haar talkshow met een operatie voor geslachtsverandering.

Het 22-jarige model is in het elfde seizoen van America's Next Top Model te zien. Isis King is geboren als Darrell Walls. Ze gaat sinds 2007 door het leven als Isis, maar haar geslachtsverandering is nog niet compleet omdat ze de operatiekosten niet kan betalen.

Over hoe het is om niet tevreden te zijn met je geslacht zegt Isis: "Het is moeilijk, ik probeer er niet over na te denken omdat ik er soms heel emotioneel van word. Ik ben echt geboren in het verkeerde lichaam en het is het enige waar ik me niet prettig bij voel."

King was in seizoen tien al te zien als achtergrond model in een shoot met dakloze jongeren. Daar heeft ze aan Jay Manuel gevraagd of het mogelijk is om deel te nemen aan America's Next Top Model 'wanneer je als jongen' geboren bent.

Later zei Tyra Banks in een interview dat ze al opviel tijdens de shoot in het tiende seizoen. Ook is ze nadien met haar staff op zoek gegaan naar Isis om haar aan te moedigen auditie te doen voor het elfde seizoen.

[/selecteer]





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Catie
Chaotic Angel
Chaotic Angel


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Elysian Fields

Catie is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 9:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

ANTM Cycle 11 Finale part 1
ANTM Cycle 11 Finale part 2
ANTM Cycle 11 Finale part 3
ANTM Cycle 11 Finale part 4
ANTM Cycle 11 Finale part 5

SPOILERS!
[selecteer]
Gadverdamme. Ik vond McKey helemaal niet zo goed, ik vond Analeigh veel beter. Maar helaas niets aan te doen. Analeigh mocht het dan minder doen met de commercial, ze is in het algemeen wel beter, maar dat vind ik.

Ik vond de runway overigens leuk, maar meer omdat hij roze was en ze een stukje moesten rennen omdat ze anders zouden vallen. Hoewel het gemeen was, ik had wel iemand zien willen vallen XD

Verdre vond ik de finale eigenlijk erg saai. Ze hebben maar 4 foto's ofzo vergelijken, meestal zijn het er meer, of ligt dat aan mij? :/ Ik had het gevoel dat de hele episode snel snel moest gaan ofzo :/ Vond ik erg vervelend.

[/selecteer]





_________________
When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?


01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333
Profiel bekijkenStuur privébericht
Hermione
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 298 Sikkels
Woonplaats: Central Park.

Hermione is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 19:44 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Pfft. Ik volgde het programma dus ook, en al vanaf de bikinishoot was m'n favoriete Analeigh, deels omdat ze zo ongelooflijk mooi en adorable is, en anderzijds omdat ik denk dat ze gewoon een geweldige persoonlijkheid heeft.
En ik vond haar foto's ook gewoon geweldig. Zeker de ene op het schip en de ene met de molen op de achtergrond, waaaauw..

En toen ging ze d'r uit, terwijl ik al helemaal voor me zag hoe bedeesd ze zou smilen en heel de tijd fenkjoefenkjoe zou fluisteren, maar neen.
Ze ging er gewoon uit voor Paard en Schildpad. -_-'
Ik weet niet waarom, maar Sam leek me echt een stomme schildpad.
En Mckey wás gewoon een paard. Ik vond dat erg dom van Tyra en ik had echt gemeend een krop in m'n keel toen Analeigh weg ging.
Buhuh. Zij was gewoon hét supermodel voor mij. K*T;
En Mckey zuigt btw..

[/selecteer]





_________________
When the rain starts to pour <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 22, 2008 19:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
En het seizoen begon nog wel zo goed...

Het is niet zo zeer dat ik echt heel teleurgesteld ben dat McKey gewonnen heeft. Nee ze was absoluut niet mijn favoriet. De top 3 ok dat kon nog wel, maar de winnares nee dankje. Het ging er mij eigenlijk meer om dat het feit dat Analaigh niet bij de finalisten zat maar Sam. Wat een verschrikkelijke keuze. De hele cycle is al gebleken dat Analeigh beter is. Sterker nog ze was de beste van die week ervoor. Ze is altijd een van de betere geweest. Ze haalt toevallig een commercial niet (ook al was de vorige die ze deed wel super goed. Dat was de beste van die week) en dan gaat ze eruit. Met het gezeik dat ze misschien too commercial is oid. Like WTF. Daar word ik gewoon boos van. Voornamelijk omdat Sam al tijden het gewoon echt slecht doet en vaak onderaan heeft gestaan. En zij had ook een slechte foto/commercial maar zij gaat dan wel door. Ik kan dus hierbij zeggen dat dit een van de slechtste finalisten is in de geschiedenis van Top Model. Analeigh en Elina hadden echt veel hoger moeten komen. Daarom ben ik dus echt niet blij met McKey. Ik vond haar sowieso niet echt super. Maar ja wel liever McKey dan Sam. Die had er 4 weken geleden er al uit moeten liggen.

[/selecteer]





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer