Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 TV: Wie is... de Mol? 2009 Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Poll :: Molletje Dennis krijgt van mij het volgende cijfer:

10 (Goed)
34%
 34%  [ 11 ]
9
46%
 46%  [ 15 ]
8
15%
 15%  [ 5 ]
7
3%
 3%  [ 1 ]
6
0%
 0%  [ 0 ]
5
0%
 0%  [ 0 ]
4
0%
 0%  [ 0 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1 (Slecht)
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 32


Auteur Bericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 16:04 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh, als Belgje ken ik precies twee mensen, zijnde Froukje en Vera xD. Oeh, yay, Vera, dat gaat wat worden.. Anyway, om dit bericht wat nuttiger te maken, kom ik ook nog even zeggen dat ik wil dat het snel weer begint, want ik vind WIDM nog steeds geweldig xD. Ahja, we wachten wel tot januari dan.





_________________
    04.02.'05 -31.12.'08

    See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 16:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Het zijn idd minder bekende namen, maar eigenlijk ken ik alleen Hans Schiffer echt niet en Vera ken ik ook nauwelijks. Schiffer is van dat radioprogramma op radio 2 waarop de muzikale hints bekend worden gemaakt, ik vind het wel grappig dat ze hem hebben gevraagd.

Ik hoop ook dat het snel weer begint.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Jalf
Oude Forumnaam: Jalf Lupin The Musical Mod
The Musical Mod


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Jalf is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Sep 18, 2008 17:02 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow, ben ik echt de enige die bijna iedereen kent? XD

Alleen Aniek, Dennis en Froukje ken ik niet.

Hans Schiffers is volgens mij van Schiffers.fm, Jon van Eerd is musicalacteur (oa Mamma Mia) en komisch, Paula Udondek heeft zowel het jeugdjournaal als het grote mensen journaal gepresenteert, Rick Engelkes is acteur en producent, Sebastiaan Labrie is presentator van oa Jeugdprogramma's, Vera Mann is musical actrice en Vivienne van den Assem ken ik alleen van naam XD

Ik ben benieuwd naar Jon, volgens mij kan dat nog lachen worden aangezien hij over het algemeen best grappig is XD





_________________
...15/10/02.01/01/09...

...I'll miss ya...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Almost in Greece!

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 7:30 Terug naar boven Sla dit bericht op

Citaat:
Image

Wie is de Mol? Deelnemers 2009
Vorige week verscheen op internet een lijst van tien namen van Bekende Nederlanders die mogelijk zouden deelnemen aan de nieuwe reeks van ‘Wie is de Mol?’

Deze serie is te zien vanaf januari 2009.
Waarschijnlijk heeft een Mol die nauw bij het programma betrokken is bepaalde bedoelingen gehad om deze lijst vroegtijdig te publiceren.
Het betreft in ieder geval een insider want vandaag kan de AVRO bevestigen dat de namenlijst correct is. Onderstaande kandidaten storten zich voor het nieuwe seizoen van Wie is de Mol? in een onzeker avontuur.

Anniek Pheifer actrice
Dennis Storm presentator
Froukje Jansen presentatrice
Hans Schiffers radiopresentator
Jon van Eerd acteur
Paula Udondek actrice
Rick Engelkes producent
Sebastiaan Labrie acteur
Vera Mann actrice
Viviënne van den Assem actrice

Waar de reeks zich afspeelt is op dit moment nog geheim. Onder leiding van Pieter Jan Hagens voeren de kandidaten tien weken lang opdrachten uit om de gezamenlijke prijzenpot te spekken. Door de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden, wordt het ook dit jaar weer een lastige klus. Wie aan het einde van de reeks de mol ontmaskert, is de winnaar van de prijzenpot. Maar als de serie begint, weten negen bekende Nederlanders allemaal evenveel: helemaal niets. Ze weten zelfs niet in welk land het spel zich afspeelt. Eén bekende Nederlander weet alles en zal zeker de finale halen: de mol.

Afgelopen voorjaar trok het achtste seizoen van 'Wie is de mol?' - dat zich afspeelde in Mexico - meer kijkers dan ooit. Met een gemiddelde van meer dan anderhalf miljoen kijkers per aflevering, stond Wie is de Mol? wekelijks in de top van de kijkcijferranglijsten.


En de AVRO heeft de deelnemers eindelijk bevestigd. Ik ben zelf niet zo'n fan van de kandidaten. Ik ken weer de helft niet. Bovendien zijn ze allemaal of acteur (Rick Engelkens is ook acteur) of presentator. De variatie in de groep is dus niet zo heel erg groot. Dat is ook een beetje te zien aan de groepsfoto, die er vind ik redelijk saai uitziet. Iedereen draagt een spijkerbroek én herfst/winterkleding, wat misschien al iets zegt over de bestemming die dus waarschijnlijk niet al te warm is.





_________________
"In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer)
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 9:22 Terug naar boven Sla dit bericht op

De foto kan ook gewoon genomen zijn toen ze nog in Nederland waren. Het hoeft niet perse de bestemming te zijn. Maar leuk die groepsfoto meestal kan je daar ook nog wel dingen uithalen. Het feit bijvoorbeeld dat het meisje die ervoor staat als enige een opvallende rode jas aan heeft. xD *is al helemaal in het spel* Ik ken nu overigens die Dennis ook als ik de foto zo zie. Die is van BNN. Maar ligt het aan mij of doen er nu minder mensen mee? De foto is zo klein. Ik kan me herinneren dat er normaal meerdere mensen erop staan.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Chris.
Oude Forumnaam: A.Perkamentus King of the Silvan Elves
King of the Silvan Elves


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Standing at the edge of your town

Chris. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 13:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Witch_Eva schreef:
De foto kan ook gewoon genomen zijn toen ze nog in Nederland waren. Het hoeft niet perse de bestemming te zijn. Maar leuk die groepsfoto meestal kan je daar ook nog wel dingen uithalen. Het feit bijvoorbeeld dat het meisje die ervoor staat als enige een opvallende rode jas aan heeft. xD *is al helemaal in het spel* Ik ken nu overigens die Dennis ook als ik de foto zo zie. Die is van BNN. Maar ligt het aan mij of doen er nu minder mensen mee? De foto is zo klein. Ik kan me herinneren dat er normaal meerdere mensen erop staan.


Dennis Storm is idd van BNN. Die zal er wel als eerste uitgaan, dat is een traditie de afgelopen jaren. Nicolette en Sander zitten ook bij BNN (ze komen alledrie van Try before you die), en die lagen er beiden als eerste in hun serie uit.

Er doen echt hetzelfde aantal mensen mee als de afgelopen jaren, namelijk 10.

@Jalf: Ik ken ze ook bijna allemaal, twee niet.





_________________
"I made a promise, Mr. Frodo. A promise. Don't you leave him Samwise Gamgee, and I don't mean to. I don't mean to"

16-08-2005 ~ 31-12-08
Profiel bekijkenStuur privébericht
Dennis Krauwel
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: In de slordige bezemkast van mijn huis der gedachten

Dennis Krauwel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 15:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik ken alleen Aniek en Froukje niet.

Vera Mann ken ik stiekem alleen maar van naam en ik weet dat ze in musicals speelt. Jon van Eerd is geniaal en erg komisch, dus ik vind het leuk dat hij meedoet. Rick Engelkes is behoorlijk bekend, als je hem nooit als acteur hebt gezien, ken je hem wel van de stomme lening-reclames. Viviënne van Assem is ook wel bekend van kinderprogramma's geloof ik. Dennis Storm is wel een coole gast, leuk dat hij meedoet. Hans Schiffers laat altijd de muziekale hints horen en hij heeft altijd een interview met de kandidaten. Hij heeft eigenlijk wel een voorsprongetje. Wat raar dat ze hem gevraagd hebben overigens. Sebastiaan Labrie heeft geloof ik in Onderweg Naar Morgen gezeten. En was Paula Udondek niet van Get the Picture?

Ik ben wel tevreden over de kandidaten voor volgend jaar. Vaak lijken de kandidaten minder boeiend dan ze in werkelijkheid zijn, dus ik heb er wel vertrouwen in. En ik vermoed zelf ook dat de foto nog in Nederland genomen is.





_________________
    Goodbye.
Profiel bekijkenStuur privébericht
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 15:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

Oeh la la. Sebastiaan én Dennis in 1 programma. ^^

Sebastiaan speelde Ray in Goede Tijden Slechte Tijden. Hij heeft (geloof ik) ook bij BNN het programma Holy gedoe gepresenteerd.
Vivienne begon haar carriere in Zoop. Ze is een erg goed vind ik.

Ik ken de kandidaten allemaal wel. Zoals het er nu uitziet denk ik wel dat het een leuk gezelschap is. Het zou leuk zijn als het eens in een koud land was. Misschien Canada? Groenland?





_________________
    Friends. Friends. Friends.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Godric's Hollow

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Sep 19, 2008 15:54 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik denk niet dat ze naar Canada gaan aangezien ze daar al een keer geweest zijn. Ergens heb ik het gevoel dat het ook nog wel een land zoals Rusland kan zijn. Daar kan je ook wel veel leuke dingen doen die met WIDM te maken heeft.

Nu ik zo al die verhalen hoor wie ze allemaal zijn ken ik ze eigenlijk bijna allemaal ook wel. [a] Ergens vind ik het wel logisch dat ze Hans Schiffers hebben gevraagd. Het rare is het dat ze het zo laat gedaan hebben. Hij is wel een grote WIDM fan neem ik aan.





_________________
[list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u]
Profiel bekijkenStuur privébericht
Evanesco
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 27 Sikkels
Woonplaats: Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.

Evanesco is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 04, 2008 16:28 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb nu al zin in dit seizoen!
Vorig seizoen heb ik het voor het eerst gezien en ik vond het erg leuk.
Ben benieuwd wat het nieuwe seizoen brengt. Smile





_________________
Perkamentus: ''De waarheid is iets prachtigs en vreselijk en moet met de grootste voorzichtigheid worden behandeld''.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer