Auteur |
Bericht |
Thomas
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 04, 2004 16:40 |
 |
|
  |
 |
Bright Moon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 04, 2004 16:47 |
 |
Dat ziet er erg leuk uit!
Op bezems moet ook wel leuk zijn!
Dan is het net of je echt vliegt.
Daar wil ik graag eens naar toe gaan!
Ik denkt dat dat veel volk gaat trekken! |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
  |
 |
Thomas
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 04, 2004 16:49 |
 |
Bright Moon schreef: | Dat ziet er erg leuk uit!
Op bezems moet ook wel leuk zijn!
Dan is het net of je echt vliegt.
Daar wil ik graag eens naar toe gaan!
Ik denkt dat dat veel volk gaat trekken! |
Dat dacht ik ook. Voor meer info kan je kijken op: http://www.tomgro.com/tpc/phpBB2/viewtopic.php?p=65#65 |
|
|
  |
 |
Okidoki
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 04, 2004 16:52 |
 |
Dat lijkt me echt cool! Maar zowat alle achtbanen zijn leuk, dus of je nou op een bezem zit of in een mijnkarretje.. Natuurlijk is het wel een andere euhm... sfeer.
k Ben wel benieuwd hoe dat zit, met je benen die vastzitten en een band over je rug. Misschien kom ik er ooit nog eens... Je weet maar nooit.. |
|
|
  |
 |
Thomas
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 04, 2004 16:55 |
 |
Okidoki schreef: | Dat lijkt me echt cool! Maar zowat alle achtbanen zijn leuk, dus of je nou op een bezem zit of in een mijnkarretje.. Natuurlijk is het wel een andere euhm... sfeer.
k Ben wel benieuwd hoe dat zit, met je benen die vastzitten en een band over je rug. Misschien kom ik er ooit nog eens... Je weet maar nooit.. |
Ik zal even een gedetailleerde foto van de BoosterBike (dat is tot nu toe de enige achtbaan waarbij je op een moter zit ter wereld) opzoeken. Ik snap niet helemaal waarom de foto's het niet doen, hotlinking zal wel uitstaan.
http://www.rcdb.com/installationgallery2747.htm?Picture=19
Zoals je kan zien zit er een beugel om zijn benen en een andere 'kap' over zijn rug.
http://www.rcdb.com/installationgallery2747.htm?Picture=3
Hier zie je het nog beter. |
|
|
  |
 |
Vivica
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 04, 2004 18:17 |
 |
Jeetje toverland is wel erg verandert dan, het was eerst een binnespeeltuin met een rupsbaante en nog twee ofzo atracties die niet in een speeltuin horen.
maargoed terug naar het onderwerp
Het lijkt me een absoluut grappige achtbaan, ben heel benieuwt naar het bezemresultaat. Eeen harry potter achtbaan ben ik nog niet echt tegen gekomen(heb ook geen idee of er een bestaat, lijkt me niet) |
|
|
  |
 |
Loezzy
3e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 05, 2004 11:22 |
 |
Ik kan de foto's van de bezemstelen niet zien, maar die van die motoren zien d'r cool uit!! ik dacht eerst dat je d'r dan wel uit zou vallen ofzo, maar 't ziet er wel stevig uit   |
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 05, 2004 16:46 |
 |
*Heeft lol* Lijkt me leuk! Ik weet alleen niet of de filmmaatschappij die de rechten heeft, het op prijs stelt...  |
|
|
  |
 |
Dexter Potter
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 05, 2004 16:58 |
 |
Denk dat het wel leuk zal zijn, wel spijtig dat ik de foto's niet kan zien...
Maar misschien komen er wel berichten over binnen als het af is en zijn er misschien foto's bij. |
|
|
  |
 |
Okidoki
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 05, 2004 18:47 |
 |
Thomas schreef: | Okidoki schreef: | Dat lijkt me echt cool! Maar zowat alle achtbanen zijn leuk, dus of je nou op een bezem zit of in een mijnkarretje.. Natuurlijk is het wel een andere euhm... sfeer.
Ik zal even een gedetailleerde foto van de BoosterBike (dat is tot nu toe de enige achtbaan waarbij je op een moter zit ter wereld) opzoeken. Ik snap niet helemaal waarom de foto's het niet doen, hotlinking zal wel uitstaan.
http://www.rcdb.com/installationgallery2747.htm?Picture=19
Zoals je kan zien zit er een beugel om zijn benen en een andere 'kap' over zijn rug.
http://www.rcdb.com/installationgallery2747.htm?Picture=3
Hier zie je het nog beter. |
De foto's kon ik wel gewoon zien
Ik bedoelde meer zo van: is het wel een beetje comfortabel enzo.. |
|
|
  |
 |
Dínbrethilien
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 08, 2004 16:27 |
 |
Ik kan ook de foto's niet zien alleen die van die motor de 1ste. MAar ziet er wel gaaf uit!!! hehe Waar ligt dat Sevenum ergens? ben een beetje aardrijkskunde alfa-beet  |
|
|
  |
 |
RockGodin
4e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 10, 2004 17:49 |
 |
De foto's van de bezemstelen kan ik niet zien...
Maar die van de motors wel die zien er wel cool uit. Dat lijkt me ook wel leuk om in zo'n achtbaan te gaan... |
_________________ Girls don't like boys
Girls like cars and money.
The Rasmus obsessedXD
Lauri en Aki rocken zwaar  |
|
  |
 |
Thomas
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 10, 2004 21:09 |
 |
yvo schreef: | De foto's van de bezemstelen kan ik niet zien...
Maar die van de motors wel die zien er wel cool uit. Dat lijkt me ook wel leuk om in zo'n achtbaan te gaan... |
Er zijn ook nog geen foto's van bezemstelen omdat de coaster nog gebouwd moet gaan worden, of het doorgaat is nog de vraag. |
|
|
  |
 |
Savan
Zwadderich Aanvoerder

Verdiend:
816 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 12, 2004 9:52 |
 |
heyzz
ik ga binnenkort naar de alton tauwers.
jammer dat het waarschijnlijk niet kan
het lijkt me leuk om op een bezem te zitten en dat het lijkt dat je vliegt |
|
|
  |
 |
Rudy
True Dumbledore

Verdiend:
546 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 13, 2004 10:50 |
 |
Wauw, ja lijkt me heel coowl...
En ik zou er ook zeker een keer heen gaan dan.
Alleen ik denk dat zoiets niet uitvoerbaar is met bezems...
Ik denk namelijk dat het er niet uit ziet als het ook nog eens veilig moet zijn. De voeten vast, de rug vast en het is geen bezem meer...
Maar ik ben benieuwd hoor... |
|
|
  |
 |
|