Auteur |
Bericht |
KJRiddle
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 24, 2008 10:32 |
 |
Fenrir Greyback - Dave Lenego
Eindelijk, Fenrir Greyback (Fenrir Vaalhaar) is gecast! Dit nieuws kwam een tijdje geleden binnen op HPF, maar wat vinden we en weten we nou eigenlijk van acteur Dave Legeno?
Dit is het topic om over hem te discussiëren en nieuws over de acteur/character te plaatsen. Voor zover we weten zal hij deelnemen aan de scene op de Astronomietoren, maar nu er het gerucht rondgaat dat er een 'centrale' scéne in het Nest zal plaatsvinden, krijg ik het idee dat dit een duelscene gaat worden.
Discussiër er in ieder geval maar op los! |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
  |
 |
Whitelighter
6e jaars

Verdiend:
2 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 24, 2008 17:39 |
 |
Ik ken de acteur niet.
Maar ik vind hem (kwa uitzicht) goed passen bij Fenrir Vaalhaar. Niet helemaal zoals ik hem had voorgesteld maar toch wel goed passend.
Hij heeft nog niet in zoveel films meegespeeld. Ik ben benieuwd. |
_________________ De wereld is een boek, wie nooit reist leest er minder dan een pagina in. |
|
  |
 |
MeLoveSnape
Hotemetoot

Verdiend:
1077 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Mrt 05, 2008 23:42 |
 |
Hmm, hij is erg onbekend. Qua postuur past hij denk ik wel bij Greyback, er komt natuurlijk nog een hoop make-up overheen. Qua gezicht heeft hij wel wat, zijn jukbeenderen geven hem een bepaalde uitstraling die hem wel wat gevaarlijks geeft. Ik ben benieuwd, alhoewel ik niet denk dat hij heel veel in beeld gaat komen. |
|
|
  |
 |
Lady Voldermort
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Mrt 08, 2008 15:15 |
 |
Ik ken hem niet, maar ik vind hem wel bij Fenrir passen. Hij heeft op deze foto van zichzelf al een gevaarlijke uitstraling. Zijn gezicht straalt ook iets uit. Ja, ik vind hem wel goed bij Fenrir passen. Ben benieuwd hoe hij acteert. |
_________________ Wise Words #8:
If you have knowledge, let others light their candles at it.
-Margaret Fuller |
|
  |
 |
KJRiddle
Volleerd Tovenaar

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 17, 2008 18:04 |
 |
Hier een interview met Legeno over zijn grootste rol tot nu toe! |
_________________ 'Why So Serious?' |
|
  |
 |
Secretus
2e jaars

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 17, 2008 18:13 |
 |
Ken hem niet, maar vind hem goed gecast voor Fenrir. Straalt een gevaarlijke uitstraling uit op de foto en qua postuur past hij ook wel bij Greyback. Verder komt er natuurlijk er een hoop make-up/ pak bij kijken. Ben benieuwd. |
|
|
  |
 |
Genner
Bohemian Writer

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Mrt 17, 2008 19:21 |
 |
Ik heb hem nooit eerder zien spelen, maar toen ik hem zag had ik meteen iets van "Ja, dat is 'm". Het lijkt me ook dat hij deze rol goed zal spelen, hij heeft er het figuur en het gezicht voor en de HP casting is meestal erg goed gedaan (hoewel ze hier en daar een steekje laten vallen, zoals met Cedric Diggory). |
  |
 |
|