Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 'Half-blood Prince' Trailer/Video topic Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Jessica.
Oude Forumnaam: Miss Raddy Zwadderich Klassenoudste
Zwadderich Klassenoudste


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Royal Palace @ Fire Nation

Jessica. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Okt 30, 2008 21:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

*syrra* schreef:
harry potter fans?? hoe sommige mensen over de trailers praten.. kan me er niet veel bij voor stellen... als je niet met de films kunt leven kijk ze dan gewoon niet en blijf de boeken lezen Wink want sommige mensen zijn er namelijk wel fan van en tevreden mee Smile


Ik denk juist dat deze mensen zo'n HP-fan zijn, dat ze gewoon niet graag zien dat een verhaal verkeerd wordt overgebracht. Ze willen graag dat alles klopt Wink

SPOILERS!
[selecteer]
Ik vind trailer der echt super cool uitzien! Ik had eerst een beetje mijn bedenkingen, maar deze trailer maakt alles goed. Humor zit er denk ik ook wel in, en spanning en en en. Ik wil de film gewoon ziieeen Very Happy
De landscapes zien er ook weer mooi uit, trouwens. In elke film zit dat wel goed.

Inderdaad viel het mij ook op dat er met geen enkel woord over de prins gerept wordt. Maar dat zal ook wel weer goed komen.

[/selecteer]





_________________
    Right form the start
    been friends forever
    Somehow we're meant to be
    together

    HPF and us <3
    Forever in our hearts!
Profiel bekijkenStuur privébericht
nautic
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: griffoendor leerlingenkamer

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 11:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik vindt hem ronduit te gekkk, nu kan ik helemaal niet meer wachten tot dat de film uit komt. ik ben ook erg benieuwd naar het gevecht op het nest. ook al staat het niet in de boeken enzo. het kan best mooi zijn, of nodig zijn geweest om het gevaar beter over te laten komen.





_________________
HPF bedankt voor de leuke tijd.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bonnie Wright
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 40 Sikkels
Woonplaats: Amsterdam

Bonnie Wright is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Okt 31, 2008 11:53 Terug naar boven Sla dit bericht op

*syrra* schreef:
harry potter fans?? hoe sommige mensen over de trailers praten.. kan me er niet veel bij voor stellen... als je niet met de films kunt leven kijk ze dan gewoon niet en blijf de boeken lezen Wink want sommige mensen zijn er namelijk wel fan van en tevreden mee Smile


Na kijk, ik denk dat er meer uitgehaald kan worden. Deel 7 wordt in tweeen gesplitst, waarom de rest ook niet als dat nodig is? Ik bedoel ik wil er best wel even voor zitten!





_________________
Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices."
Profiel bekijkenStuur privébericht
Carla
Oude Forumnaam: Nederlandse Hermelien Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Almost in Greece!

Carla is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 19:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Echt een geweldige nieuwe trailer is online komen te staan, klik hier.

SPOILERS!
[selecteer]
Ik vind het echt een geweldige trailer. Heel veel nieuwe beelden. Ook eindelijk de personen die echt belangrijk zijn, zoals Snape en Draco. Grappige nieuwe elementen en heel veel nieuw spectacel. Geweldig die brug die opgeblazen wordt. Ik kan nog wel uren doorgaan. Ik ben heel erg blij met deze nieuwe trailer die eindelijk laat zien waar het er in het boek écht over gaat. Hij voldoet helemaal aan mijn verwachtingen! In 1 woord, geweldig!
[/selecteer]





_________________
"In the museum of the Hague, a superb, unique landscape stops visitors and keenly impresses artists and connoisseurs of painting."
(Thoré-Bürger on View of Delft of Johannes Vermeer)
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor


Verdiend: 1 Sikkels
Woonplaats: In Snape's room, with Severus.

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 19:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
whaaaa geweldig. hij ziet er echt geweldig uit. Ohhh ik kan echt niet wachten tot de film uit is Very Happy zwerkbal ziet er geweldig uit, ron op die bezemsteel is echt super. en dan dat bootje, harry en perkamentus in de herinneringen. echt super.
[/selecteer]





_________________
Gryffindor my light in the darkness

HPF we will miss you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Charlie
Oude Forumnaam: Charlie Wemel Oceanic 815 Survivor
Oceanic 815 Survivor


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Charlie is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 19:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

WAUW.

SPOILERS!
[selecteer]
Srsly, ik dacht dat we het na de vorige trailer wel hadden gehad, maar nee xD. Er is gewoon weer een nieuwe! En wat voor één xO. Hij ziet er echt heel erg gaaf uit, idd heel erg veel dingen waar het boek werkelijk omdraait.

Ik kom later wel met een uitgebreidere reactie ofzo, ik ga 'm nu eerst nog heel vaak na elkaar kijken xD. Yay voor Draco, Snape, de brug etc (l).

[/selecteer]





_________________
    04.02.'05 -31.12.'08

    See you in another life?
Profiel bekijkenStuur privébericht
Helen
Minister van Toverkunst
Minister van Toverkunst


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: The Burrow

Helen is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 19:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

OMG!!!
SPOILERS!
[selecteer]
ROOOOOOOOOOOOON!!!! Very Happy.
Deze trailer is gewoon vele malen beter dan de vorige vind ik. Het zijn misschien niet de allerbelangrijkste stukjes maar wel de stukjes die mijn interesse hebben.

[/selecteer]





_________________
    Weasley is my king.

Woei, Gryff van het jaar 2008!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Bonnie Wright
1e jaars
1e jaars


Verdiend: 40 Sikkels
Woonplaats: Amsterdam

Bonnie Wright is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 21, 2008 22:20 Terug naar boven Sla dit bericht op

!!


SPOILERS!
[selecteer]
Leipe trailer! Echt cool! Vooral hoe ze verschijnselen, perkamentus en Harry. Ik heb t gevoel dat deze film wel cool wordt...
[/selecteer]





_________________
Albus Dumbledore:"It's not our abilities who show who we are, it's our choices."
Profiel bekijkenStuur privébericht
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 633 Sikkels
Woonplaats: Spinner's End To do: meet Rupert&Helena

Tops<3 is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 27, 2008 8:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Ik was eerst niet razend enthousiast over de trailers die ik eerst had gezien, ik vond ze té dramatisch en ik vond dat de elementen van het boek er níet of weinig inzaten. Deze trailer heeft dat al meer, ik geloof dat ze toch meer het boek gaan volgen dan ik eers dacht. En er zit natuurlijk ook spanning/spektakel, drama én humor (en natuurlijk Ron en Bella). Draco krijgt ook de aandacht en Snape, die zijn ook heel erg belangrijk. Ik vind deze trailer vele male beter dan de vorigen.
Maar toch ik blijf er bij, eerst zien dan geloven Wink.

[/selecteer]





_________________
    ♥Helena&Rupert '
Profiel bekijkenStuur privébericht
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 30, 2008 10:49 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!
[selecteer]
Wauw, ik vind de trailer echt heel mooi. ^^ Vooral het stukje van de grot bij de zee gaf me shivers. Draco vond ik trouwens wel zielig, hoe die daar stond. Ik had zowaar medelijden.

Wat ik me alleen afvraag, is wie dat meisje met dat zwarte haar is waar Harry naar kijkt in de bibliotheek. Als dat Regina Vaalster is, vind ik haar toch nog aardig knap.

[/selecteer]





_________________
    Friends. Friends. Friends.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor


Verdiend: 1 Sikkels
Woonplaats: In Snape's room, with Severus.

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Dec 06, 2008 9:47 Terug naar boven Sla dit bericht op

SPOILERS!!!!

TLC heeft een filmpje weten te bemachtigen over HBP.

Dit is het nieuwsbericht, met de link naar het filmpje toe erin Very Happy alleen lezen als je zeker het filmpje wilt bekijken.
SPOILERS!
[selecteer]

Video of First New Half-Blood Prince Preview from ABC Family Harry Potter Weekend

As we told you previously, there were to be new preview footage and cast interviews broadcast this weekend on ABC Family. We now have the first new clips available here in our video galleries.
In the footage we see short new interviews with actors Dan Radcliffe, Rupert Grint, and Emma Watson, as well as director David Yates and producer David Heyman. Most of the footage we have seen before, however we do see new glimpses of Harry and Dumbledore during the cave scene, the attack on the Burrow, as well as some behind the scenes footage of Jim Broadbent, who plays Professor Horace Slughorn. More new interviews and clips are to be shown the rest of the weekend and we will add the clips as we can. Stay tuned!

[/selecteer]


hier de rest van de filpmjes. ALLEEN KIJKEN ALS JE BEELDEN WILT ZIEN
Comedy
The story of Tom Riddle
Love is in the air
Meet Professor Slughorn
The story





_________________
Gryffindor my light in the darkness

HPF we will miss you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer