Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Hogwarts 2017 - RPG Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Sacha
Oude Forumnaam: Fred Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 52 Sikkels
Woonplaats: Oceanic 815

Sacha is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 14:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Dominique stapt de dansvloer op en denkt aan een paar dagen geleden dat hij samen met zijn zus los ging in de common. Hij begint te dansen. Niet dat het zijn beste kant is maar ook gelukkig niet zijn slechtste en het allerbelangrijkste hij vind het natuurlijk leuk. Alleen niet echt zijn muziek smaak, wel gezellig maar dat is alles. Hij kijkt op als ze over Zabini begint.

"Ik zou het niet weten, maar die gast probeert altijd de aandacht naar zich toe te trekken" zegt Dominique en kijkt om zich heen. Hij ziet dat veel bekende zijn vertrokken. "Dat is ook niet gezellig iedereen gaat ervandoor" zegt hij tegen Roxy "En het is nog niet eens afgelopen"

Dan ziet hij Albus een eindje verderop staan. Dominique zwaait naar hem. "He Albus![" roept hij door de muziek heen.





_________________
Matthew Fox <33333
Profiel bekijkenStuur privébericht
CharlieWemel
Murderer
Murderer


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: My head.

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 16:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Albus lacht als hij over Lorcan hoort. "Hij zie er in ieder geval grappig uit." Voor hij verder nog wat kan zeggen, is Rose weg met een vriendin en neemt Albus wat te drinken.

Verderop ziet hij Dominique naar hem zwaaien en iets roepen, maar dat kan Al niet horen. Hij zwaait terug en loopt zijn kant op. "Hee Dominique!" Hij ziet dat hij met een meisje staat te dansen en wilt weer weglopen. "Doe je goed." Zegt hij met een knipoog tegen zijn neefje en hij wijst onopvallend naar Roxy.





_________________
Goodbye HPF! We'll miss you!

Gryffspammer van het jaar!
Profiel bekijkenStuur privébericht
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Huff's common room

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 16:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

    Image


James knikt om Fred zijn woorden te ondersteunen. En als Julian zegt dat hij voortaan alles weer zal zeggen -hij beloofd het zelfs!- voelt James een opgelucht gevoel door zijn lichaam stromen. Dus dat was toch wat hem dwars zat. Niet echt bepaald goed voor zijn imago, bedenkt hij zich.

Met een grijns op zijn gezicht loopt hij weer met Julian en Fred terug de Grote Zaal in. Hij loopt met Julian mee naar Megan toe, en kijkt haar wantrouwig aan. Hij weet wel dat Julian goede bedoelingen heeft, maar wat nou als zij het niet heeft! Hij haalt zijn schouders op en kijkt Fred met een grijns aan, omdat hij gezien heeft dat Albus ook er is.

Nonchalant loopt James naar Albus toe en tikt hem op de rug. Hij kan het gewoon niet laten om zijn lieftallige broertje op de kop te zitten. "Maak je het niet te laat?" vraagt hij nonchalant. "Je wilt toch niet in het donker terug lopen naar de leerlingenkamer?" Hij vergeet voor het gemak even, dat het al donker is geworden maar dat maakt het nou juist het leukste. "Je weet toch dat het monster in de kerker dan door het kasteel dwaalt en dat hij altijd op zoek is naar eerstejaars?"





_________________
She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes
Profiel bekijkenStuur privébericht
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 21:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image



Rose is nog steeds wat beduusd en afwezig. Wat Lucy zegt gaat eigenlijk langs haar heen en ze mompelt een vaag bedankje als ze haar iets hoort zeggen over 'in de gaten houden'. Als Rose ziet dat Eva weg is besluit ze ook maar om naar de Common te gaan. Hier is er toch niks meer te doen.

[...]

Rose loopt de Common binnen en gaat op een bank zitten. Ze is er echt niet bij met haar hoofd. Op de klok ziet ze dat het al 11 uur is. Ze wil de trap op lopen om naar bed te gaan, maar hoort dan een klein beetje gesnik. Ze weet dat het Eva is. Rose loopt zachtjes de trap op, gaat naar het bed van Eva toe en zakt voorzichtjes op de rand van het hemelbed. Ze pakt de hand van haar beste vriendin. 'Stil maar. Het komt wel goed. Echt,' spreekt ze zachtjes. Ze kan zich moeilijk bedenken dat ze gister nog knallende ruzie hadden. 'Die Zabini gaat zijn lesje verdienen. Ik zal er persoonlijk voor zorgen dat álle Potters en Weasleys mee gaan helpen hem te pakken. Je bent als een zusje voor me. En voor familie doe ik alles.' Rose geeft Eva een kus op haar voorhoofd en staat op. Geruisloos trekt ze haar kleren uit en gaat naar haar eigen bed.





_________________
    Friends. Friends. Friends.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 12, 2008 22:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Eva vloekt zachtjes als Rose haar betrapt terwijl ze huilt. Ze droogt snel haar tranen en luistert naar wat haar vriendin te zeggen heeft. Ze richt zich op en vraagt: "Dat is heel lief van je en ik weet wel dat je het goed bedoelt... maar ik heb het liever niet. Dan keer ik hem al helemaal tegen me. Misschien... misschien heeft ie morgen spijt? Misschien had hij gewoon een boterbiertje teveel op en kan hij goed wegsteken dat hij dronken is? Je hebt zo van die mensen..."

Ze beseft heel goed hoe absurd het is dat ze degene die haar vanavond zo gekwetst heeft verdedigt tegenover haar vriendin, die toch aan haar kant staat. Haar hoofd barst zowat van de vragen en ze wil even aan andere dingen denken.

"Heb jij een oogje op iemand, Rose?" vraagt ze in het donker. "Albus, misschien?"





_________________
    02.04.07 ~ 31.12.08

    'Til we meet again, HPF'ers.
Profiel bekijkenStuur privébericht
HG
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Aan het toekijken hoe Hermelien en Ron aan het kussen zijn

HG is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 13, 2008 17:13 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Beduust na Eva's antwoorden staat Lucy nog steeds op dezelfde plek als waar ze net het gesprek had met Eva. Het was haar in ieder geval wel duidelijk geworden dat Eva haar hulp niet wou, mocht er iets aan de hand zijn. Rustig denkt Lucy nog eens na over de antwoorden die Eva gaf, het vage bedankje van Rose gaat daardoor ook helemaal langs haar heen. Dan kijkt ze nog even naar haar fles boterbier en ziet dat die bijna leeg is, rustig haalt ze een nieuwe aan de drankentafel.

Daarna loopt Lucy rustig weer terug naar Victoire en Dévin en zegt " Ben ik weer.""Daarna besluit Lucy toch maar weer los te gaan al kan je aan haar gezichtsuitdrukking zien dat ze het nog steeds maar vage antwoorden vond die Eva aan haar had gegeven. Ergens zat ze er ook wel mee, maar ze wilde dat niet aan haar vrienden laten merken.





_________________
"Is this the moment?" Harry asked weakly, and when nothing happened except that Ron and Hermione gripped each other still more firmly and swayed on the spot, he raised his voice: "OI! There's a war going on here!" quote uit het boek pagina 625
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lix
Oude Forumnaam: Mirmana 7e jaars
7e jaars


Verdiend: 1 Sikkels


Lix is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 12:21 Terug naar boven Sla dit bericht op

    Image

"Ah James, waarom moet je dat nu vertellen? Dan is het geen verassing meer als je hem tegenkomt. Dat is het leukste eraan, je weet nooit wanneer hij opduikt..."
Met grote ogen kijkt Fred Albus aan.



    Image


Richard besluit terug te keren naar de Slaapzalen. Deze avond heeft hem zwaar vermoeid. Hij negeert iedereen als hij door de Hal loopt, en loopt rechtstreeks richting de kelders. Voordat hij de Slytherin Common Room binnentreedt ziet hij aan het einde van de gang een glinstering. Snel vlucht hij naar binnen. Na het verhaal van die oudere Slytherin jongens afgelopen week, is hij toch wat bang geworden. Een monster dat eerstejaars opzoekt. Brrr..

Hij kruipt diep onder de lakens en sluit zijn ogen.
Het monster is in zijn slaapzaal, maar niemand lijkt hem te zien. Hij pakt zijn toverstok erbij. Een stralend licht schijnt door de deur naast hem, maar verder is het donker. Hij wil de eerste de beste spreuk die bij hem opkomt roepen, als het monster zich omdraait. Diepblauwe ogen staren hem aan. Hij laat zijn toverstok zakken. Hij wil het monster doden, maar zijn lichaam werkt niet mee. Het monster komt op hem af. Hij moet iets doen, snel! Hij rent weg van het felle licht en kruipt weer zijn bed in, onder de dekens.

Als hij de dekens weer weghaalt schijnt er een zwak roze zonlicht door het raam. Hij rekt zich uit. Waarom heeft hij de laatste tijd toch zulke rare dromen?






_________________
Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone.
Profiel bekijkenStuur privébericht
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Op Zweinstein bij de haard met Draco en Patty

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 17:57 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Chase keek naar Richard terwijl hij weer langs hem heen zoefde. Wat heeft die vanavond? Het ene moment danst hij vrolijk op de dansvloer met een meisje van Ravenklauw en het andere moment met een van Griffoendor en nu is hij kwaad. Ik snap hem niet echt. Misschien moet ik eens met hem gaan praten.
"Rich?" Maar Chase zegt het al te laat en Richard is de hoek al om.

Chase gaat onderuit gezakt op de grond voor de leerlingenkamer van Zwadderich zitten. Wat moest hij toch met die jongen? Eerst had ik de meest raarste gevoelens in mijn leven en nu deed hij erg raar. Misschien rustte er een soort van vloek op Zwadderaars, of rustte er een vloek op liefde. Weer kwam Richard voorbij, maar dit keer stond Chase op en rende hem achterna. Ging daarbij de leerlingenkamer binnen en hield stil op de slaapzaal. Richard was in slaap gevallen.

[...]

Hij zag dat Richard wakker werd, maar probeerde zo rustig mogelijk zijn vragen een voor een te stellen.
"Rich, zou je me willen vertellen wat er aan de hand is?" Geschrokken keek Chase hem aan.
"Is er iets gebeurd op de dansvloer of iets dergelijks?" vroeg Chase nog steeds geschrokken.





_________________
Slythpride forever Smile
Profiel bekijkenStuur privébericht
CharlieWemel
Murderer
Murderer


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: My head.

CharlieWemel is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 18:17 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Albus wilt net weglopen als er op zijn rug getikt wordt en het James blijkt te zijn. Een monster in de kerkers? Daar heeft pa nooit over verteld! Albus kijkt bezorgd om zich heen en kijkt zijn broer dan aan. "W- weetje, ik geloof je helemaal nie- niet." Als Fred dan nog een duit in het zakje doet, loopt Albus zonder verder wat te zeggen snel door en sprint de trap op.

"Ik hoop niet dat er echt een monster zit." Zegt hij tegen zichzelf. Als hij is aangekomen bij de Common Room, loopt hij naar boven, schiet in zijn pyjama en valt meteen in slaap.





_________________
Goodbye HPF! We'll miss you!

Gryffspammer van het jaar!
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miseria
Spookjager
Spookjager


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 18:23 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Mina kijkt nog met een chagrijnige blik om zich heen - dit is echt saai en Gen is echt inspiloos - voordat ze besluit terug naar de slaapzalen te gaan. Ze werpt nog even een blik op Megan, en besluit haar op te wachten in de leerlingenkamer; daar zou ze het sappige nieuwtje er eens uit persen.

Ze besluit maar alvast zich om te gaan kleden, en trekt een gitzwart nachthemd aan. Ze laat zich op het bed zakken en wacht geduldig tot Megan binnenkomt. Hier wil ze het fijne van weten.





_________________
    because my faith is horror and doom
Profiel bekijkenStuur privébericht
jilly-ann
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Huff's common room

jilly-ann is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 18:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

    Image


Megan glimlacht naar Julian als hij terug komt en pakt bijna automatisch zijn hand beet. Ze wordt een beetje nerveus van James die haar zo boos aankijkt, alsof ze iets heel verkeerds gedaan heeft. Dat heeft ze toch niet? Is ze nu alweer iets vergeten? Megan ziet dat iedereen langzaam vertrekt en besluit dat het maar tijd is dat ze ook terug gaat.

Ze leunt dichter naar Julian toe en brengt haar lippen bij zijn oor. "Ik moet gaan," zegt ze met een droevige ondertoon. Het liefste wilt ze voor eeuwig bij Julian zitten, maar hij heeft ook een leven zonder haar, en andersom. Ze laat zijn hand los en geeft hem nog een kus voor ze vertrekt.

Terwijl ze door de gangen heen loopt, ziet ze dat sommige eerstejaars nog nerveus door de gangen lopen. Waarom zouden ze dat doen? Ze kan zich vaag herinneren dat het met een verhaal te maken heeft, maar wat het allemaal inhoud niet meer. Aangekomen in de leerlingenkamer, loopt ze meteen naar de slaapzaal toe.

Megans hart stopt als ze ziet dat Mina ook al terug is. Ze wilt haar vriendin niet boos hebben en heeft het vage vermoeden dat haar verkering met een Gryffindor, zeker dat zal veroorzaken. Ze haalt diep adem en loopt dan rustig naar haar bed toe om zich om te kleden. "Was het nog leuk?"





_________________
She's wishing someone would notice the insecurities behind her smile, and the tears hiding behind her eyes
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miseria
Spookjager
Spookjager


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Kruideniersstraat 71

Miseria is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 14, 2008 19:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Mina trekt een wenkbrauw op.
"Geweldig," antwoordt ze sarcastisch. "Aan jou hoef ik het zeker niet te vragen?"
Ze kijkt Megan uiterst kalm, maar met een kille tint aan.
"Dus. Hoe smaakt zijn kwijl?"

Mina vergemakkelijkt het zich een beetje, en kijkt even naar haar nagels. Dan kijkt ze Megan heel kil recht in de ogen aan.
"Weet je dat het best wel walgelijk is om iets met een Gryff te beginnen?" zegt ze oprecht.





_________________
    because my faith is horror and doom
Profiel bekijkenStuur privébericht
Lix
Oude Forumnaam: Mirmana 7e jaars
7e jaars


Verdiend: 1 Sikkels


Lix is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Nov 15, 2008 9:50 Terug naar boven Sla dit bericht op

    Image

Fred grinnikt als Albus de trap op rent.
"Eigenlijk moeten we het nu ook afmaken, James, wat stel jij voor? Boeman, misschien? Ik weet dat ze die hier egens houden...maar waar?" Geheimzinnig kijkt hij om zich heen.



    Image


Afgelopen avond komt helemaal terug en Richard wil er het liefst niet over praten.
"Dat vriendinnetje van je kan maar beter uit de buurt blijven," mompelt hij. Hij kijkt even in Chase zijn ogen.
Op een vrolijkere toon vervolgt hij, "Maar verder niks. Gewoon.. die meisjes. Je weet toch hoe ze zijn. Altijd moeilijkheden." ^^'






_________________
Could it be January 'cause it feels so cold without you here
Oh you are the sun
Yesterday and everyday seems so plain
Now you're not here, my color's gone.
Profiel bekijkenStuur privébericht
pinda_12
Volleerd Tovenaar
Volleerd Tovenaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Op Zweinstein bij de haard met Draco en Patty

pinda_12 is offline. 
BerichtGeplaatst: Za Nov 15, 2008 11:16 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image

Chase luistert naar het antwoordt van Richard.
"Ik zei gisteravond toch dat het een grapje was van dat ik verliefd was? Ze is mijn vriendin niet!" Chase begint er een beetje bij de schreeuwen, maar probeert zich ook niet zoveel boos te maken om wat zijn vriend zei.
"Je hebt gelijk over meisjes. Waarom kunnen ze niet gewoon zijn zoals wij, maar dan gewoon zoals ze nu zijn, maar dan ons niet in moeilijkheden brengen." Hij kijkt Richard een beetje serieus aan als hij dat zegt.





_________________
Slythpride forever Smile
Profiel bekijkenStuur privébericht
DoubleD
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

DoubleD is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Za Nov 15, 2008 11:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Image



Rose grijnst wrang. 'Wat denk jij. Het is een Slyth in hart en nieren. Die heeft echt geen spijt van dingen die hij doet hoor. Maar oké. Ik hou me erbuiten. Maar als hij echt iets doet wat niet kan, grijp ik wél in.' Rose gaat wat verliggen en sluit haar ogen. Eigenlijk is ze onwijs moe, maar alle gedachten van deze avond blijven door haar hoofd spoken.
'Of ik iemand leuk vind?' vraagt Rose verbaasd. 'Nou, niet dat ik weet. Nu ik al die problemen bij jou zie, wacht ik er ook nog maar even mee.'


OOC: Wanneer is het feest eigenlijk afgelopen? Want hij gaat nu wel heel lang door. ^^''





_________________
    Friends. Friends. Friends.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer