Auteur |
Bericht |
[J].Freak
1e jaars

Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 23:46 |
 |
De meeste tieners kunnen niet zonder muziek leven in deze wereld. [toch?!]
In de tovenaars wereld kun je geen muziek luisteren omdat de mp3 of I-pot meteen op holt slaat!.. En wat voor trends hebben ze in de toverwereld?[Je toverstok versieren of zo?!] Want kleren kan je niet vaak aan doen omdat je Schoolgewaden hebt...
Tv en Pc is ook belangrijk in ons leven als je je verveeld ga je meteen tv kijken of computeren...
Zou jij Zweinstein aankunnen? Zonder Trends,muziek,Tv, Pc en electriciteit?
Ikk ben er heel eerlijk in dat ik me meestal kapot zou vervelen op Zweinstein... hoewel je een berg huiswerk heb en alles |
_________________ One day je will forget the sorrow, for ever.
HC for Life |
|
  |
 |
Lupos-freak
Opperste Hotemetoot

Verdiend:
529 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Aug 04, 2006 23:59 |
 |
*first to react*
Ik ben niet geĂŻnteresseerd in trends, maar sinds ik HPF ontdekt heb is mijn pc een deel van mijn leven geworden. En ik kan ook maar moeilijk zonder mijn (film)muziek. Maar als mevrouw Wemel naar de radio luisterd, dan moeten Tovenaarsjongeren dat toch ook kunnen. Je gaat me nu toch niet vertellen dat Celine Malvaria en de Witte Wieven het enig muzikaal talent is in de Dreuzelwereld? Dus wat muziek betreft lijkt het me ook niet echt een probleem. Maar als de HP-wereld echt zo bestaan, zouden er volgens mij geen boeken over gemaakt zijn, en dan zou dit forum ook niet bestaan en dat zou ik het ook niet kunnen missen. Dus in dat geval zou ik wel zonder mijn pc kunnen. Maar als ik morgen plots naar Zweinstein vertrek, dan zou ik volgens mij geen tijd hebben om te denken aan mijn pc. Aangezien je op Zweinstein zoveel andere dingen aan je hoofd hebt. En als je je dan nog verveelt kun je altijd een boek uit de bib lenen en lekker aan het meer in de zon wat lezen. Dus ik zou me nooit vervelen. Zonde dat ze op Zweinstein ook huiswerk hebben. |
_________________ See you in another life then, eh brother?
Laatst aangepast door Lupos-freak op Za Nov 18, 2006 15:55; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 05, 2006 9:59 |
 |
Nou ja ze zijn tovenaars... Ze kunnen toveren... IN de boek stond toch ook een keer dat het een keer "de trend" was om toverspreuken te bedenken en uit te voeren... ( James stal die van Sneep) ... In inderdaad hun hebben een radio... Ze houden van zwerkbal.. Dat is volgens mij ook wel een trend als je laat zien bij welke club je ofzo hoort.. |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
  |
 |
Dorry
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Aug 05, 2006 10:26 |
 |
Ik heb gekozen voor; Als het moet dan kan ik dat wel. Als ik nu een brief zou krijgen dat ik naar zweinstein zou gaan zou ik daar echt niet over nadenken (over muziek, tv en pc), en ik zelf lees heel veel en op zweinstein zijn boeken zat, en daarbij hebben we thuis zelf een half jaar zonder tv gezeten dus zonder tv kan ik wel. De pc is eigenlijk wel iets waar ik toch bijna iedere dag even achter zit maar als ik naar zweinstein zou gaan zou ik die wel kunnen missen, want je zit daar gewoon een heel jaar lang dus je hebt altijd mensen om je heen waar je mee kunt praten. Vervelen zou ik me niet op zweinstein, het lijkt me juist hartstikke leuk daar (afgezien van de bergen huiswerk maar dat moet ook gebeuren). En op zweinstein is zwerkbal dus dat kun je ook spelen en dat is daar wel heel populair. |
_________________ Hufflepuff.
Dorry <3 Rupert |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Za Aug 05, 2006 15:26 |
 |
Ik verveel me dan niet zo vlug op Zweinstein. Daar is genoeg te zien en nieuwe dingen uit te vinden over magie. E n daar heb je ook weer andere dingen wat Dreuzels niks kunnen doen..maargoed als ik nu naar Zweinstein zal worden neer geplaatst...Ik zal dan misschien toch me mp3 speeler mee nemen..Kijken als hij het dan toch doet. Of ik hem hem zo vervloeken dat hij het wel gewoon doet..Misschien ook wel een computer..en die ga ik dan ook proberen te vervloeken..zo gratis internet |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
12cho21
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 7:32 |
 |
Zonder Trends,muziek,Tv, Pc en electriciteit?
ik denk dat ik dat wel aan kan...
muziek maak ik zelf wel, je maakt automatisch muziek als je al met je vingers tikt... trouwens er is wel muziek in de tovernaarswereld
en trouwens als je er echt niet meer tegen kan, ga je lkkr naar de kamer van hoge nood. daar doen electricische dingen denk ik wel  |
_________________ If You Love Someone, Set Them Free...
If They Come Back, They're Yours...
But If They Don't, It Was Never Meant To Be... |
|
  |
 |
Hermion Granger
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
224 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 10:21 |
 |
Ik zou het wel aankunnen als het echt moest denk ik. Het is gewoon een extra luxe die we hebben en helemaal niet noodzakeljk is ofzo. Volgens mij zijn er dan ook weer vrij veeel mensen die niet zonder kunnen, omdat ze het altijd al gehad hebben mischein, dan denk ik eerder aan mensen die rond deze periode geboren worden, die zullen constant de nieuwste snufjes hebben, terwijl ipod en mp3 enzo, pas enkele jaren oud is denk ik.
gr. |
|
|
  |
 |
Lovely-Malfoy
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 16:24 |
 |
Ik hou van de trends die er gezet worden, sommige dan niet, maar de meeste wel. Dan loop ik gezellig ook in dat soort dingen Zonder de TV kan ik niet ik vind dat ding geweldig, Veel van mijn lievelings series zou ik dan niet meer kunnen kijken. Dat zou te erg zijn! Zonder PC kan ik echt niet! veel van mijn vriendinnen wonen niet in de buurt, daarvoor MSN ik meestal, om met hun te kunnen kletsen . Oke, zonder muziek dat red ik ZEKER niet! I love music! ik zing met alles mee, ik houd er echt van  |
_________________ Draco Malfoy <3 |
|
  |
 |
HP.addict
Dreuzel

Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 17:16 |
 |
jj hebt daar altijd wel wat tedoen.
voor al als jj zulke mensen hebt als fret en george
verdereuh... nou.. het zelfde als ze doen in hp boeken in hun vrijetijd  |
_________________ De een kan niet voortleven als de ander niet dood is |
|
  |
 |
daniel lovaa
5e jaars

Verdiend:
46 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 18:36 |
 |
ik denk niet dat ze in de toverwereld echt muziek enzo nodig hebben want ze vermaken zich denk ik wel hoor..!!
je kan toveren enzoo...dus genoeg te doen..
alleen kan ik niet zonder denk ik hoorr..alleen zij zijn er denk ik aan gewend..!!
kus kus |
_________________ H: your a wizard harry!
H: i'm a what? |
|
  |
 |
Magisch-Eendje
5e jaars

Verdiend:
133 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 20:30 |
 |
Ja, toveren enzo is wel leuk... Maar muziek is gewoon een soort levensbehoefte... Ik zou toch niet naar Zweinstein gaan zonder I-pod hoor (en hem dan steeds magisch opladen) . Ook lijkt het me vervelend dat je je niet kunt kleden als je wilt, schooluniformen lijken me sowieso niks. Dat die mensen zich niet storten op hun haar of haute-couture make-up dragen ofzo... Iig zou ik dat allemaal wel een groot nadeel vinden... Nu ik er over na denk enzo... Van computer en tv kun je nog wel afkicken denk ik... maar verder... |
_________________ Shut up! You're being rescued, so stop babbling! You should go cower in the corner, shiver in fear, and scream 'Help! Help! |
|
  |
 |
SarahLord
5e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 20:36 |
 |
ik kan er ook niet zonder in het 'gewone' leven..maar als Zweinstein zou bestaan..en ik mocht erheen: zou ik het zonder twijfel opgeven om bergen huiswerk over de geschiedenis van de toverkunst te maken: serieus!! het lijkt me zo geweldig! vandaar wss dat ik vaak in mijn fantasiewereldje zit..
btw: schooluniformen lijken mij gewèldig! |
|
|
  |
 |
-0-lin-0-
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
102 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 06, 2006 21:27 |
 |
ik houw me ook niet zo met trends bezig net als Lupos-freak, maar ik denk dat ik als ik op zweintsein zou zitten dat ik me geen minuut verveelde je hebt altijd wel wat te doen enzo (behalve natuulijk huiswerk) zoals even op bezoek bij Hagrid, een boek lezen in de bibliotheek, lekker buiten zitten, een potje zwerkballen of er naar kijken je hebt eigenlijk genoeg te doen . |
_________________ Ravenklauw
I Love Reptiles
Zijn echt prachtige en mooie beesten  |
|
  |
 |
Narcissa
Erelid in de Orde van Merlijn

Verdiend:
0 Sikkels
Woonplaats: †...In de plek waar Tom Riddle mij tegen houd in zijn kerkers, diep bij Zwadderich!...†
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 15:26 |
 |
Slytherin schreef: | Ik zou het wel aankunnen... als ik op vakantie gaan met de caravan heb je bdat ook niej  |
nee dat is waar, maar dat is meestal hoog uit niet langer dan een maand ofzo. Maar ik heb bepaalde vriendschappen die ik alleen via msn spreekt, dan kan ik een heel jaar zonder internet niet tegen op . Voor een maand zal ik dat ook niet erg vinden..oei...helemaal geen muziek?? |
_________________ †Het geluk van de vampiers is met ons!!†
Ben van uit Azkaban lopend naar het Ministerie van Toverkunsten,
Om hun eens duidelijk te zeggen dat de wereld vaak niet eerlijk in elkaar zit!
( Wens de mensen veel geluk en succes verder! ) |
|
  |
 |
Harrypotterfun
Dreuzel

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Op Zweinstein, In de vertrouwde afdeling: Griffoendor!!
|
Geplaatst:
Ma Aug 07, 2006 15:29 |
 |
Ik denk dat als je naar Zweinstein zou kunnen,
Je er de eerste tijd niet zult vervelen.
Je zult het er in het begin heel leuk vinden,
en natuurlijk veel op onderzoek uitgaan enzo.
Maar na een tijdje als het normaal is,
denk ik inderdaad dat je het wel gaat missen,
en dat je dan wel graag weer even terug zou willen. |
_________________ Severus...
Daar schrok Harry meer van dan alles wat hij die avond had meegemaakt. Voor het eerst hoorde hij Perkamentus smeken.....
Severus....alsjeblieft...
Sneep hief zijn toverstok en richtte die op Perkamentus..... |
|
  |
 |
|