Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

 Fanfiction Reageertopic [9] Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Smalofski
The Writing Mod
The Writing Mod


Verdiend: 131 Sikkels
Woonplaats: Somewhere Purple

Smalofski is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 11:07 Terug naar boven Sla dit bericht op

In dit topic kan je een fanfiction op het forum beoordelen. Om alles vlot te laten verlopen zijn er enkele regels en is er een klein lijstje waar je je aan moet houden.

Regels:
(Als een post één van deze regels niet naleeft, wordt die post verwijdert)
  • Geen reclame voor je eigen Fan Fic
  • Geen grof taalgebruik
  • Niet beledigen
  • Negatieve feedback mag, maar breng het op een nette manier
  • Geef argumenten


Lijstje
(Gelieve je aan dit lijstje te houden, zo blijft alles overzichtelijk)

    De titel:
    De auteur:
    Reactie:



Veel plezier!





_________________
    Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Dracoliekje
3e jaars
3e jaars


Verdiend: 127 Sikkels
Woonplaats: Malfoy Manor <3

Dracoliekje is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 11:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Whoo't*
Een nieuwe topic! Dan zal ik de knoop maar doorhakken zeker? =D

My Own Fairytale van Duffie
Hoofdstuk 42

In de laatste hoofdstukken heeft het verhaal een totaal andere wending genomen en in het begin moest ik er toch een beetje aan wennen, maar het valt allemaal zeer goed mee. Het is anders, dat wel, maar het verhaal blijft even leuk. Dus je moet niet zeggen dat je je fic niet meer leuk vindt, want dan klop ik met iets heel groot en heel zwaar op je hoofd. =')
Hmm... Ik kan alleen maar gissen naar hoe 'leeg' Samira zich nu wel voelt. Ze heeft geen verleden. I mean, hoe freaky moet dat wel niet zijn?
Ik mis ons viertal wel een beetje, hoewel ik nooit graag over ze had gelezen in andere fics. Maar ik heb zo'n gevoel dat ze wel terug zullen opdagen, dat moet haast wel! En anders dwing ik je, mwhuahau. Jup, voor alles bestaat een oplossing [/evilness].
Maya is wel kewl, I think. Ze heeft wel een weirdyness over zich hangen met al dat gedachtenlezenspul, maar dat past wel bij haar. Selene... Um. Ja. Ze valt wel mee, I guess. Haar... vriendje? Err... Ik weet het niet maar, ik ben zijn naam kwijt, maar het was Ciran of zo. Ja, die dus, die houd je nog een beetje op de achtergrond, dus hij heeft zo'n mysterieus wolkje rond zich hangen, whuah. ^^
Ik hoop dat Sam/Samira/Yente snel wat antwoorden voorgeschoteld krijgt, want ik ben gewoon razend nieuwsgierig naar wat het lot haar nog allemaal zal toeschrijven!





_________________
"Puh-lease, I'm not crazy. It's just that sometimes, I get a bit," I made circular motions around my ear with my finger. I looked around before mock-whispering, "Loony."
Profiel bekijkenStuur privébericht
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 12:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

My Own Fairytale
Kellheid =)

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMES Very Happy! SIRIUS! REMUS! AAAA THEY ARE BACK IN TOWN! Oooo I just love dit stukje ^^! *is helemaal blij* Waarom moest Selene Yente nou weer wegsleuren! Noou =( Niet leuk! Ooo I just adore this ^^! Ik zie morgen wel weer een nieuw stukje Razz





_________________
    HPF <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
+Karin__Sirius+
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 53 Sikkels
Woonplaats: Bij Draco <3

+Karin__Sirius+ is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 14:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aya, Five Minutes to Midnight.
Ik vind dit echt een geniaal verhaal, met kapot droge humor Razz
Ik vind dat je het leuk schrijft en dan op een manier dat het grappig is. Die dingen die ze zeggen, zoals: Milou kreunde.
“Oh nee… dit alles overleefd en dan gaan we eraan door een stomme stinkvogel!”
xD Geniaal gewoon, hoe kom je erop?
Maar in ieder geval snel verder, het is echt een leuk verhaal Very Happy
xxx


LadyBird, Animal Instinct
Ik vind het een origineel verhaal, met een zielig gevoel. Ik vind dat ze wat met Rick moet krijgen Rolling Eyes Hij is zoo lievig Razz En die andere jongens zijn stom, die zijn niet aardig tegen haar Surprised Jammer dat je je verhaal kwijt bent, suc6 met schrijven en snel meer Laughing Wink

xxx


Smalofski: Niet dubbelposten aub. Je kan je bericht aanpassen door op wijzig te klikken rechtsboven.





_________________
Sirius you're my hero.
I love you <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
xMartine.
Master of the Cows
Master of the Cows


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Forever on Hogwarts

xMartine. is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 15:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

My Own Fairytale
duffie


*hypert* Okeee! Ze heeft gewoon James, Sirius en Remus gezien. Ik zat echt met zo'n grijns te lezen! Very Happy Echt geweldig dit stukje! *springt op en neer* Yente en James komen weer bij elkaar, echt wel echt wel echt wel! *springt nog meer* Dankje voor het zo snelle posten! *knufft*





_________________
    R/Hr <3

    So don't forget to breath tonight, tonight is the last so say goodbye.. goodbye.. goodbye.. HPF
Profiel bekijkenStuur privébericht
nautic
5e jaars
5e jaars


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: griffoendor leerlingenkamer

nautic is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 16:26 Terug naar boven Sla dit bericht op

vertlaten
door: miss louise

waa nu moet je snel verder schrijven hoor. hermelien moet terug komen, en ron moet op een of abdere manier toch niet zo gestoord zijn als ze denken. en draco hoeft niet in azkaban maar kwijgt toch wel straf. ik hoop dat t zo gaat maar jah dat is aan jou

greetzz





_________________
HPF bedankt voor de leuke tijd.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 17:37 Terug naar boven Sla dit bericht op

Five minutes to midnight van Aya

Wat een humor in dit verhaal. De helft van de tijd lig ik dubbel van de lach, waarna mijn ouders komen vragen wat er toch is (ik zit namelijk altijd alleen op mijn kamer boven te computeren en dan komt het vreemd over als je de slappe lach hebt xD). Maar serieus, je schrijft goed en leuk. Het leest als een trein ^^ Ik ben echt benieuwd hoe lang ze het nog gaan redden zo xD Post snel weer alsjeblieft, ik ben nog steeds verslaafd aan je verhaal ^^

Verlaten door miss louise

Ik heb geloof ik nog nooit op je verhaal gereageerd, maar ik vind dat je echt goed schrijft. Zo langzamerhand word ik Draco/Hermelien een beetje zat, maar dat neemt niet weg dat het leuke verhalen zijn die lekker weglezen.
Over je nieuwe hoofdstuk, verbijsterend. Dat had ik nooit verwacht, echt niet. Ik vind het ook zo zielig voor Hermelien... Ik wil zó graag weten hoe het verder gaat. ^^

My Own Fairytale van Duffie

Hee, ik weet niet of ik ooit een reactie heb gegeven op je verhaal, maar het werd in ieder geval hoog tijd. Ik ben een groot fan van je FF en dat komt niet alleen doordat ik dol ben op de Marauders ^^. Je schrijft echt heel leuk. Het verhaal is boeiend, al is het wel compleet anders zo met Yente/Samira. Daar schrok ik eerst wel een beetje van, maar dat laatste hoofdstuk gaf me toch weer een beetje hoop... [a] Yente en James moeten echt wel weer bij elkaar komen! Post snel weeeer alsjeblieft ^^

Zo, dat was het wel weer voor vandaag xD





_________________
    I love HPF

Where your treasure is, there will your heart be also.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen


Verdiend: 364 Sikkels
Woonplaats: The Asylum

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 18:59 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verlangen
Dracoliekje


Duuhuuude =o
Hoe doe je het toch?
Veel, héél veel verhalen zouden op dit punt echt oninteressant en langdradig worden, misschien sommige zelfs cliché. You know, hét ding is gebeurd, und blah blah.
Maar bij jou echt niet. Als eerste blijk Jonathan helemaal niet dood te zijn (wat ik maar al te sterk toejuich! Ik wist dat Lisbeth sterker dan de gemiddelde moordenaar was Very Happy), dan komt Peigi terug (Peigi rocks!) en heeft ze Lisbeth helemaal door! O_o
Like... wat doe je ons aan, Lieke? Razz
Ik hou er nog altijd zo heerlijk veel van <3 Ik weet nu al dat ik in een zwart gat ga vallen als dit verhaal ooit stopt. Dus doe me dat niet aan angel
Eagerly waiting! ^^


Hoe het had moeten zijn
Pieper

Lol xD
Jouw verhaal is zo leukig absurd. Het slaat echt op niets, maar het is zo grappig beschreven dat je toch blijft lezen, en met plezier Very Happy
En bij zo'n verhalen is dat een compliment Very Happy
Ik hoop dat Harry nog een paar uitdagingen heeft, want ik wil nog niet dat het stopt. Er zijn nog zoveel rare dingen te veranderen aan de boeken, hmm? angel





_________________
    They think you're dumb. I think you're smart.
    No, wait. I lied. I think you're dumb..
Profiel bekijkenStuur privébericht
Radijsje
Dreuzel
Dreuzel


Verdiend: 26 Sikkels
Woonplaats: In a Silver MusicBox...

Radijsje is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 21:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Verlangen - Dracoliekje

Yay! Very Happy Ik wist het wel! Ik wist het zeker! Jonathan is still ALIVE! Ik had al zoiets van, ze kan hem niet vermoord hebben! Dat MAG niet.
En wat was dat met Peigi?¿ WTH! Ze heeft het door! Wat... Freaky! Ik hoop dat je snel verder schrijft, ik ben echt addicted aan je verhaal!


Verlaten - miss louise

Jemig... Wat een hoofdstuk! Ik wist wel dat er iets mis was met de dood van Ron! Ik dacht het... Oh, schrijf snel verder! Ik ben compleet verbijsterd door wat er gebeurd is... Shocked


Don't Trick Me - miss louise

Yay, een nieuwe Fic! Ik schrok idd wel een beetje toen ik hem zag staan, ik had zoiets van: WTF¿¡ Maar het is een leuk verhaal hoor, fijn dat dit weer afspeelt op Zweinstein! Ik kan niet wachten op een nieuw hoofdstuk!


En dat was het wel weer...





_________________
♪♫ GoodDay SunShine ☼ ♪♫

Where Ever The Wind Blows...
Profiel bekijkenStuur privébericht
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar


Verdiend: 54 Sikkels
Woonplaats: Irritating Umbridge, with Draco at Hogwarts <3.

Pumpkinsoup is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 21:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

Aya, Five minutes to midnight.

GEWELDIG. Ik ging helemaal kapot, je hebt geweldig droge humor.

En ja, Draco hè. Wat een liefde.





_________________


Edward Cullen: You don’t realize how incredibly breakable you are.
I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Glauces
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: Ravenclaw, my house

Glauces is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Mei 04, 2008 22:10 Terug naar boven Sla dit bericht op

Chocolate Trouble 2 van Jill ^^

Nou, hier is dan de beloofde reactie =D. Ik houd van jouw verhaal <3. Je maakt niet zoveel fouten en dat maakt het ook fijn om te lezen. Bovendien is het verhaal gewoon humor. Stelletje heksen dat Sofie en Dyrhona zijn, hoe kan het eigenlijk dat ze nu in Griffoendor zitten xD Alhoewel ze wel wat liever worden. Ik vind Sofie/Pofni toch wel érg schattig hoor! ^^ Maar hoe kom je erbij om Blondie te laten zoenen met een Huffelpuffer? Humorr xD. Wel sneu trouwens dat Dyrhona zo is vernederd door Simon. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat, post snel weer alsjeblieft =D!





_________________
    I love HPF

Where your treasure is, there will your heart be also.
Profiel bekijkenStuur privébericht
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 9:12 Terug naar boven Sla dit bericht op

Chocolate Trouble 2
Jillheid en Kellheid

Oeha! Nieuw stukje Very Happy I stil love this story =) Ik ga weer even quoten, denk ik..
Citaat:
Sofie keek even naar Dyrhona met een opgetrokken wenkbrauw, voordat ze even naar Harry keek en diep zuchtte. "Hup. Trek hem een bezemkast in. Scheer je weg," wuifde ze Dyrhona met haar handen weg.
Dyrhona trok haar wenkbrauw omhoog. "Neem Pofni lekker zelf mee naar de bezemkast," zei ze arrogant.
Sofie grijnsde. "Pas jij maar op. Wie weet doe ik dat nog." zei ze uitdagend. "En dan kan je, je rotzooi lekker zelf opruimen." Ze stak haar neus in de lucht.

Ghehe, ik zou bijna denken dat Sofie en Pofni voor elkaar bestemd zijn xD Razz
Citaat:
"Tuurlijk wel," grijnsde Simon, voordat hij Dyrhona leviteerde naar het Verboden Bos stuurde en haar in een boom hing, wat haar concentratie verbrak en hij viel op de grond.
Dyrhona gilde toen ze naar buiten geleviteerd werd en in een boom gehangen werd. Met een zwaai van haar toverstok was ze los en viel ze op de grond. Oké, dit ging niet volgens plan.

Hoe kan Simon dat doen Surprised Dyrhona is veel te lief en te goed daarvoor =.=
Citaat:
Sofie grinnikte zachtjes, terwijl ze vrolijk bij Ron keek wat hij aan het lezen was. "Fan?" vroeg ze lief aan hem, terwijl ze op de Canons wees. Harry vooral niet uit het oog verliezend.
Harry zag dat Ron langzaam rood werd. Zeker nu Sofie ineens heel anders tegen hem deed dan normaal. Bijna aardig. Stiekem vormde er een glimlach op zijn gezicht.

Whaha xD Hoe duidelijk kan slijmen zijn xDD
Citaat:
"O jee," mompelde Sofie. Ze twijfelde even, voordat ze grijnsde, op stond en naar Dyrhona liep. Overdreven met haar heupen wiegend. "Danoontje. Wie heb je vermoord?" vroeg ze zoetjes. Hmm. Met die dodelijke blik van haar (Danoontje dus), had ze vast half Zweinstein afgeslacht.

Sofie is wel zwaar op de versiertour he Razz En Dyrhona op de vermoord-tour xD

Woei, post maar snel een nieuw leuk stukje Very Happy





_________________
    HPF <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 593 Sikkels
Woonplaats: In a cave with Lucius!

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 16:40 Terug naar boven Sla dit bericht op

Miss Louise: Verlaten

Shocked ...
Ik snap ergens wel waarom Draco hem gevangen hielt. Hij had Astoria vermoord...
En als je echt om iemand geeft moet je niet terug naar huis maar achter de persoon aan op wie je verliefd bent...
Anyway, toch hoop ik dat ze nog samen komen. Razz
Geweldig stukje!





_________________
'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Profiel bekijkenStuur privébericht
Dracoliekje
3e jaars
3e jaars


Verdiend: 127 Sikkels
Woonplaats: Malfoy Manor <3

Dracoliekje is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 18:11 Terug naar boven Sla dit bericht op

De Essentie van Moonslave
Hoofdstuk 3

Alweer een prachtig stukje.
Niet dat er veel gebeurt, mind you, maar je hebt een gave om de simpelste dingen zo prachtig te verwoorden. Je gebruikt niet te moeilijke woorden, maar jouw woordenschat is wel degelijk zeer uitgebreid. Eén zin uit dit hoofdstukje vind ik gewoon zo mooi verwoord, is mij extra bijgebleven, dus die ga ik eventjes aanhalen. Meteen je eerste zin trouwens, van het hoofdstuk.
Opeengepakt op een kluitje keken we toe hoe de rode trein puffend en sissend het station binnenreed. De knarsende remmen deden hem kreunend stoppen.
Puffend, sissend, knarsend, kreunend. Ik weet niet of je het zelf door hebt, maar je maakt hier goed gebruik van een stijlfiguur – ohw, damnit – ik weet niet meer welke. Maar het was zo ééntje die beduidt dat je de klank half nabootst.
Yeah, dat was het. Zo iets in die aard.
Wel. *zucht* Iemand heeft opgelet tijdens Latijn. *Waggelt wenkbrauwen*
Oh my, ik kan me zo goed in Remus inleven, de gedachten, de zinnen die voor hem spreken, zijn lichte onzekerheid… Je weet hem gewoon perfect te beschrijven!
Looove it <3.





_________________
"Puh-lease, I'm not crazy. It's just that sometimes, I get a bit," I made circular motions around my ear with my finger. I looked around before mock-whispering, "Loony."
Profiel bekijkenStuur privébericht
amytjuuuh
Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar


Verdiend: 0 Sikkels
Woonplaats: HPF

amytjuuuh is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Mei 05, 2008 18:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

De Essentie
Moonslave

Yayness! Nieuw stukje ^^
Ik ben eigenlijk aan het wachten op het moment dat er een stukje komt dat mij niet weg blaast. Niet dat ik slecht wil laten worden, maar ik vraag me af of dat ooit zou gebeuren. Je beschrijft alles weer zo mooi! Ik vraag me alleen zwaar af wat Tops nou zo spijt. Maar ach, het schiet me zo wel te binne, denk ik xD. Schrijf snel verder =)





_________________
    HPF <3
Profiel bekijkenStuur privébericht
Berichten van afgelopen:      


 Ga naar:   


Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum



Powered by phpBB © 2001/3 phpBB Group :: FI Theme :: Tijden zijn in GMT + 1 uur :: Disclaimer