Auteur |
Bericht |
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 19:55 |
|
Oké dit topic gaat over the; Familie Black
Het gaat hier dus over de familie Black. Ja ik hou van die familie. En het zit allemaal heel erg ingewikkeld in elkaar. Maar ook heel erg interresant hoe iedereen van iedereen familie is en hoe ze trouwen, het is zo'n familie met een echte stamboom .
Toch zijn de meeste leden erg slecht. En wat ik hier in de topic zou willen bespreken is;
- wat vinden jullie van de familie
- wat is jullie favo lid van de familie black
- hebben ze een familie band.
enz. Gewoon een beetje algemeen(je hoeft niet al deze eerste vragen te gaan beantwoorden want dan kan je neit meer algemeen over deze familie discusieren)
Ze zijn eigenlijk wel heel trouw aan elkaar en hebben duidelijke grenzen, maar daar wijken ernatuurlijk wel een paar vanaf. (andromeda, sirius, the weasley's) enz. Ze zijn er dan ook helemaal tegen.
Naja noem maar op ik zou het leuk vinden als jullie hier ook je mening zouden geven over deze familie.
Mijn mening
Ik hou van die familie. Ik vind purbloods gewoon leuk ik kan er niet aan doen. Ik vind het ook vreet irritant als een muggle met een black gaat of een muggle met een purblood(ook met de weasleys) Ik vind the weasleys ook heel leuk, maar dat zijn ook een soort verre familie van the black's.
en mijn favo black is natuurlijk: Bellatrix(L) De schat. En ze houden volgens mij echt wel van elkaar, maar alleen als ze allemaal dezelfde mening hebben.
En ik denk dat ook narcissa meer vergefelijk is als je je niet aan sluit bij voldemort. En bella is volgens ij tegen elke soort van blijk dat je de black's niet mag.
Maar bella heeft wel weer echte zussen liefde, ze noemt haar zusje Narcissa in deel zes ook Cissy, kom op dat is toch schattig? Maar ze vermoord daar in tegen wel haar eigen neef.
En volgens mij zou ze ook alles doen wat haar moeder doet denk ik zo. Zo heel lief, en redelijk onderdanig tegen andere en een levenslange trouw aan Voldemort.
Oja ook nog een leuke quiz over de familie black
(je mag hier best de testuitslagen schrijven, maar doe er ook meer bij)
Gooi er een slotje op als het bestaat/overbodig is/niet boeiend/of niemand reageert (ookal heb ik gezocht&vind ik het reuze boeiend.)Maar goed mijn excuses anders
Het lijkt een beetje op dit Topic, vond ik zelf maar de familie Black is eigenlijk, bijna de basis van alle tover families(denk ik) het is gewoon een grote famile. Dus ja een topic over de malfidussen ook een topic over the Black's die kunnen toch net achterblijven?(Al heb ik dit meer bedoeld als een algemener topic)
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 20:04 |
|
Ik weet niet hoe lang dit topic het gaat houden.. Maar ik weet nu al dat dit een van mijn favoriete topics word..
Yay de Black Family... Hier komt nog een gigantisch grote geobsedeerde Black family persoon...
Dit topic is trouwens wel handig want nu word alles over de Black family vertelt in het "Helena Bonham Carter (Bellatrix Lestrange)" topic.
Ik hou dus van Bellatrix. Ze is helemaal geweldig. Ik geef even mijn top 5
1) Bella
2)Narcissa
3)Sirius
4)Regulus
5)Andromeda
Al die 5 personen staan daarbij ook nog in mijn top 10 van favo personages.
Volgens die test komt er bij mij uit dat ik het meest op Narcissa lijkt, en daarna het meest op Bellatrix.
Ik zou eigenlijk niet echt heel goed kunnen verwoorden waarom ik deze familie zo leuk vind. Misschien omdat het een beetje een leuke maar duistere familie is. Ergens is de duistere kant wel interessant.
Ik denk wel dat ze ergens een hechte familieband hebben. Ik bedoel als je maar "goed genoeg" bent om een "Black" te mogen zijn. Zoals Bella, Narcissa en Regulus waren echt wel geliefd en ik weet ook wel zeker dat ze een leuke jeugd gehad hebben. Ik denk zelfs dat Andromeda wel erg geliefd was, alleen toen ze trouwde met Ted dat het toen wat minder ging. Want Andromeda was volgens mij gewoon een Zwadje.
Bella houd inderdaad denk ik ook veel van haar kleine zusje, ze is gewoon gigantisch trouw aan Voldemort. Ze moet Sirius vermoorden dus dan doet ze het.
Net zoals jij hou ik er ook niet van als ze met "Mudbloods" om gaan. En ik kan ook heel erg boos worden om het feit dat Harry in boek 6 Grimmauld Place met alle bezittingen kreeg.. Hallo Harry is niet eens een Black. Ik vond het oneerlijk en ik vond dat eigenlijk alles naar Bella moest gaan want dat is de echte Black.
Ik vind het daarom ook echt niet leuk dat de Black's aan het "uitsterven" zijn. Er is nu niemand meer om de naam door te geven. Sirius was de laatste. En als alles nou over moet gaan aan Harry het "Halfbloedje" nou sorry maar daar kan ik niet tegen ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Choco
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
70 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Dec 09, 2006 20:20 |
|
Ik heb niet zo veel op met de familie Black, wel leuk maar niet mijn favoriet (;
Dit was mijn testuitslag:
You scored as Andromeda Black (Tonks).
Romantic, sensitive, and a believer in true love, you are willing to give up everything-- including your family-- in the name of love, if it comes to that (and, well, with Andromeda, it does). You are a dreamer, but willing to take action when necessary. ( . . . and I swear to God, if I get one more quiz feedback email idioitically telling me "Andromeda is Tonk's mother, not Tonks," . . . THE TONKS IS THERE AS HER MARRIED LAST NAME!!! IF ANDROMEDA BLACK MARRIES TED TONKS, THAT MAKES HER ANDROMEDA TONKS!!!) (If you found that comment irrelevant, I admire your intelligence ^_^ if you found it sort of rude, I'm sorry, but I've been flooded with emails from annoying people)
Andromeda Black (Tonks) 58%
Sirius Black 46%
Regulus Black 46%
Narcissa Black (Malfoy) 46%
Bellatrix Black (Lestrange) 42%
Ik heb niet echt een favo lid van de familie. |
|
|
|
|
Serverus Sneep
2e jaars
Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 12:11 |
|
Ik vind het maar een rare familie, want de helft heeft niet eens de naam Zwarts en toch staan ze op de stamboom.
Mijn testuitslagen waren:
Rash and rebellious, but loyal, devoted, and oh-so-hot, you weren't in so well with your family, but plenty popular with everyone else. Often an outsider, you still have your morals.
Sirius Black 58%
Regulus Black 50%
Andromeda Black (Tonks) 50%
Bellatrix Black (Lestrange) 38%
Narcissa Black (Malfoy) 33%
Sirius zal dus wel me favoriete karakter van de Zwarts familie moeten zijn. Maar ik had eerder Bella in gedachten. |
|
|
|
|
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 12:37 |
|
@Severus Sneep
Ja maar als een vrouw Zwarts/Black met een andere man trouw(die natuurlijk geen Zwarts/Black heet, anders zou het incest zijn ) en dan geeft ze de naam niet door. Daardoor komt dat.
En zoals Eva al zei, sirius was de enige die de familie zwarts nog voort kon zetten.
@Eva, ja Bella heeft recht op het huis! ik vind het echt vreselijk stom...dat Harry het krijgt. Waar moet die arme, lieve bella nou wonen?=P |
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 16:52 |
|
@Tops yay ik wist wel dat je het met mij eens zou zijn ^^
@Serverus Snape hoe bedoel je juist iedereen op de Stamboom is een Zwarts. Anders zou je er ook niet opstaan.. En als je 3 dochters hebt dan is het logisch dat ze gaan trouwen en daardoor een andere achternaam krijgt. En dat je dan niet meer een "Black/Zwarts" bent.
Ik zag trouwens dat Black familie logo nog niet in dit topic stond ^^
Dat is dus het logo van "The Blacks". Ik heb het gisteren proberen natekenen. Is niet echt heel erg gelukt. Maar ik wil het wel leren, want ik vind het een leuk logo.. ^^ |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Hummol
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
424 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 17:55 |
|
Oe. The Black family is erg interessant. Ik vind het een boeiende familie en Sirius is gewoon gaaf. Jammer dat J. Rowling hem dood heeft laten gaan, of eigenlijk Bellatrix. ^^
Mijn uitslag van de test was dit hieronder. Jawel. Rebellious? Whaha. Nou, en problemen met mijn familie heb ik niet echt, hoor.. Gna.. xD
Citaat: | You scored as Sirius Black.
Rash and rebellious, but loyal, devoted, and oh-so-hot, you weren't in so well with your family, but plenty popular with everyone else. Often an outsider, you still have your morals.
Sirius Black
54%
Bellatrix Black (Lestrange)
33%
Andromeda Black (Tonks)
33%
Regulus Black
29%
Narcissa Black (Malfoy)
17% |
|
_________________ Men are stupid.
I'm with you so far..
xD |
|
|
|
I go to hogsmeade
Dreuzel
Verdiend:
36 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 18:56 |
|
You scored as Sirius Black.
Sirius Black 83%
Andromeda Black (Tonks) 71%
Bellatrix Black (Lestrange) 42%
Narcissa Black (Malfoy) 38%
Regulus Black 33%
Zelfde Personen als Hummol ik vind sirius ook een geweldig personage.
Ik ben wel tevreden met deze uitslag. |
|
|
|
|
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 19:49 |
|
Witch_Eva schreef: | @Tops yay ik wist wel dat je het met mij eens zou zijn ^^
@Serverus Snape hoe bedoel je juist iedereen op de Stamboom is een Zwarts. Anders zou je er ook niet opstaan.. En als je 3 dochters hebt dan is het logisch dat ze gaan trouwen en daardoor een andere achternaam krijgt. En dat je dan niet meer een "Black/Zwarts" bent.
Ik zag trouwens dat Black familie logo nog niet in dit topic stond ^^
Dat is dus het logo van "The Blacks". Ik heb het gisteren proberen natekenen. Is niet echt heel erg gelukt. Maar ik wil het wel leren, want ik vind het een leuk logo.. ^^ |
Ja wat een verrassing dat ik het met je eens ben, bijna altijd als het om de familie Black gaat
Maar goed, ik vind het ook een leuk logo, alleen is het niet een fanmade? is het het 'officiele' zeg maar? Ik denk van wel maar het zou kunnen van niet.
Maar iegenlijk als je erover nadenkt dat rowling zo'n hele stamboom heeft gemaakt over the Blacks en oké het speelt natuurlijk wel een rol in het verhaal maar sommige mensen vnden dat helemala niet boeiend. Wat het natuurlijk wel is dan zou het ook logish zijn als ze zo'n logo laat ontwerpen. En ik vind dat ze dat heel goed gedaan heeft.
[TheBlackFamilyFan]Oo, ik ga eens wat van die fantasy winkeltjes zoeken als ik weer eens in engeland kom en dan ga ik zoeken of ze een beker met het Black logo verkopen, gewoon voor de grap, dat lijkt me echt leuk.
Ach, ach en het motto van the blacks is ook zo mooi; Toujours pur!
(dat staat volgens mij ook nog niet in het topic) Dat wil ik ook op mijn beker! [/TheBlackFamilyFan]
|
|
dyaco
Dreuzel
Verdiend:
48 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 20:12 |
|
Ik vind de zwarts erg fasinerende familie zo oud geslacht denk dat we er nog veel over teweten komen .
Waar kan je die quiz doen welke zwarts bij jou het meest past ? |
_________________ I Somely Swear I am up to NO good |
|
|
|
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 20:15 |
|
dyaco schreef: | Ik vind de zwarts erg fasinerende familie zo oud geslacht denk dat we er nog veel over teweten komen .
Waar kan je die quiz doen welke zwarts bij jou het meest past ? |
We zullen er meer over te weten komen, the Blacks zijn fasinerende mensen! Maar goed;
Eerst eventjes de eerste post lezen he! Dat is altijd wel zo handig!
maar goed zodat je niet helemaal terug naar boven hoeft te scrollen;
Klik!
@Eva (hier beneden) O, oké =) Daar heb ik btw al over gehoort, dat ik dat ben vergeten zeg, oo stoute Tops, ik zou me moeten schamen en daar ben ik nu al mee bezig |
Laatst aangepast door Tops<3 op Zo Dec 10, 2006 20:26; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Dec 10, 2006 20:19 |
|
Tops<3 schreef: |
Ja wat een verrassing dat ik het met je eens ben, bijna altijd als het om de familie Black gaat
Maar goed, ik vind het ook een leuk logo, alleen is het niet een fanmade? is het het 'officiele' zeg maar? Ik denk van wel maar het zou kunnen van niet.
Maar iegenlijk als je erover nadenkt dat rowling zo'n hele stamboom heeft gemaakt over the Blacks en oké het speelt natuurlijk wel een rol in het verhaal maar sommige mensen vnden dat helemala niet boeiend. Wat het natuurlijk wel is dan zou het ook logish zijn als ze zo'n logo laat ontwerpen. En ik vind dat ze dat heel goed gedaan heeft.
[TheBlackFamilyFan]Oo, ik ga eens wat van die fantasy winkeltjes zoeken als ik weer eens in engeland kom en dan ga ik zoeken of ze een beker met het Black logo verkopen, gewoon voor de grap, dat lijkt me echt leuk.
Ach, ach en het motto van the blacks is ook zo mooi; Toujours pur!
(dat staat volgens mij ook nog niet in het topic) Dat wil ik ook op mijn beker! [/TheBlackFamilyFan]
|
Dat is het echte logo.. In Februari dit jaar had Jo ja de hele stamboom van de Black family weg gegeven bij een veiling en daar stond dat logo op. Dus dat is het echte logo.. En Jo kan heel goed tekenen hoor. ^^
Misschien kan je op internet wel Black merchandise vinden.. Ik weet niet hoor ik heb het nog niet gezien. Maar het kan zo zijn dat het wel bestaat ^^
@Tops (hierboven) Kijk maar eens naar deze foto van de stamboom die Jo heeft gemaakt ^^ |
|
|
|
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 11:45 |
|
@Eva aah je bent super! Goed dat je dat gevonden hebt!
Echt gaaf en uhu ze heeft het dus echt zelf gemaakt, Echt mooi! Alleen ze heeft wel die weggebranden dingetjes daar geplaatst en die staan op Wikipedia, niet. iig het is echt wel heel erg leuk.
Ze is ook heel blij dat ze de familie Black heeft gemaakt^^ Denk ik zomaar.
En volgens mij kan ze indd goed tekenen.
Daar zal ze denk ik wel veel voor gekregen hebben... |
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 11:50 |
|
Jo kan sowieso mooi tekenen, ik heb wel vaker tekeningen van haar gezien.
Nou Daniel Radcliffe heeft de stamboom gekocht. En dat voor 30.000 dollar. En het geld ging naar een goed doel.. Dus Dan heeft hem ^^
HP-Lexicon heeft de stamboom trouwens na proberen te tekenen, en je kan die hier zien. Dat is dus ongeveer dezelfde als het orginele die Dan thuis heeft. Alleen heeft Dan helemaal de orginele..
En over dat Black Merchandise, ik denk dat er wel meer daarvan komen na OotP. Dat je dan ook wel meer dingen van Bella en Grimmauld Place enzo krijgt. Ik denk niet dat je nou zoveel dingen daarvan kan krijgen. Dus even wachten dus ^^
edit: Ik heb trouwens deze "foto" van de orginele stamboom ook gevonden.. |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Dec 11, 2006 14:52 |
|
Ik vind de Black-familie een hele intrigerende familie, aangezien er binnen de familie zelf zoveel onenigheid is en zoveel trouwen binnen familierelaties vanwege het pure bloed xD
Het is jammergenoeg voor mij op dit moment een beetje te ingewikkeld om ook echt te weten wie er ook alweer familie van wie was in de Black-familielijn, maar goed, meestal weet ik wel ongeveer wie wie is :') Het is wel handig dat er zo'n stamboom is. Gaaf trouwens dat JKR haar eigen versie van de stamboom heeft laten zien (en verkocht).
Mijn persoonlijke top 5 van Black familieleden:
1. Regulus
2. Sirius
3. Bellatrix
4. Narcissa
5. Nymphadora
Regulus staat op één omdat ik dat simpelweg de interessantste persoonlijkheid vind waar we heel weinig over weten... Maar wat we erover weten is heel intersesant ^^
En Sirius op twee omdat ik Sirius gewoon geweldig vind en omdat ik als hij bij mij op school had gezeten een enorme crush op hem zou hebben gehad.
Bellatrix op drie omdat ze gewoon hip is xD No doubt about that.
Narcissa op vier omdat ik sinds The Halfblood Prince best wel medelijden met haar heb en ik haar verder gewoon wel een hip karakter vind (mede dankzij de tekeningen op accioBRAIN! ^^ Nymphadora dan nog op vijf omdat ik haar gewoon hip vind met haar gekleurde haar en alles ^^
Verder kwam bij mij uit die quiz Andromeda ^^ Dat vond ik niet zo erg. |
|
|