Auteur |
Bericht |
superharrypotterfan
4e jaars
Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jul 18, 2008 17:07 |
|
Omdat ik deze sfeer zo mis
Hier komen mijn Crea'tjes.. Er kunnen wat oudere tussen zitten maar moet al te veel. En als je me aanspreekt graag met Naomi De naam superharrypotterfan had ik ooit bedacht maar ik heb er nu een soort van hekel aan!
Sommige crea's kunnen een beetje hetzelfde lijken maar meestal ben ik er dan een beetje mee aan het uitproberen geweest
En tot slot, Ik doe ook aan request *hint*
PS [4]
CoS [6]
Tips zijn welkom
[10/0] |
_________________ G R Y F F I N D O R
Laatst aangepast door superharrypotterfan op Zo Jul 27, 2008 14:47; in totaal 2 keer bewerkt |
|
|
|
superharrypotterfan
4e jaars
Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 18:53 |
|
Geen reacties ?
Allemaal uitprobeersels ^^
CoS [6]
|
_________________ G R Y F F I N D O R |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 20, 2008 19:05 |
|
Hoi Naomi!
Laat ik dan maar als eerste op je crea's reageren:
Leuke crop, alleen Harry's gezicht is wel een tikkeltje licht te noemen.
Oeh, deze is echt heel mooi. Leuke kleuren, goeie en duidelijke te zien tekst en een mooie crop.
Lief! De crop samen met de tekst maken het geheel compleet.
Mooi gedaan met dat licht aan de rechterkant. De crop is ook heel mooi, de icon is alleen wat pixelig.
Yay, Hermione <333 Gewoon een leuke icon.
Mooie kleuren, crop en gewoon een mooi geheel.
Tot zo ver mijn nutteloze comment. Doei! |
|
superharrypotterfan
4e jaars
Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jul 27, 2008 14:44 |
|
Woehoe Kevin <3, Dankje voor je lieve comment!
Dobby [6]
Hermione [2] (speciaal voor Kevin [a])
Emma wall
En tot slot nog een dobby oppenings banner, Zelf vind ik hem iets mindergeslaagd maar ik wil toch wel voor even een Banner.
[16/0] |
|
|
|
Frie
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
708 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Jul 28, 2008 13:06 |
|
Hey Naomi,
ik kom even commenten.
1. Heel mooie icon (: Mooie textures. Alleen had ik er néti iets meer van Hermione opgezet. En hij is een beetje pixelig. Maar voor de rest supermooie icon.
2. Heel erg mooi! Heel mooie kleruen, dat licht in de hoek staat super! Prachtige icon!
3. Deze vind ik ook heel mooi. Leuke kleurtjes, weer dat licht (: De tekst staat leuk, alleen had ik een ander lettertype genomen denk ik.
4. Super! Echt erg mooie icon met dat grijze en dat kleur. De tkst staat leuk en is duidelijk. Super!
5. Ik vind de kleuren echt prachtig <3 Het blokje staat leuk maar toch op één of andere manier vind ik het niet zo... Ik denk dat het ligt aan de tinytext erin. Hij staat er een beetje slordig in. Voor de rest super!
Je Emmawall vind ik heel erg mooi (: Goed geblend, mooie kleuren. Dat rozige licht erbij vind ik ook super! Erg mooi!
Je vind hem iets minder geslaagd? Bullshit! Hij is prachtig! Het is wel een beetje raar dat die 's' zo apart staat, maazr da(s een detail (: Ik vind de kleuren echt super! Hij is mooi geblend. De textures zijn erg mooi. Well done!
Zo dat was het dan, tot de volgende keer (:
Liefs, Frieke |
_________________ I'm gonna miss you HPF <3
It stops here, but you're in my heart forever! |
|
|
|
superharrypotterfan
4e jaars
Verdiend:
161 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Aug 11, 2008 18:46 |
|
@Frie(ke) : Danku . Jammer genoeg kan ik de pds. van Dobby niet meer vinden .. Maar Ik geef niet op
Even wat steden iets achtigs.. [5]
De volgende keer zal het wel iets van HP 5 zijn aangezien ik net heel veel screensheb gemaakt
[16/5] |
|
|
|
Jessica.
Zwadderich Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Aug 17, 2008 17:00 |
|
Hallo Naomi ^^
Ik kan sommige crea's idd nog herinerren.
Nou, daar komt het dan :
1 :: Volgens mij heb ik deze al eens gecomment Ik vind hem erg mooi. Die brush heb ik intussen ook. Harry is wat bleekjes, maar voor de rest vind ik hem erg mooi.
2 :: Die vind ik ook erg mooi. Mooie warme kleuren en een goede crop.
3 :: Wow Deze kleuren en crop zijn super. Goed gedaan. Scherp is ie ook. Leuk
4 :: Hihi Snapy. Schattiggg xDD Leuke ava.
5 :: Zonder tekst had ik hem leuker gevonden, maar voor de rest is ie super. Hermione is miss een beetje bleek, maar dat maakt niet veel uit. Er zit een mooi contrast in.
6 :: Oeh. Very pretty. Kleurtjes zijn mooi. Maar Hermione is een beetje te scherp, vind ik. Nja, opzich stoort het niet. Super crop ook. Lekker origineel.
7 :: Woow, dat ziet er cool uit. Nu wil ik daar ook heen [a] Mooie ava.
8 :: Aah, daar ben ik ook geweest en ik vond de London Eye zoooo hooooog xDD Toen hij helemaal bovenin was, ben ik maar gaan zitten en heb ik even niet naar beneden gekeken. Erg jammer was dat het regende en we zagen dus niet veel Maar verder was het erg cool.
Ow. mooi geblend En mooie kleurtjes. De tekst is ook goed. De ''s'' staat idd een beetje raar omdat hij zo apart staat en zo zonder ' Maar dat maakt niet zo veel uit. Hij ziet er goed uit Mooi gedaan!
Keep up the good work! |
HPF and us <3
Forever in our hearts! |
|
|
|
|