Auteur |
Bericht |
avadanick
4e jaars
Verdiend:
89 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 15, 2008 18:58 |
|
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe nickname... Altijd hetzelfde is ook maar saai. Ik doorbladerde al verschillende liedjesteksten, bezocht talloze sites,... Maar niets kon me helpen. Dus ik dacht... 'laat ik het eens op het HP-forum vragen'.
Dus heb je een toffe, leuke, coole, misschien romantische,... nickname? Post hem hier! |
|
|
|
Pumpkinsoup
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 15, 2008 19:06 |
|
Wat voor soort nickname zoek je? Ik vind de zin "I went to a gig where nobody danced. Everybody was far too cool." wel vet. Is uit het liedje Hadouken! - That Boy, That Girl.
Zelf heb ik er nu "Varekai" in staan. Ik ben gister naar Cirque du Soleil geweest en ik vond het prachtig. Ook vind ik Varekai een heel mooi woord; het betekent "waar dan ook". |
|
|
|
Ailey
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
577 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 15, 2008 19:50 |
|
@Pumpkinsoup: Oh dat nummer is awesome <3 Hadouken! ftw.
Mijn nickname is op dit moment: did you stab edward cullen with a pencil or something?
In mn nickname is hij niet cursief, maar goed. Het is Twilight en edward cullen staat er in en het is een leuke quote xD In mn persoonlijk bericht-ding staat you are exactly my brand of heroin - ook twilight, haha; hoezo verslaafd?
Dus mocht je nog wat zoeken dan is het zeker de moeite waard om wat aardige Twilight quotes te zoeken. Ik weet niet of je Twilight leest / van plan bent te lezen of wat je precies zoekt, maar er zitten aardige tussen (: Tenzij je niet gespoilt wil worden, ofcourse.
Verder kun je natuurlijk altijd inderdaad zoeken bij lyrics, of andere boeken of een verhaal of gedicht - er zijn echt zó veel mogelijkheden. Je kunt natuurlijk ook origineel zijn en zelf een zin bedenken. Creatief zijn is ook altijd leuk vind ik. |
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Mei 15, 2008 21:12 |
|
Mijn nickname is op de moment; This was supposed to be forever..
Njhaa, omdat ik eigenlijk best wel vette ruzie het mijn mij EX (!)-beste vriendin voor altijd, dacht ik dus.. Now i know better xD.
Ze doet achterbaks, kinderachtig, roddelt de hele tijd, ..
Maarjah, ik heb 2 échte beste vriendinnen :] |
|
Miss Und@ztood
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
593 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 8:42 |
|
Mijn nick is: Valerie (k) // You don't know me well enough to label ** It's my reality! (8 )
Een beetje uitleg heben zekeker? XD Wel ik kan er niet tegen als mensen iemand op straat tegenkomen (Er nog niet mee gesproken hebben, die persoon enkel gezien hebben) en al beginnen zeggen van "Amai dat is een rare, dat kan toch geen vriendelijke zijn" of "Amai die smoel" (Dat gaat dus niet over mij ) Dus You don't know me well enough to label! Leer me eerst kennen...
En tja mijn leven is gewoon my reality...
Daaronder (Hoe heet dat? Zoals Ailey zei dat persoonlijk ding ): Ik wil je stalker heus niet zijn :Ł // ~*~ I'll look for you fist in my next life ~*~ // *Is Tolero*
Uitleg: Ik wil je stalker heus niet zijn heeft (om een lang verhaal kort te maken) te maken met dat ik soms te opdringerig overkom bij mensen enzo en ik ben eens serieus gekwets geweest en... Dat kan ik echt niet in een paar zinnetjes uitleggen, jullie zullen het nog wel eens te weten komen. Het komt erop neer dat het NIET mijn bedoeling is om iemand's stalker te zijn.
Dat ander stukje staat er door mijn eerste liefde die me niet ziet staan en ik kan haar niet vergeten...
En ik denk dat jullie wel weten wat Tolero is zeker? Zoek maar eens op netlog naar Tolero als je het niet weet. |
_________________ 'Kijk...me...aan...' fluisterde hij.
De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Laatst aangepast door Miss Und@ztood op Vr Mei 16, 2008 16:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
Pottergirl
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 8:58 |
|
Ik heb áltijd in m'n MSN-naam m'n gewone, echte naam staan met een TradeMark-tekentje erachter. En daarna meestal nog een mooi zinnetje uit een liedje of iets wat in m'n hoofd zit wat ik gewoon mooi vind ofzo (:
Het ziet er dus altijd een beetje zo uit:
Janneke™ (heel veel spaties en dan bijvoorbeeld:) I will find a way to you if it kills me
Zoiets.
En in m'n persoonlijk berichtenbalkje staat het volgende, dat verander ik ook niet zo heel erg vaak:
http://flyingsister.deviantart.com (spaties) We Sing. We Dance. We Steal Things. (spaties) 29-06-08 EN 09-07-08: JASON! <33
Ik doe het nu uit m'n hoofd omdat ik MSN niet aan heb staan, maar hier komt het op neer xD
Dat eerste is dus de link naar m'n DeviantArt, het tweede is de titel van het album van Jason dat VANDAAG uitkomt *hypert* en dat derde zijn de twee data waarop ik Jason live ga zien de komende zomer! : D |
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 9:08 |
|
Is er niet veel vaker zo'n topic geweest? En zijn die niet allemaal dicht gegaan omdat ze nogal spam gevoelig zijn? [a] Niet dat er nu gespamt word, maar ik wou het alleen nog even melden. xD
Nou mijn msn naam is meestal iets van:
[Eva] [Luna Lovegood](L)
Dat Luna Lovegood is nu vervangen door: Wit beyond measure is man's greatest treasure. En er heeft ook een tijdje: I (L) Crumple-Horned Snorkacks gestaan. Ik verander mijn msn naam eigenlijk niet vaak. Ik wil sowieso mijn eigen naam erin hebben staan, en omdat mijn naam zo kort is wil ik er meestal wel iets achter hebben staan. Ach ik vind een msn naam eigenlijk niet zo belangrijk.
In mijn onderschrift staat altijd zoiets dergelijks als:
[SQUEEEEEEE Luna!!!!] *huppelt*
Ik heb mijn msn niet aan staan dus ik weet het niet helemaal zeker, maar meestal is het wat geSQUEE en het heeft weer te maken met Luna. xD |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Tops<3
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
633 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 9:37 |
|
@Eva, had ik nou niet achter je gezocht een msn-naam met Luna en squee
Mijn msn-naam is Macht?, of een variant daar op. Macht komt van Machteld, ^^
Trouble is her only friend and he's back again._____As strong as you were, tender you go.
Allebei stukjes uit een liedje van James Blunt. |
|
Sweet Hermione
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 9:44 |
|
Ik heb bijna altijd lyrics - soms zelfverzonnen quotes of iets anders.
Standaard heb ik Pl(x)t staan - dat (x) is een blauw poppetje van een meisje. Weinig mensen gebruiken die icon en ik vind 'm schattig.
Nu heb ik But we keep craving over paradise, because we're only human van Jason Mraz - Only Human. Mijn onderschrift is: And if I never see Rihanna's face again in a Maroon5 video, I don't mind [8] omdat Rihanna zingt en speelt in de videoclip van If I Never See Your Face Again, het lievelingsnummer van het laatste album van M5.
En achteraan staat thepinkapron(L) vanwege het verhaal van Marlie.
Mijn MSN namen verwissel ik soms een paar keer per dag, en soms een week niet. |
_________________ I LOVE HPF |
|
|
|
Vivian.
Huffelpuf Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 9:52 |
|
Mijn nicknaam is:
Vivian All that's done is forgiven (f)
en dan in kleurtjes (maar dat doe ik hier niet, want dan lijkt het net code. Ik heb altijd een stukje lyric in mijn naam (deze is van Within Temptation - Forgiven), die altijd op de een of andere manier een beetje passend is.
Mijn Personal Message:
When you need me, I'll be there for you. | ROTTERDAM FTW - Suikerpuffs xD
Eerste stukje is gewoon maar wat tekst, het tweede slaat op een superleuke minimeet, en het suikerpuffs gedeelte slaat op een leuke opmerking die op die meet gemaakt werd.
Eerdere nicks en personal messages:
And all dreams that you dare to dream really do come true
Some day I wish upon a star and wake up where the clouds are far behind me
Vivian - When there's a journey you follow the star
Only if you want to, you will find a way.
..nog een stel, maar dat weet ik niet meer precies xD.
Hoe vaak ik hem verwissel hangt helemaal af van hoe ik me voel, wat er gebeurt en of ik een goede lyric zie.. |
|
|
|
JustxMe
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 14:41 |
|
Hmm.. ik heb meestal een quote uit een liedje of film of boek in mijn msn naam staan, het liefst in een leuk kleurtje ^^
Nu is het; he'd never been less human... or more beautiful.
Uit twilight ofcourse ^^ Omdat ik dat hoofdstuk lieft en het gaat om Edward dus. En de kleur is nu licht grijs omdat het eerst matchte met mijn icon maar nu niet meer. Dus ik verander hem strak in paars ofzo.
In mijn persoonlijk bericht staat;
' [veel spaties] ECLIPSE IS BINNEN! [veel spaties] Pinkpop! Paramore! Summer!
Omdat Eclipse net binnen is gekomen, ik naar pinkpop en paramore ga en ongeloofelijk veel zin heb in de zomer<3 |
|
Josse
Heksenleider 2e klas
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 15:23 |
|
Mijn msn-na(a)m(en) zijn even veranderingsgevoelig als ik en alles om mij heen. xD Ik heb wel heel vaak een mooie uitspraak of een stukje songtekst erin staan, negen van de tien keer is ie bovendien heel lang en vol. xD Gewoon omdat ik er te veel in wil hebben. [a]
# Billa (W) « here without you » dreist __ yamey.web-log.nl *
Du bist das Beste was mir je in meim’ Leben niemals passiert is ; (*) Samy Deluxe
Uitleg is geloof ik wel een beetje gewenst. xD [/understatement]
x # Billa is de naam van mijn nieuwe laptop waar ik erg blij mee ben. [a]
x (W) is voor de vader van mijn beste vriendin die dinsdag verongelukt is.
x « here without you » is de titel van het prachtige liedje van 3 Doors Down. Slaat op Kelly en haar vader en op Kelly en ik die niet altijd in de buurt kan zijn voor haar.
x dreist __ is Duits. Ik had met een vriendin een hele discussie over ons favoriete Duitse woord, mijn favoriete Duitse woord is dus dreist. Het betekent dapper en ik vind dat een hele belangrijke eigenschap. Bovendien is het ook een heel cool liedje van Samy Deluxe. xD
x yamey.weblog.nl is gewoon reclame voor mijn weblog, niet meer, niet minder. xD
x Du bist das Beste was mir je in meim’ Leben niemals passiert is ; is uit het liedje Schönste Frau van Samy Deluxe. Gewoon een super lief liedje. <3
x (*) Samy Deluxe is nog meer reclame. xD Deze keer voor Samy Deluxe omdat hij super cool is. Doh.
Het is dus een enorme troep-aantrekker, maar ik vind het wel best zo. Lekker vol. xD Lijkt op mij. ^^ |
The show must go on my moonlight ♥
MiYuvi ♥ |
|
|
|
Cookiiemonster
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 16:53 |
|
Mijn nick is nu ; It was like a dream coming true.
Die andere nick was gewoon te depri-brengend xD.
Maar ik ben het beu nzo, dus wou ik een leuke !
En die kwam in m'n hoofd ^^'
Ik haal sommige nicks uit films of liedjes maar de meeste verzin ik zelf
Niet dat ik wil opscheppen ofzo (echt niet!) maar ik word best vaak gevraagt om een nickname voor iemand te verzinnnen ^^' |
|
xMartine.
Master of the Cows
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 16:57 |
|
Mijn msn naam is nu volgens mij: Koetje aka Martinoes [Martine] -- Walibi was hip! - béétje moe maar -- but you still have all of me
Koetje en Martinoes zijn mijn bijnamen, maar omdat niet iederen dat doorheeft heb ik er maar even m'n echte naam achter gezet. ^^ Gisteren zijn we met school naar Leuven en Walibi gegaan, maar Walibi was het hipste. [a] een béétje moe maar slaat op het feit dat we coupertest hebben gehad, ik gisteren om half zes moet opstaan en de dag daarvoor sportdag heb gehad en de laatste tijd vrij slecht slaap. Daar word je maar een béétje moe van. ^^ en but you still have all of me komt uit My Immortal van Evanescene, omdat ik weer een beetje verslaafd aan dat liedje ben geraakt. (:
Maar mijn msn-naam verandert ook zo'n beetje elke dag. ^^ |
|
|
Changetje
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Mei 16, 2008 17:03 |
|
Ik heb altijd vooraan (#)Cho(#) staan, de (#) zijn zonnetjes. Als ik die weg haal vraagt iedereen altijd waar m'n zonnetjes zijn, dus die staan er nu al bijna 4 jaar in ^^ Ik ben er zo aan gewend dat ik m'n nick zonder zonnetjes een beetje kaal vind [a]
Achter dat heb ik meestal een stukje lyric of een quote staan. Nu is dat and then you shot across my sky like a meteor Een quote van Edward Cullen uit New Moon <3
In m'n achternick heb ik altijd superveel dingen staan xD Nu is dat:
Cullenist AVATAR <3 29 june & 9 july, c'est Jason! Jason, oh, Jason
(met lotsa space tussen elk dingetje)
Cullenist komt van een heel leuk filmpje over de officiele naam voor Twlightfans xD Ik vond het wel leuk klinken
En de laatste twee stukjes over de Melkweg, Parkpop en zijn nieuwe cd <3 |
_________________ there’s no way to stop what comes falling |
|
|
|
|