Auteur |
Bericht |
Lacrimosa
4e jaars

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 15:28 |
 |
Heb jij al eens moeten huilen bij films? Ik ben niet zo erg emotioneel bij films en boeken. Bij de titanicwas idereen aan het huilen, ergens begrijpelijk. Bij een van mijn favoriete films moest ik haast een traan wegpinken, het was ontzettend ontroerend. Bij welke film moest jij huilen.
Als hier al een topic over is, mag er alicht een slotje op. |
_________________ Oh the glory when he took our place
But he took my shoulders and he shook my face
And he takes and he takes and he takes |
|
  |
 |
Missy
Ex-MadMaster

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 15:36 |
 |
Bij films niet zo heel gauw, ik heb het weleens hoor.... maar ik weet wel dat ik toen de musical "Miss Saigon" had gezien dat ik op het einde (was best hartverscheurend) dat ik veel moeite moest doen om niet te huilen... wat me uiteindelijk wel gelukt was, maar het scheelde echt niet veel!
MMM |
|
|
  |
 |
*Merenwen*
Beginnend Tovenaar

Verdiend:
108 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 15:59 |
 |
Ik huil(de) bijna nooit bij films.
het ligt zeker aan mij maarja,
maar toen ging ik RotK kijken ^^
Ik hield het niet meer droog.
& nog steeds niet, als ik die film kijk.
maar ROTK is de enigste film wara ik echt bij huil.
Sommige films, als ze Echt zielig zijn , dan moet ik wel eens een traantje weg pinken ^^
maar normaal huil ik niet snel bij films, nooit eigenlijk ^^""
Tah |
|
|
  |
 |
Woody
6e jaars

Verdiend:
54 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 16:31 |
 |
ja soms huil ik wel eens
maar nooit bij boeken het
is alleen maar bij films maar
om mij aan het wenen te krijgen
moet er wel iets heel ergs gebeurd zijn in die films  |
|
|
  |
 |
Rayna
The Psycho Admin

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 16:49 |
 |
Jakkie, ik ben weer gezegend met een aanleg voor extreem emotioneel worden als ik een film kijk die me ook maar een klein beetje aangrijpt (boeken trouwens ook ). Alhoewel ik niet meer driftig met mijn ogen hoef te knipperen als ik een film voor de tweede maal zie. Maar daar zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen voor.
Inmiddels heb ik wel geleerd dat ik films gewoon beter in mijn eentje kan kijken. En veel zakdoekjes moet inslaan |
|
|
  |
 |
LolligLuitje
6e jaars

Verdiend:
47 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 16:52 |
 |
Nee, eigenlijk heb ik nooit gehuild tijdens films. Alhoewel: op het eind van LOTR3 moest ik wel een beetje huilen. Maar dat was dan ook nog maar de enige keer. |
|
|
  |
 |
Pottergirl
Heksenleider 2e klas

Verdiend:
627 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 17:16 |
 |
Hihi ^^ Ja, ik huil wel eens bij films ^^ En ook wel eens bij boeken...
Soms zijn de gevoelens van het personage in een boek zo uitvoerig beschreven dat ik mezelf er verschrikkelijk goed in kan herkennen, en dan móet ik er soms gewoon bij huilen...
En bij films... tja, zoals velen onder ons (waarschijnlijk) heb ook ik gehuild bij LOTR 3. Vooral bij het stukje dat Pippin tegen Gandalf praat over 'It ends here' enzo... Echt héél zielig. En dat stuk met de Adelaars en dat iedereen denkt dat Frodo en Sam dood zijn... En dat stuk... En... Well, you know what I mean ^^ |
|
|
  |
 |
sartoootje
6e jaars

Verdiend:
73 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 17:25 |
 |
spms huil ik wel bij films, als ze echt ontroerend zijn en er komt bij mij een gedachte bij kijken.
bij boeken vrijwel nooit. |
|
|
  |
 |
Lyz
2e jaars

Verdiend:
27 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 18:53 |
 |
hmm als k goed in een boek zit kan ik daar zeker bij huilen, en bij films is t vaak raak eigenlijk, best vervelend asl je in de bios zit en je mascara is niet waterproof
maar ook als k de beelden van de ramp van de tsunami's zie, kan k ook echt zo gaan huilen... hoe erg is dat  |
|
|
  |
 |
Lady_Granger
2e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
Woonplaats: Where the black clouds end and the heavy rain starts
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 19:06 |
 |
Ik huil echt nooit.
Niet als ik verdrietig ben enzo.
Echt zelden.
Maar als ik een zielig boek lees of een zielige film kijk.
Echt ernstig!
Dan ga ik echt gewoon janken.
Dat gaat echt heel erg snel.
Best raar, maarja.
Tijdens Harry Potter heb ik weer niet gehuild.
Maar bij alle anders films die ik heb gezien wel.
Home Alone ofzo.
The Parent Trap.
En nog duizend anderen!  |
|
|
  |
 |
MaY
1e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 31, 2004 21:54 |
 |
k heb gister een film gezien The Client die was egt sjow mooi e en op t eind bij dat afscheid moest k egt janken njahh beetje hoor k huil nii egt vaak bij films enzo ook nii gewoon alleen als k egt vet depri ben Haha May is niet huilen moeten may nii klein kind gnagna =P haha k ben een beetje vaag aan t worde |
|
|
  |
 |
mimi
3e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 01, 2005 11:18 |
 |
Het hangt van mijn bui af...
Soms moet ik om alle zielige films en boeken huilen,
hoe vaak ik het ook zie/lees, en soms vind ik het niet eens interessant...
Ik wil altijd alleen zijn als ik huil, dus als er iemand is,
doe ik echt m`n best doen om niet te gaan huilen!
Maar als er niemand is, huil ik zoveel als ik wil
Dus eigenlijk vind ik het leuker om zielige films in m`n eentje te kijken...
Maar als het geen films zijn maar echt gebeurde dingen,
huil ik wel best snel, waar ik ook ben.
p.s.
oja, ik had er niet bij gezet om welke films ik moest huilen...
de meeste kan ik niet meer herinneren, maar ik moest huilen bij een disney film...
een beetje bambi achtig verhaal waarbij een moeder dood gaat. |
Laatst aangepast door mimi op Za Jan 01, 2005 11:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
  |
 |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince

Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 01, 2005 11:24 |
 |
Ik huil bijna nooit bij films. De enige keer dat ik moest huilen, was bij de film 'The Browning Version'. In deze film is er een leraar die gehaat wordt door de hele school, omdat hij zo streng is. Tot overmaat van ramp moet hij vervroegd met pensioen [verplicht, dus hij vind het niet leuk] en gaat zijn vrouw vreemd met de nieuwe leraar die hem vervangt. Als hij dan bij een schoolfeest voor de laatste keer aanwezig is, krijgt hij van één jongetje een boekje. Dat boekje heeft hij van zijn spaargeld gekocht. Op dat moment breekt er iets in deze leraar en moet hij huilen. Dat is zooo zielig! Ik had het echt te doen met die man. Brilliante acteur!
Bij 'Love Actually' moest ik bijna huilen... en wel bij de scene waar Emma Thompson een kadootje uitpakt en nu weet dat Alan Rickman [haar man] vreemd gaat. Dan loopt ze naar de slaapkamer en gaat ze zitten huilen. En dan die muziek erbij... erg sad allemaal.
Voor de rest wil ik welleens een traantje weg vegen als ik zie bij bijv. Spoorloos, als twee mensen elkaar weer na zoveel jaar zien. Zo mooi! |
|
|
  |
 |
Hermeline
Dreuzel

Verdiend:
46 Sikkels
Woonplaats: I live in a place with broken girls... and fake smile's
|
Geplaatst:
Za Jan 01, 2005 11:43 |
 |
Ik huil bij films.. sommige fillms vind ik zo zielig... hier een rijtje van films waar is bij gehuild heb:
Tom & Thomas (het is een kinderfilm... maar ik kreeg toch tranen)
Save the last dance
Pay it forward
van die waargebeurde verhalen |
|
|
  |
 |
Bright Moon
4e jaars

Verdiend:
45 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jan 01, 2005 11:59 |
 |
De laatste tijd is het zo vreselijk met mij.
Ik moet echt verschrikkelijk huilen bij films..
(tis wel te zien welke film)
vb.
----> Ik besloot nog eens te kijken naar The Last of the Mohicans, en dus bij het einde moest ik zo heel erg huilen... nie normaal.
Ik heb die film de volgende dagen nog een paar keer bekeken (ik doe dat vaak), en telkens moest ik huilen...
Ik weet niet wat er met me scheelt..
----> Bij de musical van Romeo en Julia moest ik ook wat huilen. (mijn T-shirt was zelf wat nat)
----> Bij de film The Lion King, als Mufasa sterft
----> Gladiator, als Maximus sterft... (maar hoe meer ik er nu naar kijk, het mindert toch al wat.. )
Besluit: ik ben een erg geval . Das dan echt tranen met tuiten
Meestal kijk ik films dan ook alleen.. en laat ik de tekst(achteraf na de film) helemaal afspelen, zodat ik wat tot mijn zinnen kan komen.
Mijn broer en mijn zus zitten dan te zagen van: 'allé, zet op stop, tis gedaan'.
Kan ik er wat aan doen.. zeg |
_________________ "Knowing is independent of being. I did not know you existed before you bumbled in here and ruined my nap. Yet that doesn't mean you weren't real before you woke me."
(Solembum, uit 'Eragon') |
|
  |
 |
|