Auteur |
Bericht |
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 23:03 |
|
Ik weet niet of dit topic er al is... ik kon hem iig niet vinden.
Vraagje: wie van jullie heeft er een Wii en heeft Harry Potter en de Orde van de Phoenix er op gespeeld? Ik ga een waarschijnlijk een Wii kopen, maar wil eerst even weten wat de kwaliteit van de games is. Als het geen Wii wordt, dan koop ik een Xbox 360. |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 23:31 |
|
Ik heb de Wii en de HP game. Het is op zich een leuk spel omdat je zelf mag zwaaien met je "toverstok" maar de poppetjes zijn niet echt van geweldige kwaliteit en het spel is er alleen maar in het Nederlands. Tenminste, dat was het toen ik het kocht toen de game net uit was.
Ik heb ´m ook voor op de pc en die vind ik persoonlijk leuker omdat daar de originele stemmen van de acteurs zijn gebruikt ipv best wel irritante Nederlandse stemmen.
De Wii op zich is verder wel leuk. Juist omdat je dingen zelf moet gaan doen.
Je moet de Wii kopen omdat het best wel een leuke bezigheid is. Niet omdat je HP erop wil spelen.
Maar dat is mijn mening. |
|
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Jun 28, 2008 11:18 |
|
Bedankt voor de info, Helen. Ik ben dus nog aan het dubben over een Wii of een Xbox 360, maar ik heb nog nooit op een Wii gespeeld (en weet dus ook niet hoe goed de controllers zijn).
Ik neem aan dat het spel hier wel in het Engels verkrijgbaar is, dus dat is geen probleem (ben net naar Edinburgh verhuist). Ik zou het in ieder geval ook erg irritant vinden om een Nederlandse versie te hebben. |
_________________ "What Mr. Todd, what Mr. Todd, what is that sound? ... It's man devouring man, my dear, and who are we to deny it in here?" |
|
|
|
Anton Goldstein
2e jaars
Verdiend:
55 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 10:00 |
|
Wauw!
Ik wil ook naar Engeland ;D
Maargoed, ja in Engeland zullen ze wel een Engelse versie hebben hé. |
|
|
|
|
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 12:10 |
|
Off topic: Edinburgh is in Schotland
On topic: Ik heb een paar reviews gelezen van het spel HP en de Order van de Feniks op de Wii, en die zijn niet echt positief. Ik vind de graphics niet echt goed (nav de screenshots die ik gezien heb). Weet iemand hoe dit spel er uit ziet op een HD TV? |
|
|
|
Helen
Minister van Toverkunst
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 16:28 |
|
SeverusSnape schreef: | Bedankt voor de info, Helen. Ik ben dus nog aan het dubben over een Wii of een Xbox 360, maar ik heb nog nooit op een Wii gespeeld (en weet dus ook niet hoe goed de controllers zijn).
Ik neem aan dat het spel hier wel in het Engels verkrijgbaar is, dus dat is geen probleem (ben net naar Edinburgh verhuist). Ik zou het in ieder geval ook erg irritant vinden om een Nederlandse versie te hebben. |
Owja, dat is ook zo. Helemaal vergeten dat je daar woont
Dan is het vast geen probleem idd. De controlers moet je aan wennen. Je werkt met 2 van die dingen (meestal) en het werkt niet altijd even goed mee. Als je de ontvanger een beetje verkeerd hebt staan gaat het wat moeilijker.
De Wii is op zich verder leuk omdat je intensief bezig bent maar zoals ik al zei, je moet niet een Wii gaan aanschaffen alleen om het HP spel.
Mijn broer heeft een .... play station geloof ik en een HD tv/aansluitingdingest en het is allemaal wel héél mooi en scherp.
Als je het alleen voor het HP spel doet zou ik voor de xbox gaan. en later een Wii aanschaffen |
|
SeverusSnape
The Half-Blood Prince
Verdiend:
218 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Jun 29, 2008 18:20 |
|
Nee, ik doe het niet alleen voor het HP spel. Er zijn ook andere spellen van de Wii die mij leuk lijken. Maar er zijn er ook een paar op de Xbox... al kunnen die ook op de PC gespeeld worden...
Maar we hebben vandaag besloten: we gaan voor de Wii! We kopen dan de console + een pakket met de spellen The Legend of Zelda: Twilight Princess, Super Mario Galaxy en Super Smash Bros. Brawl. Dan koop ik later nog Harry Potter. |
|
|
|
FakexAxSmile
Dreuzel
Verdiend:
50 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Aug 07, 2008 18:01 |
|
ik zou zeggen allebei x'] maar dat is een beetej duur e noverdreven, nouwja! ik vind HP op een Wii erg gaaf omdat je gewoon zelf met je toverstok enzo moet zwaaien, idd jammer van die NL versie ook met stemmen! zo is de PCversie leuker |
_________________ To Know The Future, Return To The Past |
|
|
|
|