Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Loesje-icons Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Loesewies Boterslag
1e jaars
1e jaars

Verdiend: 239 Sikkels

Loesewies Boterslag is offline. 
BerichtGeplaatst: Ma Sep 29, 2008 18:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Mijn zoveelste crea-topic.
Mijn vorige moest ik afkappen, omdat we gingen verhuizen en we een tijd geen internet hadden, maar nu ben ik weer helemaal terug.
Ik doe aan requests, heel graag zelfs =P Maar, voorlopig wel alleen HP-gerelateerd en alleen 100x100 px...

-
Hier wat icons:

Clemence Poesy
Image Image Image Image
Image Image Image Image

=), Loesje

En de vogels vliegen die kant op dus
daar is waar we gaan
Profiel bekijkenStuur privébericht
*No Merci*
7e jaars
7e jaars

Verdiend: 137 Sikkels

*No Merci* is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Sep 29, 2008 18:52 Terug naar boven Sla dit bericht op

Heej, leuke icons ^^

01.: Mooie foto, alleen is hij misschien iets te licht.
02.: wauw, mooie crop en hier zijn de kleuren ook veel beter dan bijde vorige.
03.: Ook een leuke foto heb je hier gebruikt. De crop is wel wat saai naar mijn smaak xP
04.: Mooi! Die donkere achtergrond geeft de icon wel iets extra's.
05.: Mooie foto en de kleur van je lettertype past ook mooi bij de achtergrond. Leuk lettertype ook en de red spot staat er ook goed bij.
06.: Dit vind ik de minst mooie van allemaal, k vind de foto gewoon niet zo mooi en de crop te voor de hand liggend.
07.: Prachtige kleuren! Hij is wat licht, maar in deze icon contrasteert het mooi met haar ogen en haar mond.
08.: Zelfde comment als bij 07. Leuke spot, text en de drop is ook goed.

Je icons zijn echt goed, alleen zijn de meeste niet zo scherp. Ik weet niet als welk bestand je ze opslaat, maar nu verliezen de icons wel nogal aan kwaliteit en dat is jammer.

Anyway, keep up the good work!

x,Ines

Oude Forumnaam: Patricia89 The Ultimate HPFreak
The Ultimate HPFreak

Verdiend: 0 Sikkels

Patricia is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Okt 24, 2008 13:48 Terug naar boven Sla dit bericht op

*Steekt hand op*

Je hebt nog niet veel avaters gepost, maar ik ga ze toch even bij langs.

Ten eerste wil ik zeggen dat er hele mooie foto's bij zitten. Clemense Poesy lijkt hier veel meer op Fleur Delacour dan in de film.

Je eerste avater vind ik erg mooi gemaakt. Hij is mooi uitgesneden, en haar ogen zijn in deze avater erg mooi.
De tweede is dezelfde foto als van de eerste, maar dat zou je niet zeggen als je ze ziet. Je hebt deze avater een mooie warme kleur gegeven, waardoor hij erg rustig overkomt. Deze vind ik persoonlijk mooier dan de eerste.

De derde avater is weer iets heel anders. Je hebt een mooie foto gebruikt, en haar gezicht komt mooi naar voren.
De vierde is één van mijn favorieten. Het is een hele mooie foto, en door het donkerder te maken wordt hij erg myserieus.

De vijfde avater is ook één van mijn favorieten. Bij deze avater heb je het rode er mooi ingewerkt, en haar initialen zijn ook in een goed lettertype erop gezet. De foto is ook mooi uitgesneden.
De zesde avater vind ik iets minder mooi. Ik denk dat je er beter een masker overheen kan zetten, zodat hij iets zachter lijkt.

De zevende avater vind ik de beste van allemaal. Hij straalt rust uit, terwijl haar lippen erg mooi roze zijn. De initialen onderin vind ik ook erg mooi.

En dan de laatste avater. Deze vind ik ook niet slecht! Het rode is er wederom goed in verwerkt, en ik vind het mooi dat je niet haar hele gezicht ziet, maar dat er een randje vanaf is gesneden.

Je werk ziet er goed uit, en ik hoop er meer van te mogen zien.

Ik moet nog een feitje posten voor het Omber-spel. Het is hier in Drenthe erg regenachtig, echt van die buien dus. Maar toen ik met de hond liep, was het droog. Als dit feitje niet genoeg is kan ik je zeggen dat ik bezig ben met boeken zoeken op het internet.

Gelezen en goedgekeurd, Dorothea Johanna Omber, Hoog-Inquisiteur en Schoolhoofd van HarryPotterForum.nl

Where your treasure is, there will your heart be also
Hummol
Oude Forumnaam: HPwurm Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 424 Sikkels

Hummol is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 03, 2008 13:36 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wow. Wow. Wow. Cool. Echt enorm mooie icons.
Wat ik er zo leuk aan vind is dat je leuke scherpe en vrolijke kleuren gebruikt (versterkt, zeg maar). Je cropt ook erg origineel en dat is vooral bij de tweede en de een na laatste leuk gelukt. Oeh. Ik vind ze echt enorm gaaf. Ga lekker door!

I'm with you so far..

xD
Berichten van afgelopen:      

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp