Harry Potter Forum index
Dit forum is gesloten. Bezoek nu de vernieuwde versie van HPF!
 Harry Potter Forum gesloten  •   Inloggen

Welk personage mistte je in boek 7? Volgende onderwerp
Vorige onderwerp

Sla dit onderwerp op als textbestand
Auteur Bericht
Winkey
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 102 Sikkels

Winkey is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 14:45 Terug naar boven Sla dit bericht op

eigenlijk zijn er niet veel personages die niet in deel zeven zitten, alleen ik mis Winky zo Confused ! en van sommige personages vond ik dat ze er veel te weinig in voor kwamen, bijv. zwamdrift of zo iemand.

Ook jammer dat smalhart niet meer in komt, hij was wel grappig...

Profiel bekijkenStuur privébericht
Genner
Bohemian Writer
Bohemian Writer

Verdiend: 0 Sikkels

Genner is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 15:18 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wat zou Smalhart in boek zeven komen doen?
En Zwamdrift zit op Zweinstein, en Harry niet, dus zij kon er ook niet meer in. Het deel dat ze meedeed was ze of course wel geweldig Very Happy

Ik mis geen personages, alleen had Krum er wel aanweziger mogen zijn.

'Til we meet again, HPF'ers.
Winkey
2e jaars
2e jaars

Verdiend: 102 Sikkels

Winkey is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 19:35 Terug naar boven Sla dit bericht op

ja maar toch, het was grappig geweest als er in een bepaalde scene van het boek Smalhart in voor kwam. en wat dacht je dan van Winky?

en wat Zwamdrift betreft heb je wel gelijk Razz en misschien had Pulpers er wat concreter in moeten komen.

Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 48 Sikkels

polyjuicepotion is offline. 
BerichtGeplaatst: Zo Nov 25, 2007 20:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Wie ik het meest miste was Ginny.
Oke, ze kwam er wel af en toe in voor, vooral in het begin,
maar ik had gehoopt dat er meer 'interactie' tussen Harry & Ginny was..

Ook jammer dat perkamentus dood was, maar er moet toch wat
gebeuren, het doel heiligt de middelen Smile

Naja, verder miste ik niet echt personen, ik vond het vooral leuk
dat aan het einde van het boek iedereen nog eens weer bij elkaar
kwam (de SVP, de wemels (met percy!) enzovoorts)

"En wie zijn wij dan? De buren?"
----------------------------------------
http://www.susanne.bumbling-bee.net
Bernou
Oude Forumnaam: HPotterFreak Huffelpuf Klassenoudste
Huffelpuf Klassenoudste

Bernou is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Ma Nov 26, 2007 9:58 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik vond het nogal jammer dat Percy zo weinig voorkwam in het boek. Hij mocht ook wel wat meer in de spotlights staan [a] ..
Eerst komt hij binnen, zegt hij 'sorry' en is alles weer goed...Ik had echt zo iets; Waarom zijn ze niet vet boos op hem? xD
Nou ja, toen was alles goed en kon hij meevechten...Verder nog heel weinig over hem gelezen. Dat vond ik wel jammer.
Verder miste ik maar weinig personages.

20/07/06 - 01/01/09
Mrs Charlie Weasley
Oude Forumnaam: Mrs Charlie Wemel 5e jaars
5e jaars

Verdiend: 176 Sikkels

Mrs Charlie Weasley is offline. 
BerichtGeplaatst: Di Nov 27, 2007 12:32 Terug naar boven Sla dit bericht op

ik miste Charlie Weasley

Ik had verwacht dat hij toch wel meer vermeld zou worden of meer mee zou doen.

Nu kwam hij alleen aan het begin voor en op het laatst werd hij 1 keer vermeld. Dat vond ik jammer.

Wilma

Hij, die in Roemenie met draken werkte,leek qua postuur veel op de tweeling maar was korter en meer gedrongen dan Percy en Ron. Hij had een breed,gemoedelijk,verweerd gezicht, dat zo overdekt was met sproeten dat het leek alsof hij diep gebruind was. HP4
FleuRR
Dreuzel
Dreuzel

Verdiend: 46 Sikkels

FleuRR is offline. 
BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 14:56 Terug naar boven Sla dit bericht op

de tweeling had er wat bij betreft wel wat meer in mogen zitten, krijg je er ook nog een beetje humor in. Ik was best wel fan van ze! Jankte ook toen fred doodging en zelfs toen george een oor verloor Razz

Miss Und@ztood
Oude Forumnaam: xena Lid Wikenweegschaar
Lid Wikenweegschaar

Verdiend: 593 Sikkels

Miss Und@ztood is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 18:00 Terug naar boven Sla dit bericht op

Eigenlijk had ik verwacht dat Zwamdrift een voorspelling zou gaan doen ofzo. Ik haat Zwamdrift zoals de pest, maar oh wat is het leuk als ze een voorspelling doet en Harry nalaat met iets waar hij zijn hersens voor moet gebruiken. ^^

De groene ogen keken in de zwarte, maar na enkele ogenblikken verdween er iets in de donkere ogen en werden ze leeg en uitdrukkingloos. De hand die Harry had vasgehouden smakte op de grond en Snape bewoog niet meer.
Moonslave
Schoolkampioen
Schoolkampioen

Verdiend: 364 Sikkels

Moonslave is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 20:38 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb heel dat boek zitten wachten op een belangrijke scène met Remus. Rowling had toch gezegd dat hij een belangrijke rol zou vervullen? Nou, wat hij nu heeft gedaan vind ik niet zo superbelangrijk. Oké, hij is met Tonks getrouwd en heeft een kind gekregen en is gestorven in het gevecht (snif Sad) Maar dat is toch niet zo heel belangrijk? Ik was echt teleurgesteld.

Potterfreaky
Oude Forumnaam: potterfreaky Harry's secret lover
Harry's secret lover

Potterfreaky is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 20:42 Terug naar boven Sla dit bericht op

Bernou schreef:
Ik vond het nogal jammer dat Percy zo weinig voorkwam in het boek. Hij mocht ook wel wat meer in de spotlights staan [a] ..
Eerst komt hij binnen, zegt hij 'sorry' en is alles weer goed...Ik had echt zo iets; Waarom zijn ze niet vet boos op hem? xD
Nou ja, toen was alles goed en kon hij meevechten...Verder nog heel weinig over hem gelezen. Dat vond ik wel jammer.
Verder miste ik maar weinig personages.

Ik kan dat wel begrijpen; hij toonde oprecht berouw en Molly en Arthur hebben zoveel verdriet gehad van het feit dat hij zich van hen had afgekeert. Als je zoon dan uiteindelijk toch zijn excuses maakt en ook nog op dat moment, dan kan je alleen maar blij zijn!
Tja, Luna had er van mij wel meer in gemogen, die opmerking in de LLK van Ravenklauw ("Ow, mogen we zijn naam weer noemen?") was briljant! En we waren ook wel weer eens toe aan wat lol.
Verder was ik blij dat we via het radioprogramma wel weer wat lol van Fred en george hebben meegekregen. Maar aangezien Fred en George twee van mijn favoriete personages zijn had dat van mij wel meer gemogen!

Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Wo Nov 28, 2007 20:51 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet echt een personage gemist in dit boek. Ik vind het juist alleen maar geweldig dat personages zoals Xenofilus erin zitten. Ik had namelijk nooit verwacht dat we Luna's vader ook echt zouden "ontmoeten". Als ik dan moet kiezen. Tja meer Luna en meer Lovegood's is natuurlijk nooit erg. Ik had het misschien ook wel wat leuker gevonden als we wat meer te weten kwamen over Luna's moeder. Want daar weten we nu heel weinig over. Alleen dat het een vrouw is die op Luna lijkt. xD

2e jaars
2e jaars

Verdiend: 27 Sikkels

DutchHermione is offline. 
BerichtGeplaatst: Do Nov 29, 2007 22:39 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb eigenlijk het hele boek nog een beetje gewacht op Droebel; we zien allerlei karakters uit eerdere boeken terug, ze kiezen allemaal definitief een kant... maar Droebel is ineens compleet spoorloos. Dat vind ik wel jammer.

Ik heb Florian Fanielje gemist. In het zesde boek horen we wel dat hij verdwenen is,... net als Olivander. Van Olivander heb ik altijd gedacht dat we weer zouden horen, ivm de kernen van de stokken van Harry en Voldemort.
Na de nadruk die er werd gelegd in boek 6 op de verdwijning van Fanielje had ik gedacht ook nog weer van hem te horen, misschien met een link naar het verblijf van Harry in de Lekke Ketel in boek 3 of een link met de genoemde Fanielje in boek 5.

Ik vond het blikje in de link met de Dreuzelwereld in boek zes ook wel erg leuk, met de Dreuzelpremier zeg maar; dat karakter heb ik dan ergens ook wel een beetje gemist, of meer... ik had het heel erg leuk gevonden als er nog wel iets van had ingezeten, maar ik heb het niet echt gemist...

I do not believe this darkness will endure.

Laatst aangepast door DutchHermione op Do Nov 29, 2007 23:05; in totaal 1 keer bewerkt
Yori87
Beginnend Tovenaar
Beginnend Tovenaar

Verdiend: 153 Sikkels

Yori87 is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Do Nov 29, 2007 22:46 Terug naar boven Sla dit bericht op

Ik heb niet echt personages gemist in het boek. Vond het ook erg leuk dat Dobby weer voorkwam bijvoorbeeld.
Maar ik had wel gewild dat sommige mensen meer in het boek voorkwamen. Je hebt grote stukken waar het alleen het trio is. Een ander personage is dan wel leuk.
Dus van mij hadden deze mensen meer aan bod mogen komen (Hoewel ik snap dat het bij de meeste niet kan omdat ze op Zweinstein zaten:)
Ginny, vind haar wel leuk en had wel meer van haar willen zien.
Luna, geweldig personage! Vind haar heel leuk en had wel meer van haar willen zien, ook tijdens het gevecht.
Neville, hoewel hij eigenlijk toch wel prominent aanwezig was eigenlijk.
Komt erop neer dat ik eigenlijk niemand mis, maar sommige personen mochten meer aan bod komen.

''There's no need to call me 'sir', Professor.''

'But we're not stupid - 'We know we are called Gred and Forge."
Rhona
Lady of Snape Manor
Lady of Snape Manor

Verdiend: 1 Sikkels

Rhona is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 6:43 Terug naar boven Sla dit bericht op

Winkey schreef:
ja maar toch, het was grappig geweest als er in een bepaalde scene van het boek Smalhart in voor kwam. en wat dacht je dan van Winky?

en wat Zwamdrift betreft heb je wel gelijk Razz en misschien had Pulpers er wat concreter in moeten komen.

winky kwam er wel in voor. Alleen neit direct genoemd. Ze was 1 van de huiselven die harry gingen helpen in de strijd.
Daarnaast speelde ze in de laatste boeken niet meer een prominente rol, niet meer dan die van dobby of knijster.

smalhart ben ik blij dat die niet terug gekomen is. Nee met die man heb ik niks. Rowling gelukkig ook niet Wink

De gene die ik wel miste is de moeder van scorpius. ze is wel op dat platform, maar wie is ze nu??????

HPF we will miss you.
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Ravenklauw Klassenoudste

Witch_Eva is offline.  Afdelingslogo
BerichtGeplaatst: Vr Nov 30, 2007 10:05 Terug naar boven Sla dit bericht op

Rhona schreef:
De gene die ik wel miste is de moeder van scorpius. ze is wel op dat platform, maar wie is ze nu??????

Ja inderdaad daar ben ik ook wel benieuwd naar. Met welke "volbloed" vrouw Draco nou getrouwd is en een kind van heeft. En dan maakt het mij niet uit of het een bekend of een onbekend persoon is. Ik wil ook gewoon weten hoe zij eruit ziet. xD

Ga naar:   

Sla dit onderwerp op als textbestand

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp