Auteur |
Bericht |
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 17:34 |
 |
In deze serie moet een team van speciaal opgeleide agenten in dienst van NCIS (Naval Criminal Investigative Service) misdrijven zien op te lossen, waar marinepersoneel bij betrokken is. Deze elite-eenheid wordt geleid door speciaal agent Leroy Jethro Gibbs (Mark Harmon). Samen met zijn teamleden probeert hij elke zaak tot een goed einde te brengen waarbij een onorthodoxe werkwijze niet wordt geschuwd.
Gibbs wordt geassisteerd door voormalig detective Anthony Dinozzo (Michael Weatherly). Zij worden ondersteund door forensisch deskundige Abby Sciuto (Pauley Perrete) en medisch onderzoeker Donald Mallard (David McCallum). Daarnaast bestaat het team ook uit Caitlin Todd (Sasha Alexander), Timothy McGee (Sean Murray) en Ziva David (Cote de Pablo).
De serie word geproduceerd door Donald Paul Bellisario (bekend van ondere andere JAG en Magnum, P.I.)
Uitzendtijden:
Amerika: De serie word door CBS in Amerika uitgezonden. Op 23 september zal worden gestart met het zesde seizoen.
Nederland: Momenteel word NCIS in Nederland door twee zenders uitgezonden, namelijk Veronica en SBS6. Veronica zend de serie uit op woensdagavond en zijn bij aflevering vijftien van het eerste seizoen. SBS6 zend de serie een avond eerder uit en zijn aangekomen bij de elfde aflevering van het vierde seizoen. Het is de bedoeling dat in het najaar de nieuwe afleveringen van het vijfde seizoen te zien zijn.
België: De Belgen kunnen ook van deze serie genieten. VT4 zend op zondagavond NCIS uit en zijn bij aflevering dertien van het vijfde seizoen aangekomen.
Spoilers:
Alles wat nog niet in Nederland en België is uitgezonden gelieve onder spoilertags plaatsen! Op die manier kan iedereen van deze serie genieten zonder dingen te weten die nog niet gezien zijn.
Hierbij dus een topic voor alle NCIS-fans. Zelf heb ik de eerste twaalf afleveringen via het internet gekeken en werd aangenaam verrast. Vooral door het feit dat de serie zich richt op de mensen en niet op de zaken of de forensische bewijzen. Daarnaast bevat de serie een bijzondere stijl van humor, drama en natuurlijk ook spanning. |
Laatst aangepast door Kevin. op Za Sep 06, 2008 17:45; in totaal 2 keer bewerkt |
|
  |
 |
Rhona
Lady of Snape Manor

Verdiend:
1 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 17:43 |
 |
ik ben heel benieuwd wat de nieuwe afleveringen zullen brengen. De afleveringen die SBS6 nu uitzend heb ik al gezien. Ik zal dus nog even geduld moeten hebben.
Maar zeg nou zelf, Gibbs is geweldig  |
_________________ Gryffindor my light in the darkness
HPF we will miss you. |
|
  |
 |
Avana
Lid Wikenweegschaar

Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 06, 2008 18:30 |
 |
YAY! Een NCIS topic
Ik ben al een aantal jaar fan. Nog net niet vanaf het begin maar dat scheelt niet veel. xD
Hoewel mensen soms de neiging hebben NCIS met CSI te vergelijken vind ik zelf NCIS veel leuker.
De afleveringen hebben veel vaart, veel spanning en vooral veel humor.
De personages zijn praktisch allemaal geweldig en de onderlinge verhoudingen vaak erg komisch.
De serie kent een ontzettend groot percentage fantastische oneliners en hoewel de afleveringen heel goed afzonderlijk te zien zijn, is het mooi om te zien hoe de karakters zich in de afgelopen jaren ontwikkeld hebben.
Gibbs is idd geweldig maar Abby rocks!
De wisselwerking tussen Tony en Kate (of in latere afleveringen Tony en Ziva) is ook geweldig. ^^
Ik heb nog twee filmpjes xD
Funny Gibbs!
Extra on the set of NCIS met Mark Harmon (Gibbs) en Michael Weatherly (Tony). |
  |
 |
|
| |