Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 21, 2008 13:19 |
|
Heroes is een Amerikaanse TV-serie dat het verhaal verteld over normale mensen, met uitzonderlijke krachten; en over wat er gebeurd als ze die krachten ontdekken en hoe ze met hun krachten de mensheid van catastrofale gebeurtenissen willen beschermen.
Het eerste seizoen (Volume One: Genesis) werd voor het eerste uitgezonden in Amerika, op 25 september 2006 (NBC) en telt 23 afleveringen. Ondertussen werd Volume One ook al in Nederland en België uitgezonden. Volume Two (tweede seizoen) werd een jaar later uitgezonden in Amerika en telde (door de schrijverstaking) slechts 11 afleveringen. Ook het tweede seizoen werd in België en Nederland reeds uitgezonden.
UITZENDTIJDEN- Amerika zendt vanaf 22 september '08 het derde seizoen weer uit op maandagavond.
- België heeft seizoen één en twee reeds uitgezonden, het is nog onbekend wanneer België van start gaat met het derde seizoen.
- Nederland heeft seizoen één en twee reeds uitgezonen, het is nog onbekend wanneer België van start gaat met het derde seizoen.
SPOILERS
Om het voor iedereen leuk te houden, moet alles wat in Amerika werd uitgezonen onder spoilertags verschijnen! Zodra Nederland en/of België start met het uitzenden van S3, kan deze regel herzien worden. Tot dan; alles uit Volume Three moet onder Spoilertags!
See you in another life? |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 21, 2008 14:41 |
|
Yay ik ben echt benieuwd naar het nieuwe seizoen. Ik heb nog niks van seizoen 3 gezien eigenlijk. Ik denk dat ik eerst nog maar even de laatste ep van seizoen 2 moet gaan kijken. Het is al een tijdje geleden en ik weet even niet meer hoe die ook alweer eindigde. Ik kan in ieder geval niet wachten totdat ik de eerste ep van seizoen 3 kan zien. *woei* |
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 9:46 |
|
Yes eindelijk weer een nieuw seizoen heroes. Hoop wel dat het beter is dan seizoen 2 want dat vond ik wel aardig maar 1 was duidelijk sterker.
SPOILERS! | [selecteer] Huh niki terug? en Nathan leeft nog blijkbaar, dankzij Claires bloed natuurlijk. Dat is nu wel erg makkelijk om iedereen die dood gaat weer tot leven te wekken. Is dat meisje naast Matt Molly? Waar is Elle, doet ze niet meer mee? Ik hoop van wel, vond haar wel gaaf. Leuk om zo iemand te hebben met zo'n beetje een zieke geest maar ze was wel grappig. Ben blij dat Sylar weer helemaal terug is, een superhelden serie kan niet zonder een bad guy natuurlijk. Komt Maya ook nog terug?
[/selecteer] |
|
_________________ 'Everyone dies, but not everyone really lives.'
'Oh yeah, this is my favourite leaf! How could I forget!'
'Oh it looks like crouching tiger and hidden dragon got something good!'
Sawyer |
|
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Ma Sep 22, 2008 20:45 |
|
@ Rogue:
SPOILERS! | [selecteer] Dat meisje naast Matt is Maya.
Ik volg Heroes ook (al een tijdje) en ik vind het een goede serie.^^ Seizoen 2 vond ik wel wat minder dan seizoen 1.. de verhalen vond ik wat minder interessant en het was jammer dat ze allemaal van elkaar gescheiden waren zegmaar.^^' Maar aan de promo's te zien wordt dit seizoen weer erg spannend. Hopelijk komt Adam nog terug. (l) [/selecteer] |
|
_________________ I *heart* HPF! |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 23, 2008 15:09 |
|
Yay ik heb vanmiddag de eerste ep gezien van seizoen 3.
Seizoen 3 ep 1
SPOILERS! | [selecteer] Ik moest er weer allemaal inkomen. Ik denk dat ik eerst nog even die laatste ep van seizoen 2 kijk en dan weer opnieuw deze ep kijk. Ik moest even weer nadenken wie er ook allemaal weer dood waren en wie er nu weer allemaal terug zijn.
Op zich was deze episode wel spannend. Ook al heb ik het gevoel dat het allemaal heel voorspelbaar word. Ook omdat we nu dus al min of meer weten waar het hele seizoen over gaat. Over een of andere formule die de wereld kan vernietigen en dus de mogelijkheid dat mensen zich kunnen veranderen in "heroes".
Ik vind Hiro echt heel erg OOC in deze ep. Maar dat kan ook aan mij liggen. Ik snapte namelijk zelf niet echt waarom hij de kluis opende terwijl zijn vader zei dat het niet mocht. En dan ook nog de enveloppe opent. Ik vond Hiro namelijk altijd heel verantwoordelijk. Leuk trouwens een nieuw persoon met nieuwe leuke powers.
Dat verhaal van Sylar en Claire wordt denk ik ook nog belangrijk in dit seizoen. Dus is Claire dan een soort van Adam? Als in ze kan nooit dood gaan?
Ik snap overigens niet dat Mohinder bij zichzelf geëxperimenteerd heeft en nu dan ook superkrachten heeft. Hij is ook nogal dom bezig. Ik snap hem ook niet. Ik zou het dus ook alleen maar als iets groots negatief iets zien dat iedereen superkrachten kan krijgen. Dat is voornamelijk gevaarlijk voor mensen zoals Sylar.
Nou ja ik ben wel benieuwd naar volgende week. Ook al ben ik nu wel een beetje confused nu. [/selecteer] |
|
_________________ [list]Bedankt alle HPF'ers voor de geweldige tijd hier op HPF. *knuft*[/list:u] |
|
|
|
Kevin.
Griffoendor Aanvoerder
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 23, 2008 20:36 |
|
Yay, na negen maanden wachten eindelijk weer Heroes.
Seizoen drie, aflevering één en twee:
SPOILERS! | [selecteer] Oke, ik weet nog niet helemaal wat ik van de Premiere moet vinden. Maar spannend was het in ieder geval wel. Oke, allereerst: Angela is de moeder van Sylar? Betekent dat hij de broer van Peter en Nathan is?
Ow en ik had best wel medelijden met Claire. Alhoewel ze wel steeds het slachtoffer is. Daarnaast vraag ik me af, waarom ze zo kwaadaardig is geworden in de toekomst. Het is echt niet de Claire die wij kennen.
Mohinder snapte ik ook niet. Net als in het vorige seizoen overigens. Wat heeft hij eraan om op zichzelf te ëxperimenteren? Voor de rest vraag ik me af wie Tracy Strauss is? Ze lijkt op Nikki, maar heeft andere powers. Voor de rest geef ik Dennis gelijk op één punt. xD Linderman kwam inderdaad terug.
Ben benieuwd naar volgende week! Het beloofd weer een uitermaat goed seizoen te worden! [/selecteer] |
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 24, 2008 20:11 |
|
*heeft met vertraging nu ook de Premiere gekeken*
SPOILERS 3.01 en 3.02
SPOILERS! | [selecteer] Oke, part twee is duidelijk al een stuk beter dan part 1. Ik heb daartussen nog eerst Fringe gekeken en ik moet zeggen, part twee is echt stukken beter xD. Maargoed, even over het geheel; ik vond het wel een goede Premiere eigenlijk. Sommige verhalenlijntjes vind ik heel wat minder dan de andere, maar het voornaamste is dat het me toch een veel beter overall (of meerdere overall)-verhalenlijn lijkt dan bij S2.
Ten eerste... Ik snapte de Peter-verhalenlijn like niet echt. Hij is dus nu eigenlijk één van die gevangenen van Level 5 die de power heeft om te transformeren in een ander? Dus dan heeft Peter Nathan niet doodgeschoten maar die andere or what? Oké, dat gedeelte vat ik dus nog niet helemaal xD.
Anypooh.. Yay voor het feit dus dat Nathan nog leeft, ook al wist je dat al van de promopics. Ben benieuwd wat zijn verhaal gaat worden, want nu lijkt hij alleen maar heel erg Christelijk en heel erg nutts te worden xD. Langs de andere kant wel blij dat hij dus nog in 't verhaal zit, want hey, hij was best heel hip in S1.
EN DAN HEBBEN WE TRACY! Oke, ik weet ook niet wat ik er moet van maken, maar volgens mij is ze kinda een soortevan Jessica-like persoon. Dus een nevenpersoon van Niki, die door de één of andere reden haar geheugen kwijt is. Ik bedoel, hoe moeten ze het anders in het verhaal plaatsen? Gewoon een dubbelganger lijkt me nogal stom. Maar omg, ik vind Ali, de actrice, heel stoer en nu heeft ze like nog veel koelere (kijk, wat een woordspeling xD) powers ook. Ben echt benieuwd wat dat gaat worden allemaal, maar het begint iig heel erg veelbelovend =D
Oke, wie hebben we dan nog? Oja! Claire 'f course. Yay. Claire blijft altijd wel interessant heb ik het gevoel, wel heel vreemd dat ze nu niets meer kan voelen. En waarom zei Sylar dat ze Special was? Oke, ja, alle Heroes zijn Special, maar hij benadrukte het gelijk alsof ze nog specialer was dan ze allemaal; omdat ze eeuwig kan leven? Iig, ze wilde dus dat filmpje met de trein doen (yay, dat was weer like S1) en bam, daar is Peter. Oke, was dat nu de echte Peter or what? Want hey, als het die gangster is, dan weet hij toch helemaal niet welke 'gevoelens' Peter voor wie dan ook heeft? Zucht. Ik vat het soms niet xD.
Goed... Wie hebben we dan nog. Oja. Mohinder. Omg, toen part 1 gedaan was had ik like echt het gevoel van, omg, ze vern**ken dat personage nu wel heel erg. Het ging ook allemaal wel een beetje heel snel he. Plots, in like nog geen vijf minuten heeft ie zo-even een manier gevonden om iemand anders powers te geven (via adrenaline als ik het goed heb gehoord?). En dan doet ie het nog bij zichzelf ook. Oke, langs de ene kant vind ik dat hip, omdat Mohinder met powers best hip kon worden.. Maar nu is z'n hele personage van 'doctor Surresh' een klein beetje verkracht eigenlijk. Langs de andere kant, blijkbaar heeft het neveneffecten, dus het gaat misschien wel nog interessant worden.
Oh, btw, yay voor het feit dat Maya er nog is. Vond het in S2 niet meteen zo'n goede entrée, maar het personage is nu wel gesettled denkik. Ben wel heel benieuwd hoe ze haar in het verhaal hip gaan houden, dat wordt even afwachten.
En dan hebben we nog.. Hiro. Oke. Ik vind het heel hip dat Ando powers heeft in tah_future. Wil dat zeggen dat Mohinder het middel om powers te krijgen toch verspreidt? Of heeft Ando gelijk; is het gewoon iemand in de vorm van Ando? Anypooh, het verhaal van Hiro begon echt sloom. Ik dacht echt; "oke, daar gaan we weer". Die nieuwe Hero moet btw ook wat interessanter worden, want een snelle dief vind ik maar stom. Hoe dan ook, dat papiertje en de andere helft worden dus belangrijk... Ben benieuwd, hoop alleen dat ze Hiro weer zo heel erg hip als in S1 maken.
Oke.. En dan hebben we de Overallplotline zo'n beetje. Die gasten van Level 5 zijn dus ontsnapt. Die ene engerd met z'n blauwige gas heeft wel hippe powers vindik xD. Maar daar gaat het dus niet om... Waar het wel om gaat is het feit dat het Villians zijn en dat ze nu (met z'n twaalven or what?) rondlopen.. Terwijl Sylar weer achter glas zit. En... WTF? Angela is Sylar's moeder? Dat kan pas intressant zijn als dat bijvoorbeeld wil zeggen dat zowel Peter en Sylar de powers van anderen kunnen bemachtigen (elk op hun eigen manier); ik bedoel, het feit dat ze dezelfde genen hebben zou dat op de één of andere manier wel kunnen verklaren. En zo niet.. Dan heb ik voorlopig nog geen idee waarom ze dat hebben geïntroduceerd. Ben iig heel erg benieuwd naar wat Angela nog gaat brengen. Haar power was toch nog niet bekend hey? Maar als hoofd van the Company, kunnen we nog veel verwachten van haar. Oh, en ze had nachtmerrie's die best heel creepy waren eigenlijk... Geen idee wat ik daar uit moet halen, maar ze weet dus meer over Peter en z'n toestand (srsly, wat is daar nu gaande mee? xD) dan je zou vermoeden.
OH! En ik vergat Matt bijna. Oke, hoe stom is dat? Die zit nu in Afrika; dunno why, maar dat zal wel zijn redenen hebben. En omg, toen hij zogezegd met die schildpad praatte xD. Srsly, anyway.. Die ene tekening is dus ook twee keer verschenen in deze episode; zijnde de Aardbol die like "gebroken" is, en die breuklijn vormt dat bekende Heroes-teken. What's up with that? ^^' Anypooh, ik hoop dat die Afrikaan interessant genoeg is, want ze moeten Matt's personage wel een beetje hip houden hoor, hij heeft zo'n hippe power.
En oh, ik vergeet Noah ook nog. Yay voor het feit dat hij weer zo'n beetje het verhaal gaat leiden, die vent blijft ook wel heel erg hip natuurlijk. En oeh, daar was Claire's echt moeder plots... Zij moet dus Claire gaan beschermen? Tjee. Ahja, ben benieuwd wat Noah nog allemaal gaat uitvoeren.
Oke, and nu wil ik weten waar Micah (en Monica) uitgangt, hij moet wel terugkeren hoor. En waar heeft Mohinder Molly heen gestuurd? Een plaats waar The Company haar nooit kan vinden? Ahja... We zullen het hopelijk snel genoeg weten xD. En oja, Elle, ik heb het personage nooit echt gemogen eigenlijk, maar ik vind het wel heel hip dat haar vader nu dood is, ik vond dat zo'n zielige vent als hoofd van The Company XD. En doordat ze nu door Angela uit de groep wordt gezet, denkik wel dat haar verhaal ook interessanter gaat worden. Zeker doorwat haar power like nu gedaan heeft (srsly, wth was dat?) xD.
Al bij al een relatief goed begin, verhalenlijnen zijn een beetje gezet en het ziet er naar uit dat het toch wel weer leuk gaat worden, ik kijk in ieder geval wel verder XD. [/selecteer] |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 11:51 |
|
Ik heb nu eindelijk ook episode 2 gezien. Ik kon hem de vorige keer niet kijken. Deze keer b*tchte mijn computer ook, dus ik hou het maar op een episode per keer. xD
Heroes season 3 episode 2
SPOILERS! | [selecteer] OMFG Sylar is de zoon van Angela Petrelli. Pff het wordt echt steeds erger. De hele Petrelli lijn is echt behoorlijk messed up. xD Het kan inderdaad dat ze dat zo gedaan hebben omdat Peter en Sylar qua powers dus wel op elkaar lijken, maar ja Nathan heeft weer hele andere powers. Is hij dan van de melkboer? xD
Ik denk dat Tracy gewoon Nikki is. Net zoals toen met Jessica. Maar dat Nikki het zelf gewoon niet weet dat zij Tracy is. Een combinatie van haar power en geheugenverlies. Ook al blijft het dan raar dat ze een nieuwe power heeft. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat Tracy nog iemand anders is aangezien het dan haar zus moest zijn en het lijkt mij dat Jessica haar enige zus is en niet dat we nu te horen krijgen dat ze een verloren zusje heeft.
Dat verhaallijn van Mohinder vind ik nog steeds niet leuk. Ik ben met Charl eens dat zijn personage een beetje verpest word. Ik vind het niet leuk dat hij nu ook powers heeft. Het wordt steeds meer een Sylar naar mijn idee. Al ben ik wel benieuwd hoe het afloopt met hem, want ergens was het dus wel logisch dat het niet goed zou aflopen. Maar ergens moest hij dat zelf toch ook wel weten? Dat je niet zomaar een goedje in je lichaam kan gooien waardoor je opeens powers krijgt en er gewoon mee weg komen? Het lijkt mij logisch dat daar bepaalde bij effecten bij zitten. [/selecteer] |
@Charlie
SPOILERS! | [selecteer] Ok het zit zo. Peter komt uit de toekomst en is dus naar het verleden gegaan. De toekomst Peter is de persoon met de litteken op het hoofd. Er kunnen natuurlijk geen twee Peters zijn dus hij heeft de Peter uit de tijd waarin het allemaal afspeelt weg gedaan. De "echte" Peter is dus die Jesse uit Level 5. Hij is dus Peter, maar aan de buitenkant ziet hij eruit of hij die Jesse is. Tot nu toe hebben we alleen de "echte" Peter aan het einde gezien bij die benzinepomp. Die andere Peter was dus de Peter uit de toekomst. [/selecteer] |
|
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 12:34 |
|
Ok heeft iemand een website voor me waar ik de eerste afleveringen op kan kijken, van seizoen 3. Nu ik dit las wil ik helemaal weten hoe het allemaal ging.
SPOILERS! | [selecteer] Beseft dan niemand dat als Sylar de zoon is van Angela dat hij ook de oom is van Claire?? en de broer van Nathan en Peter dus of begrijp ik het verkeerd?? Vind wel dat ze een beetje ver gaan nu door Sylar ook bij de Petrelli familie te laten horen, ze slaan daarin een beetje door nu. Ook vind ik het vergezocht dat Mohinder nu ineens powers heeft en dat niki terug is alleen als ander personage. [/selecteer] |
|
Sawyer |
|
|
|
Faunaat
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
443 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 18:50 |
|
@Witch_Eva,
SPOILERS! | [selecteer] Peter en Sylar's powers lijken helemaal niet op elkaar. Peter heeft Empathic Mimicry en Sylar (Gabriel Gray) heeft Intuitive aptitude.
Adam en Claire hebben beiden dezelfde powers, vandaar dat ook Claire het 'eeuwige' leven heeft.
Eigenlijk was wel een beetje te verwachten dat Mohinder iets zou uitvinden waardoor hij zelf powers zou krijgen. Ik vind alleen Maya en Mohinder niet een geweldig stel.
Ik ben erg benieuwd naar volgende week. Ik wil gewoon weten hoe het zit met Tracy/Niki. Want NOG een persoonlijkheid van Niki zou ik dus echt te overdreven vinden. Een kloon zou ik logischer vinden. Mensen die de Graphic Novels lezen zullen begrijpen wat ik bedoel. Ach ja, ik zie wel. :3
Trouwens, ik verbaasde me ook over Ando en zijn 'power'. Ik ben dus benieuwd of dat zijn echte power is, of dat hij even Mohinder tegen kwam. (Om het zo maar te zeggen) x3 [/selecteer] |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 19:01 |
|
@Faunaat
SPOILERS! | [selecteer] Ik bedoelde er mee dat ze allebei de mogelijkheid hebben om andere gaven in zich op te nemen. Ze doen dit op een andere manier, maar het lijkt wel redelijk op elkaar.
Daarbij is de power van Ando uit de toekomst he. Hiro heeft het gezien, dus het hoeft niet perse te betekenen dat Ando in de toekomst ook die power krijgt. [/selecteer] |
@Rogue ik ben gewoon naar google gegaan en heb "Watch Heroes" ingetypt. Dan krijg je genoeg websites waar je de eps kunt bekijken. ^^ |
|
|
|
Jim
Beginnend Tovenaar
Verdiend:
20 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 26, 2008 18:03 |
|
Premiere spoilers....
SPOILERS! | [selecteer] Okeee ik had wel verwacht dat Future Peter Nathan neerschoot eigenlijk. Geen idee waarom.^^' Maar ik vind het wel een beetje stom hoe de personages in deze serie nooit echt dood lijken te gaan.. Eerst Nathan en Peter in de seizoen 1 finale, nu Nathan en misschien Niki. Maargoed hij leeft dus, omdat Linderman hem had hersteld? Waarom leeft hij nu weer? Of was hij een halucinatie? Maar waardoor is Nathan dan hersteld?
Linderman vond ik eigenlijk niet zo interessant in deze afleveringen. Van mij had hij weg mogen blijven. xD
Mohinder die nu ook powers krijgt vind ik ook niet zo leuk. Zoals iedereen al zei is zijn personage nu niet meer zo uniek. En hij is gewoon anders. Volgens mij zou Mohinder het risico dat zijn powers slecht zouden zijn ook nooit nemen. Maar blijkbaar wel. Gelukkig heeft hij wel hippe powers. Maar wat was dat allemaal op zijn rug?
Zoveel vragen! xD
Daphne vond ik wel een leuk personage. ''But I am on my feet!'' BAM! xD
Sylar heeft nu Claire's kracht. Dat zag ik niet aankomen! Het ging wel erg snel allemaal, terwijl ze er zoveel aan hadden gedaan in seizoen 1 om het te voorkomen. Maar dat ''butterfly effect'' vind ik wel een mooie reden. En wat deed Sylar eigenlijk met haar hersenen? Keek hij gewoon hoe het werkte zodat hij het zelf ook kon? ''Claire, that's disgusting.''
Maar hij liet Claire wel leven. Apart. En hij gebruikte dezelfde woorden als future!Claire..Hmm..
Mijn Tracy Strauss theorie: Tracy = Jessica, die stiekem nog leeft onder een nieuwe naam. En anders weet ik het ook niet meer.. Want Niki is wel hartstikke dood volgens mij. Tracy's powers vind ik wel een beetje eng. xD
Future!Ando die Future!Hiro 2.0 vermoordt.. We zullen er waarschijnlijk nooit achter komen waarom. Die toekomst zal toch nooit echt gebeuren. De explosief en vliegende auto's waren wel mooi gedaan in die scene.^^
Wat doet Noah eigenlijk in Level 5? Ik dacht dat hij iets voor the Company moest doen?^^'
Angela's power had ik ook goed geraden! Yay voor mij. Maar wat kan ze er precies mee doen?^^'
Dit was de eerste aflevering dat ik Elle interessant vond. En ik schrok me dood toen Bob dood was. xD Tijdens seizoen 2 dacht ik echt elke week ''in deze aflevering gaat Bob dood.'', maar net nu ik hem leuk begon te vinden... breekt de acteur zijn nek. (daarom draaide hij zijn hoofd niet in zijn ene scene..las ik)
De manier waarop de Villains ontsnapten vond ik wel hip. Door Elle dus. Met een beetje hulp van Sylar.
Ik vond het wel een hip idee dat Matt ook met dieren kon communiceren. xD Maar dit was wat logischer. ''You know Britney Spears? She's from America!'' Die Afrikaan heeft dus dezelfde kracht als Isaac. Hm.
Onder Jesse's naam op Noah's computer stond dat zijn power ''Sound manipulation'' is. Dat is denk ik wat Echo uit de mobisodes ook kon. Dus... Echo komt niet in de serie?
Het eind, met de slechteriken, vond ik wel mooi.^^ Just havin' a little fun. Engerds.
En Angela die Sylar's moeder is. Hopelijk doen ze dat met een hele goede reden want dat lijkt me niet zo'n origineel idee meer. xD Ik vind het wel een beetje zonde van Sylar's ''ik hoopte altijd dat iemand kwam vertellen dat mijn ouders niet mijn echte ouders zijn, want ze waren te normaal etc etc.'' verhaaltje.
Oh, nog een random puntje: De teleportatiestukjes met Peter en Hiro waren heel erg slordig gedaan vond ik. Er missen duidelijk wat framepjes als ze verdwijnen of verschijnten. Naja. Ik ben waarschijnlijk toch de enige die daarop let.
Oh en
*mist Micah, Niki en Monica helemaaal niet* [/selecteer] |
|
_________________ I *heart* HPF! |
|
|
|
Rogue
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
306 Sikkels
|
Geplaatst:
Za Sep 27, 2008 16:01 |
|
Spoilers aflevering 1 en 2
SPOILERS! | [selecteer] Nou ik heb ze dan toch op internet bekeken en ik vond het 2 aardig sterke afleveringen.
Ik ga beginnen met Hiro/Ando. Wat is er ineens mis met hun? ze kibbelen als een getrouwd stel en vertrouwen elkaar helemaal niet meer. Vond ik niet echt een leuke wending. wel raar dat Ando in de toekomst ook powers heeft maar dat zal wel door mohinder komen dan.
Daar ga ik maar meteen over verder. Mohinder vond ik al niet leuk meer afgelopen seizoen maar nu helemaal niet meer. Tis ook erg ongeloofwaardig dat hij nu powers heeft aangezien hij dat nooit bij zichzelf zou doen. Vind het jammer dat Maya nog leeft, voor mij voegt ze niks toe voor de serie. Vind haar en Mohinder ook helemaal niet leuk samen.
Verder met Claire bear: jammer dat ze zo veranderd is maar het past wel bij haar personage. Wel zielig voor Elle trouwens dat bob ineens dood was, vond hem wel een hufter maar dan nog voor Elle vond ik het niet leuk. Wel cool dat ze Sylar een schop onder zijn kont gaf haha. Ondanks dat ik wel een sylar fan ben vind ik Elle ook erg leuk en wil haar niet dood zien gaan.
Sylar is gewoon de bom haha heerlijke bad ass maar toch zie ik hem ook wel menselijk op zich. Wel cool dat hij nu net als Claire niet gewond kan raken. Hoe komen mensen erbij dat hij de halfbroer is van Peter en dat hij niks met Nathan te maken heeft. ik haalde dat niet uit Angela' s verklaring hoor. Wie zegt dat het uberhaubt waar is? misschien zegt ze dat alleen om hem gek te maken.
Dan naar Matt, vaag dat Peter hem naar de Afrika gestuurd heeft. Wel geinig dat hij met die schildpad aan het lullen was. Ik mis wel ene beetje Matt samen met Molly. Hoop dat het nog wel terug komt.
Over Peter dan: had noooooit verwacht dat het Peter was die Nathan had neergeschoten. ik dacht dat het Noah was, toen ik hem weg zag lopen in Powerless. Vind dat Peter zich wel in vage bochten wringt.
Was wel blij dat Nathan nog leefde!! Hij is gewoon cool. Wat is er toch met Niki/Tracy? Ik begrijp daar echt niks van.
Waar is Micah? ik mis hem.
Al met al gave afleveringen, hoop snel dat we erachter komen of Sylar nou echt een petrelli is. [/selecteer] |
|
Sawyer |
|
|
|
Witch_Eva
Ravenklauw Klassenoudste
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 15:14 |
|
Heroes Season 3 ep 3
SPOILERS! | [selecteer] Wow ik vind nog steeds het hele Sylar verhaallijn raar. Noah en Sylar die opeens partners worden. Like WTF. En Sylar lijkt gewoon nog normaal en aardig ook nog. Ook al deed hij op het eind weer iets heel erg Sylarachtigs. xD
Nikki is dus echt dood. Pff ik vind het niet leuk dat ze dan met een andere verhaallijn verder gaan met dezelfde actrice alleen dan een andere naam en power. Blijkbaar was er geen goed plot meer te verzinnen voor Nikki ofzo. Maar Yay Micah was in ieder geval weer eventjes terug. Maar Tracy is dus een kloon oid. Weer lekker vaag allemaal. En aan de dokter te horen schijnen er meer van haar te zijn, want er is nog een Barbera.
Eigenlijk goed van Claire's moeder dat ze dit bij Claire doet. Het kan haar misschien wel helpen. Omdat ze nu dus wat voelde en weet dat ze niet helemaal onmenselijk is. Al vind ik haar nog steeds een raar mens en een beetje eng. xD
De man in Afrika heeft inderdaad dezelfde powers als Isaac. Alleen vind ik raar dat hij steeds de toekomst zag van Matt. Zijn ze verbonden met elkaar ofzo? En wat heeft er voor gezorgd dat Matt nu ook zo'n power heeft. Die muziek die hij luisterde?
Yay Peter/Jesse heeft dezelfde power als die man in de webisodes. xD Eigenlijk krijg ik steeds meer Charmed flashbacks als ik naar Heroes kijk. Heel veel dingen zaten namelijk ook gewoon in Charmed. xD Zoals bijvoorbeeld Peter die gewoon Peter is maar iedereen ziet hem aan de buitenkant als Jesse. Maar ja Peter is nu dus gewoon zichzelf weer. Dat vind ik mooi want ik vond dat verhaallijn vaag. Ik wil gewoon de oude Peter weer terug *woei* [/selecteer] |
|
|
|
|
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Di Sep 30, 2008 19:15 |
|
SPOILERS 3.03
SPOILERS! | [selecteer] Ohjee, ik vond deze ep best wel niet zo formidabel ofzo. Integendeel. '.'
Ik vind het best wel verschrikkelijk hoe ze hun personages zo Out of Character halen. Zoals Sylar, dat was een schitterend evil personage; en nu gaat hij plots met Noah samenwerken? Srsly, oke, hij deed nog een Sylar-actie, gelukkig, maar dit is echt zo stom gewoon. Pft, vind er echt weinig aan, ook al staat dat pak 'm goed xD.
Het enige dat me eigenlijk echt bezig hield/raakte was de Tracey/Nikki-story. Dat ze naar d'r kist ging en dat Micah (yay!) daar was (was wel te voorspellen) en lol, die heeft afgezien van dat jaartje tussen de laatste twee seizoenen xD. Die is gegroeid zeg. Naja, anypooh, dat vond ik juist wel heel mooi. Geen idee wat Tracey nu dus is. Een kloon? Please, let's hope not. Al vond ik het wel hip dat die dokter zei dat hij haar gecreërd had. Naja, ben benieuwd..
Dan hadden we nog Hiro natuurlijk. Bah, hoe traag kan een verhaal weer gaan zeg. Yay voor de Haitian, dat was hip, maar srsly, Hiro is nu zo'n beetje mijn least personage geworden. Dat verhaal is weer zo aan elkaar geplakt als weetikwat. Ahja. Volgens mij moeten ze humor ofzo in het verhaal brengen, maar het werkt niet bij mij XD. Ahjaa... En nu zitten ze dus vast in Level 5? Like, hoelang kunnen ze daar blijven? Zodra die Haitian weg is, zijn ze daar toch weg. Zucht. Plotholes.
En ze gaan nu echt wel heel stom om met hun 'heroes zijn special' gedoe. Nu had Matt plots ook de teken-powers? Gewoon door muziek te luisteren? Da's stom. Als daar niets meer achter zit dan vind ik het dus stom. Langs de andere kant vind ik het wel hip dat die zwarte Matt's toekomst tekende, langs nog een andere kant best wel weer niet-origineel en gewoon een Isaac-kloon. Bring something new? ^^'
Enja, Peter interesseert me ook best heel weinig. Ik vind het zo vreemd dat er twee Peter's rondlopen. Ahja, hij is nu dus weer vrij. Jeej? Zucht. Geen idee wat ze met zijn personage gaan doen, hopelijk iets goed.
Oja. En Claire dan nog; ik vind d'r echte moeder maar stom, alhoewel het best hip was dat ze Claire wou tonen toch nog mens te zijn. Nuja, dat hebben we dan ook weer gehad, op naar iets nieuws. xD.
Hopelijk wordt volgende week een stuk beter. [/selecteer] |
|
|
|
|
|