Auteur |
Bericht |
Olivier
The Fullblood Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 24, 2008 12:01 |
|
Alweer het vierde topic voor Fantasy 2, veel RPG-plezier!
Jalf schreef: |
Langzaam begint Jessa wakker te worden. Ze lag op iets zachts, een bed... Ze gaat recht op zitten en merkt dat haar hoofd begint te bonken. Het bed waarop ze ligt, was luxe, net als de rest van de kamer. Ze wrijft over haar slapen en staat op. Ze loopt naar het raam en kijkt naar buiten. Het enige wat ze ziet is een steeg, geen enkel herkenningspunt. Waar was ze? Was dit bij Jaimy thuis? Misschien, dan zou hij benenden moeten zitten. Ze loopt naar de deur, maar die zit op slot. Vreemd... Jaimy zou haar niet opsluiten... Dus ze was niet bij hem thuis... Maar waarom was de deur dat wel op slot? Ze kijkt de kamer nog eens rond, haar tas is er niet... Dat betekende dat haar wand ook weg was...
Lichtelijk verslagen gaat ze tegen de muur zitten en probeert ze te bedenken hoe ze hier uit komt. |
|
_________________ 'I've to go back, haven't I?' 'That is up to you.'
'Do I have a choice?' 'Oh Yes.' Dumbledore smiled at him. 'We are in King's Cross you say? I think that if you decided not to go back, you would be able to...let's say...board a train.' |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Wo Sep 24, 2008 16:43 |
|
Diego heegt alleen oog voor de man onder hem en zelfs al kijgt hij een vuist tegen zijn kaak, slaat hij de man hard terug. Plotseling wordt hij echter weggeblazen door een spell van Caleigh en hij kan slechts moet goedkeuring toekijken hoe ze Jaimy onder de Cruciatus vloek zet. De schreeuw die de man uitslaakt, doet Diego glimlachen, terwijl hij opstaat en met een hand over zijn kaak heen wrijft.
Diego gaat langs Caleigh staan en kijkt kort naar de man, maar laat zijn blik dan op Caleigh hangen. De glimlach verdwijnt en maakt plaats voor een zorgelijke blik. Ze zag er slecht uit.
"Caleigh.." Zegt hij zacht. "We moeten eerst Jessa vinden.." Zegt hij en pakt de wand uit haar handen.
Zachtjes tilt hij haar op en als ze haar armen om zijn nek heen heeft geslagen richt hij met een hand zijn wand op Jaimy. Even gaat er een simpele vloek door zijn gedachtes, maar hij besluit dat dit nu niet aan hem is.
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 7:28 |
|
Caleigh kan alleen maar voldoening halen uit het geschreeuw van Jaimy. Als ze Diego hoort en de wand uit haar handen pakt knikt ze bijna onmerkbaar. Hoewel ze het niet doorheeft is haar ademhaling nog steeds zwaar en als hij haar optilt slaat ze ze haar armen om zijn nek. Ze heeft geen oog meer voor Jaimy die uitgeput en bebloed op de grond ligt. Ze is wat duizelig en langzaam sluit ze haar ogen.
"Onze wands... de mijne ligt nog in de herberg." fluistert ze wat schor en even zit er een jachtige ademhalingspauze tussen.
Ze wilt hier weg, weg uit het gebouw, weg van Jaimy. Hoewel ze niet probeert toe te geven aan haar uitgeputte lichaam heeft ze moeite om niet gewoon op te geven voor nu.
Jaimy
Half ziet hij hoe Diego Caleigh optilt en de kamer uitlopen. Natuurlijk Jessa... Zij kon hem healen en als hij het goed regelde kon zij Caleigh naar hem toebrengen. Hij zou nooit ophouden, niet totdat hij had wat hij wilde... |
_________________ When will the blood begin to race
The sleeping bud, burst into bloom?
When will the flames, at last, consume us…?
01-2004/31-12-2009, HPF will live on in my heart and soul <333 |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 8:38 |
|
Diego doet met Caleigh in zijn armen een paar passen naar de deur, maar in de deuropening herinnert hij zich dat Jaimy er ook nog was. Hij draait zich om en twijfelt. Hij kon de man niet zo achter laten.
"Wat wil je dat er met hem gebeurd?" Vraagt hij daarom maar aan Caleigh.
Het was haar keuze, besloot hij. Hij merkt dat ze uitgeteld is, maar hij kon ook niet zomaar weglopen.
"Misschien heeft hij Jessa ook wel ergens opgesloten.." |
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 8:46 |
|
Caleigh laat de vraag van Diego tot zich door dringen. Het duurt langer dan normaal voordat ze een logisch antwoord heeft of weet wat ze moet doen. Hoewel ze er nu het liefst een einde aan zou willen makenw eet ze sowieso niet of ze de kracht heeft om het goed af te sluiten. En als hij inderdaad Jessa ergens had konden ze nu niets.
"We moeten zeker zijn dat Jessa veilig is..." fluistert ze dan schor, "Daarna kunnen we pas wat doen. Als ze niet veilig is en ik maak er nu een einde aan dan vinden we haar nooit terug."
Ze kijkt Diego aan. In haar ogen staat dat ze het het liefst nu wil afmaken, maar Jessa gaat nu voor. Ze kunnen Jessa niet aan haar lot overlaten...
"We zoeken eerst Jessa, we zullen hier toch nog terug moeten komen voor de sleutel." zegt ze dan en ze klinkt nu een stuk vastbeslotener. |
|
|
|
TheKimKommer
Opperste Hotemetoot
Verdiend:
527 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 8:54 |
|
Diego knikt slechts. Deze beslissing gaat tegen al zijn principes in, maar hij accepteert haar keuze. Hij kijkt nog eenmaal naar Jaimy en beseft dat met deze keuze de problemen nog lang niet voorbij zijn. Om zichzelf toch nog iets van voldoening te geven, Beweegt hij de wand van de man en laat hem met strakke touwen vastgebonden achter op de vloer.
Met Caleigh in zijn armen loopt hij door de kille gangen van het gebouw en uiteindelijk vindt hij de uitgang. Met grote passen loopt hij door de straten van Sterrenstad, terug naar de herberg. Hij negeert de blikken die op hen gericht zijn en pas als hij terug in de herberg is en boven is zegt hij weer wat.
"Ik geloof dat je kamer voor nu is afgeschreven.." Concludeert hij als de deur half in zijn scharnieren hangt. In de kamer ziet hij nog steeds een slapend gestalte op het bed liggen en nu ziet hij pas dat het Moyra is.
Hij draait zich om en maakt zijn eigen deur open. Voorzichtig legt hij Caleigh op bed en legt de wand van Jaimy naast haar neer.
"Je blijft hier, en doet voor niemand open. Ik zal de deur beveiligen zodat niemand er in kan." |
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 9:12 |
|
Caleigh weet dat Diego niet superblij is met haar beslissing, maar ze is blij dat hij er voor nu vrede mee heeft. Hoewel ze begrijpt dat de problemen nu pas gaan beginnen weet ze dat het misschien de enige mogelijkheid is om zeker te stellen dat Jessa veilig is. Als ze in de herberg aankomen en hij haar op zijn bed neerlegt kijkt ze hem aan. In vergelijking met wat ze de afgelopen uur had gevoeld was het bed extreem zacht. Als ze de woorden van Diego echter hoort gaat ze rechtop zitten en kijkt hem aan.
"Je gaat niet weg toch?" vraagt ze dan.
Als hij weg zou gaan om Jessa te zoeken zou ze meegaan, maar ze wilt hier niet alleen achter blijven.
Jaimy
Als hij vastgebonden wordt en ze weg zijn grijnst hij even kort. Als een kleine tien minuten later Elize binnenstapt heeft hij genoeg tijd gehad om na te denken. Haar bezorgdheid negeert hij en als hij los is staat hij op en wrijft even over zijn kaak heen. Hij bloed.
"Ik wil dat je teruggaat naar je kamer. Als ik je nodig hebt dan haal ik je wel."
Zonder aandacht aan haar te besteden loopt hij de kamer uit, alles doet pijn, maar het kan hem weinig schelen. Niet heel veel later, als hij in een ander gebouw staat klopt hij even voorzichtig en doet dan de deur open en stapt naar binnen. Als hij Jessa niet op het bed ziet liggen is hij even verbaasd en doet alsof er niet teveel aan de hand is met wat hij allemaal heeft. |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 10:11 |
|
"Hallo..." zegt Jessa zachtjes, terwijl ze opstaat. Het liefst wilt ze gelijk aan Jaimy vragen waar ze is en wat er aan de hand is en waarom de deur op slot was, maar dan ziet ze dat hij gewond is. Haar mond valt open. "Wat is er gebeurt?" vraagt ze bezorgd, "Wil je dat ik je heal?". Ze zou hem graag willen healen, maar zonder haar tas zal dat niet gaan lukken. |
_________________ ...15/10/02.01/01/09...
...I'll miss ya... |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 10:27 |
|
Jaimy
Jaimy kijkt op als hij de stem van Jessa hoort en als ze meteen vraagt wat er gebeurd is en of hij wilt datz e hem healt knikt hij even. Langzaam sluit hij de deur en gaat dan op het bed zitten.
"Het is niets ernstigs Jessa." zegt hij dan en hij laat doorklinken dat hij wat achterhoudt, "Maar als het kan, graag. Ik weet niet of je alle benodigheden hebt? In je tas? Die had ik hier ergens neergezet."
Hij probeert te doen alsof het niets is, zodat het lijkt alsof er meer is en dat hij Jessa niet bezorgd wilt maken. Hij kijkt de kamer rond, dan valt zijn oog op de stoel waar een bobbel opligt. Langzaam staat hij op, trekt een pijnlijk gezicht en trekt dan de badjas van de stoel af waardoor de tas van Jessa tevoorschijn komt. Moeizaam gaat hij weer zitten en kijkt haar aan.
"Ik hoop dat ik je niet bang heb gemaakt door hier niet te wezen toen je wakker werd, maar dit was de meest veilige plek die dichtbij was toen je flauwviel. Toen ik werd weggeroepen had ik geen tijd om een briefje achter te laten en om zeker te zijn dat je niets zou overkomen heb ik de deur op slot gedaan." zegt hij dan in een snelle ademhaling en even ademt hij diep in als hij klaar is. |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 10:45 |
|
Jessa pakt haar tas en gaat naar Jaimy op het bed zitten. Ze pakt haar spulletjes en haar wand en laat haar vingers over zijn gezicht glijden. Deze keer is zijn neus wel gebroken. "Ik ga je nu even pijn doen." Fluistert ze en ze begint met het rechtzetten van zijn neus. Met een spell laat ze het bot weer aan elkaar groeien. Één voor één healt ze al zijn wonden. "Wie heeft dit toch met je gedaan?" Fluistert ze zachtjes terwijl ze bezig is. |
...I'll miss ya... |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 11:06 |
|
Jaimy
Jaimy ondergaat alles wat Jessa doet en hij moet bekennen, dat ze een goede healer is. Als ze rvaagt wie het gedaan heeft, maar uiteindelijk besluit hij een halve waarheid te vertellen.
"Ik wil echt niet dat je je zorgen maakt Jessa of iemand de schuld geeft, maar toen net klaar was en terug hierheen wilde gaan zag ik Caleigh en Diego..." begint hij dan, hij draait weg van Jessa om het een wat dramatischer effect te geven, "Caleigh zag er heel slecht uit, er moet iets zijn gebeurd. In een golf van bezorgdheid liep ik naar ze toe en vroeg Caleigh wat er aan de hand was, ze schrok van me en zei dat ik weg moest gaan."
Hij zucht even.
"Diego bemoeide zich ermee, maar in die waas van bezorgdheid luisterde ik niet en raakte haar arm aan, ik moest gewoon weten of het wel goed ging. En toen ik haar aanraakte sloegen alle stoppen door bij Diego..." |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 11:20 |
|
Jessa mond valt open, dit is niet goed. Diego en Caleigh waren echt verkeerd bezig. Ze zou met ze moeten praten als ze terug kwam, of iig van Diego, met hem viel wel te praten. Ze zucht, waarom waren sommige mensen nou zo moeilijk? Ze besluit niets te zeggen.
Als ze klaar is met het healen van zijn gezicht en handen, bijt ze even op haar hip. Dit vond ze altijd moeilijk om te vragen aan mannen. "Heb je nog ergens anders pijn...?" Als dat zo was zou hij zijn shirt misschien uit moeten trekken... Ze wist niet op ze zichzelf dan een houding zou kunnen geven. Ze moest hem maar puur als een medisch object zien, hield ze in haar achterhoofd. |
...I'll miss ya... |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 11:29 |
|
Jaimy
Jaimy kan alleen maar genieten van zijn spelletje met Jessa. Ze stond volledig aan zijn kant en zorgde er zelfs voor dat hij zich weer perfect voelde. Als Jessa vraagt of hij nog ergens anders pijn heeft kijkt hij haar aan en merkt dat ze zich inderdaad wat ongemakkelijk voelt. Hij glimlacht flauw.
"Ik denk niet dat het echt wat ernstigs is, maar ik ben niet zo goed op dit gebied..." begint hij dan.
Langzaam pakt hij de onderkant van zijn shirt beet en trekt die uit. Een pijnscheut gaat werkelijk door hem heen en ironisch bedenkt hij zich dat de pijn maar goed is, anders had hij dit nooit kunnen acteren. Hij kijkt Jessa aan en legt zijn hand op de plek waar de pijn zit.
"Hier." zegt hij dan, ietwat zachter en hoewel 't niet opzettelijk is klinkt er een licht verleidende toon in zijn stem. |
|
|
|
Jalf
The Musical Mod
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 12:53 |
|
Jessa's ogen worden groot en ze merkt dat ze rood begint te worden. Vlug trekt ze haar hand weg, maar dan bedenkt ze hoe ongelovelijk stom het wel niet staat. Voorzichtig legt ze haar hand terug. "Een lichte kneuzing..." Fluistert ze bijna onhoorbaar. Langzaam en zo voorzichtig mogelijk smeert ze het zalfje op de pijnlijke plek. Dan doet ze snel een stap naar achteren. "Ik denk dat ik nu wel klaar ben..." zegt ze, terwijl ze haar nervositeit probeert te verbergen. |
...I'll miss ya... |
|
|
|
Catie
Chaotic Angel
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Do Sep 25, 2008 13:03 |
|
Jaimy
Jaimy vind de nervositeit van Jessa wel grappig, maar laat het niet merken. Als ze het zalfje erop heeft gesmeerd kijkt hij haar aan en glimlacht. Hij staat op, doet een stap naar haar toe en de afstand tussen hun is nu nog minder dan 20 centimer. Hij pakt haar hand vast en duwt zacht een kus op haar vingertoppen.
"Dank je Jessa, je bent veels te goed voor me."
Hij kijkt haar even aan en glimlacht naar haar. Dan laat hij zacht haar hand los en loopt terug naar het bed en trekt zijn shirt weer aan. Dan gaat hij zitten en laat zijn hoofd in zijn handen rusten.
"Ik wil dit eigenlijk niet aan je vragen Jessa, maar ik moet..." zegt hij dazcht en hij blijft in de moedeloze positie zitten waar hij nu in zit, "Denk je dat je het lukt om Caleigh zonder argwaan bij me te krijgen? Ik moet uit haar mond horen of het wel goed gaat met haar..."
Dan schud hij zijn hoofd.
"Nee, ik mag dit van je vragen.." zegt hij danz acht. |
|
|
|
|
|