Auteur |
Bericht |
Charlie
Oceanic 815 Survivor
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Feb 25, 2007 10:49 |
|
Hello,
Omdat het vorige topic ten eerste al heel wat spam bevatte, omdat er alleen maar werd gedubbelpost én omdat het niet duidelijk was over welke game het ging (PC? PSP?), heb ik besloten even een nieuw topic aan te maken, waar je rustig kan vertellen wat je van het spel vond.
Ik wil reacties met onderbouwende commentaar, spam zal verwijdert worden, dus berichten als: "Ik vond het spel leuk" zijn zeker niet voldoende. Vermeld ook duidelijk over welk type game het gaat. Heb je de PSP versie? Of speel je altijd op de PC? Maak dit duidelijk, zo kunnen we verwarring voorkomen.
Vragen over het game, hoe je verder moet of wat je als volgt moet doen, kunnen in het Algemene Vragentopic voor de HP Games. Dit topic is er speciaal, zodat dit topic nuttig en overzichtelijk kan blijven.
Enjoy! |
|
|
Sophie Wemel
Lid Wikenweegschaar
Verdiend:
364 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Apr 13, 2007 10:27 |
|
Ik heb zelf 'Harry Potter and the Prisoner of Azkaban' op Gameboy Advance. Ik vind het zelf een gemakkelijk spel, ze zouden het moeilijker mogen maken van mij. Ik heb het al 9 keer na mekaar uitgespeelt en ik probeer nu tot level 100 te geraken en als het level hoger kan dan tot level 110 ofzo. Zo hoog mogelijk zal ik maar zeggen. Ik heb ook HP2 en HP1 op Gameboy Color maar die spelletjes heb ik nooit kunnen uitspelen. |
_________________ If there's anything to say
If there's anything to do
If there's any other way
I'll do anything for you. |
|
|
|
nirphania
Volleerd Tovenaar
Verdiend:
0 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Dec 28, 2007 21:00 |
|
Ik heb het spel zaterdag gekocht (voor pc), en al bijna uitgespeeld. Ik vind het wel geinig maar de besturing is wel simpel, wat ik wel wat meer uitdaging vind is het vliegen daar ben ik echt bagger in. En het bijelkaar krijgen van de kaarten en het vinden van alle geheimen/schilden.
Maar het is zeker een leuk spel, heb ook 1 en 2 ga ook zoeken naar 4 en 5.
heeft iemand tips of zo voor het bijelkaar krijgen van de kaarten? |
|
|
|
|
Miis GrAnger
4e jaars
Verdiend:
103 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Mei 18, 2008 19:34 |
|
Ik heb de eerste 3 games voor PC.
1 en 2 heb ik nooit uit kunnen spelen .
die waren altijd moeilijk!
maar deel 3 heb ik minstens al 5 keer uitgespeeld ^^
dat spel was gewoon erg simpel, geen moeilijke opdrachten.
't moeilijkst vond ik dat je tegen dementors moest vechten.
verder vind ik 't wel leuk dat je naar de 'bonuskamer' mag, en kan vliegen op scheurbek (daar ben ik nog best goed in ^^) . |
_________________ H P F !!
_
__ > FAN ART ! <
_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Je hebt pas echt lef als ik je in Huffelpuf tref!
|
|
|
|
Leonieke
Dreuzel
Verdiend:
6 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Jun 27, 2008 19:17 |
|
Hoi
Ik heb het eerste spel op de pc en die heb ik helemaal uitgespeeld. Ik heb niet alles (kaarten) gevonden overigens. Bij dit spel (ook op de pc) moet ik er nog 3 en 1 geheim gebied op het terrein, maar die kan ik niet vinden. Dus als je me kan helpen (héééééééél graag!!!!)
Groetjes Leonieke |
|
|
|
|
Aiwendil
Dreuzel
Verdiend:
30 Sikkels
|
Geplaatst:
Vr Sep 19, 2008 12:35 |
|
Ik heb deze game laatst gekocht voor op de pc maar heb hem vrij snel al bijna uitgespeeld. Ik vind hem vrij makkelijk, eigenlijks veel makkelijker dan deel 1 die ik op de Gamboy Color heb. |
_________________ Lady of the Waters. |
|
|
|
goderich potter
Dreuzel
Verdiend:
10 Sikkels
|
Geplaatst:
Zo Sep 28, 2008 11:25 |
|